Indsæt nyeste tegninger her

Xenix

Xenix

Le Blood God

2724
karakterer

Xenix 31.01.2010 22:04
Morgoth: Hahahahaa .. .Priceless xD

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 02.02.2010 16:31
Jeg har været kreativ igeeen :3
sender link fordi jeg altid kommer til at spasse med størrelsen
here u go:
[url]http://mulleelsker.deviantart.com/art/Daniels-Mutant-Whale-152550602[/url]
fordi min ven, Daniel ville have en mutanthval xD

Renatika

653
karakterer

Renatika 03.02.2010 18:51
#Morgie - Du ved godt hvad jeg synes om den xD Den er så godt ramt.
#Yang - Hval <3 Elsk CB

Mere Skyler-plah-fnah-musik-afhængig.
[img]http://www.tjatter.dk/pic/skylermusik.png[/img]
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 06.02.2010 18:13
Renatika: Niiiice... specielt at cigarretten er det eneste, der egentlig er farvet... cool

Morgie: Den der er bare langt ude xD

Yang: eeeelsk på hvalen - hvor er den - på en absurd måde - vanvittigt kær   :D

Renatika... igen x): Elsker den der tegnestil, den er så dejligt anderledes ^^

Pyh... det er længe siden, jeg har postet noget herinde. Men den her tegning er jeg temmeligt stolt af ^^

og nej, tøjet er ikke gennemsigt - planlægger bare at lave en base ud af den^^
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 06.02.2010 21:47
#Rena
U KNOW I HEART IT !! *heart på Leo og Rexie der btw begge er blevet gemt på compen!*
This will not be the last time u see diz!

#Morgie
- ... that's just weird !! XD

#Isa
- You know I heart ur whale!!

#Rena
- U know what I think bcuz I roxx and skyler is cool bcuz Leo made him.. or... something

#Venus
- ... U know what I think tuu 8D Lol

#blob ... eller... bare mig 8D

Davien, den besværlige knægt ! (Og han er selvfølgelig ikke tilfreds XD)

Bambi lol

Davien lol

Davien igen lol ! XD (SE ALLE DE GANGE HAN NAKKEDE MINE TEGNINGER ! XD)

Pirates l0l

LEONARDO IS NOT PLEASED (fordi jeg skulle afslutte ordentligt!)

Renatika

653
karakterer

Renatika 16.02.2010 02:10
#Venus - urh, du har god grund til at være stolt. Den er dejlig~
#Lii - ...... Den af Leo gør mig lykkelig. Du ved at jeg elsker dine tegninger :)

Ooog, den jeg har tegnet er lige lidt for stor til at komme herind ... så jeg bliver nød til at få jer til at klikke på et link. Sowwie: [url]http://www.tjatter.dk/pic/skylergade.png[/url]

Fff o3o

Gæst

0
karakter

#Venus - urh, du har god grund til at være stolt. Den er dejlig~
#Lii - ...... Den af Leo gør mig lykkelig. Du ved at jeg elsker dine tegninger  :)

Ooog, den jeg har tegnet er lige lidt for stor til at komme herind ... så jeg bliver nød til at få jer til at klikke på et link. Sowwie: http://www.tjatter.dk/pic/skylergade.png

Fff o3o

omfg love it !

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 19.02.2010 13:58
Jeg elsker at lave disney-fanart xD
[url]http://mulleelsker.deviantart.com/art/There-is-no-home-154651333[/url]

Lii; U know i heart all your things! (especially bambii)
Renatika; Du, du... argh! du er alt for god!
Venus; Jeg kan godt lide hendes udstråling; hun virker rolig, og samtidig koncentreret :3

Renatika

653
karakterer

Renatika 19.02.2010 19:19
#Yang - aw, hvor er den sød <3 Virkelig, den gør mig helt glad =D

Mere stort halløj - lang tid siden jeg har tegnet Ren ...
http://www.tjatter.dk/pic/rentree.jpg

Og progress-shots fordi ... ja ...
http://www.tjatter.dk/pic/progress.gif
Rebecca

Rebecca

En true kætter

1514
karakterer

Rebecca 19.02.2010 23:04
Rena - HVOR ER DET SINDSSYGT! <3 <3 <3
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 20.02.2010 00:45
#Ren
Du ved hvor jaloux jeg er på dine evner.

#Yang
Så den godt på dART 8D I liekz it !!

... Rex wuz here!

Gæst

0
karakter

Rex: Oo.. Den der gif-ting.. må jeg godt spørge hvor/hvilket program du bruger til det?
Renatika: Og det første jeg ligger mærke til er ikke Ren, men til gengæld fugle-smileyen xDD sorry.. Men godt lavet. Elsker at der kun er henholdt til jord-farver. <3
Yang: ooh.. I liek.. Tror ikke jeg selv kunne lave samme slags. =W=
Renatika: ( igen ) xD Jeg er helt vild med den!!! Argh * kramme den til døde *
Alwyn: Blob på Frø-gloende-Davien og IMNOTPLEASED Leonardo xD

Ooog min tur til, igen, at spamme herinde.

Den kommer ind som link fordi den.. Ganske enkelt er for stooor xD. ( Det er de faktisk alle sammen men tyss på det xd )

http://hachitaki.deviantart.com/art/Bad ... -154800314
Glo på musikvideoen der er i beskrivelsen.. Aaargh jeg elsker den >w< Damn u russian people xD

http://hachitaki.deviantart.com/art/Dem ... -153859271
Og nogle doodles jeg smækkede sammen.. Alle sammmen af den slags kanin som Ytriel kan forvandle sig til xDD ( Daarw he's a cute rabbit ) Største delen lavet mens jeg var dødtræt.

* stikke af *

Renatika

653
karakterer

Renatika 22.02.2010 19:24
#Ytriel - F... fuglesm..? Åh gud. Jeg kiggede lige på tegningen igen, og du har ret, der er et smilende ansigt i fuglene! Argh, det var slet ikke med vilje XD XD Haha.
Og, gosh, dæmon-kanin <3
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 23.02.2010 22:08
#Ytriel
Jeg brugte Photoshop XD
Den hakker og er grim med vilje, fordi jeg skulle eksperimentere med... Ja en dims. Og så skulle jeg bare lige hurtigt lave noget XD

Renatika

653
karakterer

Renatika 19.09.2010 10:23
Denne tråd er ret død. BUT NO LONGER! Jeg har sådan ca. et ton tegninger at smide i hovedet på jer.

Nyeste først:

Renatika, fordi jeg savnede at tegne hende og fordi jeg havde lyst til at lege med lys og skygge. Hvis kommer til at spille med hende, btw, så er det her hendes default ansigtsudtryk.

En der er for stor til at poste her. To karakterer fra den roman jeg er i gang med. (som forresten kan læses online per 2. oktober *skamløs reklame*)

Egentlig mest en skitse som fik smidt noget farve på fordi jeg syntes den var nuttet. Fra førnævnte roman igen.

Endnu en stor en. Renatika, fra et spil med Morgoth og Lucifer vi har været igang med.

En stor en, helt tilbage fra april. Nogen der kan lide nordisk mytologi?

Og kom så i gang med at poste tegninger, folkens!
Rebecca

Rebecca

En true kætter

1514
karakterer

Rebecca 21.09.2010 17:20
Rena - Jeg ønsker mig stadig en tegning af dig *w*
- Og med hensyn til tegningen, der skal være taget ud fra en scene med vores MorgothxLuciferxRenatika, kan jeg godt lide at Morgoth har formået at ændre Renatikas default ansigtsudtryk. He is truuuuely a evil sonofabitch .. and a pervert toooo
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 22.09.2010 12:12
#Emmett
Det tredje billede (altså den med barnet og.. moren?) er en vidunderlig tegning. Ansigtet er så dejligt og selve bevægelsen i billedet er på én måde uendelig og stadig stillestående. Kontrastfarverne grøn og rød var et godt valg. Det røde klæde og det blonde hår giver barnet en hellighed, som ikke helt kan beskrives. Din simple dog alligevel realistiske stil er vidunderlig, og jeg bliver så glad når jeg ser dine tanker.

Mht det nye renatika-billed, så kan jeg umiddelbart ikke sætte mine fedtede fingre på andet, end at hendes underlæbe er meget tynd? Men det er måske meningen; jeg ved ikke. Igen er de en vidunderlig tegning hvor du viser, at du mestrer farver så vel som atmosfære.
Jeg er en stor fan af dig!

< Og så fjernede man dem igen fordi... Ja bare fordi... >

Renatika

653
karakterer

Renatika 22.09.2010 17:15
#Elizabuddy - Whoa, tusind tak! Gosh, du kan slet ikke forestille mig hvor glad det gør mig. 'Moren' er faktisk en mand, men det er meningen at han (og resten af racen) skal se androgyn/feminin ud, så jeg tager det som en kompliment xD
Du har måske fat i noget med underlæben. Det må jeg lige tænke over næste gang, i hvert fald.

Holy cow, den af Altaïr er fed - ansigtet og hånden er fuldkommen naturtro, og det på trods af at det forestiller en animeret karakter, hvis jeg har forstået det rigtigt. Det er fandeme godt klaret. ... Guh ... den hånd ... pæn <3

...

Hvad MENER du at du ikke færdiggør David?! FY.

#Morgie - Hahah, man kan sige meget om din karakter, men dén slags er han dygtig til.
Rebecca

Rebecca

En true kætter

1514
karakterer

Rebecca 25.09.2010 21:53
Emmett - Du ved hvad jeg synes om den tegning. Jeg misunder dig SÅ meget. <3
Lii - Du er blevet helt vanvittig dygtig med pixels! Sidder og måber hver gang jeg ser dit arbejde, med David'babe. ARH, jeg vil også kunne det!

Profil-portræt-ting af Morgoth himself. Jeg er rådden til at tegne ham, må jeg nok indrømme. Jeg undskylder for den dårlige kvalitet (- som har nakket vildt mange detaljer). Min scanner fucker. Guess right, det er kun en linje tegning - manden er IKKE hvidhåret. <3

Fordi jeg er Nova joker voldsomt med det. OG JA, det forestiller SANDHEDEN 8D (ja samson er gay, og har en utrolig usammenhængelig røv)

Renatika

653
karakterer

Renatika 26.09.2010 18:22
#Becca - Jeg har vist allerede udtrykt min mening om det portræt, men alligevel - den er så skøn <3 Du har en enormt elegant streg.
... jeg ved ikke om jeg tør kommentere den nederste.

#0 - Jeg er så kedelig at poste (meget store) skitser, men det må I lige leve med.

IT'S SEDUCING YOU RUN AWAY!
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 6