Indsæt nyeste tegninger her

Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 27.09.2010 21:12
Renatika - Jeg elsker på den måde du har leget med lyset og skyggerne på. Det giver sit helt eget særprægede udtryk som jeg virkelig elsker! Også at der  er noget "firkantet" over baggrunden. Som altid, tegner du sådan nogen flotte tegninger!

Morgoth - du har også din helt egen tegnestil! Hvilket jeg synes at du skal holde fast i! :3 Og jeg ELSKER den comic der er mellem Morgoth og Samson på den tegning!

Renatika igen xD - Jeg elsker den nederste tegning ude til højre. Der er dejligt mange detaljer i det billede, og poseringen er bare.. rar at se på, hvis man kan sige det sådan.

En pige i sneen, ikke nogen bestemt pige.

En kvinde der falder i vandet, men som ikke er en hel almindelig kvinde. Ikke nogen bestemt karakter, men den skal dog rettes lidt til, hvilket jeg ikke har fået gjort endnu. xD

Og her kommer så en lille.. humoristisk tegning... med Morgoth og Samson :D
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 10.10.2010 18:16
Morgie - me thinks me knows why slamse gets spanked, but I could be wrong - elsk på morgie-porkie tegningen ^^

Rena - tegning nr. 2 er virkelig yndig! nr. 1 er også hamemr godt lavet, specielt boblerne og det fantastiske ansigtsudtryk x)

Slamse - did we have to see that xD anyway lyseffekterne på nr. 2 rigtig flot OO

And here's my little tribute... og ja det er en scene der rent faktisk har udspillet sig her på kl og da jeg ikke kunne tage et foto, måtte jeg jo gøre noget andet x) Coockies to those who can guess the chars!
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 10.10.2010 19:03
#Rillo
Morgie og Venus 8D
SÅ FIIINT!

#Nova
Du ved hvad jeg synes. 8D
Derag

Derag

Lummerhummer

1693
karakterer

Derag 11.10.2010 17:15
Rena - o.o den første tegning er over-hyper meget fedt tegnet.
Den sidste er perv.
Nova - Du har for meget fritid med de farver xD
Desværre er den sidste perv.

...
I er alle sammen nogen pervs. *shun*

Renatika

653
karakterer

Renatika 18.10.2010 01:25
Undskyld Spike :c (og tak)
Her er en lidt mindre perv tegning med den samme karakter:
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 19.10.2010 19:06
Rena[/i]: Den er virkelig flot! And I bet people telle you this every time you post something BUT I love how you have your own style <3

Yes, another one ^^ er i fuld gang med at farvelægge, så nu må I bare nøjes med linearten.

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 27.10.2010 22:18
så må det vidst være min tur :3

Et ældre billede jeg tegnede, fordi der var en utrolig kærlig scene mellem de to. :)

Tegnede den her, fordi jeg skulle være medhjælper på en børneworkshop :) alle børnene udbrød: "SIMBA!" :D

og sidst men ikke mindst tegnede jeg jo vores allesammens parkour-admin Lii  ;)
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 28.10.2010 10:46
Jeg kommer med en masse kommentarer, selvom der ikke er ret mange andre der kommentere når de lægger tegninger ind.. Here we go.

Renatika - Argh! Damn you for at være så god! Og hvordan i alverden får du den der ting til at se så stenagtig ud? Ö!
Venus - Du har fået godt gang i detaljerne, hvilket får den til at se så from ud på sin helt egen måde. Meget flot! Du skal helt klart farvelægge den ja!
Yang - selvom du ikke har skrevet hvem de to lovers er, ved man det! Rex og Yang self. Hader dig for at kunne tegne dyr! XD Ej, hader dig ikke.. du er bare en møgunge er du! (; Elsker den tegning af Parkour Lii! Det ville være så typisk hende! XD
Feanor - aaaaw! Hvor er den kær! dejligt med detaljer som gir' en masse at se på. (:

Har også lige et par tegninger :b

Først to tegninger som er parallelle i forhold til hinanden. Dag/nat = harmonisk/ morderisk WOOO!

og til sidst min nyeste tegning, som jeg har fået lavet til plakat størrelse og hænger på min væg <3 :D Min char, Kathy Zet, som jeg ikke har fået gang i herinde endnu, selvom jeg sådan set har lavet hende :b
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 29.10.2010 17:50
#Slamse
Du ved at jeg synes at de er nice d:

#Feanor
Naiz.

#Yang
Yay Ray og Yang ! <3 Og løven som du ved at eg synes er nice 8D
OG MIG! Ffff I'm so epic!

Jeppes (Derag/Spike) falk. Jeg gad ikke lave den færdig. 1 lag på iScribble. Pen-tool only fff.

Gæst

0
karakter

jeg elsker folks vidunderlige værker :D
Vi burde lave en udstilling! :O
Rebecca

Rebecca

En true kætter

1514
karakterer

Rebecca 03.11.2010 16:55
Ally - Du er så SYG til at lægge skygger. Jeg elsker hvad du laver :O
Slamse-vamse - Du bliver bare bedre og bedre. Så snyd. (og den perverse tegning du har lavet med Morgoth og Samson - FØJ! Hvordan kan du OVERHOVEDET tænke på sådan noget?!! XD)
Yang - Naws, de er virkelig flotte. Motiverne er rigtig romantiske - det første i al fald - og vildt søde.
Venus - Du ved hvor meget jeg elsker den MorgiexVenus tegning. Den er herlig! <3

Jeg har ENDELIG fået en scanner! Så I kan godt regne med, at jeg går amok i det her forum! :D

Ze Lord of Darkness <3
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 03.11.2010 17:10
Hvorfor har jeg ikke en skanner!! *Had på sig selv*
Jeg vil også vise mine utrolige dårlige tegninger!! xD

Renatika

653
karakterer

Renatika 06.11.2010 19:15
#Venus - Whoa, enormt fedt design! Glæder mig til at se farvelæggelsen.
#Yang - Den første har en rigtig hyggelig stemning. Godt fanget.
... hatten skræmmer mig :c
#Feanor - Okay, når det ikke er dig der har lavet den vil jeg ikke komme med de helt store kommentarer, men den er virkelig sød x3
#Samson - Jeg kan altså godt lide den måde du laver skygge og lys på - rigtig mange flotte detaljer i tegningerne med rummet. Kan rigtig godt lide den med Kathy, især håret og ansigtet.
#Ebuddy - ... fugl @_@ Pwetty.
#Morgie - Den har jeg vist udtalt mig om~ Så dejlig.

Det første reference-skema jeg nogensinde har færdiggjort. Jeg ville egentlig poste et link for ikke at ødelægge siden, men ... meh

Gæst

0
karakter

og fordi jeg er for doven til at sætte dem direkte ind kan i få den tvivlsomme ære det er at klikke på links xD

http://hachitaki.deviantart.com/#/d31xoa7
Kiraméz, min lille drømmemanipulater af en dæmon... Der har en lidt halvpsyco svaghed for fostre >>'... Og nej han er ikke blond, han er sorthåret! ( lige for at understrege det, er bare ikke øvet nok i at 'inke' til at jeg tør 'inke' hår )

http://hachitaki.deviantart.com/art/Aki ... itaki&qo=0
somebody shoot me for even drawing this * hides *.. well 3 måneder uden internet leder til en del kreativitet.

Har mange flere tegninger liggende, de mangler bare at blive scannet ^^,
Rebecca

Rebecca

En true kætter

1514
karakterer

Rebecca 08.11.2010 12:58
Renatika - Du er så usandsynlig dygtig. Elsker på den måde du laver dine skygger, ved at lægge forskellige farver ind i dem. Også holder jeg utrolig meget af, når du tegner Rena. Elsker hendes surmulende, ansigtsudtryk. >:D

Ytriel - Har godt siddet og kigget dit galleri igennem, inde på dA, efter du lagde dine nye tegninger ud. Pisse gode! :D

And a new one with Morgie. Now without a nose <3

Renatika

653
karakterer

Renatika 22.12.2010 18:35
JA HER KOMMER JEG IGEN HURR HURR

#Ytriel - Dine karakterdesign er altid så søde og kreative. Jeg kan godt lide dem :3
#Morgie-Becca (Ja, det er dit navn nu) - Forstyrrende god som altid. Hvad pokker har du gjort med hans næse.

[url]http://www.tjatter.dk/pic/solstice.png[/url]
Glædelig Vintersolhverv + andre vinter-relaterede helligdage.

Avia

504
karakterer

Avia 29.12.2010 18:12
Rebecca - Super fedt lavet, meget spændende motiv 8D

Renatika - ... <3 Den er meget, meget smuk!

Og så en tegning af Renatika og Lucifer i idyl (Dvs. ikke i gang med at tæve hinanden).

Renatika

653
karakterer

Renatika 30.12.2010 18:03
#Avia - Du ... tegner dem ... så smukt ;^;

#0 - Jeg er i gang med et Nuzlocke run i mit Pokémon LeafGreen-spil, så selvfølgelig skal jeg lave en generisk tegneserie over det: http://www.tjatter.dk/pic/nuz1.png

Også en hurtig tegning af en ny karakter:
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 31.12.2010 01:08
Okey så vil jeg sætte nogle af mine ind xD,
Faktisk mine første jeg officielt lgger ud :o
men beklager den dårlige kvalitet da det e rtaget med web cam og jeg har ikke nogen scanner :(

Ved godt der er nogle fejl hist og her, men de ville ikke som jeg ville til sidst så har lagt det lidt på hylden :P
Rebecca

Rebecca

En true kætter

1514
karakterer

Rebecca 11.01.2011 19:33
Avia - Som jeg har sagt tidligere: jeg elsker dine tegninger; bliver helt opslugt i din tegnestil! Men helt præcist til den her tegning, med Lucifer og Rena - Deres ansigtsudtryk er utroligt flotte. Derudover, den måde du har farvelagt dem (og især deres hår!!) er sindssygt flot! Godt arbejde!
Rena - Du ved hvad jeg synes om dine tegninger .... ARH, Jeg vil også kunne gøre sådan! Din farvelægning er også helt fantastisk. Give me ya skills! >:O
James - Jeg vil skide gerne kommentere dine tegninger, men jeg kan bare ikke se dem særligt godt. Jeg er mega blind selv, so sorry! >__< - MEN, det jeg kan se ser pisse fedt ud! Lad os se mere!

Det er længesiden jeg har tegnet .. ordentligt - og holdt kæft hvor har jeg savnet at lave en GOD tegning. Den her er ikke superb, men alligvel er der et eller andet ved den jeg synes der er fedt. Måske skyldes det manden? Who knows?
Her har I i hvert fald en tegning er Mistah J
(giv mig endelig kritik - det er derfor jeg poster my shit herinde! <3)
[img]http://i283.photobucket.com/albums/kk303/Blitz-bat/mr_j2copy2.png[/img]
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 6