Hun ser omkring et øjeblik som han gør det, der var helt stille i den smalle gyde, eller hvad man vil kalde det, ikke så tydeligt længere at se ud til de større gader. Hun hummer lidt, inden hun ser på ham igen. "Er du sikker på, det er rette tid og sted?" Mimiker hun med et lettere flabet smil, hun vidste hvor de var, også ikke så langt fra hvor hun lige for tiden sov henne, derfor vidste hun også hun var normalt den eneste lige heromkring ved de smalle gyder. Hvilket nok var grunden til hun ikke ligefrem bakkede ned fra udfordringen hun selv havde sat op, for hun så ikke nogle grund lige nu som det var. De folk der boede heromkring, de undgik små gyder, for de var kommet op i den lidt finere del af byen, hvor du ikke så nogle gå de her steder, som hun åbenbart helt ubevidst havde taget dem denne vej. Hun giver ham et helt uskyldigt blik, men med et glimt i øjet, som sagde nok mere end hvad man lige skulle tro.
Pivedyr 24.03.2020 10:15
Hun har et kækt smil som han siger, at de da bare bliver nød til at lede grundigt nok. "Så bliver vi jo nød til at sørge for der bliver ledt grundigt nok," siger hun med et glimt i øjet, samt en svag hummen. Det var tydeligt der var ingen af dem som havde tænkt sig ligefrem at stoppe, ingen havde tænkt at stoppe med de drillerier, virkede tydeligt som han i hvert fald ikke havde tænkt sig at stoppe alle de drillerier. Hun kunne ikke lade vær med at komme med en hummen igen, som hun igen nappede ud efter hans tunge, som havde fundet sin vej frem igen. Hun ser omkring et øjeblik som han gør det, der var helt stille i den smalle gyde, eller hvad man vil kalde det, ikke så tydeligt længere at se ud til de større gader. Hun hummer lidt, inden hun ser på ham igen. "Er du sikker på, det er rette tid og sted?" Mimiker hun med et lettere flabet smil, hun vidste hvor de var, også ikke så langt fra hvor hun lige for tiden sov henne, derfor vidste hun også hun var normalt den eneste lige heromkring ved de smalle gyder. Hvilket nok var grunden til hun ikke ligefrem bakkede ned fra udfordringen hun selv havde sat op, for hun så ikke nogle grund lige nu som det var. De folk der boede heromkring, de undgik små gyder, for de var kommet op i den lidt finere del af byen, hvor du ikke så nogle gå de her steder, som hun åbenbart helt ubevidst havde taget dem denne vej. Hun giver ham et helt uskyldigt blik, men med et glimt i øjet, som sagde nok mere end hvad man lige skulle tro.
Karen 21.05.2020 19:43
Shinji kunne ikke lade være med at grine over ordene. Han havde dog på fornemmelsen, at det ikke blot ville blive ved drillerierne, hvis de begge fortsatte i den retning, de var på vej i. Ikke at han havde noget imod det, hun var ganske attraktiv. Han kunne dog stadig ikke helt greje, om Xilla stadig drillede, eller om hun rent faktisk ville have det til at fortsætte. Han måtte vel bare tage chancen? Han var ret sikker på, at hun ville stoppe ham, hvis han gik for langt. Denne gang trak han ikke tungen til sig, men lod hende faktisk nappe ham. Han sagde ikke en lyd men nappede i stedet drillende ud efter hendes læbe som svar.Shinji var på ingen måde kendt i det her område, så han havde ikke samme viden omkring, om der kom folk forbi eller ej. Det var også grunden til, han havde spurgt. Hendes efteraben fik ham dog til at grine, men han var ret sikker på, han havde forstået hentydningen. "Jamen i så fald..." svarede han og sank langsomt på hug foran hende. Ganske langsomt tog han fat i kanten af kjolen og løftede den. Det var med vilje, så hun havde tid til at stoppe ham, hvis hun følte for det. Hvis hun ikke stoppede ham, ville han lade den anden hånd glide op ad hendes ben og lår for at "undersøge", om hun gemte på et halsbånd. Da han nåede hoften, ville han så starte forfra på det andet ben. Hvis hun stadig ikke havde tænkt sig at stoppe ham, ville han løfte kjolen yderligere, så han kunne fortsætte med at lade hånden undersøge hendes mave, inden han ville lade den bevæge sig op til underkanten af hendes bryst. Her ville han så sende hende et drillende smil, inden hånden ville undersøge begge bryster. Her ville han dog stoppe og lade kjolen falde igen, inden han rystede på hovedet. "Jeg kan altså heller ikke finde et halsbånd" sagde han med en tydeligt påtaget trist mine.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?
Pivedyr 16.06.2020 21:30
Hendes blik fulgte langsomt med, som han langsomt bevægede sig ned på hug. Hun kom alligevel med en svag hummen, men protesterede ikke ligefrem mod hvad der skete. Først det ene ben, hvor han først stoppede oppe ved hoften, for det derefter blev det andet ben. Hun fugtede sine læber, som han løftede yderligere op i kjolen ved den anden side. Først var det hendes mave der så blev undersøgt, derefter op til underkanten af hende bryst. Hun så tydeligt det drillende smil, hun sendte ham dog et kækt smil. Det var et øjeblik, han undersøgte begge hendes bryster inden kjolen igen faldt ned. "Virkelig? Hvor kunne jeg ellers gemme et halsbånd?" hun havde selv påtaget sig en trist mine, men tonen var lidt mere tænkende. Ikke hun rent faktisk havde et halsbånd, hun vidste ikke ligefrem hvad hun skulle bruge den til. Udover nu, åbenbart, eller noget i den stil da, det var jo ikke fordi halsbåndet var nødvendig.Hun kommer med en svag hummen, imens hun nærmest ser lidt tænkende ud. Hun havde dog fast holdt den påtaget trist mine, men havde alligevel et glimt i øjet som nok sagde lidt mere end bare lige. hun fugtede let sine læber, som hun vipper hovedet lidt på skrå. "Jeg kan ikke komme i tanke om, hvor jeg kunne have smidt et halsbånd," brummer hun lidt. Som hun et øjeblik bider i hendes underlæbe, inden et charmerende smil alligevel brød frem på hendes læber.
Karen 28.06.2020 12:30
Shinji kunne ikke helt lade være med at grine over Xillas ord. Han kunne dog ikke undgå at bemærke hendes glimt i øjet sammen med det charmerende smil, hvilket blot fik ham til at se udfordrende på hende. "Jeg må åbenbart gå grundigere til værks" sagde han så. Der var noget drillende over hans stemme, men han tog igen blidt fat i hendes kjole. Langsomt trak han den igen opad, så hun kunne nå at stoppe ham, hvis hun havde lyst, men hvis Shinji ikke blev stoppet, ville han trække den helt over hovedet på hende, så hun blev helt befriet af den. Han stoppede dog ikke her, som han begyndte at befri hende for eventuelt undertøj også. Så lod han igen sine hænder "undersøge" hendes krop, men han lod fingrene kærtegne noget mere denne gang.Da Shinji så havde været over hele hendes overkrop, rettede han sig op igen. "Jeg er altså ret sikker på, du ikke gemmer på et halsbånd" sagde han så og kunne ikke holde et grin tilbage. Han lagde dog absolut ikke skjul på, at han betragtede hendes krop, og at han kunne lide, hvad han så. "Så skal du gemme det her" sagde han og tog et skridt tættere på hende, så han stod helt tæt på hende. Så lagde han den ene hånd ved hendes underliv, hvor den ene finger begyndte at kærtegne blidt.

- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
Karen 26.11.2020 08:57
//Jeg tillader mig at forlade tråden, fordi den har ligget stille temmelig længe. Hiv endelig fat i mig, hvis du får lyst til at plotte igen ^^
Shinji har forladt tråden.
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2
Lige nu: 0 | I dag: 2