jack fik åbnet dåren ind til værelset han vidste ikke hvor lang tid han hadet brugt på det for den hadet været for besværlige at løfte op af sig selv han sukket lidt og lage den stille på gulvet mens han tog sit trøje af så man kunne se hans musklerne komme fram der var også mange ar på kroppen efter kamp det var bestemte ikke fordi han var svag på nogle måder overhovet
jack 03.02.2023 15:35
jack gik ind i et skab for at finde en madras han tænke lidt over hvordan han skulle få hende til at lig ham noget mere. men han tænkende tiden nok skulle komme han hadet ikke talvt han fik dog med besvær skubbet en mandras Frem lidt pustende op af trapperen det hadet nok taget lidt tid men han kom da Enlige op så hun kunne sove på den vis det er " Tja vis hun ikke kan sove på den så " svaret han mere til sig sig selv og kikke op på madrassen stillen mens han mærkede sværdet brande ned af sig han sukket lidt og løfte det så op igen for at nå hen til sit værelse han brændte lidt men det var mere fordi han var så træt af at bære på den han hadet ikke brugt den madras siden hans sidste kæreste var på besøg så den dufte nok af ham
jack fik åbnet dåren ind til værelset han vidste ikke hvor lang tid han hadet brugt på det for den hadet været for besværlige at løfte op af sig selv han sukket lidt og lage den stille på gulvet mens han tog sit trøje af så man kunne se hans musklerne komme fram der var også mange ar på kroppen efter kamp det var bestemte ikke fordi han var svag på nogle måder overhovet
Nao 03.02.2023 18:00
Hun smilte som han kom ind med madrassen, hun kunne dog se at han var forpustet og tydeligt havde bakset med at få den madras op på værelset. Men han kunne blot have spurgt om hun ikke hjælpe med at få den op, så havde han gjort det. Hun havde kun været hos familien et par dage og hun havde mødt Jack denne dag og hun ekndte ham dårligt nok. Hun havde ingen planer om ligge i en seng, med en person som hun dårligt nok kendte og hun var ikke et sted i hendes liv, hvor hun ville have en kæreste eller kærlighed. Det var hun slet ikke klar til, eller noget hun ønskede lige nu.
"Tak, Jack. Men du kunne blot have spurgt om jeg ikke ville hjælpe, med at få den op ad trapperne?" Større problem var det ikke for hende.
Madrassen så fin ud og en madras hun sagtens kunne ligge på og få en god søvn, uden tvivl.
jack 08.02.2023 21:05
jack kikket lidt hen mod henden med et stille smil på læben mens han træk været han løfte poten for at vifte til Aurora lidt " det...(host ) er oki jeg hadet bare glemt hvor tung den enlige er Aurora " svaret han stille og rolige mens han satte sig på en nær stol han skulle nok finde en dyne og pude frem til hende blikket bliv dog vendt mod Aurora efter lidt tid han hadet foget vjeret igen rejste han sig blidt op og gik til sit skab og fandt lidt frem til hende han lage en lang over og senge tøj han kastede dog puden mod hinden lidt hårdt men i drilleri rig et skævt smil kom frem for ham mens han lage dyen på plads han var sikker på de nok skulle få det godt jo mere de lære hianden at kende
" så hvad arbajder dine forælder med Aurora " svaret han blidt mens han bukket sig ned for at få rede den beder men rejste sig op og så ned han lage armen i siden og kikket lidt solt ned på den dog vidste jack ikke hvor meget han ville få sovet i nat men han ville prøve at få så meget han kunne få mest på grund af han hadet trænet program i morgen eller i dag han skulle til men han tænke han bare ville lade Aurora sove ud vis hun hadet brug for det
" så hvad arbajder dine forælder med Aurora " svaret han blidt mens han bukket sig ned for at få rede den beder men rejste sig op og så ned han lage armen i siden og kikket lidt solt ned på den dog vidste jack ikke hvor meget han ville få sovet i nat men han ville prøve at få så meget han kunne få mest på grund af han hadet trænet program i morgen eller i dag han skulle til men han tænke han bare ville lade Aurora sove ud vis hun hadet brug for det
Nao 10.02.2023 10:41
Hun havde selvfølgelig haft tænkt sig at hjælpe, hvis han havde tænkt sig at spørge efter det, "Selvfølgelig. Sådan en madras er jo tung, så du skulle jo bare have sagt til, så jeg kunne hjælpe" Hun fulgte ham med blikket, som han satte sig ned på en stol og fik vejret efter den tunge madras. Det var næsten al for meget arbjede, hun kunne blot være gået hjem for at sove.
Aurora kiggede over på ham igen, som han rejste sig for at gå hen til et skab og finde noget så sengen kunne blive redt til hende.
Hun kom med et roligt grin, som han efter at have fundet ting frem, kastede puden imod ham. Hun tog den indtil sig, inden hun kastede den tilbage imod ham, med endnu et grin.
"Mine forældre?" Kom det roligt fra hende, "De sørger bare for skoven i det område som vi bor i og sørger for at vi hele tiden har noget at spise med vores afgrøder" Hele familien var altid hjemme for at hjælpe skoven og gøre det der skulle til. Hele skoven var jo deres hjem.
"Hvad med dine? Hvad laver de her i byen?"
jack 13.02.2023 16:34
Jack mærkede puden komme i mod ham og fik den i hovdet han landet med et bumb i sengen og grinte lidt han så op mod hende og smed puden igen op til hende " tja det du har jo set det meste de laver. men min far tager også til møder for at vise vi ikke er farlige dog ved jeg ikke om det er den vej jeg ville i nu " svaret han med et stille grin og så med et sødt smil på Aurora hun så ganske Folt ud i Kolenen han smilte dog lidt skævt blikket var stift rette mod hende hans hale vifte stille og rolige mens han rejste sig op og kikket rundt
han kunne bluslige mærke trætheden komme over sig igen han gabte lidt men valgte han rejste sig lidt og så op på Aurora blidt hun virkede så varm sådan som hun stod han smilte lidt og kikket så lidt mod hendes mave og op igen i hendes øjne hans hale vifte lidt som hun snakket til ham han hadet lyst til at omfavne hende og bare stå der merd hende men han vidste også godt at han måtte holde sig lidt tilbage dog var han sikker på hun også godt kunne mærke det han Rejste sig blidt op og stod tæt på hende han nikket stille til hendes seng plads " så den klar til dig " visket jack blidt han førte stille en pote over hendes skulder med et stille smil
han kunne bluslige mærke trætheden komme over sig igen han gabte lidt men valgte han rejste sig lidt og så op på Aurora blidt hun virkede så varm sådan som hun stod han smilte lidt og kikket så lidt mod hendes mave og op igen i hendes øjne hans hale vifte lidt som hun snakket til ham han hadet lyst til at omfavne hende og bare stå der merd hende men han vidste også godt at han måtte holde sig lidt tilbage dog var han sikker på hun også godt kunne mærke det han Rejste sig blidt op og stod tæt på hende han nikket stille til hendes seng plads " så den klar til dig " visket jack blidt han førte stille en pote over hendes skulder med et stille smil
Nao 20.02.2023 07:38
"Hvem frygter jer?" Spurgte hun roligt. Godt nok havde de snakket om det tidligere, "Er der nogen der har givet dem en grund til at frygte byen?" Lød det videre fra hende, der måtte jo være nogen i byen eller lignende, som havde givet andre en grund til at frygte dem og føle at de var farlige, ellers så virkede det næsten tosset at folk frygtede dem. Det gjorde det selvfølgelig alligevel. "Men hvis du ikke vil den vej, vil du så bare rejse?" Det kunne han vel sagtens, men på et eller andet tidspunkt ville det vel også være kedelgt. "Tak, Jack" Svarede hun roligt, som han fortalte at sengen var klar. Hun kunne godt se på ham at han var ved at blive træt, sådan som han gabte og hun kunne måske også selv mærke det. Hun havde jo arbejdet det meste af dagen sammen med hans forældre, og de havde gjort et godt stykke arbejde i området.
Hun smilede til ham, som han lagde hånd på hans skuldre, men gik langsomt hen imod madrassen som hun skulle sove på. Dagen efter burde hun vende hjem til sin egen familie og se hvad de foretog sig med deres egne haver. Det var jo der hun hørte til.
jack 22.02.2023 20:57
jack smilte stille mod hinden og satte sig stille på sin engen seng han kikket lidt op i i loftet han vidste ikke hvem der frygte ham som sådan men han var sikker på der måtte være nogle " tja der kan jo være en del måske.. men nok også mere vi holdes så godt hemmelige som vi gør tror jeg. " svaret han blidt og lænd te sig ned mod Aurora med et varmt smil på læben det hadet været en skøn dag for ham han hadet glemt hvordan det kunne være mange gange så fik jack kølet sig lidt på næsen og så stille på Aurora med et stille og varmt smil på læben han ville helt sikkert bruge mere tid tid sammen med henden
" det har været en skøn dag Aurora jeg har virkelige nyt det " svaret han med et varmt glimt i øjet han vidste han måske ikke fik sovet så meget for han skulle tidlige op og begynde sin trænigen næste dag men han hadet haft brug for det han lukket blidt sin øjne i men lytte stadige efter hvad Aurora sagde det var noget han var god til at gøre
" det har været en skøn dag Aurora jeg har virkelige nyt det " svaret han med et varmt glimt i øjet han vidste han måske ikke fik sovet så meget for han skulle tidlige op og begynde sin trænigen næste dag men han hadet haft brug for det han lukket blidt sin øjne i men lytte stadige efter hvad Aurora sagde det var noget han var god til at gøre
Nao 23.02.2023 10:12
Aurora vidste intet om de trusler eller lignende, som hang over stedet. Var det de gamle slavehandlere som de frygtede? De var jo fri, så der var vel ingen grund til at gemme sig og holde sig hemmelig på den måde som de gjorde, men det havde hun ikke så meget viden eller forstand på. Hun elskede blot skoven og nød at bo i den, og gøre det hun gjorde, "Tja, mon ikke i finder ud af det hele?" Hun lagde sig på madrassen og kiggede over på ham i sengen, som han talte til hende."Ja, det har bestemt været en fin dag, Jack" Svarede hun. Hun havde hjulpet hans familie og hygge sig med Jack. Hun måtte dog se at komme hjem snart, så hun kunne vende tilbage til familien og det som hun havde at gøre derhjemme, de ventede hende helt sikkert. "Jeg må nok hellere vende hjem i morgen tidlig, Jack. De venter mig derhjemme og jeg skal hjem og hjælpe til" Kom det fra hende med et smil.
jack 14.03.2023 09:40
jack lændte sig lidt over sengen og så ned på Aurora med et stille og færkt smil på læben dog da hun sagde hun også hadet en god dag " jeg ville godt møde din famille en dag.." svaret han med et stille og rolige smil på læben mens han lod poten glide ned mod hendes kind og nusset den blidt mens han så i hendes øje blidt han lukket stille sine øjne for at slappe af i kroppen han kunne mærke han blive trætter og mere træt til sidste faldt han i søvn
solen var knap stået op igen da jack vånget op han så ned på Aurora med et stille og varmt smil han lod hende sove ud men han hadet ting der skulles gøres inden han kunne være sammen med Aurora igen han stillet dog et morgen bor med noget morgen mad og et lille brev hvor i der stod
*jeg er på kontoret og godmorgen*
solen var knap stået op igen da jack vånget op han så ned på Aurora med et stille og varmt smil han lod hende sove ud men han hadet ting der skulles gøres inden han kunne være sammen med Aurora igen han stillet dog et morgen bor med noget morgen mad og et lille brev hvor i der stod
*jeg er på kontoret og godmorgen*
jack kikket på det mange papir der var kommet op i løbet af den tid der var kommet han sukket lidt der var så mange at han ikke helt vidste om han ville komme i gemmen det han lændte sig dog tilbage i stolen og kikket ud af Vindudet med et stille smil på læben og tænke om Aurora snart vånget op det håbet han
Nao 14.03.2023 22:51
Det ville uden tvivl blive godt med søvn efter de to dages arbejde, hos familien. Hun havde været glad for at hjælpe dem, men hun måtte også se at komme hjem ad og hjælpe sin egen familie, inden foråret og sommeren ville komme over dem. Der var meget der skulle gøres klart. Hun kiggede roligt op på ham, "Det tror jeg sagtens vi kan finde ud af en dag, Jack" Svarede hun roligt. Det burde der ikke være de større problemer med, hvis han ønskede at møde dem. Det var selvfølgelig altid rart at vise ens venner frem, for ens familie.
Der gik heller ikke længe før at hun selv faldt i søvn, og lod sig over vinde af søvnen.
Aurora var alene da hun stod op, så hun stod langsomt op og kiggede over på bordet, med maden og brevet. Vidste hun hvor kontoret var? Hun var sikker på at hun måtte se at komme hjem til familien, og derfor ville hun nok ikke kunne blive her meget længere. Hun ville selvfølgelig gerne sige farvel og tak for at måtte over natte hos ham.
Hun gik roligt rundt i huset, indtil hun fandt kontoret og Jack siddende derinde. Der måtte vel være meget arbjede, "Godmorgen, Jack" Kom det roligt fra hende, "Jeg tænkte at jeg hellere måtte fortælle, at jeg nok burde tage hjem inden længe"
jack 15.03.2023 19:49
jack kikket på nogle Paiper der skulle buges til en famille der søgte om lov til at komme og bo og skræv under han skulle gøre det han tænke lidt på om Aurora var en som kunne lide at sove længe han var jo ulv så han stod tidlige op men kunne godt finde på at sove midt på dagen også mens hans ene øre vippet stille tilbage da han hørte Aurora han vendte sig på stolen og kikket på Aurora han smilte stort da han så hun var stået op han rejste sig blidt op og gik hen for at give hende et kram men der gik noget tid før "Godmorgen Aurora " svaret han stille og kikket lidt på hende han kunne godt se at hun lige var vågnet næsten han tog hendes hånd blidt i sin pote og kikket rundt " undskyld rodet her der kommer mange papirer op lige puslige men det går noget af det er halv dyr der kommer og sproget om de kan komme og bo her " svare than blidt og kikket rundt
Jack vendte blikket igen da hun sagde hun måtte komme hjem til sin forælder og famille han kunne godt forstå det han kikket ned på hendes hånd og hans pote lidt mens et smil bredte sig blidt " det forstå jeg godt.. jeg ville skrive så tit jeg og så håbet jeg på jeg kunne komme om 14 dages tid hjem til dig " hans hjerte hammeret lidt mens de stod der lidt hans øjne så ind i hendes lidt mens han mærket hvor rød han bliv eller det kunne man dog ikke se på ham han ville savne hende det var han sikker på
Jack vendte blikket igen da hun sagde hun måtte komme hjem til sin forælder og famille han kunne godt forstå det han kikket ned på hendes hånd og hans pote lidt mens et smil bredte sig blidt " det forstå jeg godt.. jeg ville skrive så tit jeg og så håbet jeg på jeg kunne komme om 14 dages tid hjem til dig " hans hjerte hammeret lidt mens de stod der lidt hans øjne så ind i hendes lidt mens han mærket hvor rød han bliv eller det kunne man dog ikke se på ham han ville savne hende det var han sikker på
Nao 16.03.2023 16:46
Det virkede til at Jacks familie havde meget at lave, når det kom til stykket. Hun vidste ikke at de havde så stort et kontor, men det var klart at det var her papirerne på de, som gerne ville flytte til endte. Hun havde dog troet man bare kunne flytte ind på stedet, hvis man ønskede. Der var nok meget hun stadigvæk ikke vidste."Du skal ikke undskylde, Jack. Det er de arbejde. Der er meget at holde styr på" Svarede hun med et smil og kiggede over på ham, som han sad ved skrivebordet.
Hun kendte ikke andre som arbejdede med den slags, det var jo mest fysisk arbjede i skoven og det elskede hun. Så fik man samtidig masser af frisk luft og berøring med skoven og naturen.
De kunne sikkert godt finde på et eller andet, så han kunne komme og besøge hende og se hans familie. Det var der intet der stod i vejen for. "Vi skal nok finde på et eller andet, så du kan komme forbi, Jack." De boede trodsalt ikke så langt fra hinanden, og derfor burde det ikke være noget problem.
"Men det har været hyggeligt at møde dig, og hjælpe din familie, Jack" Hun gik hen til ham og gav ham et kram, "Men jeg må hellere kommet afsted. Vi ses jo nok snart" Hun slap ham med et smil, og sagde sidste farvel inden hun tog afsted.
Aurora har forladt tråden.
jack 28.03.2023 10:16
Jack gav hende et tæt kram og smilte blidt til hende som hun stod der sammen med ham han håbet på de kunne mødes igen hjemme hos hende eller noget i den stil han han loveret stille med halen men ikke mere ind det før han gav slip Jack Choie Anniko Demon har forladt tråden.
Chatboks
IC-chat▽