jack kikket sig rundt nogle gik forbi men det var en af folken på slotte han tænke det måske var ved at være spiste tid og at furry også var ved at være sulten
jack 01.08.2021 22:18
jack lænte sig stille og rolige tilbage igen og lage blidt armen om safølige der hvor der ikke var bar hud. de måtte Hvirklige finde ud af hvad hvordan de gjorder det her så de kunne være lidt tætter sammen. jack kikket lidt og så tænke ud " hmme din enven... jeg.. tror det er fra del af min mors godt nok få hun ikke kræfter at at røger arnders hud eller sådan noget men hun hat telepatiske evner... " svaret han blidt til furry han så lidt efter tænk som ud " vis bare der var en måde at formindske den evne på safølige træningen kunne være godt men " jack stoppet sig selv og så på furry blidt mens han smilte rolige det var også for hendes skyld så hun kunne få en forhold vis nomalt liv han poffet stillet til henden med et drillene smil på læben hun var nu meget sød han vidste ikke hvad han skulle gøre med lige netop den evne
jack kikket sig rundt nogle gik forbi men det var en af folken på slotte han tænke det måske var ved at være spiste tid og at furry også var ved at være sulten
Mong 05.09.2021 19:21
Furry vidste at hun ikke havde telepatisk evne. men kopiring. det havde hun hørt så tit. men hun kunne godt bruge sin evne til at forstå andre. det var bare lidt svært når den evne var ild og hun var rædselslagen for ild. Furry så lidt på folkene de gik forbi. hvorfor sagde han ikke goddag til sine folk? det var da underligt. hun ville da sige hej vis det var hendes hjem."jeg er ikke sikker Jack, jeg synes jeg har trænet den meget. men jeg er ikke så god til evner jeg aldrig har prøvet" sagde hun og så ned på sine handsker. de var hendes største redning. sammen med hendes tøj. hun vidste ikke hvordan hun skulle træne en evne. og især ikke med nogle med ild evner. det var bare for meget af det værste hun vidste.

jack 08.09.2021 17:58
jack kikket lidt med trist mine på hinden hun måtte ha haft det svært. jack lage stille hånden om på hendes ryg og nusset den blidt. " er du ved at være sulten vi kan finde et sted at få noget at spise..jeg kender et godt sted her " svaret han med et stille smil på læben, jack var begyndte at holde af furry. han kikket lidt hen mod døren han vikke ikke bare åben den vis hun ikke ville have noget .. måske bare vise hans værlse hans hale vifte også stille og rolgie rundt glad mens ørne lytte efter til hvad vær en lyd der ver her inde
Mong 14.12.2021 15:38
Furry så på ham og fik gåsehud da han lagde hånden på hendes ryg. mest fordi hun var bange for at få hans evne. hun så på han og så ned mod sin mave. "måske en lille smule" sagde hun forsigtigt og så på jack med bange øjne. ikke bange for ham men for hans ild. hun vidste ikke hvordan hun skulle reagere vis hun fik ild evnen igen. hun var så bange for den evne. den skadede mere end den gavnede.

jack 25.02.2022 19:37
han smile til furry og begyndte at gå den lange hale gik og svang lidt hun minde ham så meget om hendes mor han rømdet lidt og kikket ud mod døren han vidste det ikke måtte ha været let for dem på nogle måde han vidste også godt at han nok ikke ville kunne ind hente det fortabe men han ville da gøre sit bedste af det han kendte til det dog måtte han sprøger " jeg kunne se jeres mor hadet givet jer en ælde drik " sagde han blidt og kikket op og ned af hnede de var underliget det fik ham til at virke gammel. jack sukket lidt og tænke sig længe om " jeg er ked af i måtte gå det i gemmen furry det er jeg virklige " svaret han blidt og vente på de kunne gå ned i byen og finde noget mad han ville ha været der vis han hadet været klar over at deres more hadet deres børn men hun var nok så langt ind i det mørke at det var svært at få hende ud igen. jack sukket lidt og støj sig over næsen en tåre tille ned af ham den vrede over sin far og den usikker hed han hadet bragt ham han kunne ha foget en god famille med deres mor. men jack var kommet videre på en måde men det gjorder stadige ondt og se at deres more ikke passet på sig selv. Mong 20.03.2022 17:30
// lukker. aftalt med medspiller.

Furry har forladt tråden.
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1
Lige nu: 0 | I dag: 1