Et nyt bekendtskab

Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 26.12.2017 20:09
Nyssa smilede blot til hans svar. Bestemt at dette ville blive et interessant bekendtskab, ligegyldigt hvordan det så ville udvikle sig. Nyssa ville bestemt for visse prøvelser med denne mørkelver, som måske senere kunne komme hende til gode, især til at styrke hendes indre.

”Uanset, så kan vi kun blive klogere på livet” svarede hun med et lettere lumsk smil. Selvom om Nyssa var gammel, faktisk nærmest ældgammel så var der altid nye måde at lære livet, at kende. Se flere krige oplever flere intriger. Ja så længe livet ikke blev kedeligt, var det værd at leve.

((Det er okay :D)) 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 27.12.2017 13:58
"Ah ja, klogere på livet... men hovedsagen er vel mere at det ikke skal gå hen og blive kedeligt, ikke sandt?" sagde han med et mystisk smil.
"Jeg gør i hvert fald mit for at det ikke bliver det... og det tror jeg i den grad også at du gør."

Den kønne, indbydende og ikke-farligt-udseende pige overfor ham ville ingen tro var farlig - men hendes øjne viste noget ganske andet, og Zane kendte det skam alt for godt.
Hun var langt mere farlig end hun så ud til.

Det var i virkeligheden bare endnu en ting, han fant interessant ved hende.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 27.12.2017 21:53
Nyssa smilede ved hans kommentar, i sandhed havde han ret ”Jovist, men det skader aldrig at lære af sine fejl, eller andres” svarede hun med et afsluttende drillende smil.

Hun så ned i glasset fra tidligere, hvad Nyssa ikke gjorde for at holde livet interessant. Var et større mysterium, nogle ville nok kalde hende sindssyg, eller sågar psykopat, men for Nyssa var det normalt. Normalt at føle et dræbe instinkt. ”Nå, det så det tro du” svarede hun drillende igen.

Hendes ansigt ændrede sig dog en anelse ved det næste hun sagde ”Hvad skal der så ske nu?” hendes stemme var lettere nysgerrig, men hendes ansigt var mere alvorligt. Måske en anelse sjov blanding. Nyssa ønskede, at vide hvad der så skulle ske, både nu, men også den grad med hans såkaldte plan. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 27.12.2017 22:48
Nej, tænkte han da han hørte hendes drillende tone, det er noget jeg ved...
Hun havde en eller anden form for mani... om den mindede om hans egen, noget særprægede lyst, vidste han ikke - men der var et eller andet, det var han helt sikker på.

"Hvad der skal ske nu? Med hensyn til planen, så er det noget der tager tid, og som kræver tålmodighed... så det er ikke til at sige endnu." sagde han, og så hende i øjnene med en rolig, ondskabsfuld nysgerrighed.
"Og hvad angår lige nu og her...? Tjah, der kunne ske så meget... personligt kunne jeg forestille mig at være en smule sadistisk..."
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 27.12.2017 22:55
Selvom Nyssa gerne ville have mere information, om planen. Kunne hun hellere ikke forlange noget af ham. Det hele var jo stadig uvist, der skulle nok stadig en del overtagelse i blandt folket og samle nok til, at føre folket videre eller kæmpe for sagen.

Nyssa smilede nysgerrig, selvom hendes indre følte en vis nervøsitet. Hun havde trods alt følt denne sadistiske lyst, selvom hun anså sig selv værende ond. Var denne følelse mere grusom og nærmest ubeskrivelig. Nyssa kunne dog ikke afsløre at hun kendte til følelse, eller rettere sagt hans følelse ”Ja så, hvordan skulle det så foregå?” svarede hun nysgerrigt, med en stadig en snert af nervøsitet. Hun vidste dog intet for ham. Det skulle han ikke have fra hende. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 27.12.2017 22:59
Han så ikke skyggen af nervøsitet fra hende - men det kunne være en facade...
Dog havde hun ikke undskyldtsig endnu, eller på anden måde forsøge at komme væk fra ham, hvilket måske tegnede positivt - og bekræftede hans fornemmelse.

Zane smilede igen, og svarede:
"Som regel med en tøs, som enten bliver betalt eller bare ikke får noget valg - og nej, jeg er ikke voldtægtsforbryder. Det er dog et godt stykke under mig."

Det var at tage en chance at røbe så meget - men vover man intet, så vinder man intet...
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 29.12.2017 19:27
Det gøs næsten ned af hende, da han fortalte at det sadistiske var i sammenhæng med hans seksuelle følelser. Nyssa der ellers ikke var sart eller følsom, var alligevel skræmt af hans følelser, måske var det også de stærke sadistiske følelser overfor hende der fik hende til gyse en anelse, samtidig så betød det vel at han ønskede at have hende. Trods det kunne hun ikke lade vær, med at blive smigret over at han ønskede hende seksuelt.

”Aha, så må du belærer mig lidt. For hvis en ikke vil eller har lyst? Er det så ikke en voldtægt?” spurgte hun lidt undren, men også nysgerrig, på hvad det var helt konkret han mente. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 29.12.2017 21:09
Han smilede lettere grumt over hendes spørgsmål.
Det havde nok lydt meget som om det var dét, han gjorde...
"Det er voldtægt hvis det er tvunget samleje, og dens slags gør jeg ikke i." sagde han.

Forklaringen skabte flere spørgsmål end den besvarede, det vidste han godt... men det her var nu ganske morsomt.
"For nogen er der ting, som er bedre end samleje - eller i hvert fald næsten. I mit tilfælde er det en... hmm... sadistisk tendens. En særpræget lyst, om man vil."

Hans stemme var helt rolig. Ingen skam eller tilbageholdenhed at spore.
Og det var der heller ikke i de mystiske lilla øjne.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 29.12.2017 22:31
Nyssa så på ham, med et undrende blik, det gav stadig ikke helt mening. Det skulle nok prøves før det kunne forstå. Det var dog ikke ligefrem det, som fik hende i stødet. Nyssa opgav nemlig at stille yderlige spørgsmål til emnet, da der nok ville komme en lignet kryptisk sætning tilbage.

Dog begyndt det at give mere mening, som han forsætte. Mon det var specielle lyster han snakkede om? Nyssa havde før hørt andre tale om forskellige lyster i form af dominans og straf, hvor de tændte på at blive slået blandt andet, Nyssa havde aldrig prøvet den slags før, og vidste hellere ikke om det var hende. Hun ville jo hellere bare dræbe. ”Javel. Det lyder anderledes” svarede hun lettere tvetydigt.

Det virkede ikke til at skammede sig over, at have sådanne tildenser, det store spørgsmål hvad det var. ”Hvad er denne lyst, så helt præcist?” spurgte hun endelig med et lille nysgerrig smil, alt imens hun satte albuen i bordet og lage hovedet på hånden.  
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 29.12.2017 23:08
Ja naturligvis lød det anderledes! Han havde aldrig mødt nogen som ham før - ikke i den boldgade.
Han smilede igen... hendes svar var tvetydigt. Det kunne forstås begge veje.

Så kom hendes spørgsmål, og Zane hævede let det ene øjenbryn.
"Det... er en hemmelighed, som en potentiel allieret ikke nødvendigvis skal have kendskab til. Men jeg kan sige så meget at det giver modtageren en ret intens følelse, og at det kan være pænt smertefuldt."

Næh, nej... så meget information fik hun ikke bare.
Selvom det her stadig var ganske morsomt.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 30.12.2017 22:03
Nyssa betragtede ham, som han hævede sit øjenbryn og svarede hende. For pokker da også, tænkte Nyssa. Heldet med at få informationer ud af kunne vel hellere ikke forsætte. ”Javel ja ” svarede hun atypisk drillende. Da hun havde tænkerne på andet, om hun skulle give noget af sig, for at finde ud af hvad det præcist var.

”Hvis jeg fortæller en hemmelighed om mig, så kan du fortælle din?” spurgte hun drillende og lage sit hoved lidt på skrå, som stadig hvilede på hendes hånd. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 30.12.2017 22:15
Aha, så det var med dén på...?
En komisk lille leg, som de måske begge to kunne få noget ud af.

I virkeligheden forbandt han ikke nogen fare med at fortælle hende, hvad det var... det værste der kunne ske var, at hun fandt ham underlig eller forstyrret.
Hvilket ikke ville røre ham det mindste.

Zane smilede og lænede sig frem imod hende.
"Aftale."
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 30.12.2017 22:22
Nyssa smilede, som han sagde aftale. Nyssa havde nu to muligheder. Enten kunne hun fortælle sin race, eller også kun hun fortælle, at hun kunne teleportere. Hun ville aldrig sådan lige råbe, at hun kunne mærke andres følelser ved en berøring. 

Hun smilede og rejste hovedet "Jeg er en dæmon" før eller siden ville han alligevel finde ud af det, så hvorfor ikke nu? Nyssa så roligt på ham, men også en anelse spændt på hvordan han egentlig ville reagere. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 30.12.2017 22:30
Han kiggede lidt på hende... målende og næsten søgende...
Efter et par sekunder smilede han bare, og sagde: "Selvfølgelig er du det. Det giver al mulig mening."

Hans gamle had til dæmoner var blevet vsentligt formindsket, efter at han havde mødt nogle få stykker, som faktisk var noget andet end det manipulerende rakkerpak, han var vandt til.
Men han var stadig lidt på vagt overfor racen - de kunne sjældent stoles på.

"Så er det vel min tur..." sagde han, og overvejede lidt hvordan han skulle sige det.
Det tog ikke lang tid, før han begyndte at smile igen - denne gang en anelse sultent...

"Lad os lege at du og jeg endte på et kroværelse... bare lege det..." sagde han roligt, mens han forestillede sig det.
"Du ville hurtigt opdage at jeg er langt mere interesseret i din mave, end i de sædvanlige steder... med mindre du går rundt med et muskelpanser, naturligvis... og du ville også hurtigt opdage, at jeg i samme forbindelse kan lide at være ganske... sadistisk."
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 09.01.2018 21:14
Nyssa aflæste hans ansigt, som en positiv reaktion ud fra hans smil. Da hun sagde hvad hun var. Derfor smilede hun også blot af hans kommentar. Mon han havde overhovedet ville gætte det, hvis hun spurgte der var jo så mange forskellige race i Krystallandet.

”Jaae” sagde hun bekræftende med et lille drillende smil om læben, næsten nysgerrig efter mere information. Det lod også til at han morede sig anelse over situationen, måske fordi han havde kontrollen så at sige. Hun anede ikke meget om denne lyst, så at sige.  

Hun lavede et skævt smil, som han sagde hun skulle forestille sig de to på et kroværelse. Nyssa lyttede hendes, mave ligefrem. Ville han påføre dem smerte eller blev det til et slags skuespil? Nyssa kunne nemt bruge nogle flere informationer. Hun lage hovedet lidt på skrå og svarede ”Javel, jeg må være ærlig at indrømme, at sådanne lyster er jeg kommet forbi før igennem mit lange liv” svarede hun. Nyssa ville ikke spørger yderligere, han skulle ikke tro hun var så interesseret. Måske en dag ville hun alligevel finde frem til mere om hans bedrifter.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 18.01.2018 20:43
"Naturligvis har du mødt noget lignende." sagde han og smilede roligt til hende.
Hun var jo trods alt langt ældre, end hun så ud...
Og med hendes race's tendenser til skumle aktiviteter og typer...

"Men jeg tvivler på du har mødt præcis dét. Så er du den første jeg har mødt, som har." tilføjede han så.

Ganske som forventet, og ret forståeligt også, virkede hun ikke videre interesseret i emnet.
Det var også ligegyldigt.

"Sjovt at tænke på at du er ældre end mig... men sådan er det jo ofte med din slags. Hvis de er snu nok til at overleve de første par år."
Han havde fortsat en fornemmelse af, at hun kunne gå hen og være meget værdifuld... på den ene eller den anden måde.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 20.01.2018 20:19
Nyssa smilede, selvom hun var gammel, ville hun ikke kategorisere sig selv, som en runde trunte. I forhold til andre dæmoner havde disse været sammen med langt flere end hun havde. Af en eller anden årsag nåede de alle at dø inden akten skete. Måske fordi hun nød at dræbe mere end at have samleje med den anden. Måske på et punkt var hun lige så sadistisk som ham. ”Hvad ved du om det?” spurgte hun, med et lille drillende smil.
Nyssa blev næsten irriteret på sig selv, at hun nåede at svare ham, før han sagde det næste ”Ow ja, du er næppe den eneste med anderledes lyster” svarede hun med et lille lumsk smil, med en snert af en indikation at hun også have lyster, som nok fleste ikke besad.
”Ja, man skulle ikke tro det vel” svarede hun drillende igen. Nyssa bed mærke i, at han nævnte dæmoner, som din slags. Ikke en måde hun ville omtale andre racer på, men hun ville ikke kommentarer det, eftersom han havde også haft et langt liv og alle dæmoner havde nok ikke behandlet ham ordentligt.  

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 28.01.2018 12:56
Da hun hintede at hun selv havde 'anderledes lyster', var det meget fristende at forsøge at lokke hende med til, at de måske skulle prøve begge dele.
Hun var trods alt ualmindeligt køn, og hendes personlighed, om end en kende hemmelighedsfuld, var interessant.

Men Zane holdt tanken for sig selv. Denne pige ville ikke kunne lide det, det var han overbevist om.

I stedet nikkede han roligt af hendes ord, og sagde:
"Nej, man skulle nærmere tro at du var yngre. Men det er jo en af fordelene ved at være, hvad du er."

Så vidt han vidste, kunne dæmoner leve evigt - med mindre de blev slået ihjel.
Og selv i sådanne tilfælde, var han ikke helt overbevist om at de ville forsvinde helt...
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 09.03.2018 17:14
Nyssa smilede blot ”Ja til tider” svarede hun letter mystisk, dette måtte han også selv kende lidt til. Andre levede så kort nogle gange når tiden fløj afsted var den man engang kendte gammel og ikke nær så køn, som dengang. Måske nok også derfor at dæmoner oftest var sammen med andre dæmoner, fordi andet ville være underligt. Skulle Nyssa en dag finde mage, skulle det også være en dæmon, alt andet ville kun være løst.

”Hvad kommer så til at ske nu?” spurgte hun roligt, ellers ville dette møde vel snart have nået enden. Selvom han var yderst interessant så havde Nyssa også brug for hvile efter alle de følelser som havde strømmet ind i hende, derudover burde hun også rapportere dette til Ra.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 14.05.2018 21:14
Han kiggede lidt på hende som hun spurgte, hvad der nu skulle ske.
Det var et godt spørgsmål... og jo mere tid han havde brugt her, sammen med hende, jo mere nysgerrig var han blevet - og jo mere havde han lyst til at se hvordan hun ville tage det... hans lille, sadistiske hemmelighed.

Men for en gangs skyld var det ikke en htrang til at tvinge. 
I virkeligheden føltes det måske mere som... en mulighed?

Måske... måske ikke... måske slet ikke... men:

"Enten," sagde han med et smil i hendes retning,
"skilles vore veje her, i hvert fald for nu... så kan det være at vi mødes en dag igen. Og ellers?"

Han lænede sig lidt frem i stolen, og rejste sig op før han fuldførte sætningen og kastede bolden over til hende:
"Tjah... mit værelse er nummer ni." 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong, Krystal Administrator
Lige nu: 3 | I dag: 10