Mars

Mars

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 169 cm

Rabbit 24.01.2019 18:47
Mars så fra Tobias til Juno og besluttede sig pludselig for, at nu var det nok med alt det følelses-pladder! Han næsten kastede sin overkrop hen over bordet og rullede med øjnene, mens han stønnede, "Åårh, er vi ikke snart færdige med at snakke om mig? Jeg ved godt, hvor fantastisk jeg er, så I behøver ikke tale om det mere!"

Han løftede hovedet lidt og grinede til Juno, stadig en smule rød i hovedet, og han håbede, at Juno forstod, hvad han mente. Så kiggede han mod Tobias og fortsatte, "Jeg vil meget hellere se, hvor Tobias skal sove!"

Han var totalt lykkelig uvidende om, hvordan det kunne opfattes, og grinede i stedet bare og prikkede drillende Tobias på skulderen.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 28.01.2019 16:10
Juno grinede lydløst af Hectors trussel - han var ikke i tvivl om at hans død ville blive mere behagelig end ubehagelig, især hvis Hector gemte hans mord til når de var alene. Havde han været seriøs om at myrde ham, ville han have gjort det med det samme, så godt kendte Juno da sin kærestes temperament.

Det betød utroligt meget for Juno at høre Mars tale godt om sine forældre, og det gjorde ham ingenting, at Mars syntes de var pylrede - tværtimod. Juno selv var, hvad man kunne kalde pylret, når det kom til Mars, og han forstod udmærket deres behov for at passe på Mars.

Juno fnøs af Tobias ord, men hans skuldre blev ranke og et smil spredte sig på hans læber. "Jeg er også en sygt generøs og stærk person," gav han Tobias ret, mere end tilfreds med sig selv. Han tilgav også fyren lidt for at fjolle rundt med sin lillebror, men kun indtil Mars bad om at se hvor Tobias skulle sove.

"Vi har en tom seng ovenpå," fortalte han Mars og kunne ikke få sig selv til at irettesætte Mars for at rende rundt med den første og bedste dreng han fandt. I stedet rejste han sig op og vidste vejen ud i køkkenet, hvor han pegede på trappen og sendte Tobias og Mars af sted først. "Andet værelse på højre hånd, gå I bare derop først, jeg skal lige-" Han nåede ikke længere før Max skreg Hectors navn så højt at det rungede igennem hele huset, og Juno udnyttede muligheden for bare at vifte drengene afsted uden at forklare, hvad det var han skulle.

"Knalder de?" spurgte han Hector, snerrende lavmælt, så snart Tobias og Mars var ude af synsvidde. Han var ligeglad med at Max hang om Hectors liv, hun løb ikke med sladder udenfor banden. Indenfor banden... det var noget andet.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 04.02.2019 18:09
Hector kunne ikke holde et overrasket grin tilbage ved Junos spørgsmål, mens han samtidig forsøgte at holde balancen, mens Max klyngede sig til ham, som om han var ved at svæve væk.

"Knalder? De to?" fnøs han og rystede på hovedet. Han skulle til at tilføje noget mere, men han sørgede for at klemme begge hænder om Max' ører, inden han sagde, "De har sgu da ikke engang fået hår på pikken endnu. De ved sikkert slet ikke engang, hvordan man gør."

Max vred sig og brokkede sig højlydt over, at hun ikke måtte høre med, og Hector blev nødt til at slippe hende til sidst. Han sørgede for at give hende en våd finger i øret som straf, og hun hvinede op om, hvor klam han var, inden hun løb grinende ud af køkkenet og overlod Hector og Juno til hinanden.

"Tror du seriøst, de boller?" spurgte Hector og strøg en hånd igennem sine krøller, nu da hans hænder var fri igen. "Jeg mærkede slet ikke den energi fra dem, men jeg er jo heller ikke så skarp til at se den slags. Især ikke når min åndssvage kæreste står og rager på mig imens."

Han grinede lidt skævt og prikkede Juno i brystet.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Tobias

Tobias

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 16 år

Højde / 165 cm

Tobias rødmede endnu engang, da Mars stoppede ham fra at overøse Juno med flere af hans tanker om hvor fantastisk en gerning han synes Juno havde gjort for sin bror. Denne gang handlede Tobias' rødmen mere om at være pinligt berørt over hans egen opførsel, for det her var ikke første gang han var blevet afbrudt i en drømmende monolog. I hans landsby ville specielt de andre drenge ofte gøre grin med ham og hans romantisering af selv de mest dagligdags ting og rejsende der kom på besøg i deres landsby.

Heldigvis hjalp Mars' flagrende energi og reelle prikken til ham, med at få ham til at føle sig lidt mindre akavet omkring de her stærke personer. "Du er altså lidt mærkelig, men på en god måde..." mumlede Tobias til Mars med et smil på hans læber.

Det gav et lille sæt i ham da han hørte et andet skrig, men slappede hurtigt af da han så det var en lille pige. Tobias var langsomt ved at vænne sig til dette hus og hvor meget der hele tiden skete omkring ham. Han fulgte derefter med Mars op til det anviste værelse og kiggede nysgerrig på ham. "Hvorfor er hvor jeg skal sove så spændende?" Hvis hvilken som helst anden person havde stillet sådan et spørgsmål, kunne det virke som et forsøg på at flirte, men for Tobias var han reelt nysgerrig efter at vide hvorfor en person der kommer fra en tydelig rig familie gad at se hans seng.

Mars

Mars

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 169 cm

Rabbit 06.02.2019 00:49
"Fordi de er sgu da dér, du skal lave alle dine damer!" sagde Mars med et smørret grin og puffede til Tobias, uden at han egentlig vidste præcis, hvad 'lave' indebar. Han vidste dog, at Juno 'lavede' Hector ret tit. Ikke at Juno nogensinde havde fortalt den slags til Mars, men Mars var jo ikke blind, vel?

Han stak hovedet ind på værelset og så sig omkring. Det var omkring halvt så stort som hans eget værelse derhjemme, men der var maset hele to køjesenge derind. På gulvet lå tøj og legesager spredt ud over det hele. Det var vist godt, at Tobias ikke havde så mange ting med sig, for dem ville der da aldrig blive plads til. 

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 06.02.2019 01:09
Det hjalp en smule på Junos paranoia at Hector troede så lidt på tanken, men hans ord hjalp ikke ligefrem i sig selv. "Jeg vidste hvordan man gjorde, da jeg var på deres alder!" Argumenterede Juno, imens Max skrigende løb væk. "Jeg mere end vidste hvordan. Og ude på landet... Det er sikkert det eneste spændende, der er at lave derude." Juno kunne tydeligt forestille sig Tobias bruge al sin fritid i høet i den stald hans forældre sikkert havde.

"Du kan bare lade være med at være så lækker," grinede Juno og skubbede drillende tilbage til Hector, da fyren prikkede ham i brystet. "Og ja, prøv at hør - Tobias havde Mars' jakke på da de ankom og han har knap nok kunne tage øjnene fra ham, imens de har været her." 

Juno vidste, at han måske ikke burde sige det næste, men han kunne ikke stoppe sig selv. Han lagde begge hænder mod Hectors hofter inden, for at bløde lidt op for sine ord og så Hector kunne huske at han elskede ham, da han tilføjede; "Og man kan se på dem begge, at de..." Han slikkede sine læber, inden han lavmælt fortsatte; "Grise kan flyve, før Mars kommer til at tage en dame med herhjem, det må du også kunne se på ham."

Juno havde som sådan intet imod at Mars var til fyre, det var han sgu også selv, men han brød sig ikke om at være den, der sådan satte ord på sin lillebrors seksualitet, slet ikke når det ikke var ud fra andet end hans kropssprog.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 06.02.2019 01:23
Hector udstødte en spruttende latter ved Junos kommentar om sin lillebrors seksualitet, og det var virkelig heldigt, at han ikke netop havde taget en tår af et eller andet, for ellers ville det være havnet i ansigtet på Juno. 

"Tænk, tror du?" spurgte han, som var det det mest åbenlyse i hele verden, da han endelig havde grinet færdig, og han rystede på hovedet med et smil. "Men selv hvis du har ret, så betyder det jo ikke, at han er vild med ham den nye, vel? Jeg mener, jeg tager sgu da heller ikke damer med hjem, men jeg får heller ikke vandskade i underetagen, hver gang jeg ser på en fyr. Altså, med mindre fyren ligner dig selvfølgelig."

Han blinkede frækt til Juno og sneg en hånd bag sin kæreste for at klemme om hans dejlige røv. Selvom en af deres unger kunne komme brasende ind i køkkenet, hvert øjeblik det skulle være, så havde Hector alligevel meget svært ved at holde fingrene fra Juno.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Tobias

Tobias

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 16 år

Højde / 165 cm

"Lave damer?!" udbrød Tobias i en lidt for høj og skinger tone, før han rødmede dybt endnu engang. "Ej, øhm, altså, jeg er ikke...øhm, jeg ved ikke...jeg er ikke lige dame lave typen..." fortsatte han med at akavet smil. Det meste af hans liv havde alt der hed interesse i det andet køn mere været på et overfladisk plan, når han digtede sine eventyr om prinsen der fik prinsessen. Men i det sidste års tid for Tobias begyndte prinserne i hans eventyr oftere og oftere at tage deres bluser af, når han forestillede sig forskellige scenarier i hans historier, og mange gange var der slet ikke nogen prinsesse til stede på de tidspunkter...men hvad det betød var Tobias slet ikke klar endnu til at indrømme over for sig selv. Specielt fordi han kunne høre sin fars stemme om hvordan en rigtig mand skulle være og opføre sig.

De trådte derefter ind i det lille værelse hvor Tobias var så taknemlig for at se der faktisk var rigtige senge og ikke bare nogle puder på et gulv eller lignende. I et forsøg på virke afslappet omkring det nuværende emne, pegede Tobias på en af sengene og sagde i en lidt for kæk tone. "Du ville da ikke kunne lave nogle damer her, hva?"

Mars

Mars

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 169 cm

Rabbit 07.02.2019 13:22
Rødbedefarven vendte straks tilbage til Mars' ansigt og ører, da Tobias spurgte ham, om han kunne lave damer i sengen. Han grinede bredt og så straks væk som et fnisende pigebarn.

"Føj, hvor er du klam!" vrængede han og vred sig lidt i væmmelse over tanken, inden han skubbede lidt til Tobias' skulder. "Jeg gider sgu da ikke have pigelus!"

Tobias vidste stadig ikke rigtigt, hvad den slags egentlig indebar, men han vidste, at han i hvert fald ikke skulle nyde noget af noget som helst kysseri eller kæleri med piger! Han sparkede lidt forlegent til at stykke legetøj på gulvet og forsøgte desperat at finde på noget andet at tale om, mens han stille bad til alle guderne om, at Juno ville komme op snart og aflede samtalen.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 07.02.2019 17:26
Juno trak forsigtigt på skuldrene, da Hector grinende gav ham ret omkring Mars' seksualitet. Han vidste ikke helt om han skulle føle sig beroliget af Hectors ord eller ej.
"Hvis Tobias er den første fyr der er interesseret i ham..." Juno skævede mod trappen. Han havde ikke lyst til at lade drengene være alene deroppe for længe. Han gengældte smilende Hectors tag om sin røv, inden han ledte fyren med sig op af trappen.

Lige i tide til at høre Tobias tale om damer. Damer. tænkte Juno med et fnys og brød ind på værelset samtidig med at Mars skabte sig over pigelus. Begge drenge var helt røde i hovedet og pludselig kunne Juno helt tydeligt se, at de ikke havde været sammen. Ikke endnu i hvert fald. Ikke som Mars fnisede og deres kinder blev røde og de snakkede om pigelus.

Juno trak Mars ind til sig bagfra og kyssede smilende hans kind. "Hvad med drengelus?" spurgte han og kyssede ham drillende over hele kinden, imens han holdt ham præcis hvor han var.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 08.02.2019 17:47
Hector blev lidt forsinket op ad trappen, fordi Max endnu en gang overfaldt ham, denne gang med plageri om at få historier. Hector strøg hende over håret og lovede, at han nok skulle fortælle historier senere i aften. Det lod til at gøre hende glad, fro hun lod ham i hvert fald gå, og han nåede op til værelse lige tids nok til at se og høre Mars nærmest hvine af fryd over Junos kysseri.

"Ad, lad være!" beklagede Mars sig, men det var helt tydeligt på hans forfjamskede smil, at han elskede hvert eneste sekunds opmærksomhed, Juno gav ham, og han gjorde intet for at komme væk. Det var ret bedårende, men hvis det ikke var, fordi Mars var Junos bror, så havde Hector pandet ham én for at opføre sig på den måde omkring Juno.

Hector rystede lidt på hovedet og lænede sig mod dørkarmen. Han løftede et øjenbryn mod Tobias og vippede hagen i retning af Juno og Mars.

"Sådan er de altid. Er du ikke glad for, at Mars ikke bor her til daglig?"

Tobias

Tobias

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 16 år

Højde / 165 cm

Pigelus? Tobias kunne ikke lade være med at grine lidt for sig selv når han hørte Mars' reaktion. Det hjalp lidt på hans egen pinlige følelser lige nu, og hvor han før synes at Mars opførte sig mere voksent end andre Tobias havde mødt der var yngre end ham, kunne han nu se Mars' alder titte mere frem. Selv Tobias havde ikke brugt ordet pigelus i nogle år og heller ikke set piger på den måde mere.

Kort efter dukkede Juno op, og Tobias kunne ikke lade være med at kigge på de to brødre og hvor tydeligt det var hvor meget de holdt af hinanden. Tobias havde altid drømt om hvordan det måtte være at have en lillebror eller -søster, og han kunne godt forestille sig at være ligesom Juno er med Mars. Drille ham en masse men passe på ham med alt hvad han havde i sig.

Hans drømmerier blev afbrudt når han hørte Hector stille ham et spørgsmål og han grinede lidt i svar mens han tog et skridt hen mod ham. "Jeg har aldrig mødt sådan en gruppe som jer. I har mere personlighed end halvdelen af dem jeg er vokset op med derhjemme."

Mars

Mars

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 169 cm

Rabbit 11.02.2019 14:37
Mars grinede over hele ansigtet og vred sig kun en lille smule i Junos greb om ham, for han ville jo egentlig helst ikke slippes. Det var vanedannende at have Junos opmærksomhed på den her måde, og han ville have øjeblikket til at vare så længe som muligt!

"Så længe det er dine drengelus, bror, så er det okay," fnes han og vendte sig i Junos arme, så han kunne presse sine læber mod Junos kind og mundprutte mod den.

Bag dem udstødte Hector et overrasket grin og rystede hovedet.

"Det lyder fandme kedeligt hjemme hos dig!" kommenterede Hector på Tobias' svar.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 12.02.2019 15:17
Juno nød at vide at Mars egentlig ikke ville slippes og han slap ham heller ikke, ikke engang da Hector gjorde grin med dem. Han blev kun gladere, da Mars sagde at hans drengelus var okay. Mars var hans lille baby og det blev endnu engang bevist for ham at han ikke havde fået Tobias' "drengelus" endnu.

Juno grinede, da Mars mundpruttede hans kind, og skubbede ham væk, men med en hånd fortsat i hans krøller, der gled ned om hans nakke, så han kunne holde ham indenfor rækkevidde.

"Lige et par grundregler, inden du er helt en del af banden, Tobias." Han var pludselig blevet seriøs igen. "Ingen voksne. Absolut ingen. Hvis en byvagt følger efter dig, mister du ham inden du kommer hjem eller også kommer du ikke hjem overhovedet. Hvis en voksen påstår at ville hjælpe dig eller at de kender mig, så fører du dem ikke herhjem. Om en dame så end påstår at hun er min mor, så fører du hende ikke herhjem. Ingen må vide hvor vi holder til, medmindre de er yngre end du er. Forstået?"
Tobias

Tobias

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 16 år

Højde / 165 cm

"Ja, det var helt klart kedeligt til tider hjemme i min landsby," grinte Tobias mens han kløede sig i nakken i en genert gestus. "Det var derfor jeg så gerne ville til Dianthos." Hvor Tobias ellers havde en mistro overfor mange magiske væsener, var han hurtigt begyndt at føle han kunne stole på Hector fordi han havde været så direkte med ham.

Før Tobias nåede at sige mere til Hector, tog Juno hans opmærksomhed. Han startede med at nikke alvorligt som svar, men han kunne ikke lade være med at se forvirret ud når Juno nævnte en dame som påstår hun er nogens mor. "Hvorfor ville nogen..." mumlede han mere til sig selv. Tobias forgudede sin mor da hun var i live, og det havde ikke mindsket efter hendes død. Forholdet til hans far var meget mere anspændt men Tobias havde altid set de voksne der besøgte hans landsby som nogen der havde svaret på mange af livets gåder. "Alle voksne er vel ikke farlige?" spurgte han før han kunne stoppe sig selv.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 19.02.2019 17:56
"Ikke alle voksne er farlige," gav Juno ham ret, stadig uden at slippe Mars. "Men ingen af dem skal herhjem. Nogensinde. Hvis du nogensinde tænker, at en voksen skal herhjem, fordi, hvad ved jeg, dine forældre kommer på besøg eller noget, så snakker du med mig eller Hector først. Der er måske undtagelser, men der er ingen undtagelser, medmindre du får tilladelse af os først."

Det var en ret stram regel, især i forhold til at Juno selv havde inviteret både Killian og Netrish ind i sit hjem og at ingen af de to var børn, men Juno så ikke sin egen dobbeltmorale. Han følte tværtimod at han styrede sit hjem med retfærdig hånd og godt lederskab. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 20.02.2019 11:10
"Og hvis du nogensinde ser nogen fra den anden bande, så stikker du af med det samme," indskød Hector fra døren. "Du skal ikke prøve på at spille helt eller noget som helst. Du smider alt fra dig og løber. Hurtigt. Asad og Mahir slår dig til plukfisk, hvis de får chance, så lad være med at give dem en, okay?"

Det gik op for Hector, at Tobias sikkert ikke vidste, hvordan Asad og Mahir så ud, men det skulle han nok lære. Desuden var de ret nemme at genkende begge to. Asad lignede i Hectors øjne i total psykopat med mord i sine døde øjne, så han var slet ikke til at tage fejl af, og Mahirs brune hud og blå øjne gjorde ham meget nem at spotte. Havde han mødt de to drenge under andre omstændigheder, ville Hector nok have syntes, at de begge var ret flotte, men som sagerne stod, så fik han nærmest brækfornemmelser ved tanken om at lade dem komme tæt på sig på nogen som helst måde, andet end for at tæske dem sønder og sammen. 

Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 15.10.2019 22:33
//Lukket

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 7