"Du er klar over at..jeg ikke behøver søvn, tag sengen til den tid." En skam sengen ikke var lavet til to, jo hun havde fået et større seng efter hun stadig ønskede at sove de fleste natter og vingerne var problematiske i de normale enkelt mands senge, men til to? Det ville være meget tæt hvis de...Kinderne fik farve som hun indså sine egne tanker, indså hvad hun forsøgte at gøre muligt i sit sind. Hun blev dog liggende på sin side men træk den ene hånd forsigtigt foran hendes ansigt som hun kiggede op på ham, et håb om farven ikke faldt i hans blik, netop som han hostet og pustet og kæmpede med vinduet og hans kamp blev mødt med et lille grin som hun lod vægten føres til hendes arm og let løftede hovedet fra puden.
"Snakke om det?" lyd det lettere forvirret som hun lod sig kæmpe lidt længere op og lod en vinge hjælpe med at holde hende. "Hvad vi gerne vil?" spurgte hun tilbage netop som det blev sagt og kæmpede sig lidt længere op og lod sig sidde og netop som hun gjorde faldt vingerne så de hvilede hen over sengen. Den ene for blev hævet op og hun fandt hvile for sin hage på knæet.
"så..du syntes vi..skal sætte en masse regler for hinanden?" spurgte hun lettere forvirret over hvad hans vidunderlige plan nu var.
"Som hvad? At vi begge forsøger at glemme de ting vi har sagt? og gjort?" hun rystede lidt på hovedet.
"Har ikke nogle krav, eller regler jeg vil kaste efter dig.." beyndte hun men indså hurtigt at der nok var en ting, eller to. "jo.." mumlede hun øjeblikket som hendes ord endte.
"..lige meget hvad du tænker..nægter jeg et liv hvor jeg skal bære amuletten." hun kæmpede lidt for at hæve vingerne på hver side af hende, bare for at de faldt i takt med hendes skuldre igen. "Den..er ikke rar at have på..den..det føles forkert..så nej tak." lyd det lettere bestemt, som hun lod blikket følge røgen der forlod pipen til det blev et med luften. "Deler du?" spurgte hun tøvende.