Hun lyttede til ham, og blev kun fyldt med endnu mere gru. Halvdæmon? Kunne det blive mere imod hvad hun lavede hos Lyset?
Og nu fik hun også en halv forelæsning om hans barndom og hvilket ar han havde fået? Kunne hun tro på det? Var der nogen grund til, at han ville fortælle hende det, andet end at få hende til at lægge kniven?
Hun lagde hovedet tilbage mod væggen med et hårdt bump. "Egh, og jeg holder øje med dæmonaktiviteten i området," sagde hun lidt opgivende. Det afslørede hende ikke som spion, bare som en der arbejdede lidt løst. "Ikke engang Kriger eller noget. Hvis du vil gøre mig noget, Storm, kan jeg ikke gøre modstand. Ikke uden mine brødre."
Hun lød næsten opgivende. Hun ville gerne tro på ham, og hans udsagn om at være ligeglad med sit job og bare ville indberette hende, men det lå bare så fjernet for hende at nogen ville gøre det. Hun kendte ingen i Lyset, der ville undlade en rapport. Måske udover sig selv angående Bertram... Men det var noget andet! Det prøvede hun i hvert fald at fortælle sig selv.
Hun følte sig så lille og hjælpeløs. Især nu hvor hun vidste, at Storm var så gammel, som han var. Yngre end Bertram, egentlig, men stadig... Det skræmte hende. Nok fordi han også havde dæmonblod i årene.