Svigermor ÅH Svigermor

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 18.05.2023 22:35
Blueberry så på Jack da han hoppede ned fra hende og truttede lidt med underlæben, hun nød nu at han red på hende, det føltes mærkeligt, men fordi hun vidste det var Jack så var det en slags trykkende fornemmelse. Hvorfor vidste hun absolut ikke. Hun så først rigtigt igen på hans mor da hun sagde at de var lige ved at være der. Hun kunne mærke spændingen stige, da det først nu blev RIGTIG spændende! Hun fniste lidt da Jack begyndte at hviske om hans far og mor som unge ulve der absolut godt kunne ide hinanden på den fysiske måde, men gav et lille gisp da Jack pludseligt klaskede sin mor i bagdelen og dernæst løb afsted. Hun kunne ikke lade være med at ligge en hånd under hovedet og se drømmende efter Jack. Han var godt nok en være bisse, men han var hendes bisse var han. Hun så så meget undrende på Jack da han stoppede op på en høj og begyndte at hyle ud over skoven. Hun vidste ikke helt hvorfor men hun fik et slags dejavu af hans kald, og at der så var voldsomt mange der kaldte igen. Men det måtte havde været fra hun boede med sin flok, tænkte hun. Hun fik et chok da Jack så pludselig løb tilbage igen og tog hende i armen. 
"Det lyder godt min kære" sagde Blueberry med et varmt smil og hjalp så med bagagen og sørgede for at hun bar det tungeste der var. Hun var trods alt den der kunne slæbe mest på grund af hendes hestekrop. Hun takkede også kusken som viftede dem afsted imens han vendte vognen rundt og straks begyndte at trave tilbage igen. 
Blueberry vidste ikke helt om hun var helt tryk ved skoven, den så MEGET uhyggelig ud til at starte med, med krogede grene og træer, og hun holde sig nærvøst ind til Jack med hele sin menneskekrop, trykket godt ind mod ham. Det var så indtil at det hele begyndte at ændre sig til et smukt landskab af træer og farver og dufte. Hendes øre viftede ivrigt i luften og hendes næsebor snusede luft ind så kraftigt at hun virkelig fik spædnt sine lunger ud og udåndede så igen. Det var friskt, men ikke frisk på samme måde, som en fri eng med hvedestrå, men som en sund bladfyldt skov urørt af dumme mennesker. 
"Her dufter virkelig dejligt friskt" hviskede Blueberry da Jack lagde sit hoved ind til hende og gav hans kind et kys. Hun løsnede også lidt sit stramme greb fra før da hun følte sig mere tryk nu end hvad starten havde givet hende af udtryk. Blueberrys hjerte var dog ved at hoppe helt ud af halsen på hende da der pludseligt stod en ulvedreng ved siden af dem, og havde det ikke været for hendes menneskelige selvkontrol havde benet sparket med det samme! Men hun lod sig kun springe op på Jack imens hun ikke sagde en lyd. Hun stirrede bare kort på den unge ulv før hun så at han så på Jack med store øjne og Blueberry kravlede roligt ned fra Jack og så på Jack i stedet for undrende, og tænkte det måske var en han kendt?
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.05.2023 22:53
 jack måtte stoppe hurtige op da hun helt sprang op på  ham han sukket lidt træt og løfte hendes en bryst til side og kikket op " skat tag det rolige det min bror " svaret han og gik hen og gav ham hans pote med et skævt smil  han så hen mod sin mor som også kom gåndene hen mod drengen " å Tombo godt du kom min dreng vi har  en masse vi skal ha sleb med hjem "  sagde hun og så på blueberry  og kunne ikke lade vær med at grine lidth un gik hen til ham mens hun sagde lidt for sjovt " jeg troede godt du kunne lide ulve drenge " svaret hun stille og gik videre mens jack smilte stort og kikket på blue og Tombo han tog stille poten frem og viste hende sin bror frem " det her er Tombo det min bror og Tombo dett her er min mage " svaret han blidt og gik hen ved siden af hende for at vise hende lidt frem  jacks mor kikket sig rundt for at finde stigen mens jack vente på at Tombo skulle tage i mod det  hendes hånd og lage sig op af et træ blidt for at vente lidt på de fink samlet tinge jack og tombo linget hinanden lidt yngre udgave af  ham selv han lodt sit hår glide lidt tilbage og kunne godt mærke træt heden komme over sig det ville være godt med en lur nu men faren var ikke helt over de skulle stadige i gennem og lagt ind i amazonskoven for at finde en hjemlige dal som ikke var blevet opdaget i nu 

som jack stille gik videre og gik over til hans mor for at snakke lidt  kikket han tilbage mod Tombo og blue han snufe lidt og kikekt så tilbage på sin bror " HEY BROR MAN HAR DER VÆRET NOGLE SLAVE VÅGNE PÅ DET SIDSTE ! "  kom det lidt højt fra ham da de var lidt lagt væk han mærkede hvordan han hadet savnet stede det her var hans hjem og han kunne overleve her ude som bare ingen ting jacks mor stod og vente sig tilbage og mærede også varmen komme i sig hun var en  unge dame men smuk kvinde 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 18.05.2023 23:43
Blueberry pustede lettet ud over at det ikke var nogen farlig person, siden hun absolut ikke havde hørt Jacks lillebror komme overhovedet. Blueberry rødmede stort til Jacks mor og blæste sine kinder op i protest. 
"Jeg kan lide ulve drenge som ikke sniger sig rundt" svarede hun og prikkede kort Jack i siden, som minde om den morgen hvor Jack havde sneget ud for at ordne hendes gård, på deres første nat sammen. Men hun vendte roligt læberne op af og smilede stort til Tombo og rakte sin hånd ud til ham.
"Mit navn er Blueberry, det er godt at møde dig Tombo, Jack har ikke fortalt så meget, men jeg håber at lærer dig og hele din familie godt at kende" sagde hun med et varmt og stort smil. Hun kunne se at Tombo stod og så på hende lidt mistroisk, med de spidse øre rettet mod Blueberry. Han tog dog hendes hånd og slap den så igen, før han gik lidt tættere på Blueberry for at se hende lidt and. Blueberry gav dog et chok fra sig da hun pludseligt hørte Jack råbe op og sukkede stort. 
"Han er virkelig højlydt er han ikke" sagde hun til Tombo og lod to fingre gnubbe sig mellem øjnene. Hun trak på skuldrende og gik over til Jack og hans mor. Hun lagde blidt sin arme om Jacks ene arm og smilede stort til ham.
Tombo havde selv hurtigt givet hornør, og råbt at der ikke havde været noget de sidste 2 uger, men lige efter han havde draget ud havde de befriet en kæmpe vogn med slaver, og at de var godt integreret i deres genopbygnings program. Dog gav ham lidt Blueberry et lunkent blik da han så hvordan hun havde fanget ham næsten i sine arme, hun var stadigvæk en udefra selvom hun var Jacks mage, og der skulle arbejdes for at vinde hans tillid!
"Nu vil jeg se dit hjem" sagde hun så med et stort smil. Men hun så også undrende på Tombo og var selv nysgerrig om der havde været nogle slavevogne. Hun ville også gerne prøve at jage en nu hvor hun var i et sted hvor de gjorde det, professionelt. Dog vidste hun også at hun nok ikke ville være dem meget godt, hun havde trods aldrig prøvet det før, kun at hugge en slave ejer ned. Hun så over på Jacks mor Anilia og så på hende med et varmt blik. 
"Godt at være tilbage igen?" spurgte hun hende varmt da hun kunne se at Anilia nød at være hjemme igen.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 19.05.2023 21:33
jack rystede lidt på hovedet og kikket lidt hen mod hende med et smil som hun kom gånen han lage sin pote om hendes liv mens hun gik ved siden af ham han så lidt på sin bror og kikket med galde øjne mens de gik videre han  syntes ikke de skulle særlige lagt der ind  men han  vidste ikke hvordan det var med en  en som var halv hest på slæb han nusset hende lidt mens de gik og slikket hende blidt på kinden mens han tog noget af det tunge også godt nok var hun stærk men han ville også have hende i mange år i nu han sukket lidt igen mens han lod sin hale svinge lidt og sine musiker spinde lidt mere så hun se ham han gik bag sin mor som førte an de forlod nu stien og mens Jack dufte efter spor af den stig de hadet lavet kikket Jack sig hen over skuleren og sagde " vi har lagt en stig som kun halv dyr kan finde og dufte sig frem til eller ulve som os det sikker os at vi ikke bare lukker hvem som helst ind " svaret Jack stille og gik ved siden af sin bror for at vente på svar om der hadet været nogle  slaver der skulle hjælpes dog var han ikke sikker på det 

jacks mor gik rask til hun ville godt hjem hun var ikke god til til at være lik længe hun nikket da blueberry sagde det godt at være hjemme igen  sagde hun med et stuk og mere afslappet stemme " ja jeg er ikke god til at rejse i længer tid det noget som jack har fra sin far Eventyrlysten er ikke lige mig " svaret hun blidt og fjernet en gren blidt  for at se en stig som kom her var den og u vidste jack også snart de var hjemme igen han sukket lidt og kikket man kunne se en bjerg agtit side hvor der var en by bort der var hugget ud. med to statur af to halvdyr personer 

de så ikke så stor ude men når man så kom tætter på var de  støre ind som så jack lændte sig stille ind til blue og visket blidt " mine forfædere de beskytter byen siges det " svaret han blidt og kikket rundt der var ingen der kendte til det her overhovet ikke en gang de høje konger vidste noget om der lå en lille by her  og sådan ville jacks famille også ha det skulle blive ved med at være 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 19.05.2023 23:35
Blueberry så undrende rundt og så på Jack da han lagde sin arm om hendes liv og førte hende afsted, hun var glad for at det var ham som førte hende, for hun var absolut fortabt i skoven, hun vidste ikke hoved eller hale i hvor de skulle hen. Hun havde godt hørt Jacks mor snakke om at der var lavet en rute for halvdyr, men med så mange år på gården, så var hendes sanser ikke tunet ind vildskabens dufte og tegn. Hun kunne dufte når vejret ændrede sig, men det var også rigtigt alt hun kunne. Tombo stirrede stadigvæk på Jack og Blueberry der gik rigtig tæt sammen, og havde et blik af han ikke forstod hvorfor Jack var sammen med en halvhest, og ikke en halvulv som hans forrige kvinde. Han gik rundt om dem begge og fulgte dem på Jack's side. Han hev Jack kort i trøjen for at få hans opmærksomhed.
"Har du snakket med far endnu? Om din situation?" spurgte han Jack undrende og løftede et øjenbryn over på Blueberry. 
Blueberry hørte ikke noget da hun var komplet opslugt af hvad der skete rundt om dem og byen de kom til. Hun så med store øjne på de to store statuter af halvdyr, og hørte hvad Jack fortalte hende om byen. 
"Det er vidundeligt skat, som et eventyr der springer ud i virkeligheden, selv de gamle enge har intet på den her by. Jeg tror det bliver svært for mig at kunne bo noget som helst andet sted end lige her. Det er jo næsten et paradis" sagde hun med store brune funklende øjne. Hun kunne næsten ikke vente med at se hvordan de så indrettede deres boliger. Hun kunne så se at der var halvdyr der stormede ud af deres huse og gader, nogen havde åbenbart fortalt dem at deres næste leder var kommet tilbage, eller også var det konen til deres nuværende leder som var tiltræknings kræften? I hvert fald var der havldyr af alle racer der kom løbende og endte med at stå i en stor cirkel rundt om dem da de endeligt nåede hinanden. De råbte og jublede i munden på hinanden og Tombo gemte sig lidt bag sin brors ryg, måske var han ikke den som havde det godt i midten af underholdningen og heller ville være i skyggerne? 
Blueberry klappede glædeligt i hænderne og havde aldrig i sit liv set så mange halvdyr på et sted! Og helt uden lænker om fødder og hals og arme. Det var et syn der varmede hendes hjerte kolosalt. Hun kunne endda se andre kentaurer, godt nok små men det var kentaur! Hendes egen halvdyrs race! Hun smilede stort viftede glædeligt med halen bag sig, næsten lige som Jack gjorde. Hun syntes dog også det var sjovt at se kentaur med tøj på, lige som hende selv. Ingen her var nøgne. Noget hun måske godt kunne havde frygtet lidt, siden det var en by for sig selv i en skov, ukendt fra omverden. Man vidste aldrig hvad for nogle traditioner og kotymer de havde. Hun så på Jack med et stort og varmt smil, og skyndte sig at give ham et kys på læberne, foran hele befolkningen, og havde det svært ved at styre sin begejstring. 
"Her er så smukt" sagde hun med en varm og blid stemme, som selv fik Tombo til at se lidt stolt ud.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.05.2023 17:00
Jack vendte hovedet lidt da  Tombo tog fadt i ham han snakket dyre sprog med sin bror lidt i visken ” jeg har ikke fortæl ham det nej. Og tror du selv efter den tur han gav mig sidste...jeg ville sige det til ham vors far er nød at ind se han ikke kan styre os med magt ” svaret han lidt surt men slog også armen over sin lillebror blidt han kikke hen mod bule og smilte varmt  han hadet foget sadt sin sidt og sin stig ” jeg følger mig hjerte den her gang og ikke min far kære bror ” svaret han blidt op dyre sprog og gik stille op for an dem da han mærkede folk kikket rund og kom ham i møde han hilste på de fleste af dem og gav dem poten så godt som der var alle former for alders grassere  jack vendte sit hoved til blue da hun sagde det var flot  sig stolt jack grinte lidt og tog stille hendes hånd og gik hen til en stor åbningen hvor der var hugget  et solt i  ind i bjaget eller en stor gås hvordan man end to det nogle folk stod uden for hans far var her dog ikke til at se han kikket på stede

hmm kan ikke se far nogle steder måske er han ude og rejse det ville være bedst for nu syntes jeg ” svaret jack og klemte Blue lidt hårdt i hånden han gik op af trappen og kikket rundt der hang malerier på væggen da de kom ind og en trappe der førte op til flere  Etagere han kikket lidt på sin mor og smilte svagt  ” gider du sige til søs at vi ville være på min værelse om en times tid så kan hun hilse på blue” svaret han blidt og hans more nikket lige så blidt og strøg ham over kinden Jack kysset blue lidt igen ” jeg tænke jeg ville vise dig rundt her det et stor sted og du kan bevæge dig frit ” svaret han stolt Jacks famille var  ikke så fine som sådan men ind  rammigen var noget helt andet

Jack gik stille på gangen og viste hende de forskellige steder dog kom de til et stor rum med af hugget rund ring i mitten ” det her sted holder mig mest til når jeg skal tænke ” svaret han blidt og kikket ned mod cirklen han der var en ring rundt om den hvor der kom dampe op her var varmt utrolige varmt det ” det her er vor jeg træner for mig selv eller nå ja næsten.. kan du se de der krystal sten der sidder og lyser op ” han viste nogle der var røde gule og grønne og virkelige ild rød med navn ude på hans far navn stod øverste og jack nede under og så videre

det er lavels du har kæmpet op til min far ligger øverst selvfølge og man trykker på en krystal for at aktivere øvelse dukkerne dog tryk ikke på den sidste før du er helt klar til den det er kæmper nej måske kæmpe statuer du kæmper mod og de slår hårdt fra sig også ” svaret jack lidt stolt og kikket lidt over på Blue han hadet dog ikke foget slået sin far i nu men måske kunne han komme til det en dag han førte poten stille ned af heste ryggen på  henden og vendte sig om for at se hende i øjne også

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 20.05.2023 20:39
Tombo vidste ikke helt om han var tilfreds med Jacks svar, da han følte sig meget fast i sin beslutning om at følge familie traditionerne og dermed høre efter hvad far sagde. Men så igen, det her var fars problem, ikke hans eget, så han sagde ikke sin storebror imod, men rullede bare med øjnene, før han sneg sig væk igen. Han måtte i kontakt med far, og sige at Jack var kommet hjem... med en uventet og måske uønsket overraskelse.

Blueberry så undrene på Jack da han prøvede at se efter sin far men måtte konstatere at han ikke var til stede, eller som Blueberry tænkte så kunne det være hans far havde vigtigere at lave end at hilse på dem. Blueberry lod sig føre med Jack og havde kæmpe øjne og kunne ikke lade være med at stirre rundt på alt, hun begyndte næsten at føle sig rundtosset med alt det som skulle ses over det hele, alt nyt og alt spetakulært! Blueberry så undrende på Jack og hans mor men kunne forstå at han agtede at følge hende rundt alene, men hun glæde sig også til at møde og hilse på hans søster. Hun gav et kæmpe smil til Jack.
"Det er jeg sikker på jeg kommer til at kunne bruge mange dage på, skønt der sikkert er mange ting at lave" sagde hun med et stort smil og gav Jacks hånd et blidt klem og kyssede ham blidt på læberne, og lod det hænge lidt, før hun lod ham føre sig videre mod hvor de end skulle hen. 
Det næste rum var super stort syntes hun og hovedet drejede næsten om sig selv for at se rundt.
"Woau, det er stort, jeg kan godt forstå du bruger meget tid her min skat" sagde hun med kæmpe øjne men med et stort og spændt smil over læberne. Hun så så undrende på krystallerne som Jack forklarede omkring dem, og vidste ikke helt hvad det sådan rigtig fungerede, men hun tog ham på ordet. 
"Jeg tror jeg heller må starte på startlevel, så jeg kan komme bare lidt ind i det, for der er ikke meget slåskamp som bondedame" sagde hun og klukkede varmt og så tilbage på Jack. Hun vendte sig også mod Jack, og lagde sine arme blidt om hans nakke og kyssede ham dybt på læberne. 
Blueberry så tænkende på krystallerne.
"Men hvad er så det nemmeste level? Går det fra grøn til gul til rød eller omvendt?" spurgte hun Jack undrende og gik tæt på en af de grønne krystaller og så på den tæt på, men undgik at røre ved den. Hun ville heller ikke aktivere den ved et uheld og skulle til at fægte sig ud af dens problemer. Ikke på første dagen, det ville nemlig være super pinligt hvis hun så ikke engang kunne klare første level. På den anden side så var alt det hun havde gået med, taget fra hende og hun følte sig let som en fjer. 
"Hvad har i så mere af specielle steder?" spurgte hun ham undrende og gik tæt på ham igen og lod sine hænder nusse sig kærligt op under hans trøje og smilede drillende til ham.
Hun tænkte lidt om han havde hemmelige gemte rum i det her store sted som ingen kendte til, og som man kunne være alene i uden nogen kunne forstyrre en. Det kunne hun i hvert fald godt se for sig, nu hvor det var så stort og sejt. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.05.2023 21:11
Jack kikket lidt mod blue da hun talte han sukket lidt som hun stod der og kælede forhindren han lage panden mod hendes og lage poten mod hendes nakke og sukket lidt han tænke ikke over sin bror han vidst han nok skulle fortælle det til deres far men det var sandt han hadet sat sit mål og beslutsom men som de stod der og kysset sprang døren næsten op og ind kom deres far jack stod stille og gik ind for an Af naturlige årsager  han begyndte at vise tænder for hans far som gik hen og stoppet op da han så jacks mage han brummet lidt og peget på kvinden ” SÅ du er altså min søn nye mage ” sagde han lidt hårdt og kikket på jack lidt hårdt

han gik med hårde skridt jacks far var dobbelt så stor som jack og jack så næsten lille ud. Jack stod stille jack stod næsten næse mod næse  med ham ” ja det er det hun hedder blue og kommer til at være her og du må leve med det !” svaret jack så det gav Eggo i hele rummet varmen bliv pluslige stærkere og man kunne se  på jacks skulder der var begyndt at komme ild det samme gjorder hans far ” jeg har ikke Trænet dig til det her jeg har trænt dig til at være en leder ! Jack jeg er stadige din ALPHA ! ”  jack knytte sin næve som jack gik  nogle skridt tilbage

han var færdige med at tage order fra sin far om han så skulle flytte ud til Blue med sin søster gjorder han det han ville ikke have hun blive lavet om til den  som ham  han kikket lidt hen mod Blue og vifte med hånden at hun skulle gå tilbage det her var mellem ham og hans far  ” Det eneste du har gjort er at gjort mig til din slave det selv sammen som du har kæmpet i mod ! ” svaret han hård og gik på alle 4 for at gøre klar  vis hans far skulle få nogle gode ideer Jacks far stod med hånden til envitason til at han var klar til kamp

jacks ild på ryggen begyndte at komme mere frem mens han så vredt på hans far jacks mor kom løbne ind men det var forset jacks far hadet slået ud mod jack som slog den væk med sin hånd jack selv slog ud efter sin fars mave og det gav et lyd fra sig lige nu var det to hanner der måtte vise hvem der bestemte Jacks mor kom løbne hen til blue og trak hende til sig og gik bag nogle søjler” du kan ikke gøre noget med det her det noget de selv må finde ud af. ” sagde hun hårdt og vente på sin mand skulle Falde ldit ned

du har altid været efter mig med mit liv du ødalge ALT !...blue betyder alt for mig du få ikke lov til at taget der fra mig  igen ” ! et han men hans far slog hårdt ind i jacks mave og jack mindste næsten pusten af det og fadt ned mod jorden igen hans far kikket hårdt ned mod jack og peget igen ned mod jack ” Du er den næste leder Jack og du må gøre som bliver sagt.. ” jack løfte hovedet hårdt op og kikket lidt  mod sin far han spytte blod ud mod Jacks fars fødder mens Jack mor gik ud

hun råbte ” SÅ DET NOK LAD MIN SØN VÆRE I FRED!”  hun gik hårdt mod sin mand  og gik hen over sin søn og samlet ham om jack selv rejste sig op  og hen mod blue hun så hårdt på hende ” DU nød til at vise du verd for jack kun på den måde ville han se han tager fejl!” sagde hun lidt hårdt mens hun løfte jack og vente på blue skulle hjælp til jack kikket op mod blue og smilte svagt med lidt blod ud af munde men lage hovedet ned igen

Stoltheden var lidt ødlagt lige nu men han skulle nok klare den det hadet han gjort før

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 20.05.2023 22:01
Blueberrys hjerte var ved at gå helt op i halsen på hende selv og klamrede sig til Jack i chok! Det var anden gang på en dag Jacks familie havde næsten skræmt livet af hende! Hun fik dog store øjne da hun så Jacks far og var måløs over hvor stor han var. Hvordan kunne noget halvdyr blive så stort!? Ville Jack også blive så stor!?!?!? Hun var dog hurtig til at mærke Jacks varme fra hans krop og slap ham igen, og dernæst skynde sig at tage nogle skridt tilbage. Hun skulle ikke nyde noget med at komme imellem de her to alfa hanner når de begge havde ild-kræfter. Noget hun bestemt ikke skulle i nærheden af, da hun ikke var beskydtet på nogen måde fra ilden.
Da Jack så viftede med hånden for at få hende længere væk sank hun en klump.
"Pas på dig selv skat" sagde hun med et ømt blik på ham, før hun skyndte sig længere væk, og gemte sig godt bag en søjle sammen med hans mor som lige havde kommet ind. Hun havde åbenbart lige fundet ud at Jacks far havde stormet mod de to turdelduer. 
"Bare rolig, jeg plejer ikke at leje med ild, min magi kan absolut intet her" sagde hun med et nærvøst blik på Jack. Og som kampen hurtigt blev afgjort af Jacks far, og Anilia skyndte sig hen til Jack for at samle ham op, blev Blueberry meget forvirret over hendes ord til hende. VILLE ANILIA HAVE AT BLUEBERRY KÆMPEDE MOD JACKS FAR!?!?! Blueberry så Jacks lidt blodige smil og hun kunne mærke det stak i hjertet på hende hårdt. Et kort suk kom fra hende og roligt trådte hun ud fra pælen og stillede sig foran Jack og hans mor og stirrede direkte op på Jacks far med et sten blik. Hun foldede roligt armene foran sig og rynkede brynene.
"Så du er Jacks far, knækket stolthed kan jeg se, men sådan er det vel når man har en far der ikke er værd at se op til" sagde hun så udfordrende.
"Jeg har ingen magi jeg kan bruge på dig fordi mit er naturbestemt, men jeg kan sige dig at jeg er langt mere værd for Jack end nogen anden kvinde du kan mønstre her i skoven" sagde hun og fnøs stort og holde hendes sten blik på Jacks fars øjne. Hun var glad for hun havde lært at slå koldt vand i blodet og ikke vise bange eller nærvøse følelser over for formidable modstandere, og hun gav en varm tanke til Fru Hjørnetand der var den største stålfaste dværgekvinde hun havde kendt. Hun var dog lidt glad for hun stod med ryggen til Jack og Anilia, for hun havde ikke lyst til at se om hun gjorde det godt nok fra deres blikke, hun var nervøs nok i forvejen inden i, og det eneste som rystede på hende var hendes hale. 
Hun kunne se Jacks far der tårnede over hende og skønt hun var en kentaur, så så hun meget lille ud foran en støbning som Jacks far. 
Hun lod så roligt som muligt, sine fire ben stille sig parat til at tage imod hvad som helst der kunne komme fra Jacks fars overkrop, men lod armene være krydsede i protest mod volden han kunne byde på. 
"VIS MIG EN SOM KUNNE UDFORDRE MIN VÆRDIGHED SOM JACKS MAGE!!! OG JEG VIL BEGRAVE HENDE I STØVET UNDER MINE HOVE!!!" Brølede hun så med de brune øjne der lynede mod Jacks far, og det var lidt tydeligt nu at den drage tatto hun havde på ryggen ikke var for sjov, hun var hårdhudet når det galte, men også klog. Hun ville jo ikke udfordre Jacks far personligt, der ville kun gå 2 sekunder så var hun flyvende! Men at udfordre en anden kvinde ville være en bedre ide, og mulighed for at faktisk vinde... forhåbenligt... Hun trak dig på smilebåndet til Jacks far.
"Fordi Jack har mit hjerte i sin hule hånd, og jeg har ikke i sinde at lade ham tabe det uden kamp til stregen.. Jeg elsker din søn, leder eller ej, halvulv eller ej, fordi Jack er langt større end noget af alt det her i mit hjerte" sagde hun så med en varm og rolig stemme, og bagfra kunne man se at hendes hale lige nu ikke rystede mere, men faktisk hang og gled roligt fra side til side, fordi det var 100% sandheden hun fortalte.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.05.2023 22:25
Jack så lidt op på blue da hun gik hen mod  hans far han skubbet sin mor til side og tog blue på skulderen mens han så på sin far han tørste blodte af sin kind lidt og kikket lige nu var jack stolt over blue at hun turde gå i mod hans far jacks mor stod modlam men var godt klar over at hun ikke skulle blande sig mere dog ville hun have en snak med sin yngste søn om at salder om s in familie

Jack trak Blue lidt med sig men sagde ikke noget  til hende jacks far selv så efter dem og puste sig op nu kunne  blue måske forstå hvorfor Jack ikke brød sig om sin far så meget han hoste lidt mens de gik ud på gagen og jacks mor måtte holde ham op hun så hen mod blu med undskylde blik ” det j eg ked af blue han har ikke altid været sådan ” svaret hun mens hun gik ved siden af Jack Jack lage øren ned og  og sagde ikke noget han måtte have kræfterne til sig men han vidste hun var den regtit valg af sin alpa mage han trykket sig dog ind til hende og mærkede blues varme han kunne godt gå selv lige nu

jack udsendte stadige røg skyer fra skulderen men de forsvandt som de gik hvordan det hele var endt sådan her var en lang historie som bleu nok skulle få af vide en dag men ikke lige nu  ligen u skulle de to bare være sig selv måske med hans søster de kunne mødes i deres hjemlige rom som var et bade rom i med natur han sukket lidt og kikket over til sin mor og blue  ” sig til min søster vi  ved vores møde sted  jeg ville godt have mig et afslappe bad med min mage ” svaret han rolige og gik rolige videre

jacks mor kikket lidt med poten op mod hjerte og så på blue lidt ” tag dig af ham hans søster kommer også hun er altid så god ved ham ” svaret hun og trykket sig ind mod blue i et kram og så forsvandt hun jack gik stille på gangen men følte sig hurtige træt igen. Han måtte stoppe op lidt og knappet sin skjorte op for at få luft svedte Dryppet ned af ham så  trykket han på en knap på et maleri og et stor dør kom op han gik ind og et kunstige sø kom til syne det var noget han hadet foget lavet han nikket med hovedet til blue som viste teg på hun skulle følge med der var trære og ander ting han begyndte der efter at smide alt tøjet for at falde i vandet med et plask

han flød stille over vandet og Dampe kom  fra vandet  mens han så op på sol lyset han sukket lidt det hjalp så meget på det hele blikket faldt stille mod blue og så med et Undskylden blik ” jeg undskylder du måtte se det min enge ” svaret han og løfte s in krop lidt så hun kunne se ham blidt

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 20.05.2023 23:23
Blueberry stirrede hårdt på Jacks far, og havde nu ikke helt tænkt sig at flytte sig, men da Jack kom over til hende og begyndte at trække hende væk, lod hun ham. Men det var ikke uden at lave tegnet med de to fingre at 'hun holdte øje med ham', før hun så forsvandt ud af døren fra rummet med Jack og hans mor. 
Blueberry var dog hurtig om at støtte Jack når han havde brug for det og smilede varmt til Jacks mor. Hun nikkede roligt til det Jacks mor sagde og kunne godt fornemme på de to kamphaner at der lå noget måske lidt dybere end bare søn og far slåskamp. 
Blueberry rødmede lidt over måden Jack kaldte hende hans mage, og bed sig lidt i læben over det. Hun smilede dog stort til Anilia og nikkede til hende.
"Jeg skal nok sørge for Jack får det godt" sagde hun med en varm stemme og blev lidt overrasket da Jacks mor så gav hende et kram, før hun så skyndte sig lidt afsted. Hun havde set efter Jacks mor da hun så vendte blikket til Jack og blev letter overrasket over at han var begyndt at tage skjorten af, men også hvor meget han faktisk svedte under skjorten. Hans overkrop var super sexet når den var beklædt med sved på den måde og musklerne der var lidt pumpet op efter kampen. Hun blev ganske overrasket da Jack så trykkede på en knap på et maleri hun ikke havde set, og døren der gik op fik hende til at hoppe kort.
"Åh gud Jack, dit hjem er fyldt med mystik!" sagde hun ganske overrasket og fulgte med ham ind forsigtigt. Hun stirrede stort på Jack der smed resten af sit tøj og hoppede i vandet.. MUMS!!.. Hun kom helt ind og hørte så døren lukke sig bag hende.
Hun bled sig lidt i læben og trak så sin egen trøje af og roligt gik ned i søen og langsomt over til Jack. Det var nu rart nok at bade efter sådan en lang gåtur som hun egenligt havde været ude på. 
Blueberry gik langsomt over til Jack og lod en finger vandre roligt op af hans overarm og kærtegnede roligt hans kind.
"Det gør ikke noget min alfa han, nu ved jeg hvor baren er, så må vi tage den her fra og se hvad der sker" sagde hun med en varm og forførende stemme.
Hun skulle til at kaste sig over sin Jack, da den hemmelige dør åbnede op igen og en ganske tøset stemme bølgede igennem indgangen.
"Brormand!!! har far været ond ved dig igen!?" kom det, før en ganske moden og smuk ulvehun kom løbende ind gennem åbningen og sprang uden nogen tøven mod Jack med åbne arme og ben. Blueberry måtte skynde sig om bag Jack med sine arme om sit nøgne bryst, før pigen landede på Jack og hang fast som en kroalabjørn. Blueberry så meget overrasket på pigen og havde ikke opdaget hvad pigen havde på!? Skønt hun var lige så pelset som Jack, havde pigen kun en meget lille nederdel, og en top som ikke overlod meget til fantasien i spørgsmål om hendes pæne former. Hun rynkede brynene og lod være med at skjule sit bryst, og i stedet greb fat om Jacks overarm og trykkede den blidt ind mellem hendes store bryster og så ned på pigen med et helt roligt blik.
"Så du er Jacks søster ser jeg" sagde hun med en blid stemme. Jacks lillesøster så på Blueberry og fik store øjne over at hun var kentaur, inden hun så på Jack med et meget utilfredst blik.
"Brormand! Hvordan kunne du finde på at finde en anden kvinde end din elskede lillesøster!?" protesterede hun så og stirrede meget utilfredst i Jacks øjne, imens hun selv trykkede sig godt ind til hans bryst. 
"Du har været væk i så lang tid og så kommer du først hjem efter du har fundet dig en ny kone!?" protesterede hun og stirrede så utilfredst på Blueberry og så lidt ned af hende, og fik ganske store øjne da hun så hvor veludviklet Blueberry var og sank en klump, med et blik der sagde at hun følte sig besæjret. 
Blueberry fnøs let og gav Jack et blidt kys på kinden.
"Er du ved at komme til hægterne igen min elskede?" spurgte hun Jack varmt og sendte Jacks søster et drillende blik.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.05.2023 23:41
Jack kikket på de to og kikket på sin søster med et stille grin og rejste sig op han kysset Blue dybt og så på sin lille søster igen og ruskede hende i Højet blidt ” hele det måtte jo ske før eller siden kære søster ” svaret han blidt og kikket på  Blue og nikket han sukket lidt tog sig i nakken lidt de hadet også et stærkt bånd sammen han mærkede blues nøgne krop mod sin og han sukket blidt ” hey rolige nu i to der er nok til jer bække to jeg ville ikke også  ha at i begynde at slås  ” svaret han stille og kikket lidt på sin lille søster  han kikket rundt og nikket så til sin søster da hun spurte om han hadet været oppe og slås med sin far ” ja han kunne ikke helt lide iden med bleu men jeg står fast  den her gang han styre os med magt ” svaret han trist og mærkede også sin søster nærhed  han rystede lidt på hovedet og så på Blue med e t blidt tone  det var Vigtige de to kunne samme

jack lage hovedet mod blue og så på sin søster mens de var i vandet lidt ” jeg undskylder rejsen tog lidt længer tid ind jeg hadet forvente kom helt ud i  vor der var sand  på grund af nogle dumme trolle og så ja så kom jeg til blues går og der fra og her til hun har en skøn gård ” svaret han blidt og nusset blue om bag røven lidt mens han grinte blidt og kikket på sin søster med støre smil ” men hvad med dig søs har du foget trænet lidt som vi snakket om sidste gang du ved hvordan  far er når vi ikke passer det  ” sagde han med tungt hjerte dog han mærkede hvor varm han bliv lidt

" blue det her et min søster  ja  og søs det  er blue eller blueberry ved rette navn " svaret han svagt og mærkede lysten over blue han kikket også på hende men lod hånden blive på hendes ene røv balle lidt han kunne mærke hvordan de to ville ha ham skønt hun var hans søster var det ikke noget som stoppet  hende det var vel den opvæsk de hadet foget sig der hadet knytte sig så tæt sammen på denne måde 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 21.05.2023 00:23
Aslige så på sin bror og rynkede sine bryn da han fortalte at der var nok til dem begge, hvilket hun var ganske uenig med men blev så forfærdet da han sagde at deres far havde været efter dem begge.. eller retter efter Jack, det var det hun lagde mest tryk ved. 
"Jeg skal nok sætte far på plads kære brormand!" sagde hun og fnøs let, og Blueberry kunne ikke lade være med at smile lidt, og kunne godt se at Jacks søster holde meget af sin bror.. måske lidt for meget i Blueberrys øjne. 
"Ja jeg kom vist til at stjæle hans tid lidt for meget.. efter han stjal mit hjerte med hans charme" sagde Blueberry med et varmt smil til Jack og lagde hovedet mod hans før hun gemt fra Jack rakte lidt tunge til Jacks søster. Aslige pustede sine kinder helt op og kælede sig lidt op af Jacks store krop og nikkede heftigt til ham.
"Jeg har trænet rigtig meget, jeg er endda nået op til næste level fra hvad du så sidst da du var hjemme!" sagde hun med et stort smil og gav ham et kys på den anden side af hvor Blueberry var, før hun også gemt fra Jack, rakte tunge af Blueberry. Både Blueberry og Aslige så på hinanden da Jack 'pressenterede' dem for hinanden og de smilede begge to civilt til hinanden.
"Mit navn er Blueberry, men Jack kalder mig bare Blue" sagde Blueberry med et civilt smil til Aslige.
"Mit navn er Aslige, men Jack kalder mig hans lillesøster" sagde Aslige og havde også et civilt smil til Blueberry. 
Blueberry gav et suk fra sig da hun pludseligt mærkede Jacks pote på sin røv og så på Jack med røde kinder.
"Jack dog, ikke mens din uskyldige søster er her" sagde hun og blinkede til Aslige drillende, og krydsede sine arme roligt under hendes bryst og puffede dem en smule op så de stod flot fremme og store foran Aslige.
Aslige rynkede på brynene og fnøs let, før hun trak sin top af og lænede sig let tilbage og lagde en arm under sine egne bryster og puffede sin barm op så Jack kunne se hvor meget hun var vokset siden sidst, før hun lænede sig ind til Jack igen, og med en stemme der var hviskende, men høj nok for Blueberry til at høre det.
"Jeg er så uskyldig at jeg glemte at tage trusser på" hviskede hun og smilede udfordrende på Blueberry, før hun kravlede ned af Jack og stillede sig foran Blueberry.
"Værdig modstander" kom det så fra Aslige til Blueberry.
"Jeg vil sige det samme" sagde Blueberry så og de to piger nikkede roligt og så på Jack.
"Jeg lader hende vinde for denne gang bror, men krigen er ikke slut endnu, for jeg har gemt mig i al den her tid kun for Jack, og jeg agter at tage hvad der er mit" sagde Aslige så før hun lagde sin hånd på Jacks brystkasse og uden tøven, kyssede Jack på munden, men samtidig healede ham op efter de skrammer han havde fået fra deres far. Blueberry havde tøvet lidt men fik store øjne da hun så Aslige kysse Jack på læberne, og skulle til at protestere før hun så Aslige bryde kysset igen og trådte tilbage med et par skridt og sendte Jack et meget drillende smil og blik.
"Godt jeg også har trænet min healer evner" sagde Aslige fnisende.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 21.05.2023 00:47
Jack følte sig heldige at have to kvinder lige nu der  holdt af ham  han lænte sig mod blues bryst og kysset dem blidt mens han strøg Aslige  på ryggen han var lige glad over om blue så det de kysset han lod en  mage duft stryge sig ud mod rummet så de vidste hvem der var leder her han lod poten glide over blues bryst mens han satte sig ned på kanten han sukket lidt og kikket på de to piger lidt med et stille smil på læben ” pas på far er  i dårlige humør lige pt så jeg ville ikke besøge ham lige pt  vis jeg var dig ” svaret han skævt og lage sig blidt ned på græsset jack kunne ikke tro de var  i gang med det her jack så lidt Undskylden ud og kikket på blue lidt han hadet jo sagt at Aslige  var meget kælen søster han sukket lidt igen og lage armen ud lidt for at gøre plads til dem ” det ville være skønt bare at være sig selv uden en far eller mor på slæb dog ville jeg være ked af at stikke af for mor ” svaret han stille og rolige og kikket mod blue igen og Aslige  han vidste hvordan hans søster hadet det med deres far  hun var den enste i byen der forstod ham på nær sin bror som hele tiden redte til ham han ville tage en af vorlige snak omkring det her stillte kikket jack ned af sin krop for at se om hans piger fylgte med  det ville være dumt at være nede i vandet lige nu han hadet sådan været kølet af  jack strøg poten hen over panden blidt og og gemmt sit hår han var nøgen og det samme var blue han vidste ikke helt hvad han skulle stille op med dem han  og han hadet  sandt jack smilte skævt til blue igen og kikket så på sin søster igen da hun snakket om hvordan det gik med at træne ” ja vi så det godt eller jeg gjorder du ligger lige under mig kan jeg se... søs og mig har trætet meget sammen ” svaret han til blue som hun måske så lidt underen ud til på det hele det var svært at sige men han så ikke sin søster som søster som sådan  han lod halen glide over Aslige  blidt og grinte lidt af hende ” hun har self altid været den mindste men hun er god når det gælder ” svaret han blidt

jack lå og nusset sin mave lidt mens han tænke over hvad for en dag der ville komme i morgen han  kunne ikke lade vær med at se fryden i sin fars øjne lidt når hans søster ville med ham  dog vidste han ikke hvordan det hele ville gå 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 21.05.2023 01:18
Blueberry og Aslige så på Jack der stille satte sig op på græsset, og man kunne tydeligt se at de begge stirrede meget grundigt på hans våde pelsede krop. Blueberry var den første til at bevæge sig og gik selv roligt op af vandet, og roligt lagde sig ned ved siden af ham og trykkede sin nøgne krop ind mod hans side blidt og nussede hans bryst roligt. 
"Ja han virkede i hvert fald ganske opstemt til at ville slås.." sagde Blueberry med et dybt suk. Aslige fnøs lidt af Blueberry og kom selv op af vandet, smed nederdelen og lagde sin egen våde krop op mod Jacks, på den anden side af hvor Blueberry lå. 
"Bare rolig, far er en sucker for hans datters store øjne, jeg skal nok få ham kølet ned" sagde hun med et stort smil, og lod selv sin pote nusse Jack på maven. Hun lyste helt op da Jack så nævnede at han havde set hendes navn på stenen og nikkede stort, imens hun hævede sin overkrop op og så ned på Jack.
"Og det var for en uge siden! Jeg er sikker på jeg er kommet endnu længere nu!" sagde hun med stor glæde i stemmen og overkroppen helt blottet for Jacks blik. Hun lagde sig halvt ind over Jacks krop og hvilede hovedet mod hans hals. 
Blueberry så lidt på Aslige med sammentrykkede øjenbryn. Hun syntes at Aslige var lige lovligt tæt på.. Jacks nøgne krop.. Hun hørte dog hvad Jack sagde og smilede varmt til ham.
"Det er jeg sikker på hun er, især hvis hun kan køle din far ned" sagde Blueberry med et varmt smil og kravlede lidt op af Jack, og plantede sine store bryster mod hans hoved, og havde hans arm fanget ned mellem hendes fire ben, og lod sine fingre nusse Jacks hår kærligt.
Aslige så misundeligt på Blueberry og hendes store bryster, og skønt hun var ganske pænt formet, så følte hun sig stadigvæk truet af Blueberry. Roligt lod hun sin pote glide ned af Jack og prikke let med en fremtrukken klo på hans ædler dele og pirrede Jack lidt, imens hun vådt og langsomt kyssede Jack på halsen og små nappede ham med sine tænder. 
De kunne begge godt dufte Jack, hans alfa lugt hang MEGET tungt i luften og gjorde at begge damer følte sig lidt varme i kroppen, og det havde en slags underkastende følelse på dem så de kunne mærke at Jack var føreulven her, og de var hans mage og familie. Men det var også det som gjorde at Blueberry blev lidt varm nede mellem benene og udskilte sin egen duft om at hun var Jacks mage og lystede Jack virkelig hårdt.
Aslige kunne så også dufte Blueberry, og skyndte sig at tage Jacks hånd, på den arm hun lå ved, og placerede den fast under hendes hale og direkte på hendes faste og veltrænede runde balle.
"Har sagt til mor at hun skulle finde sit meditations rum, og med far pist, så er der ikke andre som kender det her sted, så vi er helt alene" hviskede Aslige så til Jack, men også så Blueberry kunne høre det, og blev rigtig glad for informationen, før hun selv lod en hånd glide ned af Jacks flotte muskuløse mave og lod de lange slanke fingre, gøre det Aslige ikke havde turet, og greb direkte fat om Jacks lange ven, og kærtegnede ham blidt.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 21.05.2023 21:49
Jack kikket lidt med hævet blik men kunne ikke lade være med at grine over blues reaktion hun var sød når hun var sådan hasn pote fadt stille vej ned mellem pigers ben og kærtegnet dem blidt  der nede han så på sin  mage og kysset hende dybt mens han lod hånden stryge dem blidt han var lidt lige gald med om hun var hans søster lige nu det lige nu var det to hunner der hadet brug for en han han mærkede selv hvordan hans hjerte hummeret af sted ” hmme det godt  lille søster bare du husker  hvor du er ” svaret han blidt og kunne godt mærke på blue hvor våd hun var han smilte svagt og ryste på hovdet han håbet på at blue ikke hadet noget i mod det og tænke også det kun skulle være mellem dem det her han ville ikke have folk begyndte at snakke om sin søster på den måde han lod tungen stille glide ind og mærkede hvor varm han bliv hans tunge bliv så ført over blues bryst blidt og kærtegnet den voldsomt mens han sukket lidt to kvinder var sjældne han fik lov til det han vidste godt det måske var lidt forkert men han ville heller have at  hans søster var glad ind at være sammen med sin far som gjorder livet surt for hende på alle  måder han så op på blu og mærkede hvor varm hun bliv han så hen på sin søster også og skifte blidt mellem dem for at vise der var plads til dem bække men dog Blue fordi hun var lederen her også han mærkede hvor meget pigeren hadet brug for ham og at der ikke var nogle som kendte stede gjorder det kun beder han kikket på sin søster lidt og ned af hendes krop det var som at se hans mor Jack vendte s å Blue med et svagt smil og trak sig lidt på skulderen  hans hånd tog så godt fadt og ville se hvordan de to kunne klare det på den gode måde altså 

" nå så det er du du må lære blue det hun ...hmme ville godt ..hmm have noget trænigen " svaret jack og kunne mærke det her bliv meget svære ind han trode men det skulle prøves på en eller anden måde han forsatte med at kærtenge dem der nede og nyden suk kom stille frem han rejste sig så blidt og gik hen mod blue han løfte hendes hale og stak sin læme ind i hende da han kunne lugte hende han trykket sig hele vejen og håbet på hun kunne mærke ham 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 21.05.2023 22:54
Blueberry og Aslige smilede stort til Jack og sukkede i kor ved Jacks berøring og nød at de lå her med alfa hannen der skulle være den næste leder. Blueberry kunne godt mærke hvor meget Jack sørgede for hende, men også gav hans søster lidt opmærksomhed. Havde hun ikke været så tændt, så havde hun nok skubbet Aslige væk og krævet Jack for sig selv, men lige nu var det her lidt for hedt til at lade ligge. Hun gav et højt støn da Jack så begyndte at kærtegne hendes bryster med sine tunge og hænder uden at holde tilbage og fik hende til at næsten savle, indtil en Aslige havde kravlet ud af Jacks greb og lagt sine små poter på Blueberrys kinder og startede med at snave Blueberry uden nogen tøven. Blueberry havde store øjne, og vidste ikke ud eller ind, men stille lod sig overtage da Aslige var overraskende god med tungen... måske lidt bedre.. end Jack.. Hvor mange havde hun lige snavet før Blueberry!? 
Blueberry så lidt undrende efter Jack, men da hun mærkede han løftede hendes hale fik hun et stort smil på læberne, og stønnede højt da Jack fyldte hende helt ud. 
Aslige så på Jack med store øjne, og forstod nu at hans forhold til Blueberry var virkeligt, for ellers vidste hun at han aldrig ville bedække nogen for sjov. Hun fik et lidt trist blik og så ned af sin pelsede krop, var hun måske FOR ulvet for Jack? Især efter hans ex-kone? Hun skulle til at kravle lidt væk for at give dem noget plads, da en slank men stærk hånd, greb fat om Asliges ankel og flåede hende foran Blueberry. Hun kunne se Blueberry var godt tændt, men også fokuseret. Et meget undrende blik blev til kæmpe øjne, som blev til høje skringre støn, da Blueberry lagde Aslige foran sig og begravede sit hoved ned mellem Asliges ben og lod sin lange tykke tunge kærtegne Aslige som ingen ulvemand kunne gøre. Blueberry havde nemlig set Asliges triste blik, og besluttet sig for at hvis hun skulle være alfaens øverste mage, så skulle hun sørge for at INGEN i hans flok af mager skulle føle sig udenfor, og hun ville personligt sørge for at alle havde det godt. Hun løftede hovedet kort, og trak Aslige tæt på sig og snavede hende så blidt imens hun lod Jack hamre løs bag sig. Hun slap snavet kort og smilede frækt til Aslige.
"En øverste mage lader ikke de andre mager i stikken" sagde hun og blinkede til Aslige og lod tungen glide ned af Asliges pelsede krop og legede med hendes bryster godt og heftigt, imens hænderne masserede Asliges underliv ganske heftigt.
Blueberry stoppede dog og så tilbage på Jack, lod en finger blidt ligge sig under hagen og så ham ganske tændt i øjnene.
"Lige et øjeblik min egen" sagde hun med en varm, men også mere dominerende stemme end han havde hørt fra hende før. Roligt lod hun Jacks lem glide ud af hende, før hun roligt lagde sig på ryggen, førte Aslige over sig så hun lå på ryggen af Blueberrys hestemave, og med en hurtig bevægelse, var Asliges arme og ben fanget i Blueberrys hesteben og låst godt fast, så alt var blottet op til Jack. Asliges hoved lå blødt på Blueberrys bryster og Blueberrys hænder kærtegnede roligt Asliges faste men godt runde bryster og så op på Jack.
"Glem ikke vi er to min egen, og jeg ved jeg har dig for mig selv alligevel i det.. som kommer til at være.. vores værelse" sagde hun ganske forførende til Jack med den mest tunge og sexede og forførende stemme hun kunne fremmane. 
Aslige så først lidt forskrægget på Blueberry og havde prøvet at rykke i sine arme og ben, men hesteben var af en anden kaliber når det galte muskelstyrke. Så roligt så hun op på sin Jack og så hvor smurt ind hans kæmpe lem var og sank en stille klump.
"Husk det.. min første gang brormand" hviskede hun stille til Jack. Blueberry førte en hånd ned af Aslige og lod to fingre let skilde hendes underliv så Jack kunne se præcis hvor han skulle ramme. 
"Bare rolig min lille ven, Jack er aldrig rolig, han er trods alt.. en alfa ulv.. se hans muskler, se hans blik, se hans styrke.. det var det jeg bade i når vi var sammen hos mig" hviskede hun drillende og frækt i Asliges øre som straks fik hendes underliv til at dryppe ned over Blueberrys eget underliv.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 21.05.2023 23:13
Jack så på  sin søster blidt og kikket på blue som  var forføren han hadet ikke set hende sådan før men det var nok igen en kenutaver ting at hans søster skulle være  en del af hans folk vidste han ikke i nu men lige nu kunne  det ikke blive beder var de ved at overtræd noget ” det her bliver kun mellem os ” svaret han dybt og spredte Asligns ben lidt ud og førte sin leme  mellem hendes ben han så på hinden og lage stille poten på hendes kind og sukket lidt mens lemmet kørte over hende ” du kan stadige nå at trække dig søs ” svaret han blidt og lage hovedet  ind til hende og gav hende et blidt kys han mærkede hvordan blue leget med hendes  gode sted og strøg lemte tætter på også han lod tungen glide ned mod  Asligns bryst og fanget hendes vorte han hadet gjort det dog ville de ikke kunne vise det offline overhovedet og han måtte være sikker på at bule også var sikker på det her for vis de først gjorder det var der ingen vej tilbage  for dem han stukket og holdte hans søsters nakke mens  den anden hånd fadnt blues gode sted og forsatte med at gøre hende godt også

nogle stuk kom stille fra ham og han kunne se hans søster virkelige holdte af ham som blue også gjorder han fnøs lidt over det og tænke på sin far det her kunne være hævn for ham men det måtte det ikke blive det det han måtte bevare roen i sig selv han så i sin søster øjne som tikket ham mens han kærtegnet hende under bene med hans lemme hun skulle være sikker på det her han lod tungen komme ud stille og rolige og føre sig over hendes det var for varmt lige nu til at tænke klart

han skubbet hendes røv tætter på sig og førte hende over blue så hun kunne tage sig af den bag fra han mærkede hvordan  ville have  hende dem hos sig og måske vis det flytte kunne de blive sammen men føst skulle han sikker sig for at tinge gik den regtit vej også han smilte blidt ingen ville sine fulde fem kunne finde på det her men igen der var sikker nogle der godt ville  det han bed sin søster i øjert blidt og grinte svagt 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 21.05.2023 23:44
Blueberry smilede varmt til Jack og nød at se ham så betænksom mod Aslige, det viste at han havde en venlig og varm karakter og omsorgsfuld, hvilket var gode træk hos en rigtig leder i Blueberrys bog. 
Aslige så op på sin bror og sank en dyb klump, og hørte godt hans advarsel. Men som Jacks tunge gled over hendes bryst, så slog det alt tvivl ud af hendes hoved. Hun ville ikke bare være hans søs, hun vil være meget mere, uanset hvad far eller mor skulle sige eller gøre, hele hendes hjerte tilhørte Jack, og det havde det nok altid gjort. Det var også derfor hun havde brugt så meget tid på at snakke far til ro, hver gang ham og Jack var oppe og toppes, for så gik det ikke så hårdt ud over Jack. 
Aslige gav et gisp fra sig da Jack vendte hende rundt, og Blueberry gav også et gisp fra sig og fik sluppet Asliges arme og ben så hun kunne blive vendt. Aslige så op på Blueberry og lige så stille nikkede Blueberry accepterende til Aslige som fik et stort smil på læberne. 
Aslige hviskede kort i Blueberrys øre, før hun så tilbage på Jack.
"Jeg skal vise dig jeg er fast i min beslutning!" sagde hun standhaftigt, før Blueberry lænede sin menneskekrop op og de lange slanke fingre greb fat om roden på Jacks lem, og holde den helt stille, imens Aslige bakkede blidt op, og med et hårdt og hurtigt ryk, forsvandt Jacks lem ned i Asliges underliv. Hun fik store øjne og munden var helt åben imens hun gispede hårdt. Det var en fantastisk følelse og hun kunne mærke hver centimeter af Jack i sig. Dog kunne hun også se, når hun så tilbage på Jack med et forelsket blik, at han kun havde halvdelen af sit lem i hende, men hun kunne allerede føle han var i bund i hende. Hun vendte hurtigt blikket på Blueberry.
"Og du har plads til alt det der!?" gispede hun med store øjne og en tydelig overrasket stemme. Blueberry lod kærligt en hånd glide hen over hendes kind.
"Jeg er trods alt en kentaur, og vi skal være forberedte på mænd som er godt udrustet" sagde hun med et sexet blik op til Jack og så ned på Aslige med et varmt smil. Men så gav hun Jack et lidt hårdt blik.
"Ingen nåde skat, husk du er alfaen af os, vis os det" sagde hun med en hård og krævende, men kærlig stemme før hun slap Jacks lem og lagde sine hænder på Asliges kinder og løftede hendes hoved op, for så at snave hende heftigt. 
Blueberry slap roligt Asliges kinder, dog uden at slippe snavet, og førte sin ene hånd ned af Asliges slanke mave, til hun nåede lige der hvor hun kunne mærke Jacks lem presse Asliges mave, og drillende glide en finger langs bulen Jacsk lem lavede til hun nåede Asliges underliv, og begyndte at lege lidt med hendes underliv, men også Jacks lem samtidig. Der var så meget hun kunne gøre for at Aslige fik en god oplevelse, og at Jack kunne se at Blueberry var hans nummer 1 mage, men også kunne dele når det var en Jack holdte af. Det var vigtigt for hende også så han kunne se at hun ikke ville stå i vejen for at han udførte sine pligter for familie og byen, og at hun altid ville stå ved hans side. Hun så op på Jack i snavet med Aslige og havde et dybt forelsket blik på ham med virkelig meget varme og følelser i. Hun elskede ham virkelig, leder eller ej, så ville han altid være alfaen over alle alfaer for hende.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.05.2023 20:54
Jack kunne ikke  andet ind at grine mens de hygget sig der var genser de var tros alt søster og bror. men Jack var ikke bleg for at vise det på en anden måde han  kunne godt  mærke mærke at rejsen  hadet gjort ham træt så han var hurtigere færdige ind som så i første om gang der efter   gik jack ud og så sig Omkring og liste sig af sted med blue også her efter lage de sig self i seng og sov tungt til næste dag 

Jack Choie Anniko Demon har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2