Men øjeblikket efter var det overstået. Fingrene flettede sig ud af hinanden igen. Kroppene trak sig. Tankerne fløj - tilbage i hovedet egentlig. For mange af dem, og fyldt med tvivl over situationen, de var havnet i.
"Åh, øh, ja selvfølgelig," sagde Rhaya hastigt og trak sig også selv tilbage for at give den anden plads. "Jeg tror jeg har et spejl et sted."
Let på tå rejste hun sig og gik over til en bunke små genstande. Måske for at komme lidt væk, også. Især fra de tanker, der nu flagrede rundt inde i hendes hoved. En kuldegysning gik igennem hende. Hun burde ikke have så kraftig en reaktion på en, hun lige havde mødt, burde hun?
Endelig fandt hun det lille spejl blandt tyvekosterne. Ikke et pænt et, og der manglede et stykke i det ene hjørne, men det var funktionelt, og det var mere end folk i den her bygning normalt var vant til.
"Her, lad mig holde det for dig," tilbød Rhaya og holdt spejlet i en vinkel, hvor tællelyset ville oplyse Radhas ansigt i spejlbilledet. "Jeg håber, du kan lide dem."
Mon Radha kunne se rødmen i hendes kinder i modlyset?