RødeAfro 20.05.2023 23:23
Blueberry stirrede hårdt på Jacks far, og havde nu ikke helt tænkt sig at flytte sig, men da Jack kom over til hende og begyndte at trække hende væk, lod hun ham. Men det var ikke uden at lave tegnet med de to fingre at 'hun holdte øje med ham', før hun så forsvandt ud af døren fra rummet med Jack og hans mor.
Blueberry var dog hurtig om at støtte Jack når han havde brug for det og smilede varmt til Jacks mor. Hun nikkede roligt til det Jacks mor sagde og kunne godt fornemme på de to kamphaner at der lå noget måske lidt dybere end bare søn og far slåskamp.
Blueberry rødmede lidt over måden Jack kaldte hende hans mage, og bed sig lidt i læben over det. Hun smilede dog stort til Anilia og nikkede til hende.
"Jeg skal nok sørge for Jack får det godt" sagde hun med en varm stemme og blev lidt overrasket da Jacks mor så gav hende et kram, før hun så skyndte sig lidt afsted. Hun havde set efter Jacks mor da hun så vendte blikket til Jack og blev letter overrasket over at han var begyndt at tage skjorten af, men også hvor meget han faktisk svedte under skjorten. Hans overkrop var super sexet når den var beklædt med sved på den måde og musklerne der var lidt pumpet op efter kampen. Hun blev ganske overrasket da Jack så trykkede på en knap på et maleri hun ikke havde set, og døren der gik op fik hende til at hoppe kort.
"Åh gud Jack, dit hjem er fyldt med mystik!" sagde hun ganske overrasket og fulgte med ham ind forsigtigt. Hun stirrede stort på Jack der smed resten af sit tøj og hoppede i vandet.. MUMS!!.. Hun kom helt ind og hørte så døren lukke sig bag hende.
Hun bled sig lidt i læben og trak så sin egen trøje af og roligt gik ned i søen og langsomt over til Jack. Det var nu rart nok at bade efter sådan en lang gåtur som hun egenligt havde været ude på.
Blueberry gik langsomt over til Jack og lod en finger vandre roligt op af hans overarm og kærtegnede roligt hans kind.
"Det gør ikke noget min alfa han, nu ved jeg hvor baren er, så må vi tage den her fra og se hvad der sker" sagde hun med en varm og forførende stemme.
Hun skulle til at kaste sig over sin Jack, da den hemmelige dør åbnede op igen og en ganske tøset stemme bølgede igennem indgangen.
"Brormand!!! har far været ond ved dig igen!?" kom det, før en ganske moden og smuk ulvehun kom løbende ind gennem åbningen og sprang uden nogen tøven mod Jack med åbne arme og ben. Blueberry måtte skynde sig om bag Jack med sine arme om sit nøgne bryst, før pigen landede på Jack og hang fast som en kroalabjørn. Blueberry så meget overrasket på pigen og havde ikke opdaget hvad pigen havde på!? Skønt hun var lige så pelset som Jack, havde pigen kun en meget lille nederdel, og en top som ikke overlod meget til fantasien i spørgsmål om hendes pæne former. Hun rynkede brynene og lod være med at skjule sit bryst, og i stedet greb fat om Jacks overarm og trykkede den blidt ind mellem hendes store bryster og så ned på pigen med et helt roligt blik.
"Så du er Jacks søster ser jeg" sagde hun med en blid stemme. Jacks lillesøster så på Blueberry og fik store øjne over at hun var kentaur, inden hun så på Jack med et meget utilfredst blik.
"Brormand! Hvordan kunne du finde på at finde en anden kvinde end din elskede lillesøster!?" protesterede hun så og stirrede meget utilfredst i Jacks øjne, imens hun selv trykkede sig godt ind til hans bryst.
"Du har været væk i så lang tid og så kommer du først hjem efter du har fundet dig en ny kone!?" protesterede hun og stirrede så utilfredst på Blueberry og så lidt ned af hende, og fik ganske store øjne da hun så hvor veludviklet Blueberry var og sank en klump, med et blik der sagde at hun følte sig besæjret.
Blueberry fnøs let og gav Jack et blidt kys på kinden.
"Er du ved at komme til hægterne igen min elskede?" spurgte hun Jack varmt og sendte Jacks søster et drillende blik.