Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 04.10.2022 07:51
Lysten til Diego var lige nu enorm og at de allerede havde været i gang så længe som de havde, havde været fantastisk og hun håbede de kunne var ved længe, selvom det nok ville få en ende, når begges klimaks ville komme rullende - hun forventede at det ville komme stort, når hun nåede der til, sådan som han brugte hende. 
Hun kunne mærke hvor hårdere hans stød blev, hvor hurtigere hans tempo blev og det fik kun hendes dybe støn til at komme hurtigere og højere, og fyldte værelset omkring dem. 
Det var i ren lyst som hun famlede for at finde et fast sted til hendes hænder. Sådan som han brugte hende, gjorde hende febrilske og hun vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv, så rart var hans behandling. Hun lod hænderne glide op omkring ham og lod neglene glide ned ad den bare krop atter engang. 

Det var tydeligt at hendes ord satte gang i noget hos ham og det fik kun et smil frem på hendes røde læber, som hun lå under ham og tog imod. Det var en dyrisk side som så nattens lys, som han på ingen måder sænkede niveauet på de hårde stød, men blot stødte til som han kunne. Hun elskede det på alle måder, hun ønskede mere og de tunge støn blev kun dybere, "Åh, Diego" Lød det højt fra hende, som hun bekræftede at det han gjorde var det helt rigtige. 
Det var sjældent at hun havde oplevet at en mand brugte hende på denne måde, hun havde aldrig oplevet at få lagt en hånd omkring hendes hals under akten, men det gav en vild følelse i kroppen. 
Hun nåede kun lige at få et smil frem på læberne inden han fangede dem med hans og tog et krævende og intenst kys fra hende. Deres hud gav lyd fra sig for hver gang hans nåde løse hårde stød satte ind, og hun lod sin hånd glide ned på hans nøgne balder, og klemte neglene ned i disse. Hun kunne mærke hvor tæt hun var på at nå sit maksimale, "Jeg kommer..." Stønnede hun højlydt. 

Diego

Diego

Dusør jæger

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Nyxx 07.10.2022 10:55
Diego’s åndedræt blev tungere for hvert minut der gik, for hvert nådesløse stød han leverede. Han ville ønske dette kunne blive ved i uendeligheder, men han vidste også dette ikke var en mulighed, for før eller siden ville de nå til klimaks. Han havde ikke tænkt sig at stoppe et sekund før han var sikker på de begge havde fået hvad de ville, trods han selv havde en sult som en fuldvoksen løve. Følelsen af hendes hænder der igen fandt vej til hans ryg, fik et kækt smil frem på hans læber og da neglene gled over huden, lod han et nydelsessuk undslippe. Han ville for intet i verden skifte dette ud med noget andet.

De grønne øjne havde fået et skær over sig da hans dyriske side havde taget over og han ikke længere holdt sig tilbage som før. Han havde ikke tænkt sig at sænke hverken tempo eller intensitet på hans stød, men ønskede blot at give hende hård kærlighed, som hun hungrede så meget efter. Som hans navn forlod hendes læber i et støn, gav det ham blot mere blod på tanden og gav ham lyst til mere. Hånden omkring hendes hals gled ned over hendes krop og stoppede ved hendes ene bryst, hvor fingrene let klemte om brystvorten, før han lænede sig ned over hende og lod tungen glide over huden på hendes hals, før han let nappede. Som han trak sig, lod han stadig fingrene klemme let om brystvorten, bare lidt længere, før hans hånd atter fandt vej omkring hendes hals.
Som deres læber fangede hinanden, lod han let sine tænder gribe i hendes underlæbe og smilede kækt til hende. Hånden der fandt vej til hans ene balle, fik hans krop til at sitre og som neglene blev sat i, lod han et suk undslippe. Hendes ord fik ham til at trække på smilebåndet ”Mhhm, Kom for mig Cath.” sagde han kælent og mærkede hvordan disse ord fik ham selv til at have svært ved at holde tilbage.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 07.10.2022 22:53
Det var tydeligt for enhver som ville kunne ligge øre til dette udenfor det beskedne værelse at Catherine lige nu blev presset til sit yderste af denne mand. Lysten var utrolig stor og hun hungrede efter at få denne stillet, hvilket heller ikke ville være længe før var gjort, sådan som han tog ved. Det var længe siden at hun havde været sammen med en mand, som brugt hende på den måde som han gjorde. Hårdheden i hans stød og hurtigheden i hans tempo var umenneskeligt, og hun havde svært ved at holde de ufattelige mange støn som han pressede ude af hende, tilbage. Ind i mellem var hans navn også vedlagt. 
Hånden om hendes hals føltes frækt og nyt for hende, det gav hende et sus igennem kroppen og det virkede til at denne akt var helt anderledes, blot på grund af dette. 
Et stort smil fandt frem til hendes fyldige læber, som hånden nu gled ned mod hendes bryst og hun mærkede den behagelige smerte spredte sig til hele brystet, som den sarte brystvorte blev klemt i mellem hans fingre. Hun lænede hovedet tilbage så han kunne komme til som han søgte mod hendes hals og byttede nu hånden ud med hans tunge. Det var en kildende og behagelig følelse, som den gled henover den bare hud på hendes hals.
"Mmh, giv mig dit sidste så" Lød det kælent fra hende, som hun søgte mod hans øre og hviskede til ham, da han lå lænet ind over hende. 
Catherine mærkede hvordan hendes underliv langsomt skælvede, som hun mærkede hvordan hendes forløsning og orgasme kom rullende ind over hendes krop. Den varede ved, og så længe han blev ved med sine bevægelser, ville hun mærke sin egen forløsning. Nu ønskede hun blot at han skulle slutte sammen med hende. 

Diego

Diego

Dusør jæger

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Nyxx 08.10.2022 00:50
Der var ikke nogen tvivl om at de ville kunne høres ude på gangen, men det hindrede ikke Diego i at være nådesløs overfor hende. Hun havde selv bedt ham om at give sit bedte og han leverede glædeligt. Hårdheden i hvert stød var på sit højeste og han holdt på ingen måder tilbage længere, for hun Cath havde vækket hans dyriske side og nu fik hun det hun ville havde, det som de begge i virkeligheden hungrede efter.

Hånden om hendes hals strammede og løsnede fortsat, han ville trods alt ikke ende med hun blev bevidstløs, for så ville denne akt pludselig blive meget underlig. Desuden var det meget bedre at kunne se lysten og høre støn fra sin partner, end der slet ingen lyd var og de lå som en kludedukke. Smilet på hendes læber var det hele værd. At påføre hende denne pirrende smerte, ved at klemme hendes brystvorte mellem hans fingre. Hånden omkring halsen var blevet fjernet og i stedet erstattet af hans tunge og små nap fra hans tænder. Han var snart ikke i stand til at holde tilbage meget længere og hun havde givet udtryk om præcis det samme.
Hendes hvisken i hans øre fik ham til at trække på smilebåndet, før han rettede sig op og så ned på hende med et smil ”Som du ønsker.” sagde han og greb hendes ben og placerede et på hver skulder før han begyndte at støde igen. Han mærkede hvordan hans krop gav efter og orgasmen kom over ham, som blev han omsvøbt af bløde bølger.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 08.10.2022 01:12
Alt hvad han gjorde lige nu var helt rigtigt, der var ikke en finger at sætte på hans berøring eller hans gøren, og det fortalte hendes krop og lyde bestemt også. Hun var næsten helt beruset af orgasmen som blev ved med at rulle, som han forsatte sine gøren, som om at hun endnu ikke havde nået sit klimaks - han havde selvfølgelig endnu ikke ramt sit, så han kunne forsætte ligeså tosset han ville til han fik den tilfredsstillelse som han ønskede at opnå. 
Som han atter en gang skiftede stilling, uden at skifte tempo eller hårdhed, mærkede hun nærmest hvordan han ramte dybere og det var næsten en helt ny følelse, som hendes ben blev trukket op på hver side af hans hoved og han stødte hårdt til. 
Et stort smil bredte sig på hendes læber, som hun kunne se og ikke mindst mærke, hvordan han endelig kom og mærkede den orgasme som han havde ventet på. Det var et umådelig frækt syn, at ligge der og blot kigge på hvordan han gjorde sig færdig. 

Hendes vejrtrækning var hurtig og tung, på samme tid og hun var påvirket af hendes krop reaktion på alt det den havde været udsat for denne aften. Det var længe siden at hun havde oplevet noget lignende, og lå og aftalte med sig selv at det ikke burde være sådan fremover. Hun skulle forkæle sig selv med sådan en omgang en gang i mellem. 
"Jeg kan bestemt ikke klage over at have stødt ind i dig hertil aften, Diego" Kom det smilende fra hende, som hun lagde sig om på siden, støttende af en hånd i madrassen og kiggede ham ind i de dybe øjne. 

Diego

Diego

Dusør jæger

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Nyxx 08.10.2022 15:12
Diego gav al den sidste energi han havde i kroppen, blot for at se hende nyde sin egen orgasme indtil han også blev færdig. Der gik heller ikke længe før han opnåede det og lod hovedet falde let bagover med et suk, for derefter at rette blikket ned på hende igen. Han havde fået lidt sved på panden af sin præstering, men det betød blod han havde gjort det ordentligt. Han lænede sig ned over hende ganske kort og lod hans læber presse imod hendes pande og kyssede hende, før han trak sig og kom ned ved siden af hende. Udmattet.

Han havde det som om han netop havde løbet en maraton. Han hjerte hamrede afsted i brystet på ham og hans vejrtrækning var hurtig og tung, præcis som hendes også var. De grønne øjne rettede sig mod hende og et smil kom frem på hans læber ”Mhm, havde det været under lidt gladere omstændigheder ville det nok have været bedre. Men jeg er glad for vores veje alligevel krydsede.” svarede han. Havde det ikke været for hende, havde han sikkert stadig været en lille og uduelig killing med halen mellem benene. Men hun havde lyttet til ham og gjort ham tryg og nu lå de her.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 08.10.2022 15:47
Hun havde nydt deres stund så meget at hun havde lagt hans fortælling i baghovedet, men nu hvor de lå og kiggede på hinanden og kæmpede om at få kontrol over hver deres krop. Det var klart at det havde nok været anderledes under andre forhold, men hun tvivlede på at akten ville have anderledes, for han havde tydeligvis glemt det der var sket for ham, som det hele havde stået på og det var jo alligevel måske hendes vigtigste opgave denne aften. 
"Det forstår jeg godt, kære" Hun lod en hånd ligge sig på hans ansigt, hun vidste godt at det påvirkede ham meget, men hun ønskede ikke at det skulle ødelægge den gode stemning som var i mellem dem lige nu, "Men prøv ikke at tænke på det mere, lige nu" Hun lænede sig frem og kyssede ham kort og sendte et smil.

"Vi må finde ud af hvornår du vil med på skibet" Hun søgte hans blik, som orderne forlod hende og gav et smil. Hun havde lovet ham at han måtte komme med på skibet på deres næste tur, og det så hun virkelig frem til, "Vil du med, med det samme?"

Diego

Diego

Dusør jæger

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Nyxx 08.10.2022 18:33
Nok havde han fortalt om den forfærdelige hændelse, men det var som om det var forsvundet. I hvert fald for en stund. Det sad nok stadig i ham, men det skulle ikke afholde ham for at nyde lagnerne sammen med Cath. Et varmt smil kom frem på hans læber som hun talte og lod en hånd kærtegne hans ansigt ”Undskyld.” sagde han stille og trak hende ind til sig som deres læber mødtes, dog ganske kort. Han løsnede også armen omkring hende, men ikke før han igen havde placeret et kys mod hendes pande. Det var ikke meningen han ville ødelægge stemningen og slet ikke med et emne som det lige efter denne akt.

Deres blikke fangede hinanden igen og han trak på smilebåndet uden at svare. Han ville hellere end gerne tage alle sine ting og forsvinde med det samme. De næste ord der forlod hendes læber, fik nærmest et lys frem i hans øjne ”Alt jeg ejer har jeg alligevel på mig… Eller på gulvet nærmere. Så hvis det kan lade sig gøre…” sagde han med et smil. Han ville heller ikke presse på, det var okay, hvis der var noget hun skulle have ordnet inden.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 08.10.2022 21:00
"Du behøver ikke at sige undskyld, kære" Hånden strøg igen hans kind, som han kunne mærke det brusse frem i ham igen og det var klart, "Du er ikke ovre det bare fordi at vi har været igennem dette" Det kunne måske rykke ham og gøre ham mere tættere med sex igen, efter det der var sket, for det virkede ikke til at han var utryg ved akten. 
Cath nød virkelig at ligge med ham her efter deres sex, det var roligt og behageligt. De var et godt match. Hun smilede roligt, som han nu kyssede hendes pande inden trak armene som omfavnede hende tilbage. 

Hun kunne ikke lade være med at komme med et roligt grin, over hans kommentar. Det var selvfølgelig ikke sjovt at han ikke ejede mere, men det var måde han fik det fortalt på. "Så skal vi jo bare afsted hurtigst muligt, ikke sandt?" 
Der var intet der holdt dem Dianthos, så hvis han ønskede at komme afsted, så kunne de bare gøre det. Hun savnede også allerede havet og bølgerne under sig.

Diego

Diego

Dusør jæger

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Nyxx 10.10.2022 11:45
Han lænede sig let imod hånden som hun strøg ham over kinden ”Det kan være det er den bedste medicin.” sagde han og trak let på smilebåndet. Måske sex i virkeligheden var det der skulle til for han glemte den forfærdelige hændelse? Han havde i hvert fald ikke haft problemer med denne akt sammen med Cath, så det kunne jo godt være.

Han trak på smilebåndet som et grin kom fra hende ”Det syntes jeg… Kaptajn.” sagde han med et kækt smil på læberne. Det lå godt i munden at kalde hende kaptajn. Der var alligevel ikke noget han manglede at få, alt der var tilbage i Rubinien var møbler, alt andet havde han taget med sig og det var så godt som ingenting, så de kunne vel lige så godt bare komme afsted.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 11.10.2022 07:35
Hun kiggede roligt på ham, som han strøg sin hånd over hendes kind. "Så må jeg hellere tage lidt ekstra medicin med ud på skibet" Grinede hun små drillende imod ham, "Og jeg er glad for at jeg kan være din private sygeplejerske, som kan stå for deres medicin" Hun sendte ham et kækt blink, og kiggede drillende på ham endnu en gang. Men han havde nok helt ret i sine ord, at det var den bedste måde at komme videre på - og det var jo heldigt for hende, hvis det var hende han ønskede skulle udføre denne medicin igen. Hun var næsten helt afhængelig af det han havde udført her til aften. 

"Jeg tænker at vi kan gøre skibet klar til afgang i morgen" Kom det roligt fra hende, som hun lænede sig ind over for at kysse hans hals, og lade hendes læber drilsk bevæge sig rundt på den nøgne krop. Han var indbydende som han lå der, men hendes kræfter lå nok ikke til endnu en omgang, sådan som han havde brugt hende. "Og så får vi dig væk herfra, og kommer ud og oplever noget. Hvor langt oppe eller nede i landet, har du egentligt været? " Spurgte hun nysgerrigt.

Diego

Diego

Dusør jæger

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Nyxx 13.10.2022 11:21
Et kækt smil kom til syne på hans læber som hun talte og han hævede det ene øjenbryn ”Min egen private sygeplejerske? Mhm, det lyder ikke dårligt…” svarede han drillende. At hun skulle stå for hans såkaldte medicin, gjorde ham intet, hvis nogen skulle det være Cath. Han glædede sig til at komme væk fra fastlandet, ud hvor der ikke var nogen der kunne finde ham, medmindre de havde vinger eller selv var på et skib. Han vidste chancen for at blive fundet ville være minimal.

Han brummede kælent som hendes læber ramte hans hals ”Mhm, det lyder fint. Jeg giver gerne en hånd.” sagde han og lod en arm række over og nusse hendes ryg som de lå der, endnu nøgne. Han havde ikke ret mange kræfter tilbage, for han havde brugt en del på at første runde. Som hun igen talte så han på hende med et varmt smil ”Jeg glæder mig allerede.” svarede han og holdt en lille pause for kort at tænke over hvor han egentlig havde været. Han fortsatte ”Altså jeg har naturligvis været i Balzera, da jeg bor der, eller… Boede. Og Dianthos. Tror faktisk ikke jeg har været så mange andre steder.” sagde han og trak på skuldrene. Han kunne i hvert fald ikke huske hvis der var flere steder, ikke på nuværende tidspunkt.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 13.10.2022 17:26
Hun nød det kække smil som formede sig på hans læber og fangede hans blik, "Nu har jeg jo kun en slags medicin, men jeg håber at den er bedre end så mange andre"  Hun sendte selv et kækt smil til ham, "Men jeg skal nok gøre hvad jeg kan, når det kommer til en healing" Hun lod hendes læber nappe i den sårbare hud omkring hans hals lidt mere.

"Det har vi heldigvis mit mandskab til" Selvfølgelig burde hun hjælpe lidt til inden de tog afsted til søs, det viste et godt lederskab og det var hendes skib og hun var deres kaptajn og følte sig selv som en god leder, "Jeg vil ikke sætte dig i arbejde, kære. Det er der ingen grund til."
Det var dejligt at høre at han glædede sig til at komme med ud at sejle, hun glædede sig også til at få ham med. "Vi har jo ingen plan for hvor vi sejler hen, vi lader ofte havet og dets strømme tage skibet og føre os hen hvor vi vil. Men hvis der er noget du vil opleve eller se, så må du endelig sige til"

Diego

Diego

Dusør jæger

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Nyxx 19.10.2022 10:52
Han trak let på smilebåndet som hun talte ”Det er også den bedste medicin du kan give, kæreste. Alt det andet smager afskyeligt, men du… Mhhhm.” sagde han næsten kælent. Han lænede let hovedet til siden og gav hende mere plads til at nappe hans hals ”Mhm, du har allerede hjulpet, Cath.” sagde han og rakte op og lod en hånd glide gennem hendes lokker.

Diego trak let på skuldrene ”Men du som kaptajn, burde nok være der og hjælpe.” sagde han med et skævt smil. Kunne han ville han bare ligge her sammen med hende, nyde hendes krop mod sin, men skulle de afsted, var der ting der skulle klares. Han så ned på hende med et skævt smil ”Men hvis du har brug for en hånd… Hjælper jeg gerne.” svarede han. Diego vidste godt hun sagde dette for hans skyld, men når det kom til Cath, ville han gøre mere eller mindre alt.
Han trak let på skuldrene ”Det gælder ikke så nøje, hvor vi ender. Om vi så ender i Norden, hvor der er bidende kulde, eller om vi ender i Syden. Du kan tage mig med til verdens ende hvis det er det du ønsker, Cath.” sagde han med et varmt smil på læberne.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 22.10.2022 08:38
Hun lagde sig helt tæt op ad ham, så deres nøgne kroppe rørte hinanden, og hun elskede det. "Du ved jeg vil gøre mit bedste for dig, Diego" Svarede hun med en hviskende stemme mod hans øre. Stemningen i mellem dem var stadigvæk meget intim, og selvom de lige havde afsluttet en tur hun sent ville glemme, så følte hun sig noget så tiltrukket af ham.
Hun nød hvordan han gav plads til hende, som han strakte hals og blottede denne. Hendes læber legeee drilskt på hans sensitive hud omkring halsen, og nappede blidt, "Jeg har svært ved at lade dig være" Kom det ærligt fra hende, som hun kiggede op på ham.

"Selvfølgelig, når vi engang står op i morgen og er klar, så går vi ned og hjælper" Kom det roligt fra hende, som hun drilsk lod en hånd bevæge sig ned ad hans mave. Hun tvivlede på at huk ville mange hjælp, men hun var bestemt glad for at han tilbød denne, men det var ikke derfor han var der, "Du ved jeg er glad for at du tilbyder din hjælp, men den er slet ikke nødvendig ved det praktiske"
"Så lader vi blot vinden og bølgerne under os, tage os derhen hvor vi ønsker det"

Diego

Diego

Dusør jæger

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Nyxx 25.10.2022 22:07
Han slog sine arme omkring hende og holdt hende ind til sig. Det var rart at mærke hendes nøgne krop mod hans. Han så på hende med et blidt smil ”Mhm, det ved jeg, Cath.” sagde han næsten kælent. Han elskede dette øjeblik efter sex. Blot ligge og nyde hinanden før man skulle videre med eventuelle gøre mål. Han trak let på smilebåndet som hun endnu lod læberne nappe lidt på hans sensitive hud på halsen, hvilket også fik ham til at lade et lille suk undslippe ”Du er jo umættelig.” sagde han og lod en hånd glide ned over hendes ryg til hendes ene balde, hvor han tog ved.

Han nikkede let ”Der er heldigvis længe til endnu.” sagde han og skævede let mod hånden der gled ned over hans mave. Ikke han havde tænkt sig at stoppe hånden i dens færden, for han vidste hvis den kom langt nok ned, kunne runde to sagtens komme på tale. Et smil kom til syne på hans læber som hun talte ”Et eller andet må jeg kunne gøre… Udover at varme din seng.” sagde han kækt.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 26.10.2022 11:19
Det var virkelig rart at ligge her og nyde tilstedeværelsen af en anden person på denne måde. Det var længe siden hun havde oplevet det, ikke siden at hendes mand var død. Ofte var det blot at gå til akten, falde i søvn eller forlade personen efterfølgende. Det var noget andet på dette tidspunkt, hvor hun nu kunne ligge og nyde Diego. Hun var bestemt umættelig og lysten til at gøre noget ved ham igen, lå ikke synderligt langt fra hendes tanker, men det var måske bedst at lade det være og blot vente til de kom på havet igen. 
Hun kiggede op på ham, med et blødt smil og kravlede så op til ham igen, for at ligge sig ind til ham, "Du skulle bare vide" Grinede hun drillende af hans ord og en lille overraskende lyd slap ud mellem hendes læber, som hans hånd tog fat i hendes balde. 

"Der er længe til, men jeg tænker også at det er bedst hvis vi inden længe finder frem til søvnen" Der ventede dem nogle hårde dage, de næste par dage inden de kom helt afsted, der var meget arbejde. Nok ikke for ham, det havde hun gjort klart. "Jeg tænker at det første vi gør i morgen er at søge mod et varmt kar. Der kommer alligevel til at gå lang tid før vi oplever det igen" Hun grinte lidt, for det var ikke en ting de havde på skibet, så derfor kunne der gå langt mellem deres bad og tanken om et bad med ham, var bestemt ingen dårlig ting. 
"Jeg tænker at det virker som et passende job for dig" Grinede hun drillende, "Ærligt, så ønsker jeg ikke at sætte dig i gang med en masse, jeg har et godt mandskab, så nyd blot turen" Hun kunne godt forstå at det var en svær tange blot at læne sig tilbage.

Diego

Diego

Dusør jæger

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Nyxx 29.10.2022 12:06
Diego havde det nærmest som var han udødelig, som han lå her med Cath. Det var nok ikke kun hende der var umættelig, for han kunne da også mærke lysten der langsomt sneg sig ind på ham igen. Hans blik hvilede på hende som hun kom op til ham igen ”Årh, jeg tror skam allerede jeg ved rigeligt, unge dame.” sagde han med et kækt smil kom frem på hans læber. Nu havde de jo kendt hinanden i noget tid, så han ville sige han havde et godt billede af hendes ”sult”.

Han nikkede let til hendes ord ”Mhm, tror det er en god nok ide… Trods du er så zalans fristende.” kom det nærmest kælent for ham. Han vidste de næste par dage kom til at være hektiske og han ville i hvert fald gøre sit for, han ikke stod i vejen eller hjalp til. Han så ned på hende og trak let på smilebåndet ”Det virker som en god undskyldning for at se mig uden tøj igen, Cath.” sagde han og blinkede til hende ”Men du har nok ret.” afsluttede han med et smil på læben. Han vidste godt der ikke var badefaciliteter på skibet og der kunne være langt fra havn til havn.
Et kækt smil kom frem på hans læber ”Årh tro mig. Jeg vil med glæde være senge varmer. Men det er kun fordi det er dig.” sagde han og lænede sig ind og kyssede hendes pande. Det var ikke fordi han havde noget imod den opgave, men han havde heller ikke lyst til at stå i vejen for de andres arbejde. Så kunne han vel give en hånd hvis der blev brug for det. Han nikkede en enkelt gang ”Javel, Kaptajn.” sagde han og så på hende med et kækt smil.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 29.10.2022 13:25
"Det er længe siden nogen har kaldt mig for en unge dame, så det tager jeg bestemt som et kompliment" Cathrine grindede over kommentaren og nød at han fandt hende ung. Det var hun måske også, men alligevel, så gik alderen kun op ad.
"Du skulle vel ikke ligge der og blive fristet igen?" Hun kiggede drillende over på ham, og lod sin hånd glide drillende op ad hans inderlår. Han ville ikke være alene om fristelsen, hun kunne sagtens klare en anden omgang, men det smarteste var måske at lade være pg gemme det.
Cathrine kigge over på ham med et seriøst og småt drillende blik, "Jeg behøver ingen dårlige undskyldninger for at se dig nøgen" Den feminine latter forsatte lidt, inden hun lænede sig overfor at kysse ham svagt, men inderligt, "Selvfølglig har jeg ret"

Den efterfølgende morgen vågnede hun ved solens stråler, hvilket betød at det allerede var formiddag. Men efter omgangen igår, havde hun nok haft brug for søvnen. Hendes blik gled over på Diego, som til al hendes held stadig lå ved hendes side. Hun lod en hånd glide op ad hans mave, og som hans øjnene langsomt gled op, lænede hun sig ind for at kysse ham, "Godmorgen"

Diego

Diego

Dusør jæger

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Nyxx 30.10.2022 23:42
Han trak let på smilebåndet over hendes kommentar "Du er i hvert fald yngre end jeg... Jeg runder snart tredive... Jeg er på ingen måder klar." sagde han med et lille grin. Bevares så var der et par år endnu, men han kunne godt mærke han ikke har lige så energisk som han plejede, så måske hans alder var ved at indhente ham? Et smørret smil fandt vej til hans læber som hun igen talte "Er det et ledende spørgsmål?" spurgte han og skævede ned mod hånden, der gled op af hans inderlår. Nok havde han lyst, men det ville helt klart være bedre at vente, de gik trods alt en lang dag i møde, før de kunne komme på skibet.
Diego grinede let over hendes kommentar om hun ingen undskyldninger behøvede og hun havde ret, desuden gik han gladeligt rundt nøgen, hvis hun var i nærheden. Som deres læber mødtes, lænede han sig let ind mod hende og returnerede kysset og trak da på smilebåndet "Selvfølgelig har du det." svarede han som det sidste, før de langsomt begyndte at falde hen.

Næste morgen var cath vågnet først, men som han mærkede hånden glide over hans mave, strækkede han sig og kyssede hende tilbage "Mhm, godmorgen." mumlede han og rettede blikket mod hende. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat