Kunsten at puste til gløder

Rhaya Fay'Sarr

Rhaya Fay'Sarr

Leder for Proteaus' rubinske afdeling

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 185 år

Højde / 157 cm

Alianne_ 29.01.2022 22:11
Et øjeblik var der noget. En ting mellem dem. En varme. Måske en gnist?
Men øjeblikket efter var det overstået. Fingrene flettede sig ud af hinanden igen. Kroppene trak sig. Tankerne fløj - tilbage i hovedet egentlig. For mange af dem, og fyldt med tvivl over situationen, de var havnet i.
"Åh, øh, ja selvfølgelig," sagde Rhaya hastigt og trak sig også selv tilbage for at give den anden plads. "Jeg tror jeg har et spejl et sted."
Let på tå rejste hun sig og gik over til en bunke små genstande. Måske for at komme lidt væk, også. Især fra de tanker, der nu flagrede rundt inde i hendes hoved. En kuldegysning gik igennem hende. Hun burde ikke have så kraftig en reaktion på en, hun lige havde mødt, burde hun?
Endelig fandt hun det lille spejl blandt tyvekosterne. Ikke et pænt et, og der manglede et stykke i det ene hjørne, men det var funktionelt, og det var mere end folk i den her bygning normalt var vant til.
"Her, lad mig holde det for dig," tilbød Rhaya og holdt spejlet i en vinkel, hvor tællelyset ville oplyse Radhas ansigt i spejlbilledet. "Jeg håber, du kan lide dem."
Mon Radha kunne se rødmen i hendes kinder i modlyset?
Radha

Radha

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Lux 25.03.2022 17:53
Lidt mindre elegant end Rhayas hurtige og lette bevægelser, fik Radha også skubbet sig selv op på knæene, og senere sat hælene imod jorden og rejst sig helt. De lyserøde øjne fulgte hende opmærksomt imens hun bevægede sig rundt i lokalet, men med ryggen til, nåede ørkenelveren ikke at se de flimmer af violet og orange som dansede ind over regnbuehindens farverige refleksion. Hmm... 

Imellem alle de forskellige dimser - nogle af dem sikkert ikke anskaffet helt lovligt - fik Rhaya dog fundet et spejl frem. Dets halvødelagte overflade fungerede dog, og nysgerrigt trippede formskifteren nærmere, for at læne sig ind imod refleksionen der mødte hende. Ohh... Den lidt solbrændte hud og fregnerne over næsen, passede til den form der i disse dage havde sat sig i hendes hoppende tanker. Forskellen udover øjnenes vekslende skær, fandtes forskellen dog i det mørke hår, som nu flettet i mindre sektioner sirligt gled ned over skuldrene, og forsinket fulgte hendes bevægelser idet hun drejede hovedet for at se sin profil bedre. "Woah. Det- du har virkelig gjort det godt..." det var underligt hvordan det mørke hår opsat fik fremhævet kindben og kæbelinjen mere, og gjorde de halvskrå øjne mere fremtrædende. "Jeg føler mig helt... krigerisk?" I tællelyset stod skyggerne en smule skarpere, og hun rankede nysgerrigt ryggen med næsen lidt i sky. 
Selvom der nok var et bedre ord en krigerisk, var det noget af det første der poppede op. Havde hun haft et spyd i hånden og en rovfugl på skulderen, ville hun være den perfekte jager, eller kriger. Måske. 
"She was - everything I'm not, my whole universe

And I was a footnote, a slim second verse"

-
Rhaya Fay'Sarr

Rhaya Fay'Sarr

Leder for Proteaus' rubinske afdeling

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 185 år

Højde / 157 cm

Alianne_ 27.03.2022 19:58
Rhayas smil bredte sig over hele ansigtet med Radhas kompliment. Det var længe siden, hun havde gjort sådan noget. Bare flettet fordi det var hyggeligt. Snakket, fordi det var rart. Gjort noget, der ikke var at planlægge bål og brand over byens herskere. Det var... forfriskende på en måde, hun ikke var klar over, hun havde savnet.
Hun lo mildt med et smil. "Jeg er sikker på, vi kan stjæle dig en god rustning og en pansertiger, hvis det er krigerrisk, du vil være. Men det er vel også passende. Jeg prøver trods alt at planlægge en liiiille-bitte, meget begrænset krig med slavehandlen, ikke?"
Med et tilfreds smil lænede hun sig tilbage i sandsækkene og sukkede. Radha var den perfekte til de her planer, og nu var hun sikker på, at de kunne gå hele vejen - og brænde slavehandlen ned til grunden. Lidt mere planlægning, og så var de klar til det helt store show.
"Jeg er glad for, du er med på holdet, Radha," sagde hun og vendte ansigtet mod den anden kvinde i det flakkende skær. "Jeg er sikker på, det bliver brandgodt."

Rhaya Fay'Sarr har forladt tråden.

Radha

Radha

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Lux 27.05.2022 16:29
Radhas blik glimtede tændt i de vage lys, og hun vendte sig forventningsfuldt imod ørkenelveren, der tilbagelænet i sandsækkene virkede klar på at indtage verdenen. Skråsikkerheden fik det til at suse en smule for formskifterens ører, der med et voksende smil følte Rhayas ord finde plads. "En pansertiger - med rustning selvfølgelig" tilføjede hun leende, og lod fingrene beundrende køre over fletningerne en sidste gang. 

Med en plads ledig ved siden af den solbrune elver, kastede Radha sig til rette nede ved siden af hende, og foldede hænderne bagved hovedet. En tilfreds brummen vibrererede i brystet på hende.  "Jeg er også glad for at være her..." summede hun, et glimt af taknemmelighed over hele situationen. Ikke hvad hun havde forventet, men...
Formskifteren drejede sit eget ansigt, pink øjne bærende på det smil der hemmelighedsfuldt og leende krøb over læberne også. Men måske hvad hun havde brug for. 
"She was - everything I'm not, my whole universe

And I was a footnote, a slim second verse"

-

Radha har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Aria
Lige nu: 1 | I dag: 1