Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Indehaver af banken 'Pecunia Ripae' i Kzar Mora.

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 01.07.2018 23:05
Med et spjæt åbnede Agarés øjnene. Han havde helt sikkert forventet at han ville sidde i samme situation som sidst han var faldet i søvn. Det ville da have været typisk at han endnu engang var blevet sat i en hjælpeløs situation, hvilket var et af hans værste mareridt, men da han fik set sig omkring åndede han lettet op og vendte blikket mod Dandels. Han lod blikket glide op og ned af ham, før han holdte blikket på hans læber.
"Det var bestemt ikke med vilje, men jeg brokker mig ikke," sagde han, mens han nød det lette kærtegn mod låret.

"Jeg kan ikke benægte at jeg begærer din krop. Men det er ikke kun det. Jeg ville ikke gøre dig utilpas før, men det gjorde jeg vidst alligevel," sagde han lavt. Eftersom dette bare var en drøm, kunne han vel sige lige hvad han mente, uden at det ville gøre en forskel, så han holdte ikke noget tilbage. Da Dandels lagde sig på ryggen i sit dramatiske suk, gik der ikke mange sekunder før Agarés lå hen over ham med overkroppen, med en arm placeret på hver side af ham.
"Men denne gang skal drømmen ikke stoppe før jeg har fået dig som jeg vil," sagde han mens han rykkede en hånd ned mellem benene på Dandels.

A deal with me is better than no deal at all ~

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 01.07.2018 23:21
,,Mhm? Mig, utilpas? Aldrig. Men jeg kan ikke rigtigt styre hvad jeg gør i den rigtige verden...," det var måske en halv løgn, men også en halv sandhed. Trods alt, her kunne han være hvem som helst, men i den virkelig verden var han bare... Dandels. Og Dandels, som han er, er slet ikke ikke lige så selvsikker og modig, som han ville ønske han var. Dandels kom med et lille, overrasket gisp som Agarés lagde sig over ham, og et smøret smil lå på læberne, som han kærtegnede overkroppen på dæmonen: det var dog ikke særlig blide kærtegn, da neglene rev og flåede, som han strøg ned af mod hans hofter.

,,Ja så? Du kan jo spørge pænt, og jeg vil overveje det...," sagde han med et lusket smil som han kom med et lille støn. ,,Og nu hvor du er så ivrig, kan du jo starte dernede...," sagde han, som han gav ham et hårdt skub ned ad mod sit underliv. Han tog ham i håret, hårdt og rev nærmest til som han guidede ham hen hvor han ville have ham - nu hvor han var så villig, kunne han få lov til at arbejde for det.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 01.07.2018 23:35
Da Agarés mærkede neglene ned over overkroppen, lød der nogle nydende støn fra ham. Øjnene blev lukket i og hovedet blev lænet en anelse tilbage i nydelse, før han så på Dandels igen for at følge ordentlig med i hvad der blev sagt. Han kom med et lavt halvirriteret fnys, da Dandels skubbede ham nedad og endnu et da han greb fat i håret. Men selvom det irriterede ham at blive domineret på den måde, gjorde han ingen modstand da hans hoved blev dirigeret ned mod underlivet. At spørge pænt faldt ham ikke ind, ikke engang da Dandels bad ham gøre det. Godt nok havde han været næsten desperat for at gøre hvad der passede ham med Dandels, hele dagen, men faktis at få lov til at røre ham på denne måde, ophidsede ham kun endnu mere.
Agarés startede stille og roligt, ved kun at lade tungen glide op af Dandels lem, samtidig med at han greb fat om hans ene lår og stak neglene i, for at holde ham fast. Den bevægelse lavede han et par gange, før han førte læberne til i stedet, som han langsomt lod glide op og ned. Tempoet blev dog sat op efter kort tid, alt imens hans negle borede sig længere og længere ind i låret på Dandels.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 02.07.2018 00:18
Dandels var specielt meget lydhør - han lod gerne til kende når han kunne lide noget, og det var bestemt tilfældet her. Neglerne gav det blot det mere, han havde brug for, og nogle højlydte, begejstrerede støn kom fra Dandels, som kun lod sine fingre blive mere og mere indviklede i det sorte hår. Selvom han blev holdt fast, kunne han godt lide følelsen af det... Så længe det var under hans præmisser. ,,Dybere," mumlede han, som han blot pressede ham nedad, han tog ikke særlig meget hensyn.

Han lagde benet henover ryggen på Agarés, mens han nærmest måtte bide sig selv i fingeren. Det føltes så godt at blive rørt. Naturligvis var Agarés ikke den mest erfarne, men i drømmene kunne man være hvad som helst og det føltes så godt. ,,Arh ja...," sukkede han, som han nærmest bed sig i læben. Han kunne dog ikke lade ham have den her fornøjelse for længe - med et ryk, rykkede han sig pludselig og skubbede sig selv væk: med den resterende hov i skridtet på dæmonen. Dandels fik sat sig op, med et uskyldig udtryk på læberne, som han smilede. ,,Ups, hvor er jeg dog klodset.... Jeg skal nok passe bedre på næste gang," lovede han sukkersødt, som han tog fat i Agarés, for at trække ham tættere på, hårdt og lystigt. ,,Gør det ondt?"
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 02.07.2018 00:36
Agarés nød det alt for meget at kunne høre lydene fra Dandels nydelse. Da han blev presset længere nedad gav han et kort ryk i sig, hvilket resulterede i at han fik revet Dandels hele vejen hen over låret. Han fik dog hurtigt ordentligt fat i hans lår igen, denne gang med et endnu fastere greb end før. Det var tydeligt at se, at musklerne på armen blev godt brugt, da han holdte så godt fat han kunne. Han fik rykket hånden en anelse længere op mod hoften, hvor han igen borede neglene ind.

Der lød nogle lave støn fra Agarés i takt med den bevægelse han fortsatte hen over Dandels lem, lige indtil han mærkede hoven i skridtet. Han mistede pusten på et sekund og flyttede hånden fra Dandels lår til sit eget skridt mens han hev efter vejret. Han rettede så det halvvrede blik mod Dandels. Det forsvandt dog hurtigt, da han blev hevet tættere på ham, så han i stedet så på ham med et lettere lystigt blik.
"Ja, du må hellere få mig til at glemme smerten," sagde han med en håbefuld tone. Han havde efterhånden fået pusten tilbage til normal og han lænede sig ind over Dandels for at plante et grådigt kys på hans læber.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 02.07.2018 00:58
Åh, han elskede når han var sur på ham. Det var han egentlig ret tit, selvom han også tiggede og bad en del - men vreden var det der tændte ham mest. Den lystfulde vrede. Han gengældte det grådige kys, som han tog om nakken på ham, for at presse ham endnu tættere på. Han kunne dog ikke lade ham slippe så let - så snart kysset havde været længe nok, lod han tænderne glide i, i et hårdt ryk, hvorefter han gav slip med en latter. ,,Det er jeg ikke sikker på du har fortjent endnu. Synes du selv du har været sød?" spurgte Dandels, i en tone der var faretruende sød og kærlig, som han strøg ham over den hævede underlæbe.

Enhjørningen vippede hovedet let på skrå, som han begyndte, meget langsomt, at åbne knapperne på Agarés skjorte. Det gik så langsomt, at det var lige før han slet ikke fik åbnet nogle af knapperne. ,,Fortæl mig hvad du synes du fortjener. Et kys? Mig som sidder på knæ for dig? Hvor jeg tager din store, fyldige manddom mellem mine læber, mhm?" i et øjeblik smilede Dandels blot, hvorefter han løftede sin maske, for første gang - de grålige, uskyldige øjne blinkede saligti retningen af dæmonen, som han tog masken helt af, og han smilede, lystigt. ,,Eller ønsker du at tage mig? Det kan jo være at jeg synes du har været så sød at du fortjener den belønning...,
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 02.07.2018 01:10
Agarés lukkede øjnene i og fortsatte det grådige kys så længe han kunne få lov, lige indtil han mærkede tænderne. Da rykkede han hovedet en anelse tilbage og han bed tænderne sammen i irritation.
"Jeg har da været den sødeste. Medmindre du mener jeg skal være lidt sødere ved at være lidt hårdere," svarede han og lagde hovedet en anelse på skrå.

Han skævede mod Dandels hænder, der knappede skjorten op, mens han lyttede til alle de ting der blev remset op. Hver eneste sætning tændte Agarés en anelse mere end den forrige og til sidst blev en hånd lagt om halsen på Dandels, hvorefter han skubbede ham helt ned at ligge. Hans trang til at stramme grebet var svær at bekæmpe, men han gjorde det. Han rettede det irriterede blik direkte ind i de øjne der nu var synlige.
"Fortæl mig hvad du mener jeg fortjener. Og jeg vil gøre lige hvad du vil have mig til," svarede han mens han rykkede sin anden hånd ned til kanten af sine egne bukser, for at knappe dem op.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 02.07.2018 01:34
Dandels gav en højlydt, nydende lyd fra som han blev skubbet ned og ligge. Selvom han var den der var i kontrol, elskede han at blive udfordret på den måde, og det var tydeligt, som de grå øjne lyste op i begejstring. Øjnene var så anderledes, end hans virkelige jeg - de var vilde og utæmmede, og han ønskede kun mere og mere. Han tog pisken, som han havde lagt fra sig og gav nogle lette prik på skulderen af Agarés som han hentydede til han skulle gå nedad igen. ,,Jeg tror vidst ikke du var helt færdig dernede," han undgik at svare på spørgsmålet. Han ville lade spændingen sitre lidt mere, og før de kunne gå videre med det her, måtte Dandels være helt klar i de nedre regioner - og det havde han ikke tænkt sig at gøre selv. Der var en grund til at han befalede andre til at gøre det.

Han løftede det ene ben atter, så det var nemmere at komme til og med sin frie hånd, kærtegnede han let sin halerod med nydende suk. Det var det bedste sted, og han elskede det. Han tappede ham atter, dog denne gang på kinden og langt hårdere end før, som om han prøvede at få ham til at makke ret. ,,Kom så. Jeg har ikke hele natten," beordrede han sukkersødt som han placerede den ene hov på hans skulder for at give ham et let skub.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 02.07.2018 01:50
Agarés nåede ikke andet end lige at knappe bukserne op, før han mærkede pisken mod skulderen. Hans blik blev kun mere og mere brændene i vrede, da han for det første ikke var vant til at blive kostet rundt med, og for det andet ikke fik lov til at få sin vilje.
Mens han rykkede sig længere og længere nedad, lod han hånden mod Dandels hals glide hele vejen ned over hans brystkasse og så ned af hans mave, med fingrene let bøjet så neglene fik revet hele vejen. Inden han gik i gang med det han egentlig skulle, bed han sig fast i Dandels lår så blodet hurtigt kom frem. Agarés fik slikket ham op af hele såret, før han gjorde som før og greb fat med hånden for igen at holde ham nede. Han tøvede ikke et sekund med at lade læberne glide lystigt op og ned af lemmet, denne gang lidt hårdere end før. Den anden hånd lagde han ved siden af Dandels som støtte, for ikke at læne alt sin vægt på ham. 
Han håbede på at få præcis hvad han ville have i sidste ende, hvis han gjorde som Dandels ønskede.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 02.07.2018 02:07
Det gjorde ondt, men det var en god form for smerte. Dandels kom med nogle nydende støn, der både bed smerten i sig, men også lod den være til kende. Stønnet blev dog nærmest en klagende, høj lyd som han blev bidt, og han gav ham et hurtigt slag med pisken på ryggen, som hvis han havde været en hund der skulle makke ret. Det var ikke et blidt slag, og det var tydeligt at han ikke lagde fingre mellem noget som helst. Han var ved at blive utålmodig. ,,Nu skal du ikke blive for.... Åh... overmodig...," der var vidst ingen tvivl om at Dandels var meget verbal når det kom til stykket og han nød tydeligvis den behandling, han fik. Han pressede sig tættere mod ham, med hofterne ivrigt igang, mens han kærtegnede sig selv - det var den perfekte kombo. Han sørgede dog for at holde et vågent øje på Agarés - så snart han bare blev lidt overmodig, eller gjorde noget der ikke behagede ham, gav han ham et slag med pisken - gerne så det efterlod mærker. Han måtte jo opdrage ham ordenligt, så han ham lige det, han ønskede.

Han var ved at føle sig klar. Dandels satte sig op, mens han tog om kæberne på Agarés for at lede ham op til ham. ,,Lig dig ned og ti stille," hviskede han dæmpet, med de grå øjne der nærmest blev mørkere og mørkere. ,,Nu,"
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 02.07.2018 02:19
Agarés gav et ryk i sig da pisken ramte over ryggen og et lavt smertefuldt grynt kom fra ham. Dog kunne han ikke lade være med engang imellem at stoppe det han var blevet bedt om at gøre, for at give et bid mere fra sig, og hver gang han mærkede pisken over ryggen kom et støn, det ene højere end det andet, før han fortsatte hvad han skulle.

Han rettede blikket mod Dandels da han tog fat om hans kæbe og rykkede sig op til ham. Han lænede sig ind over ham og skulle til at plante et kys på hans læber, med sine egne blodige fra biddene. Men da Dandels beordrede ham til at ligge sig, bed han tænderne sammen i vrede og lagde sig på ryggen. Han havde ingen anelse om hvad han skulle forvente, men siden han mente at det var hans drøm, håbede han på at kunne forvente det han ønskede mest.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 02.07.2018 14:11
Så snart han var lagt ned, satte Dandels sig oven på ham, med et lystigt smil. ,,Dygtig dreng," sagde han, som han let klappede Agarés på kinden. Han havde været rigtig dygtig - gjort som han skulle, og det var lige det Dandels ønskede. Men, han fik aldrig noget serveret: Dandels tog hans hænder og på få sekunder, blev der skabt reb, som viklede sig om håndleddene. De bundne hænder lagde han om hovedet på dæmonen, mens han lænede sig ind over og gav ham nogle frydefulde kys. Hvor han dog elskede at pine ham!

,,Hm. Hvor skal jeg dog starte henne...," sagde enhjørningen tænksomt, som han studerede ansigtet på dæmonen, der bestemt ikke så fornøjet ud. Han kyssede ham igen: dog med tungespidsen undersøgende henover blodet, som var hans eget.  Han følte sig helt ubeslutsomt, fordi mulighederne var så rige. Han fik den hvide, lange hale af vejen, som han let løftede sig op, men kun en anelse så han kunne pirre ham med det, han ikke kunne få. Han lænede sig tilbage og fik fat om lemmet på Agarés, men han sørgede ikke for at fuldende hans fantasier. ,,Er du sur på mig, Agarés?" spurgte Dandels, komplet uskyldig. 
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 02.07.2018 14:31
Vejrtrækningen blev en anelse tungere, en blanding mellem irritation og nydelse da håndleddene blev bundet. Han løftede ivrigt hovedet for at gengælde kyssene, men lagde det igen ned da de stoppede.
Hver eneste gang Dandels rykkede det mindste på sig, kunne man se Agarés' blik ændres fra vredt til håbefuldt og han fik udbrudt nogle små, lave støn. Men skuffelsen blev vist lige så hurtigt, da der ikke skete mere end det.
Det eneste Agarés var sur over, var at han ikke fik det fra Dandels, som han så gerne ville have.
"Du ved præcis hvad jeg vil have, så gør det!" Sagde han bestemt og hårdt. Han var helt tydeligt ret utålmodig, nu de var så tæt på at gøre det han havde ventet på.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 02.07.2018 14:53
,,Uha, uha...," Dandels smilede skyldigt, som han tog om kæberne på Agarés. ,,Jeg vidste ikke du var blevet så overmodig. Er det din mor der har lært dig at tale sådan?" Dandels vippede hovedet let på skrå. Godt nok ønskede han ham, men det var en større nydelse for ham at se ham blive hånet og pinet. Han tog pisken atter, men han slog ej med den - lod den blot kærtegne inderlåret på hans partner, mens han smilede faretruende. ,,Bare fordi jeg ved det, er det da ikke sikkert jeg ønsker at give dig det... Trods alt, du har ikke lært at snakke pænt til mig endnu. Måske du skal have lidt mere tid til at reflektere over dine handlinger...," Dandels kiggede overvejende ned ad dæmonen, før han rejste sig op og halen slog et enkelt smæld. Med lethed, gik han over den liggende krop med nærmest en nynnen.

,,Jeg tror også vi har leget nok for i nat. Havde du ikke en middag du skulle nå?" ved et let knips vendte masken tilbage til Dandels hånd og han tog den på, med ubesværhed.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 02.07.2018 15:15
Agarés trak vejret rystende indad i nydelse, da pisken fik kærtegnet ham på inderlåret, men et dybt skuffet udtryk kom frem i ansigtet på ham, da Dandels rejste sig. Han kom hurtigt op på knæ at stå, stadig med håndleddene bundet foran sig.
"Nej nej, ikke gå! Leg lidt mere med mig," sagde han. Den vrede tone var hurtigt forsvundet igen og var blevet erstattet med en tiggende, mens han så på Dandels med et bedende blik.

Af ren vane forsøgte han at få håndleddene fri fra rebbene, mens han langsomt, på knæ, kravlede mod Dandels.
"Lad mig få dig."

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 02.07.2018 16:02
Dandels kiggede ned mod dæmonen, og han kunne ikke lade være med at le. Det var så patetisk, men også morsomt, og hvordan kunne man dog stå for det? Han stoppede op og lod de skjulte øjne løbe henover den mørke skikkelse, som han gav ham nogle små slag på skulderen, i en nærmest overvejende gestus. ,,Okay så. Lidt mere kan vi godt lege...," han satte sig på hug, og tog Agarés om kæben, mens et lille smil spillede på læberne. ,,Sæt dig op. Så skal du nok få lov," han var jo som en lille hundehvalp, og det morede Dandels grænseløst, specielt hvis man tog i betragtning hvordan han var i virkeligheden.

Han fik sat sig på skødet af dæmonen, mens han sukkede - afslappet, men også lystigt. Hænderne fik fat i lemmet, som han kærtegnede let. ,,Tig mig lidt mere. Hvor meget er det, du vil have mig?" spurgte enhjørningen. Han elskede at trække ting så vidt ud, som muligt, så det var næsten ikke til at bære mere.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 02.07.2018 16:28
Agarés' øjne lyste helt op da han fik et ja til at lege lidt længere og han gjorde præcis som der blev sagt og satte sig.
Med et sidste forsøg på at få hænderne fri fra rebbene, gav han et hårdt ryk i den ene arm så det knækkede.
Han lagde en hånd på hvert lår af Dandels og strammede grebet en smule. Øjnene blev lukkede i og hovedet blev lænet en anelse tilbage i et støn, da han mærkede hænderne på sit lem.
"Alt for meget. Jeg vil have dig alt for meget," svarede han mens han åbnede øjnene og rettede det lystige blik mod Dandels. Han flyttede den ene hånd fra hans lår til hans nakke i stedet for at gøre et ihærdigt forsøg på at hive ham tættere på sig til et kys.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 02.07.2018 20:32
Dandels tillod at rebene blive brudt, da han godt kunne lide følelsen af at en ville have en så meget. Han ville gerne blive rørt. Han ville dog ikke kysses på den måde, og det viste han tydeligt, ved at give et bid fra sig, hvor der ej blev sparet på kræfterne, og hjørnetænderne blev blottet i et rødligt smil. ,,Mhm...," sagde han som han slikkede sig om fingrene og forsat kærtegnede Agarés private dele, dog langsomt og pirreligt.

,,Vil du virkelig det? Hm?" Dandels kiggede på ham og han var fristet til at gå for nu, men på den anden side, han havde været virkelig sød. Dandels kunne godt forkæle ham lidt: og det var det han gjorde. Han satte sig til rette og fik sig selv placeret, og trods størrelsen, forløb det sig forholdsvis jævnt. Dandels stønnede højlydt, som han gav slip på pisken for at hjælpe sig selv en anelse mere. Han sørgede dog for at være i kontrol over det - hvis Agarés prøvede at tage styringen, ville der ikke være tvivl om at han ville gå - efter han har straffet ham. Sådan noget her skulle tages i hans tempo, udenset hvad. 
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 02.07.2018 20:47
Agarés fik hurtigt trukket hovedet til sig, da Dandels bed fra sig, dog ikke hurtigt nok og det resulterede i en flænge i underlæben. Dog lod han sig ikke mærke med det, for han koncentrerede sig udelukkende om nydelsen der kom et andet sted fra. Hånden fra Dandels nakke blev i stedet placeret omme bag sig selv, for ikke at ligge sig ned da han lænede sig længere tilbage.

Agarés fik det lettere dyriske blik tilbage i øjnene og et højlydt støn lød fra ham da Dandels fik sat sig helt rigtigt.
Han flyttede hånden fra hans lår og om på ballen, hvor han tog godt fat mens han fulgte tempoet der blev sat.
I takt med rytmen, røg nogle lydte støn ud, mens han holdte blikket på masken der dækkede Dandels øjne.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 02.07.2018 23:28
Det føltes ret godt. Det var ikke hver gang at han tillod sine ofre gøre det her med ham, men det var anderledes med Agarés - han kunne jo også lide ham i virkeligheden, der turde han bare ikke gøre noget ved det. Mens Dandels fandt en rytme, tog han den ene af Agarés hænder og satte den ved hans halerod - han elskede at blive rørt der, og det ville kun give ham en større nydelse, selvom det allerede var det. Han var speciel lydhør, jo mere han lod sig falde hen i det.

,,Kys mig," befalede han. Han følte slet ikke han fik opmærksomhed nok, selvom han godt vidste at det var svært at give det til en, som kunne ombestemme sig så hurtigt. Men han ville gerne blive rørt mere, og så ville virkeligheden måske slet ikke være så slem: eller vidunderlig, det kom an på hvordan man så på det. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, jack
Lige nu: 2 | I dag: 2