Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 28.10.2022 06:43
Han svarer ikke på det første hun sagde, da der ikke rigtig var mere af sige til det og samtid var han enlig ikke hele sikkert på hvor det sagde hende at de snakke om alkohol, han smiler svagt af det næste hun sagde, så det havde hun ikke eller det havde hun ikke før, for nu havde hun set hans hånd med kløer Isted for negle, "venter, vil de da ser dem tæt på eller" spurgte han drille og løfte hånd igen, han forvandle dog ikke sine negle men var klar til det hvis hun vil ser det tæt på.

Han smiler rolig over at hun få set noget mere af landet når hun fare vild, det har hun da rart i at hun gør, "det må man ser at de gør og nogen er det også så men få opdage ny område på ved at fare vild" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, han smiler af det næste, "nej ikke hele fortabt eller er det bare fordi de har haft en god lære" sagde han drille, han nikke svagt til at hun ikke havde nogen spørgsmål, så kun det da tyder på at han havde kun finde ud af, at lærer fra sig, det var jo ikke lige det han gjorte sig mest i.

"Så synes jeg at vi skal smage på vin over at det gik godt" sagde han og tog det en glas og rakte det til hende og tog det andet bagefter, så de kun kom til af skåle med hinanden, han tog en nip af vin efter de havde skåle, vin var lige så god som han huske den som, de elver kun noget med vin, "hvad synes de" spurgte han lidt efter, så hun havde mulighed for at smage på vin, han var lidt spændt på om det var noget for hende 
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 31.10.2022 11:46
Leonore vidste slet ikke hvad hun skulle tro mere, hvad var denne mand? Forvandling til ørn, kløer i stedet for negle. Hun så på ham som han talte og løftede hånden ”Behøves ikke, men tak. Tror ikke det gør mig klogere.” sagde hun med et lille grin i stemmen. Hun syntes det var en smule underligt, måske endda lidt skræmmende, for de kløer ville sagtens kunne dræbe… Det var hun sikker på.

Hun nikkede let ”Jeg har dog aldrig opdaget nye områder endnu. Men det kan da være det kommer, hvis jeg farer tilstrækkeligt vild.” svarede hun med et lille grin. Hun var aldrig faret mere vild end hun kunne finde tilbage til hovedvejen og nu hvor hun havde fået lidt bedre styr på at læse kortet, ville det sikkert også blive meget nemmere. Leonore trak let på smilebåndet over hans kommentar ”Det kan også være læreren der har været god til at forklare.” sagde hun, stadig med et smil på læberne.

”Så må vi se om det er noget for mig.” svarede hun og smilede til ham, som han tog glassene og fyldte dem med vin. Som hun modtog glasset, duftede hun til den og rynkede let på næsen. Det virkede surt? Hun måtte vel bare prøve det, ellers vidste hun jo ikke om hun kunne lide det. Hun skålede med ham og sippede da til vinen. Hun var positivt overrasket over smagen, for den var slet ikke som hun havde forventet. Let trak hun på smilebåndet og så på ham ”Det er faktisk ikke så dårligt…” sagde hun og så på ham.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 31.10.2022 19:47
Han lad sin hånd ned da hun sagde at hun ikke behøver at ser det igen, "det var så lidt" sagde han, hun sagde jo tak, men hvorfor lige at han kun det, var svært at forklar, da ingen af hans forældre kun det eller noget der ligner det, han kun godt nok styre vand element ligesom hans mor kun, så det var nok derfra han kun det, han smiler svagt af det næste hun sagde, "det er vel enlig svært at sige om man opdaget et nyt område, medmindre men har spurgte nogle ind for område eller undersøgt et kort" sagde han og kiggede på hende, han vidste så set heller ikke om han havde opdaget et nyt område, for han havde ikke spurgte nogle eller undersøgt et kort.

Han smiler svagt ved det næste hun sagde, "det er også en mulighed at jeg er god til at lære fra mig" sagde han og kiggede på hende, det kun også være en blanding af at han er god til at lærer fra sig og hun er lære nem, men det var så set liget meget, det gik ud på at hun skulle lærer mere om at læser et kort og det havde hun, han rette sin opmærksomhed på hende da hun snakke om vin, han havde godt ladt mærke til at hun trak lidt på næse over dufte af vin, jo den havde lidt surt dufte men elver vin plejer ikke at være sure, "det synes jeg at vi skal" sagde han og smiler inden han nippe til sint glas.

Han smilet over at hun godt kun lide den, "det var godt at høre at de synes om den, så var det ikke en hele dum ide at jeg tog en flaske elver vin med" sagde han og kiggede på hende, så var det bare hvad de skulle finde på at laver, nu hvor de var færdig med at kiggede på kort, nu hvor hun ikke havde flere spørgsmål omkring kort.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 03.11.2022 17:49
Hun trak let på smilebåndet over hans første ord, men sagde ikke noget, det var der trods alt ikke nogen grund til. Det var stadig lidt underligt for hende at han kunne gøre det, men så længe han ikke smadrede et eller andet i hendes bolig, butik eller healerhus, så skulle det nok gå. Som han igen talte, trak hun let på smilebåndet ”Sandt, men det er jo heller ikke altid der er folk at spørge.” svarede hun. Hun havde sikkert opdaget et par steder uden at være klar over det, for der havde, som hun nævnte, ikke altid været folk at tale med, de steder hun var endt.

Leonore havde ikke før fået hjælp til at læse kort. Hendes far og stedfar havde bevares forklaret hende de basiske ting, men på ingen måder i samme omfang som Faust netop havde gjort. Et blidt smil kom frem på hendes læber ”Det tror jeg bestemt.” svarede hun og nikkede. Det havde i hvert fald virket og det var ikke fordi han havde gjort noget ekstraordinært, men hun var glad for han havde gidet at tage tiden til at lære hende det.

Hun trak på smilebåndet og rystede let på hovedet ”Jeg havde regnet med den havde været sur… Men det er den slet ikke. Og ja, det var skam en god ide.” sagde hun som hun igen hævede glasset og sippede lidt til vinen.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 03.11.2022 20:09
"Nej det er rigtig nok, men så må man opsøger nogle, hvis man har behov for at finde ud af det" sagde han og kiggede på hende, ikke fordi han selv havde haft det behov at undersøg det og han havde en ide om at hun nok heller ikke havde det behov for det, det var han glad for at hun synes at han var god til at lærer fra ham, så vidste han det og kun altid undervisning i at læser kort, hvis han nu vil slå sig ned et sted og være i længe tid, han nippe til sit glas vin og læner sig rolig tilbage i sofa.

"Ja så dufte den også men godt at de syne om den og glad for at de også synes at det var en god ide" sagde han og kiggede på hende og smiler rolig, han kiggede kort rundt i hendes stue inden han rette sit blik tilbage til hende, "skal vi tager et spil kort eller noget om et eller andet mens vi nyder vin" spurgte han og kiggede på hende, hvis hun kun havde et bræt spil havde han heller ikke noget imod det, det vil han selv synes vil være mere hyggelig inden de bare sad i stilhed og nyder vin, så heller laver et eller andet, de behøver ikke af spiller om noget selvom det gjorte det sjove af spiller eller det synes han at det gjorte men nu måtte han ser, hvad hun har lyst til af laver.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 11.11.2022 13:12
Hun nikkede let til hans ord ”Men er der ikke nogen i miles omkreds kan det godt blive et problem.” sagde hun med et lille smil. Hun havde før stået i en situation hvor der ikke havde været nogle at spørge til råds, men hun havde trods alt overlevet alligevel. Dog var hun sikker på at denne undervisning i at læse kort, kunne rede hende for eventuelle problemer i fremtiden, når hun skulle ud for at samle ting til butikken.

Leonore hævede glasset og duftede til vinen og nikkede da til hans ord ”Den dufter nærmest også sød:” sagde hun og sippede til vinen. Det kunne hun sikkert godt vænne sig til at drikke, men hun var dog sikker på at elvervin var i den dyre ende af vinskalaen, dog vidste hun intet om det. Som han foreslog et spil kort, trak hun på skuldrene ”Jeg ved ikke hvor meget jeg har at tilbyde. Jo gratis healing og genfyldning af blodmos og elverod.” sagde hun og satte glasset fra sig på bordet, inden hun rejste sig og gik over til en lille kommode. I skuffen der blev åbnet, var der et sæt kort, som blev taget ned til bordet og hun satte sig igen. Blikket blev rettet mod ham ”Jeg ved ikke hvilke spil De er vandt til. Jeg er selv abnormt dårlig til nærmest alle spil.” sagde hun med et lille grin. Dette betød dog ikke at hun ikke ville spille, blot at hun nærmest var sikker på hun ville tabe.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 13.11.2022 20:25
Han smiler rolig af det hun sagde, "ja det må man sige af det kan" sagde han og kiggede på hende, ja det må man sige at det kan bliver et problem hvis der ikke er nogle af spørge, men nu var han så set ligeglad med at finde ud af om han havde opdaget et nyt område eller ej, men han håber da at hans undervisning i af læse kort vil hjælp hende frem af rette.

Han dufte til sit glas og smiler svagt, "ja det gør det lidt, svært af sige hele hvad den dufte af, andet af den dufte" sagde han og smiler til hende, han smiler svagt af det næste hun sagde, "vi behøver ikke at spiller om noget, hvis de ikke har lyst" sagde han da hun sagde at hun ikke vidste hvad hun kun tilbyd ham, de behøver som sagt heller ikke af spiller noget og især ikke nu hvor hun sige at er abnormt dårlig til store set alle spil, "så må de have held i kærlighed, er det ikke det man sige, held i spil så har man ikke i kærlighed og så omvend, så hvad hedder ham" spurgte han drille, ikke fordi han har set ting på at hun boer sammen med en, bare fordi han ikke kun ser det, kun hun jo godt havde en at bo sammen med, hun var jo en køn kvinde.

Han rejse sig op og gik om på den anden side af bordet, hvor han sat sig, så han sidder overfor hende, han smiler rolig til hende og begynde af blande kort, "kender de et eller andet kort spil som vi kan spiller" spurgte han  og kiggede på hende, han havde flere kort spil de kun spiller, men de kun lige så godt spiller et som hun kender og samtid måske kan huske hvordan man spiller det, han nippe kort til sit glas inden han begynde igen af blande kort.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 10.12.2022 00:00
Hun grinede stille og svarede ikke. Hvis hun nogensinde endte i en situation hvor der ikke var en at spørge om vej, så havde hun trods alt fået et kursus i at læse kort, så det skulle nok gå. Eller også fik hun en oplevelse. En ting er at fare vild, men tanken om hvad der kunne være af skidt folk og andre væsener ude i verden.

Leonore sippede igen til vinen og nikkede til hans ord ”Fint smager den da.” sagde hun og sippede igen. Hun bed sig let i underlæben og smilede da ”Årh, det er ikke fordi jeg ikke vil, jeg er bare dårlig til det.” sagde hun og trak på skuldrene. Hun kendte egentlig heller ikke ret mange spil, da hun ofte havde travlt med healerhuset og butikken, så der var nærmest ikke tid til det. Som hun hørte hans ord, blussede hendes kinder let op ”Jeg ved ikke om der som sådan er nogen. Jeg nyder livet alene. Det betyder jeg har mere tid til mig selv.” sagde hun og sippede let til vinen og så på ham med et lille smil.

Hun trak på skuldrene som han spurgte om hun kendte nogle spil ”Uhm… Ikke umiddelbart… ” sagde hun nærmest undskyldende. Hun forsøgte at ligge hjernen lidt i blød og tænkte over mulige spil, men der var ikke rigtig nogen der dukkede op.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 12.12.2022 19:39
Han nikke kort til det hun synes at vin smager fint, det var godt nok at hun synes det, han nippe selv kort til sit glas, han smiler svagt af det næste hun sagde, "det er også helt iorden at vi lad være, så kan jeg viser dem nogen kort trick hvis det er" spurgte han og kiggede på hende, han smiler da hendes kinder blussede op, han ae hende kort på kinden mens han smiler, "de siger ved ikke at der ikke har været en eller flere og gør dem med selskabet" halv spurgte han og kiggede på hende, det vil kom bag på ham hvis hun stadig gik rundt og var jomfru, men mulighed var der da.

"Så viser jeg dem bare nogen kort trick i sted for mens vi nyder vin" sagde han og tog kort spillet, hvor han begynde af blande dem, hvorefter han nippe til sit glas, hvor han laver en vift med korte, "tager et af kort, ude af viser mig det og lig det derefter tilbage" sagde han og kiggede på hende, han kiggede væk da hun tog et kort, da hun lad det tilbage, tog han alle korte og begynde af blander dem igen, hvor han lad bunde af korte på bordet, han tog nogen korte fra bunde, og lad dem til side, inden han tog et kort og vende det om, så man kun ser det, "det er vel ikke det korte du tog" spurgte han og kiggede på hende og nippe kort til sit glas, nu var det noget tid side han havde lavet kort trick sidste men huske dem nu rimelig godt, men det måtte han ser om det var hendes kort, hvis ikke kun han nok ikke hele huske alligevel, men nu måtte han ser om han kun eller ej.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 06.01.2023 22:30
Leonore havde aldrig været specielt god til kortspil, egentlig havde hun ikke rigtig gjort i det, da det meste af hendes tid blev brugt på at træne hendes healende evner. Hun hævede et øjenbryn og nikkede ”Er du god til det?” spurgte hun med et lille grin i stemmen. Hun syntes det var fascinerede, mest af alt fordi hun sjældent fandt hoved og hale i det. Som han rakte ud og aede hendes kind, bed hun sig let i underlæben og rystede let på hovedet ”Det… Det er længe siden.” sagde hun stille og mærkede hvordan hendes kinder blussede mere op. Hun var ikke just vant til at skulle svare på den slags spørgsmål. Ikke de generede hende, hun vidste bare ikke hvordan hun skulle reagere. Hun var ikke just en af den type piger der hev mænd med sig hjem bare på det grundlag at have sex med dem…

Hun nikkede og fulgte med i hvad han gjorde, forsøgte at huske det så hun måske selv kunne imponere hendes søster med det. Hun rakte ud efter sin vin og sippede let til den og lyttede til hans ord med et lille smil på læberne. Hun tog da et kort, klør 7. Efter hun havde set det, lå hun det tilbage i bunken med kort. Hun kunne ikke se hvordan han skulle gætte det, taget i betragtning af der var så mange kort i bunken, men nu var det trods alt et trick. Hun så på som han blandede kortene og hun ventede i spænding. Som han trak et kort frem og viste det til hende, fik hun et varmt smil på læberne og nikkede ”Jo, jo det er klør syv.” sagde hun og lod et lille grin undslippe. Hun forstod slet ikke hvordan det fungerede og hun vidste en god magiker aldrig fortalte sine tricks.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 09.01.2023 19:19
Han kiggede på hende da hun spurgte om han var god til kort trick, "rimelig er jeg da, er dog noget tid side jeg sidste har gjorte mig i det" sagde han og smiler rolig til hende, han kiggede på hende mens hun svaret på hans spørgsmål om at der havde være en eller flere at gør hendes selskabet, han smiler svaret af hendes svaret, "så er det jo nogen gang, og hvis man heller ikke opsøger det" sagde han og kiggede på hende, han kun godt havde fået på at havde svaret noget andet der men det vil nok ikke falder i god jorden, udover kun han jo godt lige hendes selskabet og så vidste han også til en anden gang hvor han kun kom og købe urter til sin rejse, da hendes kinder blussede endnu mere op smiler han svagt, "hvor rød kan de kæle kinder bliver" spurgte han drilsk og kiggede på hende.

Da han begynde på sit kort trick med hende, kun han godt ser at hun fulgte med i hvad han lavet, om det var for at lærer det eller om det var for af ser om han snyde, hvis det var det sikker, så snyd han ikke da det var et trick, da han vendt kort om og at det var hendes, kun han ser at han stadig kun huske hvordan men gjorte det, han tog bunke med kort og begynde af mangle dem på ny, så kun han lige afprøve et mere af på hende, efter han havde blande dem godt, nippe han til sit glas, hvorefter han laver en vifte igen af korte, "tager et igen og lig det tilbage når de har kigger på det, stadig ud af viser mig det" sagde han og kiggede væk da hun tog et kort og kiggede første da hun havde ladt korte tilbage i vifte, hvor han samle vifte så det bliver til en bunke, hvor han begynde af blade dem, mens han var i gang med af blande korte, tog han hendes kort ud i skjule, eller det håber han at han havde, hvor han skjuler kort i sit ærme, hvor han laver sammen nummer som før med af tager nogen korte fra bunde, hvor han kløer sig lidt i skæget, "det er mangle dit kort er der ikke, er de sikker på at de lad det tilbage" spurgte han og kiggede på hende, han vidste godt at hun havde ladt kort tilbage, han skulle bare ser om hun var vågne.

Han tog korte han havde tager fra og tal dem, det var ikke fordi han havde tal forkorte, "det var mærkelig" sagde han lav nok mere til ham selv, han rette sit blik op på hende og vippe holdt lidt til side, "har de ikke noget bag det en øre" spurgte han og rejse sig op, hvis hun tjekke om hun havde noget bag øret inden han gjorte det, vil han lad hende gør det, hvor han strøg noget af hendes hår om bag øre og tog kort ud af sit ærme, med sammen hånd som han strøg hendes hår om bag øre med, "det var her dit  kort" sagde han og sat sig ned overfor hende og lad korte på bordet, så hun kun ser det.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 23.05.2023 22:07
Hun nikkede blot til de første par ord og sendte ham et smil, der dog blev meget neutralt som han talte igen. Let trak hun på skuldrene "Misforstå mig ikke, jeg har intet imod at være alene... Men taget i betragtning af jeg har den alder jeg nu har, så skulle jeg nok efterhånden tænke over at finde en mand og alt det hejs... Dog syntes jeg ikke helt jeg kan overskue det, nu hvor jeg har butikken og healerklinikken." svarede hun og sukkede let. Jo selvfølgelig ville det være rart med en at komme hjem til efter en træls dag, men på samme tid følte hun heller ikke hun havde tid til at tage sig af et reelt forhold. Et kækt smil kom frem på hendes læber som han pointerede at hendes kinder igen var blevet røde "Sikkert meget mere, men det er ikke vigtigt! Vis mig flere korttricks." sagde hun med et grin i stemmen som hun let puffede til ham. Det ville nok heller ikke være sidste gang han ville se de røde kinder, da det var en ting der skete lidt for ofte. 

Leonore sippede til vinen og ventede tålmodigt på han havde blandet kortene. Som de blev spredt ud i en vifte foran hende så hun på ham med et smil og lyttede til hans instrukser. Hun nikkede og trak et kort, hjerter dame. Hun satte det tilbage i bunken et tilfældigt sted og så hvordan han igen begyndte at blande bunken. Hun var sikker på at han ikke ville være i stand til at klare den, men det måtte tiden jo vise. Hun syntes selv hun havde holdt nøje øje med hvad han gjorde og da han spurgte om hun havde var sikker på hun satte kortet tilbage i bunken, hævede hun uforstående øjenbrynet "Ja, Ja naturligvis." sagde hun og så undrende på ham. Hvordan kunne hendes kort bare sådan videre forsvinde? Det var meget forvirrende og hun forstod ikke rigtigt hvordan det kunne lade sig gøre. 

Hun så på ham og forstod ikke rigtigt hvad det havde med noget at gøre, men som han lænede sig ind mod hende, begyndte hendes kinder atter at blusse lidt op. Måske det var vinen der havde den effekt på hende? Hun trak sig ikke da han strøg hendes hår til siden og så på kortet han havde placeret på bordet. Hun så på ham, så kortet og så ham igen, fuldkommen forvirret "Vent.. Hvordan?" sagde hun og lod en blid latter forlade hende. Hun fandt det yderst underholdende, men hun kom nok aldrig til at forstå det fuldkommen, men så ville det vel heller ikke være så underholdende længere, hvis man kendte tricket?
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 24.05.2023 20:31
Han nikker kort til det hun sagde og lytte til det, ”bare rolig jeg misforstå dem ikke, jeg nyder også at være alene men nyder også en andens selskabet, man rejse for meget sig og er ikke noget der til at jeg vil slå mig ned et bestem sted” svaret han på hendes, ja han havde selv den alder hvor han skulle, været fundet til rolig og havde fået en kvinde i sit liv og måske nogen børn, han vidste jo ikke hvor meget af elver gen han har i sig, angår med hvor gammel han kan blive.

Han kun ikke selv lad være med af grine da hun gjorte det, ”javel” svaret han drilsk på han skulle viser hende flere korttrick, han tog sig ikke så meget af at hun puffer til ham, han fik blande korte og hun fik tager et kort og lad det tilbage i bunke, han nikke kort til at hun var sikker på at hun havde ladt det tilbage i bunke, det vidste han godt at hun havde, men det var for at drille hende og for at skabe noget forvirring og det kun det også godt ser ud til at han havde fået skabt, ude fra hvordan hun ser ud i ansigt.

”Jeg vil ikke fortælle hvordan men gør, andet inden man skal tage fokus over på noget andet inden korte” sagde han og nippe kort til vin, inden han samler korte sammen og begynder derefter at blande dem, han tænke sig lidt om, om han kun flere men ikke lige så han kun kom i tanke om, ”jeg har ikke flere trick jeg kan viser medmindre jeg skal laver de sammen igen” halv spurgte han og kiggede på hende, så var det lidt op til hende om hun vil ser dem igen eller om de skulle finde på noget andet af laver.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 24.05.2023 22:11
Leonore nikkede let til hans ord ”Så du har aldrig haft et fast sted at bo?” spurgte hun en smule uforstående. Hun kunne slet ikke forestille sig ikke at have tag over hovedet, men nu var hun jo både født og opvokset i Dianthos, så hun havde trods alt ikke rigtigt kendt til andet, plus familien havde aldrig manglet noget. Hun var måske en smule bekymret for om hun nogensinde fandt en hun ville slå sig ned med og få den familie hun nok egentlig drømte om at få på et eller andet tidspunkt, det skulle bare ikke være nu.

Hun så stadig en smule uforstående på ham og kneb let øjnene sammen i håb om hun kunne gennemskue hvad det var an gjorde, men hun var fuldkommen blank. Hun grinede let over hans ord og så han igen begyndte at blande kortene. Hun hævede sit glas og sippede let til vinen og rettede da blikket mod ham igen som han talte ”Jeg kan i hvert fald ikke gennemskue det, hvilket nok er heldigt nok for dig.” sagde hun og grinede let og sippede til vinen igen. Hun kunne godt mærke hun ikke var vandt til at drikke vin, så det var så småt begyndt at summe let i kroppen. Hun trak let på skuldrene ”Er du ikke sulten? Jeg kunne godt lave et eller andet.” sagde hun med et varmt smil. Nu var han jo alligevel i hendes hjem, så ville det næsten være uhøfligt ikke at byde ham på noget.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 25.05.2023 06:25
"Nej ikke rigtig, har på en måde hos min far men boet hos min mor og hendes stamme som var nomader, så har store set altid rejse rundt" sagde han som svaret til hendes kg smiler rolig, ikke fordi han ikke vil bo hos sig far men han var blevet for gammel til at flytte hjem og samtid holder han stadig for meget af at rejse rundt, men det var nok også når af gær hvad men kommer fra, om man kan lide at rejse eller ej.

Han lo kort af det næste hun sagde og smiler, "ja det er til mit held at de ikke kan det" sagde han og nippe kort til sit glas, han var blevet færdig med at blade korte og havde ladt dem på boet, da han stadig venter på et svar om hun vil ser dem igen eller ej, men ud fra det næste kun han gætte sig til at hun ikke vil ser korttricke igen, "men kan vel altid spise lidt men det behøver de ikke" svaret han på om han var sulten, det kun godt være at det var hendes hjem men det behøver hun ikke selv om han store set altid kan spise lidt, han var en store mand og var en del aktiv, så der skulle noget tid, men det var pæn af hende af spørge om det.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 25.05.2023 11:17
Hun nikkede til hans ord ”Årh, ja så giver det naturligvis mening at du ikke har et fast sted. Hvordan er det? Altså livet som nomade…” spurgte hun og smilede let. Hun kendte trods alt ikke til livet som nomade og hun elskede at lære, så han virkede som en god informationskilde, nu hvor han alligevel sad her ved siden af hende i sofaen.

Hun lod et grin undslippe over hans kommentar, men svarede ikke. Uanset hvor meget hun sad og tænkte over det for sig selv, kunne hun ikke helt forstå det, desuden ville det miste det sjove og mystiske, hvis tricket blev gennemskuet. Hun var i hvert fald underholdt. Hun satte glasset fra sig og trak let på smilebåndet ”Lad mig lige se hvad jeg har. Er der noget du foretrækker? Er det noget let, noget tungt… Treretters?” sagde hun og lod et lille grin undslippe hende, som hun rejste sig og gik mod hendes lille lager, hvor hun havde nogle forskellige madvarer. Hun vidste ikke helt hvad hun havde, for Cassandra tog også for sig af fristelserne, nu når hun var i huse, men nu måtte hun se. Et eller andet burde hun da kunne lave.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 25.05.2023 20:08
Ja det gad god mening hvorfor han ikke havde et fast sted at bor eller holder til når han ikke lige er ud af rejse, ”liver som nomade er hårdt, når man nu rejse rundt til andre stede for at overlever i et stykke tid inden man rejse videre til næste område, men på den anden side få man meget af ser, så der er nok ikke et sted jeg ikke har været i nordlandet” sagde han som svaret på hvordan livet var som nomade, at hun prøvet ham lidt som en informationskilde havde han ikke noget imod, han vidste en del om alt mulig og havde også set meget på sine mange rejser og i sine mange år.

Han smiler tilbage da hun smilet og kiggede på hende som hun rejser sig op, selvom han havde sagt at hun ikke behøver at giver ham noget af spise, kun han ikke slip virker det lidt til, han rejser sig op lidt efter hende og pakke derefter korte væk i sin taske og gik over til hende for af ser hvad hun havde, det var jo ikke rigtig et problem at kig hende over skulde, nu hvor han var en del højde inden hun, ”bare noget let medmindre de har noget andet som vil pas til vin” sagde han og kiggede på hende og smiler.

Det kun enlig være godt med lidt af spise til vin, hvis hun havde noget der passer til den, ellers kun det være lige meget, men nu måtte han se hvad hun havde at tilbyde ham af spise, det var enlig også lidt af et spørgsmål hvor længe han skulle blive her, for han regner ikke med at hun vil havde ham sove på hendes sofa, samtid vil han også sover bedre på værelse tilbage på kroen.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 25.05.2023 22:54
Hun nikkede til hans forklaring og sendte ham et blidt smil ”Jeg kunne godt forestille mig, det ikke altid var lige nemt. Årh Nordlandet. Jeg har hørt fortællinger om området, men aldrig selv været der.” svarede hun og tænkte tilbage på alle de gange hendes far og papfar havde fortalt om nogle af de besøg de havde haft i norden. Hun havde altid spidset ører for hun elskede fortællinger, hvilket også var derfor hun spurgte indtil hans levestil. Hun kunne ikke selv forestille sig livet som nomade.

Hun gik roligt ud til kedlerne og åbnede et par skabe, samt fandt nogle stykker kød hun havde. Hun så over sin skulder og op på ham for at sikre han var fulgt med hende, så han også havde en smule at skulle have sagt, så hun ikke bare gav ham kaninfoder. Hun rodede så lidt igennem skabene og tog nogle forskellige ting ud og trak på skuldrene ”På denne tid kan jeg nok ikke skaffe noget. Men jeg har nogle svampe, noget brød, lidt kød… Eeeeh har også noget fløde et eller andet sted. Jeg kunne potentielt lavede stegte svampe med fløde med noget brød og lidt stegt kød?” sagde hun og så igen op på ham.

De kunne lige snuppe noget at spise, men så kunne det også være Leonore måtte sende ham afsted. Han havde formentlig også et kroværelse der ventede på ham og hun var også så småt begyndt at blive en smule træt, hvilket vinen bestemt ikke hjalp på.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 26.05.2023 06:35
Nej altid nem det kun man ikke rigtig side at det var som nomade, "vi har da heldig engang imellem at finde et område hvor vi kun være længe men ellers ja var der ikke altid lige nem" sagde han og smiler rolig til hende, så på en måde lever han stadig lidt som nomade, når han nu rejser så meget rundt som han gør, "det skulle prøve at tager op og ser Nordlandet, hvis de kan holder ud at holder ferie fra din butik her i lidt længe tid, bare husk det varme og en der kan vi ser vej" svaret han på den del af hun ikke selv havde været i Nordlandet.

Han holdet et grine tilbage, så hun åbne og lukke skabe i hendes køkken, det virker lidt til at hun ikke hele har styre på hvor hvad er, han lytte til det sagde og synes så set at det kun være lækkert, "det lyder godt men de behøver som sagt ikke af gør det" sagde han og kiggede kort på det hun havde fundet.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 26.05.2023 21:51
Hun lyttede til hans ord og nikkede let ”Går ud fra det for eksempel er i nærheden af gode jagtområder eller floder med fisk?” spurgte hun. Det var bare et skud i tågen, men det virkede i hvert fald oplagt hvis det var tilfældet. Leonore kunne allerede mærke hvordan det løb hende koldt ned af ryggen ved tanken om at skulle nordpå ”Jeg har min søster og andre ansatte, så jeg tror godt de kan klare sig i noget tid. Ja det er så der jeg får problemet, jeg er ikke specielt god til kulden.” sagde hun og lod et lille grin forlade hende. Nok kunne der godt være koldt i hovedstaden om vinteren, men der havde hun tøj der passede til vinteren her, Nordlandet var uden tvivl koldere end det.

Let trak hun på skuldrene og klappede alle lågerne i igen ”Så, nu ikke så beskeden. Jeg laver noget hurtigt til os.” forsikrede hun og begyndte at tænde op så hun kunne forberede et eller andet til dem.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 7