Hun havde en sær lyst til at svare alt for ham, men havde en fornemmelse af at han nok ville rynke på brynene hvis hun udtalte dem, så istedet smilte hun blot sødt op til ham, og tog imod hans kys, strakte halsen lidt og stønnede sagte over hans drillende ømme kærtegn.
" Bliver du ved, kommer jeg aldrig af sted." Mumlede hun smågrinende, inden hun fik stavret sig selv op på benene. Og næsten straks kunne føle noget af hans sæd glide ud og ned langs hendes inderlår, hun rynkede lettere misfornøjet på næsen over det inden hun tog en lok af sit hår om bag det ene øre, og gik hen til skabet hvor hun havde en let kåbe hængende, som hun tog på og bandt til.
Selvom hun var en hore, skulle hun stadig være tildækket nok til ikke uforvarende at stjæle en kunde fra en af de andre piger eller drenge, når hun var udenfor værelset.
" Så ikke noget med at lure omkring, jeg er tilbage lige om lidt. "
Hun kunne ikke dy sig fra at give hans ene balle et lille kneb idet hun gik forbi ham og ud af døren.
På vejen ned af trapperne ned til kælderen stødte hun på flere af husets kvinder og mænd, nikkede og smilede indforstået med dem der havde kunder med på slæb, mens hun slog en kort sludder for en sladder med en af pigerne hun stødte på da hun var i vaskekælderen. Hun havde også en kunde der ville være 'ren' ... I en balje vand med hende som selskab. Det morede de sig lidt med inden Charlene fik fat i et klæde til Sawyer at tørre sig i, og et dybt fad med en kande lun vand. Udnyttede det samtidig oså at hun var nede i badekælderen hvor hun kunne lette sin blære ude på dasset inden hun vaskede sig under armene, langs inderlårene og i skridtet. Inden hun begav sig op igen med tingene på slæb, hen til sin dør, som hun forsigtigt fik åbnet igen med hjælp fra hoften.
" Så er jeg tilbage."Småsang hun i en trille.