Karen 08.05.2018 17:13
Shinji hævede kort det ene bryn, da hun bestilte en flaske rom, men han sendte hende samtidig et smil. "Der må nok hellere følge to glas med også" tilføjede han drillende. Krofatter nikkede. Han sendte Sky et nyt smil, da hun tog hans arm.Shinji bemærkede godt, at hun var lige ved at lægge sig, men så ombestemte sig. Han vidste ikke, om det var fordi, hun ville have et bad først, men han så et øjeblik tænksom ud, inden han tog en beslutning. Han trådte hen til den modsatte seng og rykkede den hen ved siden af hendes. "Ved nærmere eftertanke er jeg ikke sikker på, jeg har lyst til at sove alene" sagde han lettere undskyldende. "Jeg håber, det er til at leve med?" tilføjede han spørgende. Han var ikke helt sikker på, om hun mest bare havde lyst til at være alene, så hvis han havde tydet det forkert, ville han ikke presse sig på.
Ved hendes spørgsmål, brugte Shinji en rum tid på at mærke lidt efter. Han havde ikke haft ret meget fokus på sig selv, så det var først nu, han bemærkede, at der nærmest manglede noget. Som om den sindssyge kælling havde taget en del af ham. Han rystede dog på hovedet. "Nej jeg forstrakte intet. Det var anderledes. Jeg ved ikke, hvordan jeg skal forklare det, men det er som om, hun tog noget fra mig. Jeg har aldrig mærket noget lignende før, men hendes lugt. Jeg genkendte den et helt andet sted fra" svarede han eftertænksomt. Han var dog ret sikker på, at han nok ikke behøvede at gå i detaljer med, hvad han og Liv havde lavet, så han havde ikke ligefrem tænkt sig at fortælle, at de havde været intime. Specielt ikke når han nu følte, som han gjorde.
Det bankede på døren, og Shinji gik hen for at åbne. Det var krofatter med en bakke med frugt, grønt og rom. "Badet er nok klar om en lille halv time" sagde han, og Shinji nikkede. "Det er helt fint. Tak" svarede han og rodede i sin pung for at give manden krystaller for det hele. Så lukkede han døren og bar bakken hen til sengen, hvor han placerede den, inden han sendte Sky et drillende smil. "Nu ikke noget med at brække sig igen" sagde han i et drillende toneleje.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?