Special? Little old me?

Frøken Polaris

Frøken Polaris

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 17 år

Højde / 167 cm

Polaris smilede vindende til Ventila, og betragtede hende, som hun kom i kontakt med fiskene i vandet. Det gjorde hende glad, at Ventila var glad - af en eller anden grund. Og det var underligt, for normalt var hun ikke påvirket af andres følelser eller velvære. Aldrig faktisk. Men der var et eller andet over Ventila, som gav hende både ro og glæde.

"Jeg har det på samme måde," sagde hun med et smil, som hun så Ventila dybt i øjnene. Hun rakte ud og tog hendes hånd også, for så at stå sådan lidt. Hun var så glad for at have mødt hende, selvom hun ikke forstod, hvordan en enkelt person kunne give hende så meget glæde. Det var forvirrende, og måske også en smule berusende.

"Det er rart at være sammen med dig," sagde hun åbent og ærligt, ærligere end hun normalt var overfor folk hun lige havde mødt. "Normalt bryder jeg mig kun om at være inde på teateret og i mit hjem, men sammen med dig..." Hun så hende i øjnene igen. "... jeg ved ikke. Jeg forstår ikke."

Ventila Rennandi

Ventila Rennandi

Bundet til Lochtree familien

Sand Neutral

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 55 år

Højde / 159 cm

Hope 01.12.2020 08:16
At mærke smilet på sig, at mærke de afslappet ord komme hende vej, gjorde intet andet end at trækket et lidt større smil frem på hendes læber, at mærke den natte farvet hånd imod sin, fik hende til at trække hånd væk fra vandet, og hun vendte sig igen imod Polaris. Noget kun mere afslappet end for blot et øjeblik siden. "Tak." De isblå øjne hvilede på Polaris smil, hvorfor hun takkede anede hun ikke, det virkede bare som det mest passende ord.

Hendes frie let fugtige hånd, mødte polaris hånd, sådan begge hendes hænder hold den. Forsigtigt træk hun hånden til sit bryst. Hendes hjerte bankede hårdere end normalt, en dyb hver trækning blev taget som hun mærkede hånden imod sig. "Glædesspreder." kommenteret hun drillende på Polaris ord, måtte være hvad hun var, var det ikke også hendes arbejde i teatret? At sprede glæde! Så det gav massere mening, at hun også udnyttede sine talenter her. "Ingen..grund til at forstå alt." hun fniste af sine ord, og netop der, lyd aften klokken der indikeret at solen var ved at skifte sit gule lys ud med det klare blå måne lys. En mild frygt i Ventilas øjne som det gik op for hende, hele dagen var gået i polaris hånd. "Jeg....skal snart hjem af." mumlede hun skuffet, men alligevel kunne hun ikke få sig selv til at give slip, eller slippe polaris form i sit blik.
Frøken Polaris

Frøken Polaris

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 17 år

Højde / 167 cm

Polaris så forundret til, som hendes hånd blev ført henover elementalerens hjerte. Hun kunne mærke det banke hårdt under sine fingre. Og hun lod blot sin hånd hvile der et par sekunder, for så at trække Ventilas hånd frem mod sit eget hjerte. Hendes hjerte bankede lige så hårdt som Ventilas, hvis ikke endnu mere lystigt. Og hun forstod ikke hvorfor.

Hun fnes - ja, hun fnes rent faktisk! -, da Ventila kaldte hende en glædesspreder. Mest af alt fordi det der var tættest forbundet med det ord var 'glædespiger' altså prostituerede. Men hun blev ikke fornærmet, for hun vidste godt, at det ikke var det Ventila mente. Så hun smilede bare og rystede på hovedet. Hun rødmede vidst også en lille smule, men det var en lyserød tin på hendes kinder, som var svær at se på den nattehimmelfarvede baggrund - hendes kinder.

"Oh," kom det trist fra hende, men som hun så op på himlen kunne hun se, at det var begyndt at blive mørkere. Var hele dagen virkelig gået sammen med Ventila.

"Så gå da, lille vind. Du ved hvor du kan finde mig," sagde hun med et bravt smil, og så rundt i haven. Nu skulle hun så bare hjem til sig selv. Til sit lille, tomme hus...

Ventila Rennandi

Ventila Rennandi

Bundet til Lochtree familien

Sand Neutral

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 55 år

Højde / 159 cm

Hope 13.12.2020 11:49
At mærke Polaris hjerte på denne måde var en sær oplevelse, en uvant oplevelse, men alligevel træk det et smil frem på de blå læber, og den korte latter over ordet glædesspreder, træk blot lidt mere i smilet. Dette havde været en vidunderlig dag, en dag hvor tiden forsvandt øjeblikkeligt, men af dag hvor den ene overraskelse kom efter den anden alle samme ed en gave af godt humør, selv det lille paniske anfald forsvandt i god hast og blev overtaget af positive følelser, og selv nu havde intet ændret sig. Det var rart at høre den latter, det var rart at mærke hendes hjerte banke, og netop derfor gjorde det også ondt at høre det triste oh, og se den lige så triste smil som formede sig øjeblikkeligt efter. Men de næste ord, kunne Ventila selv ikke lade være med at forme et legesygt smil. "jeg..vil gerne blive. Men de bliver så sure hvis jeg kommer sent hjem." og med det ord, lod hun stille hånden glide fra hjertet, til Polaris kind. "Men glædesspreder, jeg lover at..når jeg kan, så kommer jeg igen!" og med de ord gik hendes krop mere og mere i et med vinden, og den blå tonet kvinde forsvandt, i intet andet end et vindpust. Det sidste hun gjorde dog, var et kort pust imod Ventilas øre, og et kort lille kys på hendes kind før hun forsvandt helt i et med vinden, og intet andet kunne høres end en mild, glad latter.

Ventila Rennandi har forladt tråden.

Frøken Polaris

Frøken Polaris

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 17 år

Højde / 167 cm

Polaris mærkede et pust mod sit øre, og et blødt kys af vind mod sin kind, og så var Ventila væk. Hun så noget trist ud, før hun begyndte at forlade stedet. For hun skulle jo trods alt hjem, selvom mørket skræmte hende lidt. Lige nu ville hun ønske, at Ventila havde været der til at følge hende hjem.

Frøken Polaris har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2