Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 27.12.2022 10:54
Karma holdt hvert stykke tæt, som Aria satte et nyt stykke på og for Karma gik det virkelig op for hende, at de arbejdede sammen som et team. Måske hun faktisk havde fundet en hun kunne være venner med, en lidt voldsom en af slagsen, men en der ikke bare var kollega... Okay Lily var noget specielt, men ud over hende?

Roligt smilede hun som de satte det sidste sammen. "Den er måske ikke som var den ikke smadret, men den ser da okay ud?" Hun så vurderende fra den til Aria og spurgte så; "Eller vil du hellere have en ny? Jeg kan altså godt..." Det gjorde ondt i hendes hjerte at skulle indrømme Aria ikke havde råd, men hun fik trods alt noget som teaterpige.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 27.12.2022 11:05
Som de sidste stykker blev sat sammen så Aria på den, der manglede et meget lille stykke som de ikke havde, det måtte hun ha tabt da den gik i stykker, men det var der ikke så meget at gøre ved.

Aria så på den, den var ikke ligeså flot som da hun købte den, men den var vel okay, hun så på Karma da hun talte og rystede lidt på hovedet "nej, det er okay, den er fin" sagde hun stille og rørte ikke fuglen, hun ville lade den tørre helt inden hun tog den op.
Nu skulle hun bare ned til kirkegården med den. Aria så på Karma "tak for hjælpen" sagde hun stille og så på fuglen, hun smilede svagt ved mindet om fuglen, og hvorfor hun altid satte en fugl ved graven.
Aria så op på Karma "vil du med der ned når jeg skal aflevere den?" spurgte hun roligt, det var måske lidt underligt at spørger om, det var trods alt en grav som Karma ikke kendte, men nu hvor hun havde hjulpet til med fuglen, og samtidig havde Aria aldrig haft nogen med der nede før, så det ville også være rart på en måde, selvom hun ikke ville indrømme det.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 27.12.2022 11:57
Roligt tog Karma en tår af sin mjød, mens hun så studerende fra fuglen til Aria. Den var ikke den pæneste, men de havde gjort det så godt de kunne og hvis det var godt nok til Aria, så var det også godt nok for Karma. Hun levede godt nok selv i en køb og smid væk kultur, men det gjorde hun jo også kun fordi hun havde krystallerne til det, det var nok noget andet for Aria, og det respekterede hun.

Det kom bag på Karma, da spørgsmålet kom, så hun så noget overrasket op fra sin mjød, men nikkede så. "Jeg går gerne med, jeg vil gerne støtte dig." Hun smilede hjertevarmt, hun havde ikke forventet hun ville blive inviteret med til den slags, men alt for at lære Aria mere at kende.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 27.12.2022 12:08
Havde Aria haft krystallerne til det så havde hun købt en ny i stedet, men det havde hun ikke og hun ville ikke bruge Karmas krystaller selvom hun enlig havde tilbudt det, men det kunne Aria ikke få sig selv til.

Aria havde det svært med at tage i mod hjælp og støtte, hun var trods alt van til at klare sig selv, men hun smilede lidt og nikkede roligt da Karma sagde ja til at tage med, Aria havde drukket af sin mjød mens de lavede fugle, så hun havde næsten tømt sit krus, hun tog den sidste mundfuld og satte det tomme krus fra sig på bordet.
Aria ville gå ned til kirkegården når de var færdig på kroen, hun så lidt på fuglen, den kunne ha vært pænere, men så måtte hun bare passe ekstra godt på den næste når hun skulle ha fat i den næste år.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 27.12.2022 22:35
Karmas blik fulgte Arias gøren og hun tømte selv sin mjød, da hun så Aria havde tømt sin egen. Det var godt nok lidt meget at bælle, men hun ville ikke have Aria skulle vente på hende, heller ikke hvis hun ville have mere. Hun lavede en lille bøvs og tog sig selv til munden. "Undskyld." Hun vidste godt det var uhøfligt at bøvse, men hun håbede ikke Aria tog på veje af det.

"Vil du have mere eller skal vi gå afsted?" Spurgte Karma lidt usikkert og så vurderende på Aria. Det var hendes kald, Karma havde ikke noget imod at give hende en drink mere, men hun ville også gerne støtte hendes forhåbentligt nye veninde, hvis man snart kunne kalde dem det. Hun smilede let ved tanken, tænk hvis hun endelig havde fundet sig en ven.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 27.12.2022 23:09
Aria små grinede lidt over at hun undskylde da hun bøvsede "det skal du ikke tænke på" sagde hun roligt, hun var van til værre manere end det.
Aria så lidt på fuglen "hvis det er okay med dig så vil jeg gerne ned med fuglen, jeg føler mig ikke særlig tilpas her inde" sagde hun roligt og så lidt rundt på de folk som stadig sende hende blikke, hun følte sig overvåget og hun kunne ikke li det.

Aria kunne ikke li at føle sig overvåget, men det følte hun tit når hun var alle andre steder end den nedre del af byen, men hun ville også gerne ned på kirkegården inden det blev for sent, hun skulle trods alt også på arbejde, så hun ville gerne nå det inden da.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 29.12.2022 10:37
Med et smil rejste Karma sig og nikkede, hun kunne godt forstå hun gerne ville derned, selvom hun slet ikke havde alle de fornemmelser som Aria havde, så var hun der for hende og ved det mindste vink, hun var virkelig glad for at måtte være i Arias selskab og hun ville gerne gøre noget for Aria.

"Jamen lad os komme afsted!" Sagde hun glad og lagde hånden ud, så Aria kunne tage den hvis hun ville, hun havde ikke helt forstået Aria ikke var glad for berøring, men hun gjorde det i ren natur for at vise hun var der for Aria.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 29.12.2022 15:51
Aria nikkede roligt, hun lå forsigtigt fuglen i sin taske og pakkede den ind så den ikke gik i stykker igen. Hun så lidt undrende på Karmas hånd og så lidt på karma inden hun så på hendes hånd igen.
Aria tøvede en del, men tog hendes hånd, hun arbejdede på det med berøring.

Aria begyndte roligt at gå ud af kroen og ned mod kirkegården, hun blev lidt mere rolig da de kom ud fra kroen, der var ikke ligeså meget øjne på hende, hvilket hun havde det fint med.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 02.01.2023 10:30
Med et smil trykkede hun hånden og trak kappen ordentligt om sig, som hun gjorde plads til Aria kunne vise vej, det var trods alt hende der vidste hvilken grav de skulle til, så Karma fulgte bare glad med og prøvede om hun kunne gøre det godt.

Som de kom udenfor smilede Karma let, vinden var behagelig og det var rart at vide de var på vej til at gøre en god gerning, så hun fulgte glad trit med Aria og så på hende med et smil. "Jeg synes det er smukt du gør det her for hende." Sagde hun roligt og med et smil på læben.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 02.01.2023 16:10
Aria gik roligt ned mod kirkegården, hun så på Karma og nikkede lidt "jeg er den eneste som besøger hende, mine forældre gør ikke og mine søskende bor for langt væk" sagde hun stille og så lige frem for at se hvor hun gik.
Aria havde tit besøgt sin søsters grav, men hun havde aldrig set nogen fra hendes familie besøge hende overhovedet.

Da de nåede kirkegården vidste Aria lige præcis hvor de skulle hen, hun gik over til et fint lille gravsted som der tydeligt var blevet holdt godt.
Hun satte sig på knæ foran stenen hvor der pænt stod 'Tatiana Evelyn Camila Avery Griffin -  16/7-2006 ~ 13/7-2013 - Elsket i livet, savnet i døden'

Aria satte sig ved gravstedet og så på stenen "hej Tati, jeg har din fugl med... den gik lidt i stykker, men den er stadig flot" sagde hun stille som hun fandt fuglen frem og satte den ved siden af de 5 andre som stod der i forvejen.
Aria sad bare stille og så på gravstenen, og hun kunne godt mærke tårene pressede sig på.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 04.01.2023 20:05
Det gav en klump i halsen på Karma som hun fortalte, var der virkelig ikke andre i familien der så til deres lille pige? Det fik hende til at spekulere på hvor mange år de mon havde haft hende i, men det skulle hun snart få opklaret.

Det tog ikke mange minutter for hende, at komme helt hen og se til gravstenen, pigen var ikke blevet gammel, men havde da haft nogle gode år med familien, ville de virkelig ikke tage sig af deres datters gravsted når hun var gået bort så tidligt? Hun satte sig på hug bag Aria og så bedrøvet fra hende til stenen. "Jeg ville ønske jeg kunne have gjort noget for du havde hende endnu, det er en tidlig alder at gå væk." På et eller andet punkt havde hun lyst til at spørge ind til søsteren, men hun var også bange for det kunne skræmme Aria og det var jo ikke meningen.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 05.01.2023 01:03
Aria kunne godt mærke at Karma satte sig bag hende, men hun flyttede ikke blikket fra stenen. Aria nikkede stille til det Karma sagde "3 dage før vores 8 års fødselsdag... jeg har ikke holdt fødselsdag siden, mine forældre kunne ikke holde min fødselsdag uden de kom til at tænke på Tati" sagde hun stille, og et enkelt stille snøft kom fra hende som hun kæmpede mod tårene i hendes øjne.
Aria ville lyve hvis hun sagde at hun ikke savnede sin søster, hun var trods alt hendes tvilling, og den da hun mistede hende, der mistede hun også noget af sig selv "jeg prøvede at hjælpe hende, men det var for sent" sagde hun stille og så stadig på stenen med alle fuglene.
Aria kunne til tider sidde ved hendes grav i flere timer, hun satte sig nogen gange der ud og fortalte Tatiana historie men ingen vidste det, tit hvis Aria forsvandt så var det til hendes søsters gravsted hun forsvandt hen til.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 08.01.2023 21:17
Roligt og trøstende lagde Karma hånden på Arias skulder og aede hende let. Det var hårdt at høre om og måtte jo om noget være endnu værre at skulle fortælle om. Karma kunne slet ikke begribe at skulle putte sin egen søster i graven og slet ikke i så tidlig en alder, det var forfærdeligt. Karma sukkede let og havde lyst til at kramme hende bagfra, men gjorde det ikke da hun ikke vidste hvor tætte de var.

"Jeg er ked af du har været udsat for alt dette, jeg ville ønske jeg kunne gøre noget for at kunne gøre det anderledes." Hun sukkede og tog hånden til sig, men så stadig bedrøvet på hende. "Snakker din familie aldrig om det?" Hun vidste ikke om det var okay at spørge om, men hun prøvede bare.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 08.01.2023 22:31
Aria gav et svagt ryk fra sig da hun mærkede hånden på sin skulder, men hun stoppede hende ikke og hun flyttede heller ikke Karmas hånd, hun så bare på stenen.

Aria nikkede stille "det ville jeg også ønske jeg kunne" sagde hun stille og så på stenen, hun rystede på hovedet "jeg taler ikke med min familie, min mor skred et år efter Tati døde, min far har jeg ikke snakket med i snart to år, og mine søskende er flyttet fra byen som de blev gamle nok til det" sagde hun stille og så på stenen, hun var enlig glad nok for at Tati ikke var der til at se alt der var sket med deres familie, men samtidig ville hun ønske at hun var der til at hjælpe Aria igennem det hele, Tati var det bedste hun havde, men hun havde lært at leve uden.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 15.01.2023 11:51
Et let suk kom fra Karmas læber, som hun trak sig lidt tilbage. Hun kunne mærke hun havde ondt i maven, Aria fortjente på ingen måde denne smerte og Emilia ville gerne være der for hende. Hun kunne ikke lade være med at tænke på om hun mon kunne gøre noget ved Aria.

I nogen tid stod hun bare forstenet og så på Aria, inden hun tog sig sammen til at sige noget som helst. "Jeg er ked af det, jeg vil gerne være der for dig, til alt hvad du skal bruge mig til, det må du virkelig tro på." Hun sank en klump, hun havde selv haft det så svært ved at flytte hjemmefra, så hvordan måtte det ikke være for Aria?

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 21.01.2023 17:59
Aria smilede svagt over det Karma sagde "tak, men jeg tror ikke der er så meget du kan gøre" sagde hun roligt, men uden at flytte sit blik fra gravstenen.

Aria vidste godt at hendes fortid nok ikke var den mest lyse, men hun havde vendt den til noget positivt og set det som en fortid der havde gjort hende stærkere i stedet for svagere.
Hun så på gravstenen med sin søsters navn på, hun ville ønske hendes søster stadig var der, men sådan skulle det ikke være og selvom hun savnede sin søster, så var hun ikke i tvivl om at de ville mødes den dag Aria skulle der fra.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 27.01.2023 01:12
Med en utryg følelse rykkede Karma lidt fra side til side, hun kunne jo hverken erstatte søsteren eller få hende tilbage, men hun ville så gerne være der for Aria, Aria virkede som en sød pige og som en man virkelig gerne ville være i nærheden af, skulle det nu ødelægges? Hun sukkede let og stod bare og vurderede situationen lidt.

"Jeg ved godt jeg ikke kan gøre så meget, men jeg vil så gerne være der for dig," sagde hun prøvende, hun ville ikke presse på, men hun ville så gerne give Aria en tryg base og finde roen i hinanden, de havde ikke kendt hinanden længe, men allerede nu følte Karma at de kendte hinanden ret godt.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 27.01.2023 18:13
Uanset hvor farlig, flabbet og ubehøvelig Aria kunne være, ligeså sød og venlig kunne hun også være, hvis bare man kom ind på den rette side af hende.
Nok havde hendes og Karmas møde ikke lige frem vært godt i starten, men det var da begyndt at blive bedre, selvom hun ikke helt forstod hvad en som Karma ville med sådan en som Aria. De kom fra to forskellige verdener, havde to forskellige statusser i samfundet, Aria lå i bunden, det gjorde Karma bestemt ikke, men alligevel så var Karma her, og brugte sin tid på Aria, og hun forstod ikke hvorfor Karma gjorde det, men det var rart.

Aria nikkede lidt til det hun sagde "hvis du vil, må du gerne sidde her sammen med mig, jeg plejer at sidde hos min søster lidt, nogen gange får jeg lidt at spise her inden jeg går igen" sagde hun roligt og så tilbage for at kunne se Karma. Selvom det gjorde ondt alt det her med hendes søster, så var det stadig også nogen gode minder hun havde når hun tænkte på sin søster, og dem holde hun fast i.
Aria ville gerne være sammen med Karma, og måske kunne de finde på noget bagefter, når hun var færdig med at besøge sin søster.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 27.01.2023 18:21
Der skulle ikke mere til, som hun sagde det gjorde hun det og satte sig pladask ved siden af Aria, hun var virkelig vokset på hende som person, fra den skræmmende type hun havde været og til denne søde og misforståede karakter, som hun var blevet til. Det var tydeligt for Karma, at Aria havde mange flere ar på sjælen end sig selv, men hun ville så gerne hjælpe hende, så gerne tage sig af hende og være der for hende. Hun smilede let som hun satte sig og så alvorligt på Aria uden at sige noget, var hun okay og hvad kunne man sige? Hvad skulle hun gøre?

Efter lidt tid, tog Karma en dyb indånding og så fra gravstenen til Aria og tilbage igen. "Jeg vil være her så meget du vil have mig til, du er ved at være som en veninde for mig." Hun smilede let uden at gøre noget andet, hun ville bare gerne være der.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 28.01.2023 12:12
Aria havde intet i mod at Karma satte sig hos hende, det var på en måde meget rart ikke at være helt alene ved graven. Aria tog sin taske og tog noget mad frem, det var ikke en masse, det var bare noget brød og lidt at drikke, og en smule pålæg til at lægge på brødet, men det var det hun havde.

Aria rakte noget mod Karma hvis hun ville ha noget, men det var op til hende selv. Aria gik dog i stå da hun hørte hvad Karma sagde om at være som en veninde, det var hun ikke van til at høre og det fik hende til at gå i stå af ren overraskelse "hva...hvad sagde du der?" spurgte hun overrasket og så bare stift på Karma, hendes blik var tydeligt overrasket.
Normalt stak folk af fra hende, eller ville ikke være hos hende fordi hun var som hun var.

Aria havde mistet hele sin familie, den tætteste hun enlig havde på noget som helst der overhovedet kunne kaldes familie, det var Leo, hun havde vært der altid og selvom de ikke var biologisk på nogen måder, var hun stadig det tætteste på en mor som Aria havde, og hun ville ikke bytte hende for noget som helst i hele verden, men hun var ikke van til at folk så hende som en veninde.
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8