Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 27.09.2007 20:01
hun siger ikke rigti' noget.. "de.. det ved jeg ikke" siger hun meget stille go ser ned på sine fødder
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 27.09.2007 20:03
"så er det også bedere at du bare la' mig være" prøver at skubbe sig videre kolapser han på vejen og falder på knæ. begynder at hoste kraftigt, og koster en smulle blod op.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 27.09.2007 20:07
hun går roligt hen til ham.. hun ser lidt væk fra ham, mens han hoster blod op >3
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 27.09.2007 20:10
hivene efter vejret stabler han sig vaklende på benene, og nærmest råber: "Hold dig væk fra mig! jeg ender også bare med at dræbe dig!!"

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 27.09.2007 20:12
hun ser forferdet på ham.. "hva...hvad mener du?" spøger hun stille, selvom hun næsten kan regne det ud >3
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 27.09.2007 20:22
grinner svagt. "jeg er en forbandet mand min ven, forbandet til at dræbe i al evighed for min dumhed!" de sorte skyer på himlen begynder langsomt at trække sig sammen.. det trækker op til storm.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 27.09.2007 20:25
hun mærker at stemningen bliver lidt mere dyster da det trækker op.. hun gyser let da han så siger han er forbandet
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 27.09.2007 20:26
falder om på jorden og hiver sig frem med sin venstre arm. "Han kommer tilbage for at tage mig.. jeg kan ikke undslippe!" lyder både sindsyg og frustreret

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 27.09.2007 20:29
hun ser på ham med lidt væmmelse i blikket, hun syntes mere han virker sindsyg, en bare syg x'D
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 27.09.2007 20:32
frem fra det der virker som ingenting trækker han sit sorte sværd, og skubber sig op at sidde, holder kort sværdet og kigger tomt mod himlen "jeg har set så meget død.. og det er hans skyld"

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 27.09.2007 20:33
hun sukker og lukker roligt øjnene "det gør mig ondt" siger hun bare, men er så hel tavs bag efter
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 27.09.2007 20:34
lejer prøvende med sit sværd i den venstre hånd, og siger så "måske skulle man bare..." og resten af hans ord bliver overdøvet af et lyn der skære sig gennem himlen.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 27.09.2007 20:42
Rena fare sammen da lyntes kommer, hun er jo ikke så vild med lyn..
hun ser forsigtigt mod himlen, og hun ryster svagt x'D
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 27.09.2007 20:45
efter kort tids overvejelse peger han sværdets spids mod sin mave. "jeg tror bare jeg slutter det nu, før nogen andre kommer til skade.." det begynder at regne stille.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 27.09.2007 20:46
hun ser hurtigt på ham.. "nej! det må du ikke" siger hun og ser på ham med et forfærdet blik -.-
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 27.09.2007 20:48
begynder svagt at hulke, og svare hende så med rystene hænder "hvorfor ikke?! der venter mig intet andet end død i denne verden!"

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 27.09.2007 20:49
"jeg.. tror du jeg har lyst til at se en mere dø.." siger hun stille, og hun kommer nu til at tænke på Kiriya..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 27.09.2007 20:52
"det bliver din død du kommer til at se hvis jeg er her meget længere!" stikker sværdet mod maven, men stopper op lige inden det rammer med vide opspærede øjne, stivnet i den bevægelse han var i gang med. Stopper sågar med at trække vejret i et kort stykke tid.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 27.09.2007 20:55
en tårre triller langsomt ned af hendes kind, og hun vil ikke se på ham..
hun er blevet en smule.. eller meget våd, "jeg.. kan ikke være her mere.." mumler hun og sætter i løb væk derfra

(skal af -.- ses)

//out
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 27.09.2007 21:00
sværdet falder ud af hans rystene hænder, og flydene hvid væske skyder meget kraftigt ud af hans mund, næse og øjenkroge, efterfulgt af et kraftigt brøl af smerte der fylder hele skoven, og runger i evigheden. den begynder langsomt at sætte sig som forlængelse på hans maske som bliver en smulle bredere, hans ene synlige øje begynder at lysse gult, med det sorte i. smerte brøllet bliver afløst med en høj latter, der består af 2 stemmer, Chiba forsvinder pludseligt men latteren fortsætter med at runge et stykke efter ham, en stor flok fulle letter fra træ toppene.

//Out
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 13