Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 30.01.2019 22:58
Valkars vrede dulmedes ved den berusende følelse af hendes berøring, det var en sjældenhed at så simpel en gestus bragte ham så megen glæde og ro, men Netrish var noget ganske særligt. "Om jeg skal ændre verden må det være således" En tanke der måske var umulig for en almindelig mand, men Valkar var meget, og almindelig var ej en del af det. Han havde så mange planer for hvad han ville ændre, og at gøre verden sikre for hende at rejse i var et nobelt mål han gerne tog på sine skuldre.

Da deres læber endelig mødtes var det som en drøm der gik i opfyldelse, den sidste tid havde han ønsket at være hende nær og endelig var det ønske blevet opfyldt. Hans hænder og arme vandrede for at holde hende i hans favn, blot for at forlænge deres øjeblik, hvor længe det end måtte vare. 

Valkars egne tanker vandrede til hans frue, det havde ikke faldet ham ind at hendes gave kunne havde endt således. På sin vis havde han gjort med Netrish hvad Jezebel havde ønsket, han havde gjort med hende hvad han ønskede. Hvor overraskende det end havde endt. Samt hvor forvirrende det var at han nu elskede to kvinder utroligt højt, af forskellige grunde.

Han ønskede af hele sit væsen det ville blive blive til mere mellem ham og Neelah, at han kunne gøre hendes drøm til virkelighed.

Vi ønsker os alle sammen noget, så fortæl mig hvad dit hjerte begærer...
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Valkars ord, hvor urealistiske de end var, fyldte hende med håb. Hvis nogen kunne ændre verden - ændre hendes verden - så ville det være ham.
Som hans arme lagde sig om hende, lod hun sig trække nærmere. Hendes ene hånd begravede sig i hans korte, mørke hår, mens den anden først fandt hans side, og mere langsomt, forsigtigt, vandrede om til hans ryg og fandt hvile mellem hans vinger.

Alle hendes tanker og bekymringer, hendes smerte og sogn, smeltede langsomt væk, og alt der var tilbage var Valkar. Hans duft fyldte hendes næse, og blandede sig med smagen af sved fra hans læber. 
Hun ønskede ikke det skulle ende, men til sidst var hun nød til at trække hoved tilbage, så deres læber skiltes igen.

Tungt hev hun efter vejret, efter at have været ved at drukne sig selv i kysset. Hendes hjerte hamrede i brystet på hende, mens hendes hede, tunge åndedræt forsøgte at følge med. "Åh... Valkar" hendes ord var luftige, men tunge på én og samme tid. Hun søgte hans blik, i et forsøg på at gisne hans tanker. Hendes blik var hedt, fyldt med længsel og lyst, men samtiddig omgivet af forvirring, som forstod hun knap selv de følelser der lige nu holdt hende i sin vold.
You got what everybody gets. You got a lifetime.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 31.01.2019 23:35
Hendes kærtgen var mere end han havdet turde drømme om, følelsen af nærhed fra en der ikke ønskede at føle, en der ikke turde give sig hen. Valkar drak glædeligt af hendes hengivenhed, hvordan kunne han andet? En svag smag af salt fra hendes tårer hang ved hendes læber, et minde om at de begge havde måtte gå så utroligt meget igennem for dette øjeblik.
Men ak, selvom det var som tiden var gået i stå i deres egen personlige evighed, måtte selv evigheden give plads.

Stakåndet hev Valkar efter vejret, men alligevel hungrede han efter atter at drukne sig i hendes hengivenhed. "Neelah... min kære" Sukkede han hengivent, hendes ord havdet givet hans hjerte vinger, vinger der nu forsøgte at flyve mod hendes. De smukke røde læber nærmest kaldte på hans, men hans blik fandt hendes vidunderlige safirer.
Hans eget blik var ligeså fyldt af længsel og lyst, men ligeså stolthed, stolthed over hendes valg der havde været for hende og ingen andre.
Blidt kærtegnede hans hånd hendes kind, forgabt i hendes skønhed. En skønhed der var mere end hendes træk, mere end hendes ar, men hele hendes væsen. 
Prøvende vandrede den anden hånd nænsomt finger for finger mod kanten der før havde blottet hendes skulder, han hungrede efter at se hende, men hånden afventede tegn før den fortsatte.

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Et lille, saligt smil bredte sig fra de blå øjne, og hele vejen ned, til det trak hjørnerne af de bløde, røde læber med sig op. Det lille smil blødte det ellers stoiske ansigt op, men det var kun et øjeblik Valkar fik muligheden for at nyde synet, før Netrish trak dem tættere igen, og gemte sit ansigt mod hans hals.
"Valkar.." smilet var stadig at høre i hendes stemme, som hun løftede sit hoved en anelse og hviskede i hans øre. "Vis mig det kan være noget godt.." hun rettede sig en smule op, så hun igen kunne møde hans blik. Smilet spillede stadig let på hendes læber, og beslutsomhed havde taget pladsen for frygten i hendes blik.

Langsomt trak hun sine hænder til sig, og knugede kort kjolens halsåbning, inden hun trak den åben, og lod den glide nedover sine smalle skuldre. Hun trak med Valkars hjælp ærmerne ned, og lod natkjolen falde ned om sine hofter. Hun lagde armene om Valkars hals og holdt hans blik "Lær mig at elske" bød hun ham, inden hun trak ham ind til sig for endnu et kys.

Resten af Netrish overkrop var meget lig hvad Valkar havde set på hendes arm. Små, hvide linjer af ar løb på kryds og tværs over hendes arme og sider. Der var færre over torsoen, hvor et slag eller stik kunne være fatalt, men selv der var der ar at finde. Små prik efter en pil, tre parallelle linjer fra en klo, en perfekt horisontal linje over hendes underliv.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 01.02.2019 22:37
Med et sigende smil krakelerede hendes maske af distance, og Valkar kunne se hendes blottede ønske om at være en del af livet, ej længere blot være dets hyrde. Kuldegysninger løb ned af ryggen på ham som hendes ansigt begravede sig i hans hals, men på ingen måde så kraftigt som hendes hvisken nåede hans ører. "Der er intet jeg hellere vil lige nu..." hviskede han næsten lydløst som deres øjne fandt hinanden, følelsen af at blive opslugt var altoverskyggende, men lige nu var der intet andet hans hjerte begærede. 

Et smøret smil bredte sig på hans læber "Med glæde" lød det med en tydelig glæde over at hun ønskede af hele sit væren at dele sig med ham. Sultens drak hans blik af hendes former, mosaikken af ar der fortalte hendes historie, hver en kamp hun havde kommet sig igennem. Men hans øjne måtte stilles til takke med den stund de fik, for som deres læber mødtes forsandt resten af verden atter en gang.

Nysgerrige hænder vandrede langs hendes ryg, som deres læber var låst i passionens dans. Drevet af at udforske hver et ar, samt hver en afkrog fortsatte de vandrende hænder deres søgen.
Denne gang var det Valkar der måtte trække sig fra kysset først, men hans læber fandt blot et øjebliks hvile før de med luftige kys vandrede ned langs Netrish hals, i takt med at den ene hånd havde fundet fæste ved det ene livsgivende bryst, dansende fingre legende let og pirrende. Mens den anden hånd blit fortsatte ned, nu langs maven.

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Netrish havde ikke forventet at Valkar ville nægte hendes ønske. Alligevel fik hans ord et sus af spænding til at gå igennem hendes krop. Heldigvis fik hun ikke tid til betvivl sin beslutning, ingen plads til kolde fødder, før Valkar gik til sin gerning med enthusiasm og passion.

Valkars hænder der vandrede over hendes ryg, hans sultne men kontrollerede blik. Han var der, til stede, sammen med hende, og ikke fjern, som tænkte han på en anden. Hendes egne hænder var på deres egen rejse. De fulgte ikke hans ar, men mærkede omkring hvor hans vinger stak ud, fulgte musklernes former ned af hans ryg.

Et sagte suk forlod hendes læber som Valkars forlod dem, og hendes hals strakte sig, for at give ham plads. Et gisp lød fra Netrish idet hans hånd fandt hendes bryst, og hendes ryg buede sig nærmere ham. Hendes bryst var heller ikke sen til at reagere på hans lette, dansende berøring.

Hun ønskede at opleve hele hans væsen, og at dele sit, med ham.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 05.02.2019 09:46
Udmattet en rum tid efter, lå Valkar med et sagligt smil på læberne. Det havde for ham været som en drøm, at kunne give hende gaven der var lærdommen om at elske. For elsket havde de, blidt men passioneret, nysgerrigt men sikkert. Han håbede af hele sit hjerte at hun havde nydt det så meget som han selv, han var ganske sikker i sin sag men han kunne ej vide det med sikkerhed, selvom hendes opførsel havde vist han med al sandsynlighed havde sandheden på hans side.

Men der lå de, hans arme om hende knugende ind til sig, den ene vinge liggende som dyne over hendes ellers blottede form. Med blide kys vandrede hans læber i hendes hår, hendes sjæl var så smuk at den nærmest var blændende for ham. "Neelah.." hviskede han blidt i hendes ører "Jeg håber at det var en lærerig oplevelse" blidt mødte hans kind hendes, nussende kort før han fortsatte. "Ellers kunne vi måske gøre det igen en anden gang?" hans stemme var forsigtig, men ligeså håbefuld. Under alle omstændigheder havde hvad de havde oplevet sammen været fantastisk, men han kunne ikke slå tanken ud at det blot var en skygge af hvad de kunne opnå sammen, hvis de blot havde mere tid sammen.

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Netrish lå trygt i Valkars favn, med et lille, fjernt smil på læberne. Hun følte sin krop var som blødt smør, totalt afslappet og brugt på en måde hun ikke kunne huske at have oplevet før. Ilden i pejsen var ikke mere end gløder, men dens varme nåde stadig det af hendes ryg, der ikke var dækket under Valkars vinge. Hendes pande havde hvilet roligt mod hans, hendes ene ben stadig viklet med hans.
Hendes tanker drev langsomt, som et blad på en stille sø, som hans kys vandrede i hendes hår. Et tungt åndedræt var det eneste svar som han hviskede hendes navn, et tilfreds "Mmmm" svar. Først som hans kind lagde sig mod hendes, og han ytrede sit forsigtige ønske, åbnede hun øjnene halvt, og løftede hoved en anelse.

"Øvelse gør mester" svarede hun træt og fjernt. Hun havde ikke rigtig taget stilling til hvad det indebar, men hvordan kunne hun afslå blankt, efter han havde delt denne favre nye verden med hende? 

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 06.02.2019 22:42
Mest af alt havde Valkar lyst til at falde hen, liggende med sin kære Neelah trygt i hans arme hvor resten af verden ikke kunne nå hende, ej heller gøre hende fortræd. Blot lade søvnen tage dem og lade dem være dem for sig selv i endnu et øjeblik der blot var deres.
En enkelt finger dansede tilfældige sirlige mønstre som den bevægede sig over hendes bare ryg, lige så drømmende som ham selv. 
Det varmede hans hjerte mere end han havde ventet som hun lagde hans tvivl i graven. Hun havde nydt det, det var lykkedes ham at gøre noget der havde været forfærdeligt til noget hun havde nydt med ham. 

"Det gør det sandelig" lød det som hans læber fandt hendes pande i hedt kys, en smag af salt fandt ham, men det var til ingen gene for ham, nej han var allerede fordrukken i hendes duft. "Det vil jeg se frem til" lød det som han puttede sig ind til hende, måske havde hun ej tænkt over hvad hun takket ja til, men han var sikker på at hun ønskede at takke ja til hans foreslag. En tanke der varmede mere end solen på en brændende sommerdag.

Men han måtte snart spørge hende om noget andet, han ville få brug for hendes hjælp til noget hun overraskende nok var den eneste der kunne hjælpe med.

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Netrish ønskede intet mere end blot at blive liggende i sin nuværende, halv-vågne tilstand. At forblive i Valkars favn og glemme der var en verden udenfor den, glemme sin pligt og blot eksistere i dette ene, himmelske øjeblik.
Men hun viste det ikke kunne være sådan, og skammen over den blotte tanke at forsømme hendes pligt trak hende kun hurtigere tilbage til virkeligheden, tilbage til de vågenes verden.
Hun holdt ham tæt som han puttede sig yderligere ind mod hende, og trak den sidste nærhed til sig som hun kunne, inden hendes tanker trængte fuldt igennem og tog kontrollen igen.

Langsomt trak hun armene til sig, og lagde sig om på ryggen i stedet. Følelsen af hans vingers fjer mod sin hud som hun bevægede sig under den kilede, men dens pirrende effekt var forsvundet.
"Valkar.." det søvnige i hendes stemme var jaget på flugt, og hendes tone var kontrolleret "Jeg nød vores øjeblik her, det må du aldrig betvivle, men.." hun drejde hoved mod ham, og et lille smil dansede kort på hendes læber, inden hendes maske atter faldt på plads "Jeg tvivler på det ville være vist at gentage. Selv hvis vi fik lejlighed til det". Hun rettede sit blik ret frem, mod loftet igen, og lå der et øjeblik, inden hun gjorde mine til at sætte sig op, og rakte ud efter sit tøj.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 11.02.2019 09:35
Det første der slog Valkar var at tvivlen var tilbage i hendes stemme, selvom det nok i sandhed nærmere var de lænker hun valgte at bærer. Men som lænkerne kom frem braste drømmen de havde været i "Hvis jeg ønskede at være næsvis, syntes jeg at have et godt argument for at du har sagt ja" en latter lå gemt i hans tone, afspejlende det smil der spillede på hans læber, men en skarp kontrast til hans ellers seriøse tone. "Men hvad er det du tænker der ikke ville være vist i det?" hans egne tanker faldt på hans frue og hendes velvilje for at lade andre stå for den slags udskejelser. "Fruen og jeg har en forståelse om den slags, samt..." hans blik fladt der hvor Netrish havde lagt for blot et øjeblik siden "Mit hjerte ville briste af længsel uden dig i min favn..." Sandheden kom stille, nærmest som en hvisken. Han havde fundet noget han ønskede lige så meget som hans minder, hvis ej mere, han ønskede ikke at give slip på drømmen, nej han ønskede at gøre den til virkelighed.
Med beslutsomhed i blikket blev det løftet søgende hendes, samt en hånd findende en skulder der havde båret så meget "Hvis du virkelig ønsker det Neelah, så skal jeg nok lade dette ende som et minde, men hvis blot en del af dig ønsker drømmen er jeg villig til at slås for at gøre den til virkelighed"

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Netrish skævede mod Valkar, og hendes blik blev mildt som det faldt over hans form "Hvad vi ønsker os og hvad der bør være hænger sjældent sammen" gav hun lidt tamt igen, velvidende at det var netop hvad Valkar gjorde, og havde gjort. Han havde gjort hendes drøm til virkelighed. Mere end det.

Som Valkar fortsatte flakkede Netrish blik, og hun vendte det fra ham, mod de sidste små gløder i pejsen. Hun havde forestillet sig det ville være en lettelse at høre Valkars frue ikke ville stå imellem dem, for havde det ikke været Netrishs største anke ved foretagenet til at starte med? Men af en eller anden grund gjorde det blot hendes hjerte tungere. Hans næste ord var som en issyl i hendes bryst, og hun knugede natkjolen mellem hænderne.
"Valkar. Jeg ville aldrig ønske dig ondt.. Men du har hele tiden vist at jeg ville rejse, før eller siden. Mit løfte byder mig det. Og selvom jeg vil gøre alt i min magt for at vende tilbage, kan jeg ikke blive i din favn for evigt" svarede hun lavmælt og trak langsomt kjolen over hoved "Det glæder mig at dette ikke vil drive en kløft mellem dig og din frue, virkelig, men-" hendes bevægelser gik i stå som hun halvt havde fået den ene arm i ærmehullet, men lod den falde ned igen med et opgivende suk.

"-jeg ved ikke om jeg kan være den anden kvinde.." indrømmede hun tyst, og som ordrene forlod hendes læber, viste hun de ringede sandt. Den tryghed hun havde fundet ved Asbjörn, den vished deres forhold havde givet hende, kunne hun ikke finde her, selv ikke i Valkars favn. Men kunne hun overhoved vende tilbage til Asbjörn heller, efter hvad hun lige havde gjort? Efter hvordan hun lige havde brudt hans tillid ved at være med en anden?

Ville han kunne tilgive hende?
Hun bed sig hårdt i læben.
Ønskede hun overhoved hans tilgivelse?

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 13.02.2019 08:51
Valkar kunne ikke andet end smile over hendes svar, hendes ord sagde en ting mens hendes blik fortalte en helt anden historie. Han havde lyst til at tage hende på ordet men lod det ligge for nu.

En dyb indånding fyldte hans lunger for at forlade dem lydløst igen, Netrish talte sandheden. Det varmede hans hjerte at hun intet ondt ønskede ham, samt hans vidste ligeså at hun ville rejse men han havde turde håbet at han ville være den hun altid ville vende tilbage til. "Løfter er vigtige sandt..." det legende og smilende var forsvundet fra hans ord, alt hvad de havde bygget sammen føltes nu blot som sand der løb mellem hans fingre jo mere han ønskede at holde fast.

Som hun stoppede brat fandt hans blik hende atter en gang. "Neelah..." forsigtigt og prøvende rakte han ud mod hendes kind. "Jeg har aldrig ønsket at du skulle være den anden kvinde..." Det var aldrig faldet ham ind at hun ville kunne se det således, men som ordne nåede ham vidste han at nok aldrig ville kunne gøre det godt igen.

Men guderne måtte vide at han ville forsøge. "Et hjerte kan elske mere end en, for kan en fader ikke elske sine børn ligehøjt? Kan en ikke elske dagens liv og lys, men ligeså elske nattens stilhed og mørke? Vid at jeg aldrig ønsker at tvinge dig til noget, men for mig ville du aldrig blot være den anden kvinde, du betyder formeget til det"

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Netrish lagde sin kind let mod Valkars hånd, som den nåde hendes kind. "Hvordan ellers kunne det være? Hun er din frue. Hvad er jeg til sammenligning?" ordrene var ikke ladet for at sætte hende selv i et dårligt lys, men der var en faktuel kant til dem. Hun var en omrejsende forkynder af Kiles ord. Hun ville altid være 'den anden kvinde', hvis ikke i Valkars blik, så i alle andres. Hendes forældre ville have set ilde på det, det var hun sikker på.

Netrish rystede langsomt på hoved og fik samlet sig nok til at trække ærmerne på plads. Hun trak sin kind fra Valkars hånd igen, så hun kunne trække kjolen over hoved, og som den faldt nedover hende form, sukkede hun, nærmest opgivende. "Jeg ved ikke hvorfor det betyder noget men.. det gør det".  Hun viste det ikke var helt sandt. Hun havde en ide om hvorfor det betød noget. Fordi hun var sikker på Mergran ville have misbilliget det. Fordi hendes forældre ville. Selvom de havde været døde i over hundrede år, var det stadig deres billede hun søgte at forme sig efter.

Netrish drejede sig blik tilbage mod Valkar, og så ham i øjnene, forbi de brune iris og ind mod det brændende lys i hans sjæl. Alle hun havde elsket var væk, døde til deres tid. Selv Asbjörn ville blive mødt af Kiles favn før Netrish end havde fået en rynke. Men Valkar...

Hun lukkede øjnene og sænkede hoved en anelse "Jeg havde ikke forventet alt det her" sagde hun så lavmælt, ærligt. Hun havde ikke forventet han ville knytte sig så hårdt. Selvom hun måske, inderst inde havde håbet det, håbet han ville savne hende når hun en dag måtte rejse videre, så var det her næste mere end hun kunne bære.
"Jeg.. har brug for tid. Til at tænke. Jeg har nydt vores tid sammen, det har jeg virkelig, men" hendes skulder sank en anelse "Der er bare sket så meget..."

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 15.02.2019 08:54
Blidt kærtegnede Valkar hendes kind, den stund der nu bød sig for ham. "Du er enestående, du der den der har vundet mit hjerte ved blot at være dig selv... Du er mere end det er mig muligt at sætte til ord" ordne rungede af den sandhed de bar med sig. En sandhed der var svære at dele end han havde troet mulig. "Om jeg så skulle være kendt som borgherren med de to fruer, måtte det være således". Han havde ingen forventninger om at den tanke ville passe hende, mens hans egen tvivl om visdommen ved forslaget var kvalt for nu.

De sorte og hvide vinger fortrak sig og efterlod Valkar som en blottet mand, siddende ved de sidste rester af den ulmende pejs. "Selvfølgelig gør det det, der er intet at forklare ej heller undskylde." lød det med ophøjet ro, der nok i sandhed var mere påtaget end slottets herre var villig til at indrømme. 
Stilheden lå om dem som deres øjne mødtes, hvad præcist det var hun kunne se når deres blik fandt hinanden vidste han ej, men han håbede at de blå safirer fandt hvad de søgte.

"Ej heller jeg..."
lød det med et lavmeldt suk, hun var kommet som et stykke legetøj fra hvad der føltes som en evighed siden. Der nærmest nu føltes som gudernes forsøg på sjælefrelse, men hans sjæl var mærket af hans gerninger han ville aldrig kunne være den mand hun havde hørt historier om, hun ville hade ham hvis hun vidste hvad han havde gjort. Han fortjente hende ikke, nej.

Hun fortjente bedre end ham.

Et stille nik var det eneste svar han kom med, som han fik iklædt sig sine bukser. "Tag al den tid du har brug for, hvad end du vælger vil jeg gøre mit for at støtte dig" udybede han, for at tage en kort mundfuld luft inden han kunne fortsætte. "Vil du med og aflevere Azurian? Der er ej andre ammer tilstede på slottet og jeg ønsker ikke at han skal komme sulten frem" Han kunne nok flyve derhen på en del kortere tid, men det andet var sikre samt han ville få muligheden for at rejse en enkelt gang med Neelah...

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Netrish lyttede til Valkars ord, men havde svært ved tro dem, trods den blottede ærlighed der bar dem til hende. Hun havde svært ved at tro de ting han sagde om hende kunne være sande, svært ved at tro hun kunne vække sådanne følelser i ham.. men samtiddig viste hun, at han talte sandheden, for hun viste han aldrig ville lade en løgn forlade sine læber.

Hun lyttede og lagde ubevidst armene om sig selv.

"Naturligvis. Jeg står til rådighed" svarede hun, men selvom Valkar velsignet havde skiftet emnet, ville hendes tanker ikke slippe deres tag, og hendes ord, selvom de var praktiske, bar stadig spor af hendes indre tumult.

Hun fandt hans rene skjorte på gulvet og samlede den op, for at række den til ham. Men som hans hånd lukkede sig om den, slap hun ikke sit tag. "Valkar jeg.." hun startede stærkt med gik hurtigt i stå som hendes stemme knækkede.

Hendes hånd knyttede sig, stadig med grebet om skjorten. "Undskyld.." hviskede hun lavmælt, og slækkede sit greb, så skjorten kunne glide ud mellem fingrene på hende "Når du lever et liv af tab - viet til Døden.. er det nogle gange bedre at have mindre at miste.. Jeg har allerede mistet mere end jeg kan bære" indrømmede hun langsomt, og som hun lukkede øjnene for at blinke, løb tårene igen nedover hendes kinder. 

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 18.02.2019 00:19
Med et suk sank Valkars skuldre, tydeligt mindre anspændt end før. "Jeg takker" Det var måske et sats at tage så lang en rejse, især efter deres nuværende snak. Men frygten nagede stadig, og han kunne ikke slippe tanken om at dette måske ville være den sidste chance han ville få for at rejse med hende.

Forvirret fandt hans øjne hendes som hun stoppede midt i at give ham hans skjorte, et forsikrende klem fandt hendes hånd som stemmen knækkede. Han var sikker på at hun nok skulle finde sine ord, nogen gange skulle det svære besejres af en selv.

"Der er intet at undskylde..."
hviskede han stille tilbage, skjorten hængende hvid og ren fra hans ru hænder, skyggerne af hans ar tydelige i de sidste gløder. En tårer løb ned af hans kind, hendes sjæl lige så blottet som hans følte sin egen. "Jeg forstår..." Han trådte skridtet frem og med et fjernede distrancen der var kommet mellem dem, den hvide skjorte blev vædet af hendes tårer som han forsøgte at fjerne tørre dem bort. 
"Jeg ønsker ikke at du skal miste mere, blot at du har noget der kan bringe dig glæde. At det liv ikke blot er af tab og død, livet er mere end dets slutning" omend rejsen dertil kunne være en større pinsel end det føltes det var værd at bære.

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Valkars lettelse fjernede en byrde fra Netrish bryst, en byrde hun ikke havde vist lå der, eller helt kunne forklarer. Hans klem om hendes hånd gav hende styrken til at fortsætte sine ord.
Hendes sænkede blik faldt over arrene om Valkars hjerte, og som han fejede hendes undskyldning bort, som han sagde han forstod, så troede hun på hans ord. Selvom han ikke viste havdedelen, selvom hun nok aldrig ville få tiden eller muligheden for at fortælle ham alt, så forstod han stadig.

Det var mærkværdigt at betvivl hans ord fra før så meget, men stadig tro så sikkert på dem nu. Men det var ikke meget anderledes end hvordan hun ønskede at trække sig væk til isolation til hun igen havde kontrol over sig selv, men samtiddig ikke kunne vige fra hans side, som hun higede efter at være i hans favn på ny.

På ny tog hun fat i skjortens, og som han havde tørret hendes tåre blot, fjernede hun hans, inden hun trådte et halvt skridt nærmere, og lagde sig hoved mod hans skulder.

"Også hvis det blot leder til mere elendighed?... jeg har budt andre det samme råd som du byder mig flere gange end jeg  kan huske men.. er de flygtige glæder deres tab vær? Livet er så meget mere end tab, og dog er des slutning den eneste garanti" hviskede hun tvivlende mod hans hans, mens hjertet i hendes bryst hamrede mod hans. 

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 24.02.2019 23:31
Blidt løb Valkars fingre gennem hendes sorte lokker som hendes hoved fandt hans skulder. Det føltes som hendes hår havde fået det bedre siden den dag han vaskede hendes hår med hans egne hænder.  En gestus der stadig overraskede ham, men som hendes hår lod til at have fundet styrke ved hans hjælp kunne han ikke andet end tænke at han ligeså havde hjulpet hende med at finde styrke til at fortsætte, hvor skadet hun end havde været.

"Lige som døden er sikker, vil vi møde modgang og sorg. Det er sandt at vi kan gemme os for regnen, vinden og kulden... Men hvis vi ikke oplever livet vil vi aldrig kende solens varme, de første forårs blomster, ej heller frugtens sødme."
Forsigtigt plantede han et kys på hendes fortvivlede pande. "Jeg mener at det er det værd, jeg har mistet mit livs kærlighed en gang før..og" smerten ved at tale om Cecilia havde ikke fortaget sig, det var stadig et af hans klareste minder, hendes skrig og flammernes knitren "Jeg frygter hvad jeg gør hvis det sker igen, men et liv uden at elske.. Er et liv der skræmmer mig mere..." stille trillede tårene langs kinden der havde fundet hvile blandt det sorte lokker. Han kunne ikke stoppe med at elske, selvom at han indimellem ønskede at han kunne.

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Netrish hår var sandelig blevet bedre siden de først havde mødtes. Det var tyndet meget, siden de løse og ødelagte hårstrå var blevet børstet ud, men det der var tilbage var stærkere, og mere glansfuldt end før - og mere velduftende.

Netrish fingre knugede Valkars skjorte mens han talte. "Du.. har ret.." medgav hun langsomt, for selvom hun så sandheden i hans ord, gjorde det ikke smerten lettere at acceptere. Ikke endnu. "Et liv uden glæde er ikke et liv overhoved" anerkendte hun tyst, og det var blandede følelser der farvede hendes stemme. Der var lettelse over en byrde sluppet, men også nederlag, for hun havde selv bragt sig liv til det det var, i troen om des sandhed og rigtighed.

Langsomt løftede hun hoved fra Valkars skulder, og tørrede hans tåre væk, denne gang med sine kølige fingre. Hun ønskede inderligt at lindre det savn og tab der lyste ud af ham, men viste også at det ikke var Kiles visdom han søgte.

"Jeg kan ikke love dig at blive Valkar.. men.. jeg kan love dig at vende tilbage. Jeg har allerede svigtet 3 mænd i mit liv, og jeg vil ikke gøre det igen! Men når tiden kommer til at jeg må rejse, så vid at jeg kommer tilbage, og intet skal stoppe mig, andet end Kiles selv" lovede hun, og tog hans hænder, der stadig holdt om skjorten, i sine, knugede dem tæt, som for at fæste hendes løfte.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat