Langt væk hjemmefra

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel nød nok det her lidt for meget. Én ting var tilfredsstillelsen ved at have Phillippe under sin kontrol, og lytte til Phillippes medtagede vejrtrækning, men han fik også fornøjelsen af at se til, mens han blev helt blækfri. Det var noget han virkelig godt kunne lide. 

Da Phillippe dumpede ned at ligge i sengen, satte Enzel sig bare til rette på hans ben, og fortsatte så længe det krævede at få Phillippe til at komme. Og altså ikke så længe det krævede at få ham renliggjort.

Han smilte og kiggede opmærksomt ned på ham. Hans ene hånd pressede sig ned mod Phillippes bryst, alt imens den anden arbejde flittigt. Ørene strittede lyttende og halespidsen daskede legesygt fra side til side. Han sagde ikke noget, der skulle forstyrre Phillippe fra at komme i kludens greb.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 04.12.2022 22:09
 Stilheden lagde sig mellem de to mænd - hvis man altså så bort fra Phillippes tiltagende støn. Nu hvor deres samtale var sat på hold, kunne Phillippe lægge alt fokusset på Enzels håndarbejde. Øjnene gled i og snedkeren lod sig svinde hen i nydelsen fra Enzels rengøringsevner. Der gik heldigvis ikke længe før en varm fornemmelse samlede sig i Phillippes underlig. Stønnene tog til indtil han kom med et lidt anstrengt støn. 

" Kom her, " kaldte Phillippe nærmest kærligt efter Enzel lidt efter han havde gjort sig færdig. Nu ville han altså gerne mærke ham helt tæt på. Armene blev løftet lidt, klar til at lægge sig om Enzel når han kom tæt nok på. Det grå blik betragtede hans halvkat lidt med et skævt smil.
 " Hvad skulle jeg dog gøre uden dig.. " spurgte han med et legende glimt i øjnene.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel nød at gøre Phillippe glad og tilfreds. Det virkede lidt på ham som om det var noget han havde trængt til. Mon Katarina overhoved sørgede for ham, eller om Phillippe måtte klare sig selv? 

Enzel åbnede grebet for at se hvordan det var gået, og kluden var blevet sort, mens Phillippes ædlere dele atter lignede sig selv.

Så snart han blev kærligt kaldt nærmere, adlød Enzel straks og lagde sig ved sin vanlige plads mellem Phillippes krop og arm og gjorde sig magelig. “Mmmh” Nynnede han, indikerende om at det føltes rart at ligge hos ham. “Uden mig havde du slet ikke været i den situation,” Fniste han, genert, præcis som enhver anden forelsket teenager. Forelsket var han stadig, også selvom han selv mente at han havde fået stærkere følelser for ham. “Men du kommer ikke til at mangle mig. Jeg er færdig med at slå op og fortryde hele tiden.”

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 06.12.2022 15:56
  Det var svært ikke at le sammen med Enzels ved hans ord og Phillippe trak lidt på skuldrene til dem. Det var slet ikke det han selv havde tænkt, men halvkatten havde jo nok ret. 
" Nej, det ville jeg nok ikke.. " sagde han underholdt. Med Enzel liggende tæt ind til sig, lod han fingrene stryge halvkatten langs ryggen hvor hånden nu kunne nå. Det var rart, afslappende og hyggeligt at ligge sådan her. Phillippe kunne jo egentlig godt lide at putte - bare ikke med Kataria. Skulle han mon overtale Katarina til at få en kat?

Enzels næste ord fik kort Phillippes hånd til kort at tøve i dens blide, kærlige strøg. Slå op. Phillippe havde aldrig set på deres forhold som noget der kunne slås op i, men han kunne heller ikke få sig til at sige noget om det til Enzel. Måske fordi han stadig lidt frygtede for sit liv.
 " Så hvad med Nicola? " Spurgte han i stedet. Enzel måtte jo have accepteret at være med dem begge. Han havde jo gjort det meget klart at han elskede Nicola og nok aldrig ville skifte ham ud.
 " Altså, har du fortalt ham om... os? " Phillippe kiggede op i loftet. Han frygtede det lidt, men hvis han havde fortalt Nicola det, ville han så ikke have forsøgt at skrive noget om det i brevet? Eller bare stoppe med at skrive?
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Nicolas navn dukkede op så pludseligt. Enzel var efterhånden vænnet sig til at være utro med dem begge på skift, at han snart helt var holdt op med at skamme sig eller betvivle det han havde gang i. Han havde for længst gjort op med sig selv, at han havde brug for dem begge to, og ingen andre. Men nu var Phillippe måske begyndt at blive jaloux? 

Enzel løftede hovedet op fra sin ellers magelige liggeposition. Han kiggede på ham, for at forsøge at gennemskue, om der havde været en kritisk tone i Phillippes stemme, da han spurgte ind til det. Han satte sig helt op og kørte fingrene en tur igennem håret. Ehh så hvad… Nicola er stadig min mand og jeg elsker ham trods alt.” Han lagde ikke skjul på at han var forundret over spørgsmålet. Og en anelse bekymret for om det var noget der generede Phillippe. For hvad skulle han stille op hvis han blev stillet et ultimatum? Nicola eller Phillippe?

“Jeg har selvfølgelig ikke fortalt ham noget. Han vil bare tage det personligt, eller sådan noget. Det her har jo ikke noget med ham at gøre…” Enzel lænede sig frem og kyssede Phillippe på munden, for derefter at kigge ham i øjnene. “…Er du jaloux på ham, Philly?”

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 13.12.2022 21:53
 " Det ved jeg, det ved jeg! " Skyndte Phillippe sig at gøre klart. Blikket flyttede sig hen på Enzel og han betragtede ham lidt. Generede det Enzel at han spurgte? Det var vel et validt spørgsmål
 " Jeg var bare nysgerrig. " Forklarede han lige efter, for at berolige Enzel lidt. Phillippe havde jo flere gange givet udtryk for, at han ikke kun ville - eller kunne - holde sig til Enzel, så han kunne jo ikke forlange at Enzel gjorde. Ikke at han ville forlange det, nogensinde.

Phillippe nikkede lidt til Enzels ord, og så tilbage op i loftet. Nicola tog det allerede personligt. Enzel vidste bare ikke at halvpanteren allerede kendte til bordelejerens og snedkerens beskidte hemmelighed. Forhåbentlig var det noget han aldrig fandt ud af. Phillippe var midt i at brumme til Enzels svar, da et par bløde læber ramtes snedkerens lidt mere grove, og han lukkede øjnene for at kysse med. Og de forblev lukkede da Enzel trak sig og stillede Phillippe et spørgsmål. I stedet bredte et lille smil sig på hans læber inden han svarede.
 " Hvad hvis jeg er? " Spurgte han og åbnede øjnene igen for at se på Enzel med et underholdt udtryk i øjnene. Phillippe var ikke jaloux, men han var da nysgerrig på at høre om det havde noget at sige for Enzel hvis han var.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Phillippe virkede ikke giftig jaloux, på samme måde som han huskede Llyon, hvis blot nogen så forkert i hans retning. Han var ikke vant til, at hans partner ikke blev jaloux over sådan noget, så det føltes næsten som om, at det ikke kunne passe… også selvom Phillippe smilte varmt og han virkede underholdt. Når Enzel tænkte på Katarina, som han på nuværende tidspunkt havde haft på uventet besøg hjemme på bordellet, så blev han vred og jaloux. Phillippe enten hadede hende eller elskede hende, når han talte om hende. Det fik alt til at snørre sig sammen inde i ham, bare han kom til at mindes om hendes eksistens…!

”Jeg er ikke sikker,” Svarede han usikkert, stadig med blikket rettet vagtsomt mod ham, som hvis han skulle opdage at Phillippe i virkeligheden ikke fandt det sjovt, ville han skynde sig at kaste sig over ham og bade ham i kys og kærlighed, for at distrahere ham, og overbevise ham om, at der ikke var nogen grund til at være jaloux. Enzel havde kærlighed nok til dem begge! ”Jeg ville nok sørge for at overbevise dig om at der ikke er nogen grund til at være jaloux. Jeg er jo din, stadigvæk. Vi to har noget som Nicola og jeg ikke har… Ikke? Så…” Var det nu han burde sige det? At han elsker ham? Han havde sagt det mange gange før. Dog ikke så direkte før… Og Phillippe måtte da efterhånden elske ham, med alle de breve de havde sendt frem og tilbage. Og den risiko han tog, for at være sammen med ham her i dag, som planlagt.

”Phillippe.” Han tog en dyb indånding. Klar til at sige det.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 13.12.2022 22:51
 Phillippe betragtede Enzel mens han tænkte og svarede. Det ene bryn løftede sig en smule, og Phillippe løftede overkroppen så han stirrede sig op albuen.
 " Jaa?" opfordrede han Enzel til at forsætte. Afstanden mellem var minimal når Phillippe løftede sig og Enzel sad lænet en smule frem. Snedkeren brummede lidt overvejede til Enzels ord inden han åbnede munden.
 " Og hvad vil du så gøre for at overbevise mig? " Mumlede han spørgende inden han nappede Enzel lidt i underlæben. De to mænd havde tankerne hvert sit sted, og det faldt slet ikke Phillippe ind at Enzel var i langt mere romantiske baner. For Phillippe var det her forhold jo mere seksuelt end så meget andet. 

Phillippe lagde den frie hånd mod Enzels hofte og nussede han med blide strøg, inden den gav sig til at følge halen i kælende bevægelse.
 " Enzel..? Lød roligt, men opfordrende. Philippe var klar til at høre hvad Enzel ville gøre for at overbevise ham . Mens Enzel tog sig sammen nappede han lidt i den anden længe igen .
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

”Jeg…” Han tillod at tøve lidt og lade sig rive med så snart Phillippe kyssede ham. Det var dejligt at kysse ham, det syntes han! Men også lidt distraherende fra det som han havde i hovedet lige nu. Hans behov for at erkende sine følelser for ham blev konstant udskudt. Selvom det virkede på Enzel, at hvad end han havde været ved at sige med så alvorligt et blik ligefør, så stoppede han lige pludselig op midt i et kys og lagde en hånd på Phillippes mund, for at afholde læberne fra at nærme sig ham igen, og stoppe ham i det han stædigt havde besluttet sig for.

”…Elsker dig.” Lidt mærkeligt at høre sig selv sige det. Han sagde det jo så tit til Nicola. Men det var mærkeligt at sige det til Phillippe. Det føltes ikke forkert, men på en måde lidt vovet, givet deres mange tidligere diskussioner. Enzel satte sig mere op og kiggede på ham som før, og efterlyste en reaktion fra Phillippe, om så den var god eller dårlig.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 22.12.2022 16:59
  Phillippe brummede mod Enzels læber da et kys blev startet op. Hånden på halen forsatte dens kælen, klar til egentlig at tage det hele videre, for Phillippe var begyndt at blive hård igen, og troede jo de var på samme side af hvad de havde gang i.  Et eller andet sted var snedkeren klar til at høre Enzel sige han ville have Phillippe tog ham. Derfor så Phillippe på Enzel med et sultent blik, da han trak sig fra kysset, og lagde hånden for Phillippes mund. Noget der fik ham til at smile lidt, og i stedet give små kys på håndfladen. 

Ordene der forlod Enzel mund, var dog slet ikke hvad Phillippe forventede, og han gik i stå midt i et kys mod Enzels håndflade. Smilet svandt langsomt ind, og han følte sig pludselig unaturligt tør i munden. Normalt ville han spille med på den, komme med en fjollet, lidt flirtende kommentar, for at kommer uden om selv at sige det, men det turde han ikke med Enzel. 
 Enzel trak hånden til sig, og satte sig mere op, og den andens bevægelse fik også sat lidt mere gang i Phillippe. Han fik sat sig helt op så han ikke længere støttede sig på albuen, og rømmede sig lidt.
 " Du.. Elsker mig?" mumlede han, mens han kørte hånden håret. Han håbede virkelig han bare havde hørt forkert! Eller at Enzel mente noget andet end hvad man lige tænkte. Ville Enzel mon slå ham ihjel hvis han ikke sagde det tilbage?
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Phillippe virkede underligt nok overrasket over det. Enzel var ellers overbevist om at han havde vidst det længe nu. Måske var det fordi Enzels stolthed havde været for stor før, til at han ville være den første til at sige det. Men tingene var anderledes nu, og Phillippe havde selv inviteret ham herhen. Tæt på hans hjem. Det her sted var ikke noget for Enzel, men det var Phillippes vante omgivelser, når han altså ikke lige arbejdede i Dianthos.

Han nikkede "Ja." Gjorde det mon Phillippe glad? Enzel ledte tydelig vis efter en reaktion. Når Phillippe forhåbentligt havde kommet sig over forskrækkelsen. "Meget," Tilføjede han efterfølgende, eftersom at Phillippe lod til ikke helt at være sikker på situationen. Han forsøgte at gøre sig kortfattet, netop for at undgå undenomtalen. 

Som de havde kysset, og Enzel nu sad med vægten i Phillippes skød kunne han godt nok mærke, at kyssene og stemningen havde gjort Phillippe hård igen. Det var ikke noget nyt. Der skulle faktisk ikke så meget til, så var menneskemanden klar igen. Men for engang skyld var det ikke noget Enzel ville udnytte. Faktisk havde han ikke selv vildt meget lyst lige nu, fordi hans lyst til ægte kærlighed og bekræftelse fra Phillippe var langt større. Men når først han havde fået hvad han ville have, skulle det ikke undre ham, at han fik lyst til at fejre det.

"Så... Hvad tænker du om det?" Spurgte han, og afbrød i al forsigtighed den tavshed der var opstået. Var hans følelser gengældt? Enzel var overbevist om at de var, men noget eller nogen holdt Phillippe fra at sige det selv.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 23.12.2022 13:59
 Han havde ikke hørt forkert. Det var ikke fordi Phillippe var vildt overrasket over ordene, Enzel havde lagt op til det før, men Phillippe håbede virkelig bare han kunne komme uden om at sidde i den situation han sad i lige nu. Blikket Phillippe så på Enzel med, var en smule forpint, inden han gned ansigtet lidt i afmagt. Hvad sagde han lige?
 " Enzel.. vi har snakket om det her før... " Det var måske ikke helt sandt. Det var ikke lige præcis det her de snakkede om sidst de sås, men det var tæt på. 
 " Jeg holder virkelig meget af dig, mine følelser for dig.. Jeg forstår dem ikke. Jeg kan ikke lade hver med at tænke at... jeg kommer til at såre dig.. " Den ene hånd var faldet ned på skødet mens den anden forsatte med gnide den ene side af hovedet. Han betragtede Enzel lidt, mens han lod den anden tage ordene ind. 

" Jeg kan ikke lade hver med at tænke på dig, og jeg bliver glad når jeg får dine breve eller ser dig, men.. Jeg tror ikke jeg elsker dig.. " Sagde Phillippe efter et lille øjeblik, og sukkede.
 " Jeg ved det ikke... " han slog blikket lidt ned og trak på skuldrene. Hvorfor gjorde det ondt i hjertet at sidde og vide at Enzel måske smed ham ud? Var det ikke det, han ville have haft skete for længe siden? 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Allerede fra første vokal, der kom ud af Phillippe, kunne han høre på tonen, at det her ville blive en smertefuld omgang. Enzel havde troet at det ville blive svært endelig at erklære sin kærlighed til Phillippe, men nu skulle han høre på Phillippe beklage sig.

Selvom han var rettet mod Phillippe blev hans blik fjernt. Ørerne lyttede dog, men blev lagt ned. Det var en kamp at holde sig selv tilbage fra at afbryde ham og stoppe ham i at sige mere, men Enzel holdt ud og lod Phillippe sige hvad han havde at sige. Så han kunne få en forklaring…
Men den forklaring han fik, gav ham slet ikke noget brugbart. Phillippe tænkte hele tiden på ham, og blev glad for hans breve? Men elskede ham ikke?

”…Du har sagt det en del gange nu…” Erkendte han. Hans krop var ret, og på trods af at han sad på ham, holdt han afstand fra Phillippe. Hans fraværende blik blev mere til stede, og hans blik hvilede på Phillippe. Det var langt mere kritisk, end det nogensinde før havde været. ”Du kunne jo fortælle mig hvad jeg skal gøre, for at du vil elske mig, så jeg ikke bliver ved med at gøre mig selv til grin.”

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 23.12.2022 22:28
 Det var tydeligt at Enzel ikke var tilfreds med det Phillippe sagde, og et eller andet sted forstod han ham godt. Han gav han kun halve svar, men han kunne ikke give ham bedre svar. Snedkeren havde mest af alt lyst til at falde bagover, i et forsøg på at distancere sig lidt fra situationen, men det virkede også som en uhøflig ting at gøre, når de sad og snakkede. 
 "Det er ikke noget man selv bestemmer, Enzel.. " Sukkede Phillippe lidt. Man var ikke selv herre over ens følelser. Normalt fik han slet ikke sådanne følelser, og hvorfor de var kommet for Nicola vidste han ikke. Eller hvordan det skete. 

" Hvorfor synes du at du gør dig selv til grin? " Spurgte Phillippe uforstående. Phillippe lavede ikke grin med Enzel. Han var med på den anden havde stærkere følelser for ham end han havde for Enzel, men han holdt han jo ikke for nar. Han havde aldrig givet udtryk for kun at have øje for Enzel, havde han? Phillippe kendte sig selv, han vidste at han ikke kunne holde sig fra andre. Han havde prøvet for Nicola, men det havde ikke kunne lade sig gøre. Hvis han ikke kunne gøre det for en han elskede, hvordan skulle han så kunne gøre det for nogen anden?
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

”Nej, det er jeg udmærket godt klar over.” Ellers havde Enzel trods alt valgt aldrig at forelske sig i hverken Llyon, Nicola eller Phillippe. Llyon fordi han blev ødelagt for evigt af det, Nicola fordi det fjernede hans umiddelbare fokus fra målet om rigdom, og nu Phillippe, fordi hans kærlighed ikke blev gengældt.

Enzel så såret ud, men også vred. Om vreden så var rettet mod Phillippe eller sig selv, var spørgsmålet. ”Fordi man er til grin, hvis man tillader at andre leger med ens følelser. Derfor.” Var det ikke åbenlyst? At blive snydt var noget af det Enzel hadede allermest. Og lige nu følte han at han var blevet frataget noget godt, men som han tilsyneladende aldrig havde haft.

De blå øjne var som fikseret på den uretfærdige elsker. En bekymringsrynke mellem de velplejede øjenbryn opstod, som det tidligste tegn på alderdom i Enzels endnu unge ansigt. Halen slog arrigt fra side til side, i luften bag ham, og fik ham til at se ud som om, at berøringer i hvert fald ikke var velkomne lige nu. Skønt han sad på Phillippes skød, stadigvæk.   

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 24.12.2022 12:27
 " Så jeg kan ikke bare fortælle dig, hvad du skal gøre for jeg vil elske dig... Det er ikke sådan det virker. " Pointerede Philllippe så han var sikke på Enzel forstod hvad han mente. 
 " Og hvorfor siger du det som om, jeg har sat mig ned og stædigt bestemt at det er noget jeg ikke vil? Der er ikke et aktivt valg jeg har taget.. " Panden rynkede sig og Phillippes udtryk var en kende forvirret. Hvis noget synes han da han har gjort hvad han kunne, for at gøre hvad Enzel gerne ville have, selvom han vidste han ikke burde. 

Phillippe sank en klump da han så hvordan Enzel begyndte at blive vred. Det gjorde ham utryg. Han havde set og hørt hvad Enzel kunne finde på at gøre når han var sur. Mon Katarina ville kunne mærke, hvis der skete noget meget slemt med Phillippe? Virkede hendes magi sådan?
 " Hvorfor leger jeg med dine følelser? Jeg forstår ikke hvad jeg har gjort? Jeg har aldrig givet udtryk for du var den eneste. Du har altid vidst jeg var gift.. Du har set hvordan jeg er med andre... " Det var ikke meningen at Phillippe ville give stemmen, men lidt skete det for det frustrerede ham at Enzel fik det til at lyde som om han havde holdt det hemmeligt for ham at han var en... Flyvsk mand. Han var sikker på han havde flirtet mens Enzel var der. De havde endda snakket op Phillippes.. løssluppenhed. Phillippe gned frustreret ansigtet.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Ikke da Katarina blev nævnt, men så snart Phillippe kom ind på at de havde snakket om at han var på samme måde sammen med andre, rakte Enzel sine hænder højt og tog sig til ørene. Som om det var noget han fysisk ville beskytte sig selv fra at høre på. Altså i hvert fald hvis Phillippe skulle fortsætte samtaleemnet i den retning, for Enzel var ikke klar til at høre detaljerne. Specielt ikke som det var lige nu. Han blev… Ja. Han blev jaloux!

”Jeg ved det!” Snappede han hurtigt og kort, for afbryde Phillippe, før han kunne nå at tilføje mere. Men hans stemme dæmpede sig igen ”Jeg ved det godt. Jeg har jo sagt…” Noget med at han kunne se bort fra det. Han kunne ikke helt stå inde for det han havde sagt dengang på værelset i værkstedet. Phillippe burde ikke føjte sådan rundt, når han havde ham, en bortløben luksus-sengeslave, jo. ”Jeg er ikke ordinær. Jeg burde ikke være sidestillet med tilfældige individer som du flirter med, jeg vil være mere!”

Han var sur på Phillippe, ja, men hans vrede, beslægtet med frustration, var rettet mod sig selv – for hvorfor skulle han absolut være forelsket i det skidt af en mandsperson?

Enzel, trods sit uvenlige udtryk i øjnene, tog fat i Phillippe igen og lod afstanden mellem dem blive kortere. ”Du kommer aldrig til at såre mig, Philly. Forstår du det? Ingen slår op med mig, og især ikke dig!” Han gav ham et kys, der var mere dominant end det var kærligt. Phillippe blev presset tilbage mod sengeryggen, der godt nok var polstret, men ikke særlig blødt. Enzel sukkede. Det her kys var ikke engang tilfredsstillende for ham selv. Han var ulykkelig, så længe han var alene om at elske. ”Især ikke nu hvor... jeg elsker dig…”

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 30.12.2022 10:49
 Phillippes mund blev til en smal, anstrengt streg, da Enzel satte hænderne for ørene. Det var en barnlig gestus, men Phillippe forstod hentydningen. Enzel gad ikke høre om Phillippes sidespring. Han kunne da også godt forstå det gjorde ondt at høre om, men Enzel var bare nødt til at forstå, at det var sådan det var. Phillippe kunne ikke lade hver...
 Et lille suk forlod snedkeren, og han gned ansigtet lidt træt. Det var ikke det her han orkede når han havde tømmermænd. Det var ikke nemt når Enzel tydeligvis havde så store følelser for Phillippe, og han ikke kunne gengælde dem. Det her var grunden til at altid trak sig inden det blev for seriøst, men så voldelig Enzel kunne være, havde Phillippe ikke turde stoppe det. Og se hvor godt det havde gjort ham...
 " Selvfølgelig er du ikke ordinær.. " Phillippe lod blikket betragte halvkatten lidt. Enzel var alt andet end ordinær. Men uanset hvor speciel han var, var Phillippe intet andet end en hudsulten mand.. 

Da Enzel pludselig gjorde afstanden mellem dem kortere, troede Phillippe at Enzel havde valgt at acceptere det som det var, og et lille smil var på vej til at vise sig på hans læber. Det forsvandt dog helt, sammen med lidt af farven i han ansigt ved de ord der forlod Enzel. De havde haft det så godt sammen de sidste stykke tid, at Phillippe lidt havde glemt at han frygtede halvkatten, men det blev han mindet om nu. Han sank en klump og nikkede ivrig, inden han kyssede med, med blandede følelser i kroppen. Han kunne mærke alvoren i Enzels ord i kysset, men han kunne nu også godt lide dens lidt mere dominante tone. 
 "Selvfølgelig, " mumlede Phillippe underdanigt til Enzels ord, for at vise at han forstod dem. At han ikke havde noget at sige i det her forhold. Heller ikke i det her forhold.. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Der faldt lidt ro over Enzel igen, da Phillippe udviste lidt mere underdanighed og forsikrede ham om at han ikke ville såre ham. Enzel ville meget nødigt gøre alvor af de endnu usagte trusler, som han heldigvis havde været klar i hovedet nok til at holde tilbage. Men inderst inde havde han lyst til at finde alle dem der havde været sammen med Phillippe og gøre dem fortræd… eller i det mindste fjerne dem fra eksistens. Han lod være fordi Phillippe skulle elske ham og ikke hade ham. Mon ikke han kunne lære at holde sig fra andre en skønne dag? Måske om 10 år, når han var blevet det ældre?

”Godt… min ven,” Han kyssede Phillippe på kinden og kærtegnede ham på kinden. Hånden søgte dernæst ned og tog fat om Phillippes, og han guidede den op til sit eget bryst, hvor han med Phillippes fingre berørte sig selv. Phillippes hærdede arbejdsfingre føltes så godt mod hans silkebløde hud stadigvæk. Han nød at finde tryghed hos ham. Enzels blå øjne søgte svar i Phillippes øjne. Havde han stadig lyst til ham eller var han for irriteret på ham?

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 01.01.2023 00:32
 Tankerne rumsterede i hovedet på snedkeren, for hvordan skulle han kunne vide sig sikker på at han ikek sårede Enzel. Havde han ikke allerede gjort det en del gange? Var det bare at "slå op", Enzel tænkte på? Og hvad ville halvkatten gøre ved ham? Han havde jo hørt lidt fra Nicola af, og det lød bestemt ikke som noget han ønskede sig at opleve selv! 

Phillippe tvang et lille smil frem og nikkede til Enzels ord, for hvad sagde man lige? Han var virkelig nødt til at finde ud af hvordan han slap af med Enzel, inden det blev hans død. Det grå blik flyttede sig ned og fulgte med som Enzel første Phillippes hånd hen over Enzels brystkasse. Med frygten for ikke at gøre Enzel tilfreds, lod han fingrene forsætte en blid kærtegnen mod brystkassen, og flyttede så blikket til Enzels.
 " Noget du har lyst til?" Phillippe holdt smile på læberne, og lagde hovedet lidt på skrå. Han måtte hellere sikre sig de kom væk fra emnet om hvem der elskede hvem og at såre hinanden. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2