Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 24.10.2018 02:00
Juno rystede grinende på hovedet, da Mars fortalte om de tricks han lavede derhjemme. Det var så forfærdeligt åndssvagt og han havde aldrig gjort det samme hjemme hos deres biologiske forældre. Kerfeir ville have myrdet ham, hvis han havde opdaget at vinen var blevet tyndet bare lidt op og Juno var lettet og glad for at høre, at Mars ikke levede med den samme bekymring. 

"Dét vil jeg gerne se dig forsøge," svarede han og den højlydte latter han kom med denne gang, fik ham til at glide længere ned i sofaen, hans hoved nu hvilende imod Hectors skulder. "Men ikke i dag, din lille møgunge. Jeg gider ikke have byvagter rendende, fordi de leder efter et kidnappet barn fra den rige del af byen."

Han sparkede venskabeligt til Mars' ben og løftede sin øl i en skål. "Jeg følger dig hjem, stort set ædru, i dag og så finder vi en anden dag, hvor du kan 'drikke mig under bordet'." Han lavede citationstegn imens han gentog Mars' vilde påstand og kunne ikke stå for at smile provokerende til ham også. Det lød bare så fuldstændig umuligt, at det ikke var til at lade være med at gøre grin af. 
Mars

Mars

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 169 cm

Rabbit 29.10.2018 20:24
Mars surmulede overdrevet og krydsede armene over sit bryst; en del af ham - den forkælede rigmandssøn-del - havde lyst til at plage Juno, til Juno sagde ja til at lade ham blive og drikke mere, men han var også godt klar over, hvor ucharmerende den del af ham var, så han pakkede den væk. Den blev som regel kun brugt overfor hans forældre.

I stedet sukkede ham meget dramatisk og nikkede. "Okay, så," sagde han, som han netop var gået med til at gøre Juno en kæmpe tjeneste, hvilket han også lidt følte, at han havde. Juno blev jo skånet for hans plageri, ikke?

Mars tog øllen fra Juno og tog en slurk. Den var slet ikke lige så stærk, som den øl han havde fået på værtshus for noget tid... Mars skuttede sig lidt over mindet om kvalmen og de andre ting, der var sket. Dem skulle Juno endelig ikke vide noget om.

Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 29.10.2018 20:32
Hector vidste ikke helt, hvor han passede ind i den her situation, men hvis Juno ikke ville have ham her, så ville han sikkert have bedt ham om at skride. Det plejede Juno ikke at være for fin til, og heller ikke Hector for den sags skyld, så det måtte betyde, at Juno ikke havde noget imod, at han var her.

"Så, øh, hvordan går det med klavertimerne?" spurgte Hector, efter han havde taget en slurk af sin egen øl, og skævede til Mars. Det var det eneste, Hector rigtigt vidste om Mars, for han havde været med nogle gange, når Juno havde holdt øje med Mars til og fra klavertimer.

Mars grinede og sagde, at han stadig gik til dem, men han var ikke specielt god, og han gik nok mest kun, fordi hans forældre gerne ville have det.

Det var en mærkeligt liv, tænkte Hector for sig selv, at have så mange penge, så meget tid, at man havde tid til at lære at spille klaver, selvom man egentlig ikke gad. Hvis Hector skulle lære at spille noget, så skulle det udelukkende være for at tjene penge til banden, ikke fordi han havde lyst eller ej. Hector skævede til Juno og havde lyst til at tage hans hånd, men i stedet smilede han blot lidt til ham; Juno havde virkelig gjort det godt for Mars.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 03.11.2018 15:47
Mars' attitude fik kun Juno til at grine. Han elskede at forestille sig, hvordan Mars garanteret brugte den imod sine forældre, eller hvem som helst egentligt, og det var en stor lettelse at vide, at han kom fra et hjem hvor han blev forkælet og ikke var bange for at vise en attitude. Det var langt bedre, end hvis han havde været underkuet og forsigtig.

Juno var også glad for at høre Hector spørge ind til Mars' klaverundervisning, også selvom det viste sig at knægten slet ikke satte pris på de dyre timer.

"Måske vi skulle lære dig nogle mere praktiske ting," tilbød han så smilende sin lillebror, og skævede over til Hector. "Hector og jeg kan lidt af hvert, af den slags ting der er gode at kunne ude i byen. Det er min søde lillebror ikke for pæn til at lære, er han vel?" Han spurgte Hector, men så tilbage på Mars og klappede ham drillende på kinden. 
Mars

Mars

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 169 cm

Rabbit 03.11.2018 17:28
Mars satte sig straks lidt rankere i stolen, da Juno nævnte, hvad der lød som en udfordring. Ham? For pæn til at lære noget? Aldrig i livet!

"Hah, som om!" fnøs Mars og tog en stor slurk af sin øl. "Jeg kan alt, hvad du kan, bror, og bedre! Bare vent og se!"

At det var en overdrivelse, var der slet ingen tvivl om; Juno var en gud i Mars' øjne, som kunne klare hvad som helst, men det betød ikke, at Mars ikke ville gøre sit ypperste for at efterligne Juno, eller være mindre pralende og selvsikker omkring Juno. Slet ikke. Han havde en klar forventning, at selv hvis det ikke skulle gå så godt for ham, så ville Juno være der for ham, klar til at rage kastanjerne ud af ilden, hvis det skulle blive nødvendigt. For hvorfor skulle han ikke? Mars elskede sin storebror, og derfor gik han ud fra, at Juno selvfølgelig også elskede ham. 

Med et selvsikkert og udfordrende vip med hagen, bundede Mars resten af sin øl og bøvsede højt ud i lokalet.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 03.11.2018 18:17
Juno lyste helt op ved Mars' reaktion. De var brødre og det kunne mærkes, og selvom Juno aldrig havde været i tvivl om at han ville gå i døden for Mars, var det rart at vide, at knægten også fortjente hans kærlighed. Kærlighed, opmærksomhed, tid, krystaller. Mars var det hele værd.

"Fedt. Så kommer vi fordi på tirsdag efter din klaverundervisning. Jeg lover dig, når vi er færdige med dig, er du lige så god som de bedste." Juno smilede til Mars og bundede derefter sin egen øl.

Han satte den fra sig og rejste sig op. "Nu følger jeg dig hjem, din lille skid. Kom." Han jagede ikke mere end dét med Mars, regnende med at det var nok, men vendte sig i stedet mod Hector og gav ham et hurtigt kys. "Vi ses senere?" Han smilede til ham, varm i kinderne af at tænke på hvad han havde indrømmet om dem tidligere, men gav ikke Hector længe til at svare, før han rettede sig op igen og lagde en arm om Mars' skuldre for at trække ham med sig ud. 
Mars

Mars

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 169 cm

Rabbit 03.11.2018 18:28
Mars sprang op uden tøven og samlede sin jakke op fra gulvet, hvor han havde smidt den. Han trak den over hovedet og fik de vilde krøller til at stritte endnu mere ud til alle sider, end de gjorde i forvejen. Han sørgede også for at kigge væk, da Juno gik hen og kyssede sin næsten-kæreste Hector. Mars havde allerhøjst holdt en i hånden, men aldrig mere end det, og han var stadig så ung, at kæreste-konceptet var en lille smule ulækkert for ham. Det var ikke længe siden, han havde været meget bekymret for drenge- og pigefnat, og det var først i det sidste halve års tid, han var begyndt at interessere sig lidt mere for det der med at kysse og røre ved andre.

"Kom nuuuuuu," gryntede han utålmodigt og hoppede lidt op og ned, inden Juno endelig kom hen og lagde en arm om hans skuldre. Mars strålede som en sol, og han vendte sig hurtigt og vinkede til Hector, der lidt forvirret vinkede tilbage, inden Mars hev Juno ud af stuen til entreen. Mars var ikke specielt glad for at skulle hjem, men han glædede sig til at gå igennem byen med Juno som brødre. Han håbede inderligt på, de ville støde på nogen fra Mars' skole, så han kunne vise Juno frem og blære sig med sin seje storebror.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 03.11.2018 22:09
"Jeg kommer, jeg kommer," svarede Juno grinende og trak Mars helt tæt ind til sig, så snart han havde fået lagt en arm om hans skuldre. "Utålmodige møgunge," hviskede han smilede ind imod Mars' krøller, imens han fik hevet ham hele vejen udenfor.

"Har du tænkt dig at fortælle dine forældre om mig?" Spurgte han så snart de var alene. De gik ned ad gaden, Juno stadig med en arm om Mars' skuldre og et nysgerrigt blik i hans retning. Han ville ikke dømme ham, for hvad end han valgte, han ville bare gerne vide hvor de stod. Om de skulle holde det hemmeligt, eller om Juno skulle opføre sig ekstra pænt og hilse på dem, så de rent faktisk ville tillade at de så hinanden. 
Mars

Mars

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 169 cm

Rabbit 03.11.2018 22:33
"Det ved jeg sgu ikke," svarede Mars og trak på skuldrene, mens de gik. Han stak hænderne i lommerne og skævede til Juno. "Synes du, jeg skulle?"

Mars havde ikke lyst til at skuffe eller såre sine adoptivforældre, og han var ret sikker på, de ville blive begge dele, hvis han fortalte de, at han havde taget kontakt til Juno. Men... han havde heller ikke lyst til at lyve for dem, og de ville måske lade ham se Juno. Men han kunne også risikere, at de forbød ham at se Juno, og så længe han stadig var mindreårig, så kunne han ikke modsætte sig. Han var også bange for, at hans forældre måske kunne finde på at komme efter Juno for alvor. De havde nok penge til at kunne bestikke byvagterne til at fængsle Juno på ubestemt tid...

Det var ikke et nemt spørgsmål.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 04.11.2018 02:05
Juno så undersøgende på sin lillebror. Han vidste ikke umiddelbart hvad det rigtige svar ville være og han brugte også et øjeblik på at veje begge muligheder.

"Det er nemt nok at skjule det, hvis det er det du vil." Det ville klart være den nemme løsning - Juno slap for at møde nogen forældre, han slap for at stå til ansvar, hvis Mars kom sent hjem eller kom i problemer for tricks, som Juno havde lært ham. Men det var ikke nødvendigvis den rigtige løsning.

"Men jeg kan også gøre et godt indtryk, hvis jeg skal. Ikke i aften, men måske en anden aften. Snakke med dine forældre om, hvordan jeg passer på dig, og at drenge på din alder fandme stikker af ligegyldigt hvad. Det kunne være at de bare blev glade for at høre, at det er én ude i byen, der holder lidt øje med dig?"

Han holdt et øjebliks pause, inden han tilføjede; "Det er dig der kender dem, og det er dig der skal håndtere dem. Ligegyldigt hvad er der ikke noget, der kan holde os fra hinanden."
Mars

Mars

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 169 cm

Rabbit 05.11.2018 00:30
Mars trak på skuldrene. På en måde havde han lyst til at fortælle Juno, at hans forældre helst ikke så, at han overhovedet gik udenfor en dør, med mindre de var med ham, men han havde på fornemmelsen, at det var en dårlig idé at fortælle... i hvert fald lige nu. 

"Der kommer aldrig nogen i mellem os igen," proklamerede Mars stolt og gik lidt op på tåspidserne, så han kunne slå en arm om Junos skuldre. "Så smadrer vi dem, ikke, bror?"

Gåturen var alt for kort, og Mars synes, de nåede frem alt, alt for hurtigt. Han kunne hav gået byen rundt med Juno hele natten uden at blive  træt af det, men Juno havde ret... Hvis hans forældre fandt ud af, han manglede, ville de sende hele kavaleriet efter ham, og det ville gå ud over Juno.

"Hvornår kan vi ses igen?" spurgte Mars, da de var stoppet op i en sidegade ikke så langt fra Mars' hus. Han ville helst ikke spottes af sine forældre gennem vinduet. "Snart, ik?"

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 05.11.2018 00:40
"Ja, vi gør så," svarede Juno og smilede stolt ned til Mars, der havde en attitude han kunne relatere til. Det kunne godt være at han bare var en lille møgunge, men intet godt kom af at tro, at man ikke kunne noget. Halvdelen af succes afhang af at tro på, at man kunne være succesfuld. Desuden, med Mars' hjælp eller ej, så ville Juno smadre enhver der prøvede at komme imellem dem.

Juno kunne ikke lade være med at tænke over, hvad der var skyld i at de stoppede i en sidegade nær Mars' hjem. Det var i hvert fald tydeligt, at han ikke skulle opdages med Juno lige nu, men Juno lod ham selv om at forklare, når han ville. Han skyndte heller ikke på ham, når det kom til at finde ud af, om de skulle holde deres genoptagede relation skjult eller ej.

"Snart," lovede han og strøg kærligt en hånd igennem Mars' krøller. "Du er velkommen hos banden når som helst." Juno stolede på, at Mars selv kunne finde ud af, hvornår han skulle være hjemme, for ikke at gøre sine forældre mistænksomme. "Og vi ses senest på tirsdag. Efter dine klavertimer."

Juno ville helst ikke virke blød, men han var nødt til at gøre dette; han lagde begge arme om Mars og trak ham ind i kram. Et varmt og langt kram, hvor han holdt hele Mars' lille krop ind til sig og lydløst bad Isari om at beskytte ham, ligesom han havde gjort mindst en gang om ugen hele sit liv.
"Okay, skrid med dig," sagde Juno, da han endelig slap krammet, selvom han stadig havde en hånd om Mars' nakke. 
Mars

Mars

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 169 cm

Rabbit 05.11.2018 00:49
Ligesom Juno, brød Mars sig heller ikke alt for meget om at virke blød, men det var noget andet med Juno, når de var alene... Han nærmest smeltede ind i krammet med Juno, og han holdt godt fast, indtil Juno slap ham. Mars smilede fra øre til øre og nikkede, drejede om på hælen og pilede ned ad gaden og forsvandt rundt om sit hus. 

Han klatrede op ad muren til sit soveværelsesvindue ved hjælp af en gammel vedbend, der sad godt mast i murværket, og han nåede lige præcis at sætte sig ved sit skrivebord, da stuepigen bankede på og fortalte, at middagen var klar. Mars' mave var fuld af øl, og han var overhovedet ikke sulten, men han tvang alligevel sig selv nedenunder, så han kunne sidde og dagdrømme om alle de seje ting, Juno ville lære ham, mens han spiste til middag med sine forældre.

Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 05.11.2018 00:56
Tilbage i huset havde Hector trukket sig tilbage til hans og Junos værelse for at få fred for alle ungernes spørgsmål om Mars. Og for at tænke lidt over det ord; næsten-kærester. Det boblede i Hectors bryst, når han tænkte på det, og han begravede sit ansigt i sin pude, mens det kriblede over hele kroppen af spænding og glæde. Det var svært for ham at tro på, at Juno virkelig mente det, men det var hans hjerte ligeglad med, det spænede af sted.

Det føltes som evigheder, mens Hector ventede på Juno, og han begyndte at blive rastløs. Han rodede rundt i lagnerne, vendte og drejede sig, men der var intet, der hjalp. Til sidst, i et halv-desperat forsøg på at distrahere sig selv, indtil Juno kom hjem, lagde Hector sig ned på maven og stak en hånd mellem sine ben. Det var et godt stykke tid, siden han sidst havde rørt ved sig selv, og han havde egentlig heller ikke haft lyst, men kysset med Juno tidligere og spænding ved at vente på ham, gav ham lyst. Hector løftede bagdelen lidt, så han kunne komme op på knæ, og ansigtet blev gemt i puden igen, så man ikke kunne høre hans støn ude på gangen.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 05.11.2018 01:13
Juno tog trapperne op til deres værelse to trin af gangen. Han vidste ikke, hvad han forventede, når han kom ind, men en eller anden form for reaktion på næsten-kærester-tingen. Og en reaktion var også, hvad han så, så snart han åbnede døren.
Et dumt smil dukkede straks op på hans ansigt, og han smækkede døren lukket bag sig.

"Sikke et lækkert syn at komme hjem til." Han satte sig på kanten af madrassen og strøg en hånd over det nederste af Hectors ryg. Han ville gerne være med, selv hvis han ikke kunne være med, på samme måde som Hector måske gerne ville have ham til. Ikke endnu. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 05.11.2018 01:20
Hector hørte hverken Juno komme på ad trapperne eller ind på værelset. Det var først, da døren blev lukket, at han løftede hovedet og så med rædsel på personen, der var kommet ind. Hans udtryk skiftede dog, da han så Juno, og han slap et lille støn, da Juno rørte ham. 

"Vil du se mere?" spurgte han og slikkede sine læber, uden at hans hånd stoppede med at bevæge sig mellem hans ben. De dage, hvor han havde skammet sig over sin seksualitet og sin krop var forbi. Hans og Junos udflugt havde sat tingene lidt i perspektiv for ham, og han vidste, at Juno begærede ham, selvom hans krop ikke rigtigt passede til de konventionelle ideer om hverken mænd eller kvinder. 

Hector ventede ikke på svar fra Juno, men satte sig i stedet op og vente fronten mod Juno med benene helt åbne, så Juno kunne se alt. Hans fingre begyndte at gnide igen, og Hectors vejrtrækning blev straks hurtigere. Det føltes tusind gange bedre med Junos blik på ham, og han slikkede sine læber endnu engang, inden han hviskede, "Du må godt røre, hvis du har lyst. Og kysse mig."

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 05.11.2018 01:39
For et par måneder siden ville Juno være sprunget på Hector uden tøven. Han gav ham et fuldstændig uimodståeligt tilbud, som han lå der, stønnende og varm, men Juno tøvede alligevel. Han stivnede dog ikke, som han ellers ofte kom til, og han følte intet ubehag. Mest af alt følte han glæde ved at se Hector have det godt.

"Tak," svarede han, lavmælt og med et forsigtigt smil, inden han rejste sig op. Han tog sin striktrøje og sine bukser af, indtil han stod i boksere og en langærmet, grå bluse, som han skubbede ærmerne op på, og satte sig derefter tilbage på kanten af madrassen, hvor han så Hector an et øjeblik, inden han også lagde sig ned ved siden af ham. Der var trængt med plads, men der var nok til, at de lige præcis ikke rørte hinanden, hvis Juno holdt sig helt ude på kanten.
Herfra kunne han stadig mærke den varme Hector udstrålede og han skubbede forsigtigt et lår op under et af Hectors spredte. Det eneste hans nøgne lår rørte ved, var Hectors, men det var nok til at tage vejret fra ham.

Hans blik gled langsomt over Hector og op til hans ansigt, hvor det blev et øjeblik, inden han lænede sig ind og blidt kyssede ham. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 05.11.2018 01:48
Hectors hånd arbejdede lidt langsommere, da Juno lagde sig ned ved siden af ham, og han holdt ubevidst vejret, da Junos lår rørte ved ham. Han vidste, hvor vildt det var for Juno - det kunne han også se på ham - og bare det faktum, at Junos lår rørte ved ham, fik varme til at sprede sig i hele Hectors krop. Han slap et støn, da Junos læber mødte hans, og han vendte hovedet lidt, så han bedre kunne gengælde kysset. 

"Juno," stønnede han mod sin næsten-kærestes mund, mens han mærkede, hvordan spændingerne begyndte at samle sig et sted bag hans navle. Normalt kunne Hector sagtens onanere i ret lang tid, før han kom, men med Juno tilstede, var han meget mere følsom, og han kunne helt sikkert have nået sit klimaks på få sekunder, hvis det ikke var, fordi han aktivt prøvede at holde tilbage og trække det ud så længe som muligt. Åh, hvor havde han dog lyst til at tage om Junos pik, klem, sutte, ride den... Alle de ting, han ikke havde kunnet gøre, siden de forlod Balzera, men at have Juno her lige ved siden af sig, at de kyssede hinanden, det var næsten bedre. Juno ville lade Hector gøre alle de ting, når han var klar til det, og det kunne Hector godt vente på.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 05.11.2018 02:13
Havde Juno kunnet kontrollere det, ville han helst have fjernet sin lyst helt. Bare undvære den, så han ikke skulle håndtere den. Men med Hectors store, bløde læber imod sine, hans tunge i sin mund, og lyden af hans fingres arbejde, kunne han ikke undgå at få det varmt.
Hans hoved føltes omtåget og hans pik var hård, da han lagde en hånd imod Hectors brystkasse for at stoppe ham fra at følge med sig, og derefter trak sig ud af deres kys. Kys var ellers en af de ting, Juno ikke havde noget imod. Thanos havde ikke ødelagt det for ham, og det havde Liv heller ikke kunnet gøre. Det var heller ikke fordi han ikke brød sig om kysset - han brød sig bare ikke om, hvordan det opslugte ham.

Han slikkede sine læber og holdt Hectors blik. Hans vejrtrækning var en tung imitation af Hectors, og indenfor et par sekunder af at have stoppet deres kys, lod han sin hånd glide fra Hectors brystkasse og op om hans nakke, hvor han ømt strøg et par fingre over Hectors hud. Han havde virkelig brug for at køle ned, men ville heller ikke forlade Hector. Ikke nu. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 05.11.2018 02:21
Hector åbnede sine øjne, da Juno trak sig ud af kysset, og hans hånd sænkede også farten. Hector slikkede sin underlæbe, hvor han stadig kunne smage Juno, inden han bed i den et øjeblik.

"Skal vi stoppe?" spurgte han i en stille hvisken. Der var intet bekymret i hverken hans stemme eller ansigt. Han var ikke bekymret for Juno, for han vidste, hvad det handlede om. Men han var meget opmærksom på, at Juno kun gjorde ting med ham, som han havde lyst til. Hector ville hellere leve i evigt cølibat end lade Juno skubbe sig selv udover sine grænser endnu en gang, lige som han havde gjort for engle-damen.

Hector smilede svagt til Juno for at vise ham, at Hector bare var glad for, at Juno var her med ham.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Muri , jack
Lige nu: 3 | I dag: 13