Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Race / Menneske/Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 13.05.2018 13:50
ikke at Fuego havde brug for at sove for at blive syet. han havde en høj smertetærskel efter hans krystal høstning. han så på healeren da hun lagde en hånd på hans pande og lagde han tilbage han mærkede trætheden komme og så rundt inden han pludselig faldt i søvn. han håbede kun at corrine overlevede. de fyre havde ikke været søde at dreje dolken rundt i hende.
han vågnede dog hurtigt efter han var blevet lagt til at sove. han havde vågnet pga hun ikke havde haft hånden på længe nok på en med så højt adrenelin sus i sig kunne sove meget. han så rundt efter corrine og healerene der havde med hende at gøre.
"jeg er nød til at komme ud..." men i det han sagde det havde healeren lagt en hånd på hans hoved og holdte den længe da han var ved at rejse sig faldt han pladask tilbage.
*mine krystaler skal høstes* tænkte han og troede han fik sagt det højt men kun i sine tænker. han lå meget ukomfortabelt på healer briksen pga krystalerne der var ud af hans ryg og arm.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 13.05.2018 13:59
Der gik vel et par timer med at få lappet både Fuego og Corrine sammen, og efterfølgende blev Corrine båret ind i et andet rum og skulle ligge for sig selv til hun kom sig. Healeren havde kigget lidt på Fuego mens han blev healetmog de krystallermder sad ud af ham, de havde prøvet st fjerne dem, men måtte acceptere at de sad for godt fast.

Som Fuego ville vågne ville han finde sig selv lænket fast til sengen og 2 byvagter ved døren, da de så han vågnede gav de et bank på døren og ind kom en sergent og kiggede strengt på Fuego.
"Undskyld forholdsreglerne... Men ind til vi ved hvad der sker er de lænket" sagde sergenten blot og gik hen og sætte sig på en stol ved siden af Fuego.
"Forklar venligt hvad der så er sket, og hvorfor jeg har et lig på landevejen og et pigebarn der var døden nær" sagde han, stemmen var kontant, ikke direkte dømmende, men som om at sergenten havde besluttet at det på en måde var Fuego her der var den onde i alt det her.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 13.05.2018 14:08
Fuego havde mærket nogle heve og flå i hans krystaler. men havde ikk vågnet af det. der gik noget tid før han vågnede. han prøvede at tage sig til hovedet men fandt hurtigt ud af han var lænket. han så på armende og benene. hvem ville lænke ham. da han så sergenten komme ind og  begyndte at tale så Fuego bare tavs på ham. han havde jo intet gjort. andet end at rede corrine. "vis vi skal tale sammen så gør i det mindste jeg kan side op og se på Dem" sagde han og hadede at ligge og tale med folk.
en healer kom over og løftede sengens hovedgærer op. så han sad og så på sergenten. han virkede kold. ligeglad. men inderst inde var han kun glad for at en af de forbrydere var døde. "havde han en krystal på sin hånd dette lig?" spurgte fuego roligt og grinte voldsomt ingen i. *Så kan han lærer det, de ville ha krystaler og det fik de* tænkte Fuego munter inden i. han blev dog trist inden i da han hørte det med at pigen næsten havde været død. men det måtte betyde hun levede ellers havde han da sagt to lig?

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 13.05.2018 14:14
Sergenten nikkede blot og vidste ikke om han havde brug for st høre mere.
"Som det sernud er jeg nød til at anklaget for mord, slavehandel, vold og tortur. De har ret til en der taler deres sag ved rettergangen" sagde sergenten roligt og rejste sig op. Det var sådan bogen foreskrev man skulle gøre det, trods der var lidt tvivl i ham, men det virkede også til Fuego udemærket vidste hvad der var sket.
"De vil blive færdig behandlet her under opsyn og ført til fangekælderen herefter" sagde Sergenten tørt og gik roligt imod døren. Det gjorde lidt ondt på sergenten at vide hvilke pinsler pigebarnet han var kommet med var gået igennem. Sergenten forstod dog stadig ikke hvorfor manden var kommet grædende på den måde han var, så pigebarnet havde måtte været en værdifuld slave for ham.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 13.05.2018 14:32
Fuego så på sergenten da han anklarede ham for mord. han fik sit temprament op og fik smeltet lænkerne i sin vredes ild. han farede op og tog fat i sergentens krave og dumpede ham op af væggen. "JEG har bestemt ikke dræbt nogle. vold. ja måske. tortur. hvad tror du den dolk i min side er, og slavehandel. er du SYG i hovedet" værelset begyndte at overophede. hans vrede var ved at tage over. "Denne mand i har fundet med en krystal på hånden, prøvede at få krystaler fra mig og ville lege deres  beskidte lege med pigen Corrine,"
han slå sergenten op af muren igen med sit voldsomme temprament. "jeg ville ALDRIG røre en pige på den måde som de havde i tænkerne. JEG ville ALDRIG ha slaver, ALDRIG gå ind for tortur når jeg dagligt fra banken af skal ha høstet mine krystaller hos smeden... det er det rene tortur" sagde han irreteret og ærligt. hans øje gløede i vrede og han vidste at han var igang med at overopheve alt i en radius af 3 meter. hans tø begyndte at brande lige så stille, og det samme med sergentens tøj blev også lige så stille svitset. Fuego ville ikek anklages for noget han ikek havde gjort. han havde kun synes at denne mand som var et lig nu havde fået som fortjent.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 13.05.2018 19:57
Vægterne blev godt overrasket over at Fuego slap fri fra lænkerne, den havde de ikke lige set komme. De virkede straks nervøse og træk deres våben og rettede dem imod Fuego men var varsomme da Fuego havde fat i sergenten. Han så der imod virkedelidtmere besindet og sagde "De gør det kun være for dem selv... Hvad er deres plan nu... dræbe alle på din vej ud af byen"
Han prøvede blot at gøre det klar for Fuego at det han havde gang i var en ret dum idé og den ingen vegne ville føre hen.

Dog blev det hele afbrudt af døren der gik op og i døren stod Corrine der først lignede en der skulle til at komme glad ind i lokalet, men så pludselig så forvirret ud. Corrine havde fået en hvid kjole på da hendes gamle var nu hullet og smurt ind i blod.
Der gik et lille øjeblik og så knyttede sine hænder og sagde sambidt "stop.... herre... stop... ikke mere"
Corrine kunne ikke holde ud at skulle se det her udfolde sig.
Vægterne var forvirret om hvem de skulle rette deres sværd imod.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 13.05.2018 20:06
Fuego skulle til at slå denne sågalte sergent lige  i maven da han sagde hvad han sagde. han dunkede ham op af vægen igen og så rasende ud. "Du høre ikke en skid af hvad jeg siger vel?" Fuego var rødglødene i dette øjeblik. og da døren gik op og corrine kom ind og bad ham om at stoppe nærmest kastede han denne sergent mod døren for at sige forsvind på en stille møde.
"Jeg ville ALDRIG slå nogle ihjel uden en vigtig grund" sagde han rasende og så mod corrine og sukkede og hans temprament ild blev dæmpet. han så på krystalerne på sig og så mod corrine. "De skal ikke kalde mig herre jeg har sagt det. jeg er din ligemand.... men de idioter der vil anholde mig for noget jeg ikke har gjort!" sagde han til corrine og pegede mod sengen hvor lænkerne hang og diglede halv smeltet.
Fuego ville ikke beskyldes for at slå folk ihjel. for tortur, og andet af de ting de sagde. vold... måske lidt. men ikke meget. han så på sin hånd der var fuld af krystaller og så på Corrine. "du forstår godt hvorfor jeg arbejder for banken nu ik?" spurgte han roligt og vidste hun ikek havde spurgt ind til hans evner .

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 13.05.2018 20:12
Corrine kiggede blot på scenen der udfoldede sig foran hende, og de fleste ville nok her begynde at tænke ondt om Fuego og hans vredes udbrud. Corrine så just heller ikke glad ud og trådte over sergenten der lå på gulvet nu og gik helt hen til Fuego uden at sige et ord og så i ti sekunder ham alvorligt i øjne, som om hun kiggede efter et eller andet. Og uden rigtigt at tænke på de småflammer der var i Fuego slog hun armene om ham ud af ingenting og udbrød hulkende af glæde "Jeg har været så bekymret" Om Corrine brændte sig eller ej tog hun ikke tungt, hun havde prøvet værre og hun var i en bygning fyldt Med healere.
Sergenten så lidt forvirret på scenen der udfoldede sig og spurte forvirret "Du er ikke hans slave?"
Corrine rystede blot hovedet som svar imens hunnholdt om Fuego og hvordan end han reagerede ville hun klæbe sig fast.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 13.05.2018 20:22
Fuego så alvorligt tilbage på corrine da hun så ham i øjnene. da hun så omfavnede ham så han lettere forvirret ud. han så mod sergenten der spurgte om hun var hans slave.da hun så rystede på hovedet så Fuego roligt på hende og strøg hende over håret. "jeg sagde jo jeg ikke gik ind for slaveri Hr sergent" sagde han roligt og nussede Corrine over håret med den hånd der var fyldt med krystaler på håndryggen og armen for ikke at skade hende. 
han bed dog smerten i sig da han ikek var healet helt endnu. hun skulle ikke vide at han ikke var healet helt. "Du gjorde også mig bekymret Corrine. jeg troede du ville dø" sagde han og lød helt menneskelig nu. 
han så på vagterne der vidst ikke vidste hverken ud eller ind. det var sjovt synes fuego. han havde jo talt sandt hele vejen igennem. han ville aldrig udsætte folk for totur. men når tyve vilel stjæle skulle de ha en lærerstreng.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 13.05.2018 20:33
Sergenten rejste sig op fra gulvet og rettede lidt på uniformen og rømmede sig. "De herre, jeg tror vi fik en falsk anklage fra en bekymret healer... Den herre, den frøken, de må have en dejlig dag" og kort tid efter var alle vagterne ude af lokalet de skulle gerne ikke stå i en skam af falsk anklage alt for længe.
Corrine forstod stadig ikke helt hvad der var sket, men hun følte dårlig samvittighed ved Fuego havde været tæt på at blive anholdt på grund af hende.
"Jeg beklager" sagde Corrine stille og vidste ikke helt hvad det betød at han sagde det på den måde han gjorde.
Corrine trak sig lidt væk igen og stod med et forsigtigt smil. Hendes hår hang bare løst og hun kiggede lidt på Fuego.
Det bankede på døren og en healer stak hovedet ind i lokalet. Corrine vendte sig om i takt med det bankede på. Hendes ryg var blottet da kjolen ikke dækkede, hendes hår gik loge ned over skulderne, men der var stadig en god del ryg der var blottet som var fyldt med ar og hvad der lignede brændmærker.
"Ja?" spurte Corrine og så undrene på healeren.
"Nu hvor alt det her tumult er ovre vil vi gerne videre med herren" sagde healeren forsigtigt og havde godt hørt der havde været en form for udbrud her inde.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 14.05.2018 10:37
han havde et godt hjerte når man var god ved ham. han vidste derfor at corrine ikke ville misbruge hans evne. hun var for god af sig. han nussede hende på håret da hun beklagede og han sendte hende et smil.
da det bankede på døren og healeren kom ind og sagde de skullle videre med ham lignede han en der lige skulel til at hoppe ud af vindet for at komme væk. han så på sin arm fyldt med krystaler og så så på corrine med et næsten råbene blik der sagde nej til healing.

han så ned af corrine da hun vendte ryggen til ham. hans smil forsvandt og han gik helt ondt inden i over at se så mange ar og brændsår på hendes ryg. han tog hånden frem for at røre men trak den hurtigt tilbage. hun havde aldrig spurgt til hans øje så skulle han hellere ikke lige porientere hendes ryg.
"hvor hurtigt kan det lade sig gøre frøken" spurgte han healeren om og ville faktisk hellere totureres af smeden end været her i healerhuset.  

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 14.05.2018 13:18
Healere kunne godt se Fuego ikke just var vild med ideen at skulle blive. "Det klare vi forholdsvis roligt hvis vi ikke bliver afbrudt igen" sagde healere venligt og kom helt ind i lokalet og gjorde tegn til at Fuego dulle finde hen til sengen endnu engang.
Corinne sagde ikke så meget men vendte sig imod Fuego igen og spurte ham så "har de brug for at jeg bliver og holder dem i hånden?"
Corinne havde godt bemærket at det virkede dom om Fuego ville langt væk fra det her sted og hun ville bare gerne hjælpe ham igennem det. Dog kunne Corinne ikke helt forstå hvorfor Fuego havde noget imod at blive.
"Jeg kan også gå uden for?" sagde Virring så hurtigt efter lidt panikken over hun måske havde gjort Fuego utilpas med sit første spørgsmål.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 14.05.2018 13:43
Fuego så mod sengen og så så på corrine. "du må gerne blive. men du behøver ikke holde mig i hånden. jeg har sikkert prøvet værre ting." sagde han stille og så på lænkerne på sengen. han gik over til sengen og lagde sig ned og lukkede øjnene. han vidste at healere var der for at hjælpe men han hadede virkelig at være på healernes domæne.
"få det bare overstået hurtigt" sagde han og tog fat i dolken da han gik op på sengen for ikke at få den stukket llængere ind i såret Fuego så på corrine og så på sine krystaler "du er den eneste jeg har mødt der ikke er indtrasseret i min evne? hvorfor ikke?" han kunne ikke holde spørgsmålet inde længere. hun havde aldrig spurgt til hans evner men hvorfor ikke.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 14.05.2018 13:58
Healere gik bare igang uden så meget som FN advarende for Fuego kunne få det hurtigt overstået, for ellers ville det bare blive en dårlig dag for dem begge 2.
Trods Fuego havde sagt Corinne ikke behøvedes så tog hun stadig fat i Fuegos hånd imens healeren var igang.
Corinne vidste dog ikke lige selv svaret på Fuegos spørgsmål og så kort lidt tænksom ud og sagde så "jeg forstår ikke hvorfor jeg skulle være det?". Corinne kunne slet ikke se hvorfor hun skulle gå i dybden med det? Men hun var næsten sikker på at Fuego ville tage det svar forkert og sagde hurtigt bagefter "vi er jo ikke vores evne, men den er godt nok en del af os, men hvis jeg skulle tænke over folks evner ville jeg nok glemme at tænke over dem?" jo mere Corinne sagde jo mere tænksom blev hun. Entelig sagde fruen derhjemme også det ikke var pænt at spørger ind til hvis personen ikke selv talte om det, og Fuego havde først nævnt det nu.
"De har jo heller ikke spurgt ind til min" sagde Corinne og mente det var det bedste eksempel hun kunne finde på.
"De har jo ikke talt om meget om dem selv herre, så regnede med de blot ville have det sådan" sagde Corinne og trak lidt på skulderne. Hun havde ikke tænkt så meget over det nu og jo mere hun nu tænkte over det kiggede Corinne forsøgt på Fuego og spurte så "Herre... Er de ensom?" igen var det en af de ting Corinne først tænkte over hvad hun havde sagt efter hun sagde det og fortrød straks.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 14.05.2018 15:56
Fuego så på hende imens healeren fik lov at gøre hvad hun skulle gøre. han lyttede til det Corrine sagde og nikekde forstående. ja det var jo rigtigt nok. alle havde evner. han tænkte lidt over det og så på hende "jeg tror bare ikke jeg har spurgt, ved ikke hvorfor. men folk lejer som reglt at se mig som en slags levende legende" sagde han tænktsomt og huskede mødet med kvinden og barnet. 
han så på healeren kort da Corrines spørgsmål ramte ham i hjertet. ensom.... hvem kunne ikke føle det somme tider. han så mod hende igen. "ja det kan man vel godt sige jeg er" sagde han monotont. han havde aldrig fået det spørgsmål før så han anede ikke helt hvordan han skulel reagere. pludselig trykkede han hende voldsomt i hånden. healeren havde lige puttet alkohol på såret for at rense det. og det sveg af en i helvede. han så dog helt rolig ud i ansigtet men var ved at skrige op inden i.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 14.05.2018 18:58
Corrine forstod ikke helt hvorfor Fuego blev så monotom men gættede på det var noget hun havde sagt. Så Corrine rettede blikket ned i gulvet og vidste ikke hvad hun entelig skulle sige for at gøre det godt igen.
Da Fuego pressede hendes hånd hårdt kiggede hun dog op igen og så bekymret på Fuego.
"jamen, du er en rar mand" sagde Corrine så undrede over at Fuego var ensom. Men igen han talte jo ikke om dog selv eller så meget andet en overfladisk. Og det virkede til han ikke ville lukke nogle ind. Det var entelig lidt synd.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 14.05.2018 19:41
han ville ikke såre hende men hans monotone ansigt var hans forsvar for ikke at virke svag. ja han var rar. men folk ville jo for det meste misbruge hans krystaller. derfor havde han ikke mange venner. han så op på loftet imens han klemte hendes hånd. han ville ikke sige det gjorde ondt. men det kunne hun vel gætte ud fra hans klemmen i hendes hånd. han så mod healeren og da hun endelig havde tømt flasken for alkohol så han ned på såret. det så hævet ud. synes han.
han så mod corrine og smilte forsigtigt. "ja... jeg har dog et tempramen som du nok ar set. som ikek lige er noget folk vil udsættes for. og så..." han så på krystallerne og sukkede. "og så er der de krystaller her." han vidste hans første rigtige kæreste havde ikke kunne lig når de skulle høstes. og det var nok fordi den mindste rystelse så ville man skære ned i hans kød. istedet for kun at skære i krystallerne.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 14.05.2018 21:03
Corrine vidste godt det gjorde ondt på Fuego, eller det gættede hun på som han klemte hendes hånd. Corrine grinte lidt inde i sig selv over det at han absolut ville virke så mandig.
"Det er da ikke så slemt" sagde Corrine blidt og havde mødt mænd der havde kortere lunte. De havde det også med at hurtig at straffe hende, men det var okay for de ville hende jo kun den bedste opdragelse.
"og var det hvad de mente med de ville have krystaller?" spurte Corrine så og undrede sig lidt over det men kendte vidst godt svaret. Det var faktisk lige før hun fik tørre i øjne over tanken da hun forestillede sig det ikke var første gang det var sket for Fuego. Hvis Corrine ikke havde ladet sig tage af de mænd ville Fuego jo ikke havde kommet til skade.
"undskyld det der skete.. Jeg gik i vejen for dem" sagde Corrine trist
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 16.05.2018 16:07
Fuego så på hende da han ikke ville se på healerens værk. det gjorde ondt. var hans vrede ikke slem? corrine havde ikke set når den fik amok. nok var det kun 3 meter om ham men han brandte alt og alle om sig. han så på corrine. han nikkede til det med krystallerne. ja det var dem de ville ha. 
han lagde en ene hånd på hendes kind og nussede den forsigtigt. "du gik ikke i vejen. vis du ikke havde været der havde jeg nok bare..." han havde givet op da de dolkede ham. men fordi de skadede corrine havde han kæmpet videre, men hvordan sagde man lige det. han kunne sjælendt klare 4 personer på en gang.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 16.05.2018 18:20
Corrine blinkede lidt med øjne da Fuego lagde hånden på hendes kind da hendes første tanke var det var noget der skulle til at gøre ondt. Men smerte kom ikke og han havde jo ikke lagt vægt i den berøring, så Corrine var måske lidt forvirret.
"havde de bare hvad?" spurte Corrine undrede til Fuego blot var stoppet op med at tale sådan bare midt i det hele.

Healeren som havde arbejdet med Fuegos der rummede sig lidt over den sementitale Fuego og den klart blanke pige han havde med sig og sagde "Så, hold dig i ro et par dage og du får urter med hjem som tager det værste"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Muri Læremester
Lige nu: 2 | I dag: 7