Beanstalk 03.03.2021 23:38
Grebet om pikken ville normalt få alle mænd til at ville ønske mere og måske ønskede Corentin næppe dette. Winchell ville i hvert fald være chokeret, hvis kaptajnens lyster ikke krævede mere. Dog fik Winchell en forklaring - om begge mænd ønskede den eller ej. Corentin havde en presset tidsplan. I morgen tidlig ville Dianthos være ham fattigere -
og sikke fattig hovedstaden ville blive.
Winchell forblev dog blot stående med bar røv og dolk, som Corentin gik hen til sin kiste. Hurtigt kom manden tilbage med tre krystaller, der blev givet til den buttede mand. Drikkepenge sagde man ikke nej til. Det var kun tegn på, at Corentin nød, hvad der var blevet gjort. Derfor tog Winchell imod den nikkende og takkende. Dog havde han ingen steder at lægge dem lige nu, så de forblev i den lukkede hånd. "
Og jeg siger tak for, at du valgte mig, Corentin." sagde Winchell nynnende, som han stillede sig på tæer for at efterlade et kys på kaptajnens kind, før han gik hen til sin bunke af tøj.
Præcis som det var kommet af, gav Winchell et lille show, da det kom på. Bukserne virkede nærmest besværlige at få henover den store bagdel. Manden var nød til at vrikke med den for at få den dækket. Og da benklæderne var henover den, gav Winchell sig et blidt klask bag i. Dette skabte dog kun tydelighed på sprækken. Sågar lidt af Corentins rester kunne anes igennem bukserne.
Efter al tøjet atter var på, vendte Winchell sig rundt og hen til Corentin. "
Hvis du nogensinde er i Dianthos igen, er jeg på bordelhuset. Eller en af de mange kroer. Find mig, Corentin."