Que 04.04.2022 10:21
 Ingrid flyttede blikket op på ham da han snakkede. Hendes udtryk var usikker, da hun ikke var sikker på om han faktisk forstod. Hun var ikke sikker på om hun egentlig selv forstod.
 " Du må ikke misforstå mig. Det er ikke fordi jeg ikke kan lide dig. Det er bare.. altså. Du ved.. vi er så forskellige... Det ville aldrig... Vi kan jo ikke... Jeg er knap nok en voksen.. " Ingrid slog blikket ned inden hun sukkede og drejede hovedet lidt til siden. 

" Jeg burde ikke være kommet.. Jeg skulle bare være gået hjem... " Ingrid vidste ikke helt hvordan hun havde det. Hun følte sig trist til mode, usikker, men alligevel også tryg, tilfreds, sikker. Hun kunne godt lide at være i nærheden af Zane. Måske fordi han virkede til at ville passe på hende. Ville hende det bedste. Noget hun ikke følte hendes forældre ville. Selvom hun vidste de elskede hende. Et eller andet sted var det nok også for Ingrids skyld de var gået med på aftalen. Det ville jo være et bedre liv. Men var hun ikke meget godt tilfreds med det liv hun havde?
 " Undskyld.. " mumlede Ingrid så. Hun var sikkert ikke særlig sjov at være sammen med lige nu. Det var helt sikkert ikke dét her Zane havde haft i tankerne da han forslog de tog hen på kroen.

// Lukket på grund af inaktivitet, skriv endelig hvis der er interesse for at starte tråden op igen, eller starte en anden op :3