Valkyrie 21.04.2018 04:37
Som hun begyndte at sætte farten op mellem de smalle gader, kunne hun ikke undgå at lægge mærke til, at de fleste folk hun kunne skimte ude på den åbne gade, var på vej hen af mod kroen. Hun begynde så småt at sænke farten, da hun endelig nåede tæt nok på havnen, før hun kom til stedet hvor hendes taske havde været, men IKKE var mere. Hun spærrede sine øjne ret chokeret op, før hun så en smule panisk rundt. Hun havde sin skitse bog der i, samt nogle mønter og lidt andet hun skulle bruge, som sin kniv og hendes bue og pil, var heller ingen steder at se. " Det løgn! ". Hun tog sig til hovedet og så en smule rundt, før hun fik øje på en mand, der var på vej af en rampe, til et stort pirat skib. Hun spærrede sine øjne op og fik øje på tasken, der var i hans hånd, samt pilene. Det var ikke fordi der var virkelige værdifulde genstande, men der var alligevel en del krystaller i hendes taske, samt hun havde også en dolk, som hun havde fået af sin far engang.
Hun prøvede at trække vejret langsomt ind, for at få sig selv sat lidt i ro, inden hun gik med små skridt ud, prøvede at gemme sig bag kasser, inden hun listede hen af mod skibet, i det hun fik øje på Shinji og Shura. * Hvad laver de her? *. Da hun så hvordan han kiggede rundt og nærmest så panisk ud, stoppede hun kort op, inden hans blik endte i hendes retning. Hun skyndte sig op af rampen så hurtigt hendes ben kunne nå, samt så balanceret hun nu kunne, dog halv snublede hun på vej der op, men hun havde ikke tid til at tænke. Hun SKULLE altså ha sine ting tilbage. * Undskyld Jin!, men jeg har ikke tid til at være spærret inde et nyt sted *. Hun havde hørt på hans advarsler, samt taget det til hjerte, men hun kunne ikke stoppe sig selv. Manden der havde taget hendes ting der op, lagde dem nær kahytten, sammen med 2 andre sække, inden han vendte rundt, lige i tide, til at Sky kunne nå at gemme sig bag en tønde med nogle fisk. Heldigt for hende, så skærmede fiskene duften fra hendes blod, nok til at manden gik forbi og fortsatte ned af rampen. Skibet så ret så forladt ud lige nu, eftersom de fleste var gået ind til byen, for at drikke og spise, samt ha noget sammenværd med nogle lokale kvinder.
Sky så sig kort rundt, før hun tænkte på om Shinji havde set hende, inden hun listede hen af mod sækkene, hvor hun også havde set hendes stof taske, blive slæbet hen til. " hvor er den.. hvor er den?! ". Hun skubbede sækkene en smule, for at række ind forbi dem og prøve at mærke efter. " Jeg kunne ha svoret at det var..
min ". Hun stoppede dog med at lede, i det hun hørte en lyd bag sig, som om der var en eller nogle der trådte ned på skibet. * Shit.. *. Hun hørte lyden af noget der kunne lyde som en mand bag sig, før hun forsigtigt tog sin arm til sig, i det hun vendte sig rundt og blev mødt af en stor mand, iført tatoveringer op af armene, samt bar på det mest standarte af pirat tøj der var, undtagen noget på overkroppen, det så han ikke ud til at ha hørt noget om, før han lænede sig ned og tog fat om hendes arm. "
Arh!, slip mig! ". Hun så lettere chokeret på ham, i det hun sagde " Jeg prøvede ikke at stjæle, jeg var blot igang med at finde hvad der tilhørte mig!. Du tog mine ting! ". Manden brummede en smule og svarede hende tilbage
" Dine?. Så vidt jeg kunne se, lå det nær vores sække af ris ". Hun knurrede lettere lavt, i det hun sagde med en lidt hård stemme. " Jeg havde lagt det der, for at det ikke skulle blive væk!. I ER TYVENE!.
SLIP MIG SÅ! ". Det sidste halv råbte hun, i det hun sprallede mens han tog fat om hende og tog hende over skulderen.