Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 21.07.2009 20:19
Det kan godt være, at Ethelihn er en af mørket krigere, og det kan godt være, at hun til tider nyder at se folk lide, men her gik grænsen. Hun holder ikke til at se på det i mere et par sekunder før hun lukker øjnene. En svag rynke af ubehag mellem øjenbrynene er den eneste anden trækning i hendes ansigt, der er menneskeligt mulig at få øje på.
Da skrigende ophører åbner hun øjnene igen, hvorefter hendes underkæbe falder et par centimeter. Jeg taker svækling i mig igen...
"Okay, jeg har fattet pointen... Jeg er ikke sikker på, jeg har lyst til at vide, hvad du er i stand til med staven..." mumler hun næsten uhørligt og forsøger at fremtvinge et ondskabsfuldt smil, men det bliver nærmere til en grimasse af ubehag, som egentlig passer fint til det, hun lige har været vidne til. Nu overvejer hun kraftigt at skynde sig afsted, men hvordan ville vet være muligt at opfatte den handling som andet end kujoagtig. Nej, hun er ikke bange.... I hvert fald ikke så længe hun er sikker på, hun ikke har gjort noget galt.
"Sometimes darkness can show you the light."
The Light af Disturbed

"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
Ridder Asha Drakkari
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 21.07.2009 20:26
Elizeph er tilfreds med hendes reaktion.
"Godt De forstod min pointe." siger han i samme rolige tone som hidtil.
Han gør en lille talepause inden han fortsætter med at føre samtalen.
"Et godt råd til Dem vil dog være aldrig at undervudere en mulig modstander. Det er jeg ikke i tvivl om at De nok er klar over, men om De bruger det i praksis kan jeg ikke udtale mig om." han lader sin nakke glide lidt tilbage så hans blik kan flakke frit og uhindret op på himmelen.. endnu en brise glider ind over stedet og flytter let til hans bølgede hårlokker, som egentlig står meget flot til hans blege hud og de helt grønne øjne..
Ved første øjekast er hans hår bare sort.. men kigger man nærmere, vil man ane at det faktisk er mørkere end sort.. på en ret ubeskrivelig måde.. umiddelbart ville man mene at sort er det mørkeste.. men Elizephs hårfarve træder lidt ud over det normale og umiddelbare.

Det skulle da lige være det eneste synlige bevis på at han måske ikke er så menneskelig som han ellers ser ud.

Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

//Elizeph ?imeiniz Qunazi ???????? Shinichiro ?ybrid
Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 21.07.2009 20:48
Hun ser ikke på Elizeth, da hun svarer. "Tro mig ,det gør jeg... Og lade være a tage for personligt, men du ligne et ægte rigmandsskvat. Og så kan du vel regne ud, at jeg ikke ligefrem opfattede dig som en trussel..." Hun er klar til at løbe, men hun regner ikke med den store reaktion fra Elizeth, når hun nu tog alting så forbandet afslappet. Efter den opvisningen han lige havde fremført, kunna han da umuligt tage nogen seriøst. Hun opfatter ikke sig selv som svag, men i denn situation er det pænt sagt lidt anderledes.
"Må man spørge, hvordan du er blevet så stærk... du ser ikke ud til at være mere en 25," spørger hun og vender endelig blikket mod Elizeth. Hendes stemmeføring har ændret sig bemærkelsesværdigt, for den er noget mere respektfuld og ingen hån at spore, som der ellers næsten altid er. Det generer hende faktisk en hel del, for hun føler sig som en eller anden spytslikker. Men det er kun efte hendes egen målestok. I forhold til de fleste andres, opfører hun sig normalt nu og overlegen nedladende til hverdag.
The Light af Disturbed

"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
Ridder Asha Drakkari
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 21.07.2009 20:56
Elizeph trækker blikket væk fra himmelen og ser på Ethelihn.. Han taler selv altid med en hvis respekt til andre væsner.. uanset udsende, afstamning, køn eller race.. og det samme med Ethelihn.. Dog værdsætter han meget at hun nu også har fundet kammertonen frem.
"Nej. Det er jeg skam udemærket klar over... Men jeg foretrækker at blive undervuderet. Hvis det kommer til det punkt at en krigsførring er nødvendig, giver det mig en fordel.." han holder en pause. mens hun taler igen. Han fjerner dog ikke blikket fra hende.
"Som De selv nævner ser jeg ikke specielt gammel ud. Det skyldes ene og alene min forfængelighed.. Men med 2.501 år bag sig, så kan man ikke undgå at få en del erfaring.".. først nu på dette tidspunkt kan man ane en ganske svag lille trækken på smilebåndet.. men det er så lidt at man bevidst skal stå og studere hans ansigtstræk for at bemærke det..
25.. ja.. det var vel en fin vudering? dog syntes Elizeph at han gerne ville tage lige et par eller 5 år af sit udseende igen.. Men ligenu lader han den sag ligge.. den slags gør han KUN i privaten-

Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 21.07.2009 21:12
Hendes øjne bliver pludselig meget store, da hun høre hans alder. Hun skæver til ørene Nej, ikke elver...
"Så du er dæmon? Det ville være en god forklaring... I så fald skal jeg bare finde ud af dit fulde navn, og så ville jeg have et vanvittigt kraftfuld kæledyr..." siger hun med et lille smil. "Men naturligvis ville du ikke være dum nok til at give mig det." Selvom det da vile være sjovt... Hendes hår rejser sig som en slange for så at lægge sig over hendes skulder. Hun sætter sig ned igen. Hun studerer hans ansigtstræk lidt, men uden at opdage smilet. "Måske er du også lidt for yndig til at være et ægte menneske." Hun er måske nok blevet mere erbødig, men hun en gammel vane som at gøre grin med folk er svær at slippe af med. Som sagt er der ingen hån i stemmen, så det er ikke ment som en fornærmelse. Det er hun lbare en anelse for bange til.

(beklager mine fantasiløst korte indlæg :P)
The Light af Disturbed

Ridder Asha Drakkari
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 21.07.2009 21:22
"Deres antagelse er korrekt." lyder hans første svar inden han ser frem for sig endnu engang.. han betragter lidt liget han før dræbte.. og forvirrede folk der forsøger at finde dødsårsagen.
Han finder det en anelse humoristisk.. det der med at hun så ville have et kraftfuldt kæledyr. det får endnu et af de der næsten helt utydelige smil frem på hans læber.
"Tja.. I så fald ville jeg gerne høre Dem udtale det formålstjenligt." er hans første svar.. han fylder dog op på det ved at sige lidt mere.
" medvidere hvis dette skulle lykkedes Dem, ville De ende ud i en krig." endnu en kort pause.
"Jeg tilhører allerede en hersker." hans smil forsvinder helt igen.. skønt det nu nærmest aldrig havde været der alligevel.
Skønt han er et særdeles barnligt lillle individ.. tænker han med en ubehaget rynke i panden.
Han kommentere ikke på det med om han er for yndig til at være et menneske.. i stedet for at tage det som et forsøg på at provokere eller noget i den dur, vælger han istedet for helt bevidst at tage det som en form for kompliment..

På sin vis kunne det vel godt tolkes sådan..

((de er helt fine ^^ det er ikke længden det handler om, men om der er noget og svare på X3 og det er der.. ))

Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 21.07.2009 21:45
Det er da nærmest ligegyldigt, hvad man siger til ham. Han er jo fuldstændigt ligeglad, tænker hun fornøjet over, at han overhovedet ikke tager sig af hendes kommentarer.
Hun er ikke helt sikker på, hun forstår, hvad han mener med en krig. Hvilken krig skulle det være? Vi er jo allerede midt i en? Nå, lige meget. Jeg kommer jo aldrig til at eje ham, så det bliver ikke nødvendigt at forstå. Hun regner dæmoner for at være for intelegente eller stærke til nogensinde at få en hærre. Derfor overrasker det hende en hel del at høre, at han faktisk er nogens slave. Det er meget sjællent Ethelihn bliver overrasket, og nu er hun blevet det indtil flere gange meget tæt op ad hinanden. Det virker nærmest sløvende. Hun egentlig først nu begyndt at synes, samtalen er interessant. Hun har også helt glemt, at hun havde nogel sager at ordne. Da er også lige meget på nuværende tidspunkt, da alle boderne (bortset fra en krammer eller to med ubrugeligt ragelse) er pakket sammen nu.
"Må man få at vide, hvem din herre er?" spørger hun nysgerrigt. Hun vil gerne vide, om det er nogen hun kender, hun bør begynde at nære lidt mere respekt for.
Den døde mand på brostene ligger nu bare og samler fluer. Det er et ret frastødende syn. Så kommer der et par halvvoksne drenge gående. De ser søgende ud - lige ind til de opdaget liget. De er åbenbart deres far. Den ene begynder at græde. efter at have siddet lidt ved hans side bære de to ham væk. Et trist syn... men jeg har set værre.
The Light af Disturbed

Ridder Asha Drakkari
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 21.07.2009 21:58
Elizeph retter lidt på nogle hårlokker endnu engang.
"Hans navn er Shinichiro... Ikke den skarpeste kniv i skuffen, men dog med et stort potentiale.." lyder hans svar.. hvad hun ikke ved er at Elizeph er underlagt nogle andre regler end mange fritstillede dæmoner er.. Det giver ham status og sikkerhed i det fællesskab, men samtidig også en indsnørrethed og ingen friheder.. men sådan har Elizeph altid levet, og han kunne ikke forestille sig andet.
hans blik falder hen på den døde mand da han bliver hentet.. Men Elizeph mærker ikke den mindste smule skyldfølelse.. den eneste tanke der slår ham er dog et svageligt gammelt minde..
Men det minde sviger dog et sted inde i følelserne på den ellers så kyniske dæmon..
I få sekunder lukker han øjnene og sænker hovedet for at sørge.. Ikke over den døde mand.. næh.. over en ganske anden død person..

Han lader dog ikke dette lidt nedslåede udtryk stå på andet end få sekunder, inden hans ansigt majestætisk former sig i den kyniske facade igen..

Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 21.07.2009 22:09
Hun ser lit forundret på den sørgende Elizeth. Hun går ud fra, det er for manden, han slog ihjel tidligere, selvom det virker ulogisk. det var jo ham, der slog ham ihjel. på den anden side, kan en med et så menneskelig udseende, ikke være fuldstændgit umenneskelig. Efter et stykke tid med tavshed rejser hun sig. Hun har ikke flere spørgsmål at stille, og hun gidder ikke sidde her længere.
"Nå, men jeg smutter," siger hun kro for hovedet og går tilbage af den vej hun kom. Hun skutter sig lidt i aftenbrisen. Nu ville jeg ønske, jeg havde haft min kappe med...

//out (smutter ses)
The Light af Disturbed

Ridder Asha Drakkari
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 21.07.2009 22:26
Elizeph nikker blot kortfattet som en afsked.. Det her havde været en mærkelig dag.. at han rent faktisk var faldet i snak med nogen, som ikke bare havde prøvet at provokere ham til det aller yderste, uden noget resultet..
Han rejser sig selv op.. (uden at have siddet i nogle fugleklatter, hvilket man efter sigende må mene er ret heldigt) og begynder så i et roligt tempo at gå hen ad gaden.. I et kort øjeblik slår tanken ham; Blev jeg bare for at føre en samtale med en fremmed?

Han ryster på hovedet og sukker let over sig selv.
Elizeph.. du er ved at blive blødsøden.. tænker han med en rysten på hovedet..

Så går han derfra som om intet var sket.

//out (baai ^^ )

Live

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Navarana 03.08.2009 18:21
Live kommer roligt gående, samtidigt med at hun gumler på et stykke friskbagt brød.
Det smager godt, syntes hun. Og mætter på hendes sult.
Hun sætter sig ved springvandet, uden at tage notis af vandet der engang imellem sprøjter på hendes bare ryg.
Det er dejligt, så varm som aftensolen er.
Kappen har hun ladet ligge et eller andet sted.
Og hvis hun havde et hjem, ville den ligge der.
Måske skulle hun få sig et arbejde?
Så hun kunne bygge sig et hus.
Hun ved det ikke rigtigt endnu.
Og ville det ikke være hygligst og nemmest hvis man var to om det?
Hun tænkte lidt videre over det, mens hun så på duerne der gik rundt og klukkede.
Og lyttede til menneskerne, der på vej hjem fra en lang dag på arbejde, eller en gåtur, eller hvad folk nu ellers lavede.
Hun gumlede videre på sit brød, og mærkede varmen og kulden i en perfekt balance,..

-Tegning lawet af: Life <'3
-'Et Liv indhyllet i Lys'-Rasmus Lyberth
-Lebbe/Homo, skindfreak og model i Ayame's tøjbutik! xD
SKULDERLANGT HÅR!!! O.O

Klikkelik ^^, Et NICE rpg <'3
http://www.kerigan.freeforums.org

Life Roseliana

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 119 år

Højde / 160 cm

Illusiane 03.08.2009 20:45
Klikklak, klakklik, klikklak, klakklik... Lyden af hove på brostenene nærmer sig, og om hjørnet drejer en smuk, sort enhjørningehingst. Han pruster, lettere overrasket over Lives tilstedeværelse, og tripper let. Han har intet udstyr på, i modsætning til soldaternes heste, der har bid, sadler og harnisk på, men rytteren på hans ryg formår alligevel at stoppe ham, med sine bløde ord.

"Rolig Fallafax, rooolig gamle dreng"
I virkeligheden er han kun 5 år, men det lyder så godt i den samenhæng, syntes Life, der lidt efter stiger af hingsten, og lader den drikke af det klare vand i fontænen. Hun har endnu ikke genkendt Live, der sidder med ryggen til, men hendes intuition siger hende, at hun kender kvinden.
Leen har hun ladet blive derhjemme. eller, hjemme og hjemme, hun har lagt den i et stort, dødt træ, i midten af sumpen i mørkets skov. Hun vil ikke risikere at den bliver stjålet. igen, altså.
Med faste skridt, og vingerne foldet tæt sammen bag hendes ryg, nærmer hun sig kvinden. Da hun ser hendes ansigt, udstøder hun et skrig af glæde, og falder hende om halsen.
"LIVE!"
~Don't try to catch me, you gonna' loose me.~
LIFE ER BLEVET EN NORMAL PIGE, TAKKET VÆRE LIVE! <3

~billeder kommer~

Live

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Navarana 03.08.2009 21:06
Da Live havde hørt hvad hun troede var en hest der kom gående, havde hun bare troet at det var flere der var på vej hjem, så hun havde ikke taget videre notis af det.
Hunhavde hørt stemmen, men var ikke helt sikker på hun kendte den.
Men da hendes kære veninde lige pludselig hang hende om halsen begyndte en glæde at boble i hende.
Hun udstødte et glædes råb, og slog sine arme omkring hende.
'LIFE! HVOR ER DET LÆNGE SIDEN!'
Hun holdt hende tæt ind til sig i et stykke tid, men slap så, og så over på hende.
'Hva laver du her??'
Hun smilte lidt ved det dumme spørgsmål.
Life var sikkert taget herhen, bare for at være et sted. Ligesom hende selv.
Men på den anden side kunne der jo stadig være et formål?
Hun vidste det ikke, og valgte blot bare at vente på svar, og se på din veninde hun ikke havde set i alt for lang tid,...

SKULDERLANGT HÅR!!! O.O

Life Roseliana

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 119 år

Højde / 160 cm

Illusiane 03.08.2009 21:21
Fallafax pruster lettere irriterret over de høje råb, men tager så ikke videre notis af det.
Life, der omsider har sluppet Live, smiler over hele femøren, men tøver, da hun spørger til hendes ærne. Skulle hun sige det? at hun faktisk ledte efter en sølle kryster, som hun havde lyst til at slå ihjel.. hun vil jo ikke lyve for Live..

"Jeg er bare på gennemrejse" siger hun, og skæver til Fallafax, der puffer forsigtigt til Life med mulen, for at få en bid brød..
"I har vidst ikke mødt hinanden; Live, det her er Fallafax, min rejsekammerat" Hun klapper hingsten, hvis horn skinner som tusinder af krystaller, i den sene eftermiddagssol..

~billeder kommer~

Live

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Navarana 03.08.2009 21:34
Hun tror på Life, da hun ikke regner med at hun ville lyve.
Hun smiler over den smukke Fallafax, og giver den det sidste brød hun har, mens hun klapper den.
'Den er flot'
Hvisker hun beundrene, og er et øjeblik opslugt af den.
Derefter ser hun på Life igen, og siger så glad,
'Hvor er i så på vej hen?'
Hun tager Lifes hånd, og ser hende ind i øjnene.
Hun har savnet hende. Måske mere end hun selv aner,..

SKULDERLANGT HÅR!!! O.O

Life Roseliana

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 119 år

Højde / 160 cm

Illusiane 03.08.2009 21:54
Life er lige ved at bryde ud i gråd, da Live tager hendes hånd. Dét blik hun sendte hende. så ærligt og blottet.. og hér sidder hun, og lyver hende lige op i ansigtet! men det er for Lives eget bedste, overbeviser hun sig selv om. Hvad ville hun ikke sige, hvis Life fortalte, at hun ville flå ham med hud og hår, og partere ham i 16 dele?!
nej, det er bedre at lyve, så.
Life stirrer kort på Lives hånd i sin, før hun forsigtigt, og med et spørgende blik på Live, kysser hendes hånd. hendes kolde læber møder kort Lives varme hud, før hun slipper, og rødmer let.
"undskyld jeg.." hun går i stå. Hvad skulle hun sige? 'jeg er fuldstændig forelsket i dig'? nej, vel? så hun siger ingenting.
Hun smiler til hingsten, der livligt guffer brødet i sig med en høj gumlen, og sætter sig på kanten af springvandet, ved siden af Live.
"Vi skal til paradisskoven.. vil du med?" hun smiler oprigtigt. At have Live med sig ville være fuldstændig perfekt, som i en drøm.. hun dingler let ed benene, ventende på Lives svar..

~billeder kommer~

Live

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Navarana 03.08.2009 22:04
Live ser uroligt på hende et øjeblik, mens hun ser på Lifes lidt anspændte ansigt.
Hun undrer sig over blikket, men accepterer at hun ikke vil fortælle hende det.
Istedet rødmer hun da Life kysser hendes hånd, og smiler genert.
Hun giver ikke slip på Lifes hånd.
Hun havde længe ubevidst vidst at hun havde varme følelser for Life.
Og det var ikke kun venskabelige,..
Men hun kunne ikke få det sagt.
Så derfor bliver hun utroligt glad da Life spørger om hun vil med.
Alt for at være mere sammen med hende.
Hun smiler stort, og ser ind i Lifes øjne.
'Meget gerne'
Siger hun blidt. Hun kan ikke tage sine øjne fra hende i et stykke tid,..

SKULDERLANGT HÅR!!! O.O

Life Roseliana

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 119 år

Højde / 160 cm

Illusiane 03.08.2009 23:09
Lifes smil bliver bredere, da Live siger ja. Hun ved ikke hvd hu havde ventet, men måske en mellemting?
ihvertfald ved hun, at hun har stærke følelser for Life.
Pludselig slår det hende; der er langt til paradisskoven- hvad nu, hvis life ikke kan ride?
Hun tøver lidt, og ser på Fallafax... han kunne godt være liiidt vild engang imellem..
"Super! meøøh... kan du ride?" spørger hun forsigtigt, og rejser sig op. en plan er ved at tage form i hendes hoved. Hvis Live ikke kan ride, må hun jo bære hende..
Fallafax puster sig op, og skraber i jorden, og er ikke til særlig stor hjælp lige nu- han virker så skræmmende som han står der, med den sorte pels skinnende, næsten lige så kraftigt som det skarpe horn..

~billeder kommer~

Live

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Navarana 03.08.2009 23:20
Hun ser lidt frem og tilbage fra Life til Fallafax.
'Eeeerm,. jah,. har gjordt det er par gange,.'
Hun står og tænker lidt over hvad de skal gøre.
'Men jeg kan også bare forvandle mig?'
Hun venter på Lifes svar, mens hun stadig holder hendes hånd.
Ubevidst begynder hun at ae den med sin tommelfinger, men tager sig hurtigt i det.
Hun rødmer igen og ser undskyldende på hende,..

SKULDERLANGT HÅR!!! O.O

Life Roseliana

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 119 år

Højde / 160 cm

Illusiane 04.08.2009 15:46
((UNDSKYYYYLD! *cries* mit net gad ikk på igen igår!!))

"Neej da! du skal ikke gå hele vejen! der er jeg ved ikke hvor mange kilometer til skoven!" udbryder hun, og fortsætter i en mumlen;
"Hvis du ikke kan ride, så bærer jeg dig" Hun smiler let, og møder Lives blik, idet hun aer hendes hånd.
"det er okay" forsikrer hun hendes stille, og smiler.
Det føltes godt, rart at have en, der aede hendes hånd, og var hende nær...
kærligt... ægte.
Fallafax pruster varmt, somom han kan fornemme stemningen, og tripper lidt væk derfra, for at lade dem være i fred..

~billeder kommer~
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Venus Fødselsdag! Læremester, jack, Mong
Lige nu: 4 | I dag: 8