Leviathan 09.01.2023 19:19
Han kiggede på hende da hun spurgte om han var god til kort trick,
"rimelig er jeg da, er dog noget tid side jeg sidste har gjorte mig i det" sagde han og smiler rolig til hende, han kiggede på hende mens hun svaret på hans spørgsmål om at der havde være en eller flere at gør hendes selskabet, han smiler svaret af hendes svaret,
"så er det jo nogen gang, og hvis man heller ikke opsøger det" sagde han og kiggede på hende, han kun godt havde fået på at havde svaret noget andet der men det vil nok ikke falder i god jorden, udover kun han jo godt lige hendes selskabet og så vidste han også til en anden gang hvor han kun kom og købe urter til sin rejse, da hendes kinder blussede endnu mere op smiler han svagt,
"hvor rød kan de kæle kinder bliver" spurgte han drilsk og kiggede på hende.
Da han begynde på sit kort trick med hende, kun han godt ser at hun fulgte med i hvad han lavet, om det var for at lærer det eller om det var for af ser om han snyde, hvis det var det sikker, så snyd han ikke da det var et trick, da han vendt kort om og at det var hendes, kun han ser at han stadig kun huske hvordan men gjorte det, han tog bunke med kort og begynde af mangle dem på ny, så kun han lige afprøve et mere af på hende, efter han havde blande dem godt, nippe han til sit glas, hvorefter han laver en vifte igen af korte,
"tager et igen og lig det tilbage når de har kigger på det, stadig ud af viser mig det" sagde han og kiggede væk da hun tog et kort og kiggede første da hun havde ladt korte tilbage i vifte, hvor han samle vifte så det bliver til en bunke, hvor han begynde af blade dem, mens han var i gang med af blande korte, tog han hendes kort ud i skjule, eller det håber han at han havde, hvor han skjuler kort i sit ærme, hvor han laver sammen nummer som før med af tager nogen korte fra bunde, hvor han kløer sig lidt i skæget,
"det er mangle dit kort er der ikke, er de sikker på at de lad det tilbage" spurgte han og kiggede på hende, han vidste godt at hun havde ladt kort tilbage, han skulle bare ser om hun var vågne.
Han tog korte han havde tager fra og tal dem, det var ikke fordi han havde tal forkorte,
"det var mærkelig" sagde han lav nok mere til ham selv, han rette sit blik op på hende og vippe holdt lidt til side,
"har de ikke noget bag det en øre" spurgte han og rejse sig op, hvis hun tjekke om hun havde noget bag øret inden han gjorte det, vil han lad hende gør det, hvor han strøg noget af hendes hår om bag øre og tog kort ud af sit ærme, med sammen hånd som han strøg hendes hår om bag øre med,
"det var her dit kort" sagde han og sat sig ned overfor hende og lad korte på bordet, så hun kun ser det.