Ezekiel

Ezekiel

Byvagt

Kaotisk God

Race / Minotaur

Lokation / Juvelen: Dianthos' Havn

Alder / 21 år

Højde / 210 cm

"Så smid mig dog ind i den celle, og lad mig slippe for at se på dit grimme fjæs," surmulede han iltert.

Men kort efter kunne han fejre en lille sejr i, at han ramte med sit spark og Jason gik i knæ. Han sparkede ud efter det andet ben, for at få ham helt ned og ligge, så han kunne få ham til at slippe kæden. Han havde en anelse om, at det ville hjælpe på hele situationen - i hvert fald for Ezekiel.

Jason Monrad

Jason Monrad

Kommandørkaptajn

Sand Neutral

Race / Minotaur

Lokation / Dianthos

Alder / 92 år

Højde / 235 cm

Fnuggie 10.08.2021 21:16
“Hvad tror du jeg er i gang med? Danse en dans?” Kom det upåvirket fra ham og slap i det hele taget ikke for en minotaur som ham. Han ville ønske at tingene så anderledes ud, men det gjorde de ikke. Hvis bare Ezikiel kunne forstå det, så var det ikke kommet her til. 

Han kom halvvejes op at stå da et spark landet på hans andet ben og han slap kæden. Det var ikke med hans gode vilje, men hvis det var sådan det måtte være så måtte det være sådan. Han rejste sig op og vendte sig om for at se en Ezikiel være fri. Lige så stille halede han kæden ind og satte om livet på ham, alt imens hans Tadic holdte Ezikiel økse i hånden. “Gå, vær den vrede minotaur du tilsyneladende vil være, men ser jeg dig stå og slå på et andet menneske så bliver det værst for sig selv”  han slap ikke øksen, og der ville sikkert blive bedt om at få den, men det kunne han glemme. Den kunne findes hos byvagten men det sagde han bare ikke noget om lige nu.
Ezekiel

Ezekiel

Byvagt

Kaotisk God

Race / Minotaur

Alder / 21 år

Højde / 210 cm

"Hvordan synes du selv det går?" lo Ezekiel hånligt. Han synes ærlig talt, at Jason var ynkelig. En minotaur som ikke ville slås? Ynkeligt!

Men endelig slap Jason kæden, da Ezekiels spark ramte, og han kunne vride sig ud af dens greb. Dog blev han sur over, at Jason stadigvæk havde hans økse. Den ville han altså have tilbage! Det var en gave fra... well, en god ven kunne man måske sige.

"Så giv mig min økse, så smutter jeg," svarede han mere roligt end nogensinde før. Han var mere rolig end han havde været før i Jasons selskab. Han var nemlig endelig kølet ned igen.

Jason Monrad

Jason Monrad

Kommandørkaptajn

Sand Neutral

Race / Minotaur

Lokation / Dianthos

Alder / 92 år

Højde / 235 cm

Fnuggie 17.08.2021 19:25
Han svarede ikke på tiltalen der var ingen grund til det. Men Ezikiel var kun et problem hvis han gik her og var vred. Det ville han ikke tage fra nogen, desuden måtte byvagterne holde øje med ham, det var vidst bedst sådan.

“Du kan finde din økse hos byvagterne om et par dage, for du får den ikke nu” svarede han og vendte sig om imod Ezikiel og holdte stramt om øksen for ikke at slippe den. Han ville nødig se Ezikiel svinge med den og så blive vred på en eller anden for at slå dem ihjel med øksen. Det var trods alt et langt og farligt våben.
Ezekiel

Ezekiel

Byvagt

Kaotisk God

Race / Minotaur

Alder / 21 år

Højde / 210 cm

Ezekiel rystede på hovedet af Jason, og gik sin vej. Noget havde han da lært af dette møde, og det var ikke at lægge sig ud med en som Jason igen. Han var større og stærkere, lidt endnu i hvert fald. Når Ezekiel selv blev fuldvoksen, så ville tingene måske se anderledes ud.

- Out

Ezekiel har forladt tråden.

Jason Monrad

Jason Monrad

Kommandørkaptajn

Sand Neutral

Race / Minotaur

Lokation / Dianthos

Alder / 92 år

Højde / 235 cm

Fnuggie 25.08.2021 17:21
Han forstod meningen med det hele da han gik sin vej. Så slap Jason da i det mindste tá beskæftige sig mere med ham, men forhåbentlig ville han have fået en halv lærerstreg sf dette her, men han tvivlede stort på at det var lykkes. Men han kæmpede heller ikke imod om at få øksen hvilket var positivt.
Derfor bevægede han sig mod byvagt kontoret for st aflevere genstanden som kunne afhentes til et senere brug 

Jason Monrad har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1