Det grønne område ved vandet

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 06.02.2011 01:18
ide hun kysser ham og kærtegner hans krop kan han ikke lade være med at kysse hende og rører hendes krop han tager hendes hænder op over hovedet og holder hendes hænder oppe imens han stille kysser hende ned af halsen og ned forbi brystet og ned til navlen også op igen og ser så på hende og smiler hvor efter han visker hende i ørene " hvad vil du ha ". hvor efter han kysser hende igen og fører hende over til bredden men de er stadigvæk i vandet men bare tætter på kanten.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 06.02.2011 01:38
Idet han kysser ned ad hendes krop, læner hun hovedet tilbage, med lukkede øjne og sukker dybt. Hun nyder hvert sekund, hver berøring. Kombinationen af det kolde vand og hele situationen hun havde fået bragt sig i, eller rettere, situationen han havde bragt hende i, gav hende kuldegysninger over hele kroppen.
"Dig," hvisker hun tilbage og kysser ham på øret, ned ad kinden til hun finder hans mund igen.
Jath var begyndt at blive kold, men hun lagde stadig ikke mærke til noget. Der kunne havde gået mennesker og hvem-ved-hvad-ellers forbi dem, og hun havde ikke opdaget noget.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 06.02.2011 01:54
han smiler til hende da hun hun siger hvad hun vil ha, han mærker at vandet kulde godt kan give problemer i længden hvis de blev mere i det så han slår sine vinger ud og flyver op af vandet med hende i hans arme, hvor efter han går over under halv taget og ligger hende ned på jorden og forsætter med at kysse hende på munden groft og fører hans hænder rundt omkring på hendes krop.
achillius vil virkelig gå hele vejen med hende han vil sige nej til alle andre tilbud han nu må få, for han vil kun være sammen med hende, selvom han ikke kendte hende så godt

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 06.02.2011 02:20
Idet de flyver op af vandet kan Jath godt mærke hvor koldt det er ved at blive, men hun kunne ikke være mere ligeglad. Hun var varm indeni, og det var nok for hende. Hun gengælder hans kys lige så intenst, og bliver ved med at holde ham så tæt som muligt.
Hun havde aldrig følt sådan for nogen før, men det her føltes rigtigt. Hun vidste ikke hvordan hun kunne være så sikker allerede, men det var hun. Hun håbede, og troede på at det ville vare ved. Afstand imellem dem ville ikke gøre nogen forskel, men hun ville være glad for alt den tid hun fik lov at bruge sammen med ham.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 06.02.2011 12:31
han stopper kort med at kysse hende og ser blot på hende " vent lige altså blev liggende " hvor efter han rejser sig op og går hen bag et træ hvor hans taske står som han altid har med hvor han tager et tæppe frem og går hende til hende og smiler til hende " her tag det her om dig sådan du ikke fryser" han vil ikke ha hun skulle blive syg i hans selvskab, han sætter sig over på en træstamme hvor efter han løfter sin hånd lidt og hans taske kommer hen til ham, han ser på hende " bliv der og sid stille " han trækker et tegnebræt op af tasken og en plyant hvor efter han begynder at tegne hende, hans blik er på hende i få sek også på papiret, hver gang han ser på hende smiler han til hende men hun kan ikke se andet ind hans øjne da han holder papiret nogen lunde tæt og det gør at vinklen mellem hans mund og hende er dækket.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 06.02.2011 13:08
Jath kigger mistroisk på ham, da han beder hende blive liggende og går væk fra hende. Hun sætter sig alligevel op og kigger efter ham. Da han giver hende tæppet griner hun lidt af alle hans bekymringer. "Pfff.. Tak," siger hun, og vikler tæppet rundt om sig. Hun sidder helt skjult i tæppet, så kun hendes hals og hoved kan ses. Hun måtte indrømme, at det var rart. Det var først nu hun bemærkede hvor meget hun egentligt frøs, og tæppet hjalp en hel del. Da han igen gik fra hende og sætte sig på en træstamme og igen bad hende blive siddende, kiggede hun skeptisk på ham. Hun havde regnet med, at han ville sidde med hende og måske holde om hende. Men da han tog papir og blyant frem, og det gik op for hende hvad han skulle til, kunne hun ikke lade være med at smile. Hun blev siddende helt stille og kiggede ham i øjnene, smilende til ham og undrede sig over, hvor god han mon var til at tegne.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 06.02.2011 13:28
hans blik som hele tiden er på hende også papiret imens han smiler inde i sig selv efter lidt tid rejser han sig op og går hen til hende " så nu er jeg færdig " han sidder sig ved siden af hende afslappet og visse hende den tegning han havde tegnet af hende, som efter hans egen mening lignede hende rimlig godt, achillius havde i den tid han ikke vidste hvad han vil begyndt at tegne og var blivet god til det men det var bare en hobby for ham ikke andet, for achillius behøvede ikke at tjene penge eller noget han havde nok af dem.
han ser på hende med et smil " det kunne være du skulle tag noget tøj på sådan du ikke bliver syg" siger han smilene, imens han ser hende i øjne

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 06.02.2011 13:50
Jath sidder tålmodigt og venter til han er færdig og kommer hen til hende med tegningen. Hun så på tegningen med store øjne. "Er jeg flot?" spurgte hun drillende og blinkede til ham. Hun var virkeligt imponeret. Hvor mange talenter kan én person have? tænke hun ved sig selv. Hun kiggede længe på tegningen, derefter kiggede hun på ham. Hun kyssede ham en enkelt gang på halsen. Så rejste hun sig op, lod tæppet glide af hende, og gik hen for at finde sit tøj. Til alt held var det blevet tørt. Hun tog det hele på, inklusive kappen. Hun foldede tæppet sammen, gav det tilbage til ham, og satte sig så ved siden af ham med hovedet på hans skulder.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 06.02.2011 13:59
han smiler til hende " nej det er bare sådan jeg gerne vil ha du skal se ud " siger han drillene hvor efter han smiler " nej du er nemlig så pæn i mine øjne" og smiler da hun kysser ham på halsen.
da hun rejser sig op og tæppet glider ned, kunne han ikke lade være med at kigge på hendes stortset nøgne krop, han slikker sig om munden kort og smiler til hende da hun kommer hen til ham og sætter sig ved siden af ham med hendes hovede på hans skulder.
" det er skønt det her bare dig og mig " siger han kort og holder om hende

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 06.02.2011 14:19
"Ja, jeg tænkte det nok," sagde hun, og lod som om hun var fornærmet. Men hun kunne ikke lade være med at smile når hun så på ham.
Da hun sad med hovedet på hans skulder, foldede hun sine hænder endnu engang og fremtryllede en håndfuld små, røde sommerfugle. Hun kiggede op mod månen og tog hans hånd i sin. "Jeg er helt enig," svarede hun. "Gid det kunne være sådan altid." Det var efterhånden blevet ret sent, og nattens lyde begyndte at komme frem. Jath var efterhånden så vant til at sove udenfor, at lydene gjorde hende søvnig. Hun lukkede øjnene og faldt næsten i søvn, mens hendes sommerfugle begyndte at forsvinde igen.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 25.10.2011 22:45
vadnet plasker ned fra et sted højere oppe, men herude på det grønne område er lyden ikke helt så høj. Der lyder et pladsk, og en kaskade af vand bliver sendt ind over området og skyller Ihsan op på bredden, hvor hun hoster og harker. Det er ikke hver dag man bliver smidt ud over et vandfald, og ikke hver dag man falder i vandet, når man forsøger at rense sine sår. Men Ihsan klarede begge dele på én gang, og nu ligger hun halvdød og drivvåd på bredden, hvor hendes kløer klamrer sig til jorden. Åh hvor hun dog hader vand, og hun ahvde endda næsten lige været i bad. At ligge der rystende af kulden fra det kolde, kolde vand var det sidste, hun havde lyst til, og de sidste minutters jammerlige kamp for overlevelse gjorde det svært for hende at se det hele som endnu et eventyr.
Tænk at en ting som at rense sine sår kunne udvikle sig så farligt og komplet uhensigtsmæssigt og kaste hende guderne måtte vide hvorhen.

Base: autumnpixels doll af mig
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 25.10.2011 22:48
Maki åbner brat øjnene og kigger rundt.. Vand plask? o.o hva var det?? Nu var hun blevet vækket fra sin lur.. Hun rejser sig og fortsætter sin søgen på hvad det var der havde vækket hende.. Hun høre host og hopper forskrækket rundt og opdager en lille klump ligge på græsset.. Hun bevæger sig langsomt over mod klumpen for at se hvad det er ..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 25.10.2011 22:53
Ihsan stønner og spytter mere vand ud, før hun kæmper sig op på albuerne og trækker håret væk fra ansigtet. Hendes øjne er slørede og forvirrede, da de kikker rundt, og hendes hale ligger fladt ved hendes side. Hun får øje på Maki, der kommer mod hende, og lægger hovedet lidt på skrå kun for at blive overvældet af alt det vand, der kunne ligge derinde og som nu faldt ud og forbedrede hendes hørelse en del. Den lille lemurpige ligner et godt måltid mad, men heldigvis for hende er Ihsan ikke sulten og er desuden for desorienteret til at angribe. Lige nu er det ikke gået op for hende, lemur-pigen er keidran som hun selv, hun ser bare et lille dyr komme hen mod sig ganske varsomt.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 25.10.2011 22:56
Maki stopper op og kigger skræmt på Ihsan.. Hun går et par skridt tilbage af frygt for angreb.. Hun kigger hurtigt rundt efter en flugt vej, og da hun har fundet et muligt gemme sted bevæger hun sig langsomt og forsigtigt tættere på, for at undersøge om Ihsan er okay.

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 25.10.2011 23:00
"Jeg er ik..." Hun afbryder sig selv med et host, da det går op for hende, nøjagtigt hvad, hun står overfor. "Ikke farlig!" slutter hun og forsøger anstrengt at smile, hvad kun bliver til en halv trækken i den ene mundvig, der dog er meget mere tiltalende end hendes normale smil. Hun forsøger at komme op på knæ, men har ikke kræfter til det og falder pladask på maven og slår hagen i jorden.
"Mrrrjiauv!" stønner hun og hoster lidt mere vand op.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 25.10.2011 23:03
Maki hopper lidt hurtigere over mod Ihsan.. ''Er du okay??'' hvisker hun forsigtigt.. Hun hopper lidt tættere på og sætter sig ned en meter fra Ihsan og betragter hende :D

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 25.10.2011 23:08
Ihsan forsøger igen at komme op, men ender med bare at trille om på siden, så hun kan betragte den lille keidranpige.
"Jeg er faldet ned ad vandfaldet," ler hun hæst, "Jeg er lidt svimmel." Og så hoster hun mere vand op. Utroligt hvor meget vand der egentligt kan være i ens lunger, men så langt tænker Ihsan nu ikke. Hun ligger bare og funderer over, hvordan hun endte i vandet. Uh sommerfulg! Hun løfter sit slørede blik mod en sommerfugl, der flyver dovent forbi, og hun dasker let til den med den håndslignende pote af bare vane. Det gør hende lidt bedre tilpas, og hun hæver sig op på albuen igen.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 25.10.2011 23:10
Maki griner lidt a Ihsan og hendes sommerfugl... ''Ehhm .. Hvad lavede du for enden af vandfalden?'' Maki kigger undre på hende og sætter sig til at pille ved sin lange stribede hale :D

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 25.10.2011 23:14
"Jeg faldt i vandet længere oppe. JEg var ved at rense mine sår." Hun sukker tungt og peger mod en bred flænge, der er synlig ved hendes mave, når hun trækker pelsen væk. Hun peger også mod to sår i sit ansigt, og ryster så på hovedet ad sig selv. "Jeg ved ikke hvordan." Tilføjer hun lidt efter og ender med at glide ned på siden igen og bare ligge med håret spredt ud som et flammehav under sit hoved.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 25.10.2011 23:17
Maki betragter Ihsans hår og bliver lidt misundelig.. :i Hun tager en tot af sit eget sorte hår og piller ved det med to fingre.. Hun ligger hovedet på skrå og undre sig lidt over Ihsan's svar mens hun kigger nærmere på flængen ved hendes mave. ''det ser smertefuldt ud'' siger hun forsigtet og kigger derefter op mod toppen af vandfaldet.

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Blæksprutten
Lige nu: 2 | I dag: 12