Ved Vandfaldet

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 30.11.2012 21:34
Achillius så på hende med et smil men ide han bliver ramt af vandet, for ham til at ryste hovedet, han så på hende med det ene øje da det andet var der kommet vand i, han hår drybet ned på hans tøj "det er så i orden, det kan ske for hvem som helst " sagde han ironisk.
ide han mærker på hende at hun ikke rigtig var til ham fik ham blot til at tænke. han kiggede ned og slog sine vinger ind og på få min var de på jorden men 1 meter fra jorden slår han vingerne ud sådan de ikke vil styrete ned, han lander med begge føder på jorden og sætter hende af. han træder 3 skridt tilbage inden han slår hans vinger ind. han står med armene over kors og ser betragtende på hende. "tak for vand " han gik over til et sted hvor få sten lå han satte sig ned og lænede sig op af den, og så på hende kort inden han med sine hænder fik lavet et bål, han vidst at det vil blive en kold nat og nu var det stortset begyndt at blive mørkt så han måtte heller for gjordt klar til natten.
Achillius så over på Kathy og stirede blot på hende, hun var virkelig noget som man ikke løber ind i hver dag. han fjernet blikket og så blot på den ild der var i bålet.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Der gik ikke længe før hun igen mærkede suset i maven, men dette fik hende nu blot til at holde endnu mere fast om Achillius, han havde jo vinger! Så hun ville være i sikkerhed, så længe han altså ikke havde tænkt sig at begå selvmord - det regnede hun i hvert fald ikke med.
Ned gik det, og det tog ingen tid før hun igen mærkede suget, da han måtte baske for at holde dem lidt over jorden, da de var nær. Da hun kom ned på jorden igen så hun et øjeblik væk fra manden, stadig en smule ræd over hvad der kunne have været sket hvis bare hun havde faldt. Hende og højder var nok ikke de bedste venner, når alt kom til alt. Det havde hun vidst testet nu. Adrenalinen kørte stadig rundt i hendes krop, og hun nåede knap nok at registrere at Achillius selv havde fundet lidt væk fra hende og lavet et bål. Hendes ansigtstræk gik fra at være lettere irriteret, til at være rimelig mild at se på. Adrenalinen gjorde et hurtigt dyk.

Kathy havde mest af alt bare stået stille på det selv samme punkt, som hun var landet på efter flyveturen. Hun drejede nu sin overkrop en anelse, og vendte hovedet og fik øje på englen. Hun hævede lidt begge sine øjenbryn, og egentlig kunne hun godt se lidt det sjove i det hele nu. Hun havde fået sig et ordentlig chok, men efter at være i sikkerhed så var det nu ikke så slemt igen.
Et mildt smil tonede sig frem på hendes røde læber. Med det ene skridt efter det andet, nærmede hun sig nu Achillius. Hun stod stille et øjeblik en halvandenmeter fra hans side, men trådte så et par småskridt frem. Hun så et øjeblik ind i bålets flammer, og satte sig ned ved siden af Achillius, så de tilsammen dannede starten af en cirkel omkring bålet.

Hun så ikke på ham, men stirrede blot ind i flammerne.
"Du gav mig noget af et chok, men egentlig, så var det nu ikke så slemt igen.." Bemærkede hun med et smil på læben og med et lille glimt i øjet. Hun skævede til ham, stadig med smilet og glimtet i øjet.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 05.01.2013 12:43
Der gik ikke længe for Achillius kunne mærke at det blev koldere og koldere jo mere de sad ude, osse selvom der var varme fra bålet, han lyttede til hvert et ord hun sagde, og hver kunne et smil ses på hans læber.
" bare du ikke blev alf for forskrækket det er det vigtigste " smiler han og så på hende. han så på hende med et fast blik i øjne, han vifter kort med sin hånd imod Kathy og hun blev flyttet over til ham, hun var placeret tæt på ham så han kunne se hende direkte i øjne, hans blik var stadigvæk på hende " sig mig hvad vil du allermest " spurgte han med et blik som sad fast i hendes.
Achillius vidste at han enden snart måtte smutte ind til en kro eller slå et telt op ingen af tingene gad han lige nu, for nu var han i et godt selvskab som var værd at blive i.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"Mig? Forskrækket?" Kathy lignede en der kunne grine. Hendes smil på de pæne farvede læber, lignede mest af alt nogen som kunne briste og bryde ud i latter hvert øjeblik det skulle være.

"Jeg har mærket suset før, da jeg har hoppet ud fra et vandfald!" Bemærkede hun med en tydelig selvtilfredshed. Hun skulede til ham, da hun pludselig blev rykket meget nærmere Achillius, så hun nærmest sad ret op og ned af ham. Hans blik var ikke til at tage fejl af.

"Du er meget nysgerrig, er du ikke?"
Kathy var ikke kvinden der røbede alt om sig selv. Specielt ikke fremtiden. Det kom i så fald i højeste grad an på, hvad der var tale om. Om det i sidste ende kunne gavne hende. Hvis nu det havde noget med at gøre, at hun eksempelvis skulle ud på togt, og havde behov for et crew.

"Hvad med eksempelvis at fortælle lidt om dig selv i stedet? Hvad vil du mest af alt?". Spurgte Kathy en smule udfordrende.
Aftenen fik et bedre og bedre tag i Kathys krop. Der var dog ikke meget der afslørede det. Havenes kulde var ofte desto værre.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 06.01.2013 15:58
Achillius så på hende han vidste godt at hans måde at komme ind på folk var ved at spørger ind til dem, men udenset hvad han spurgte denne pirat om vende hun altid spørgsmålet til at det var ham der skulle svare på det.
han så på hende med et smil på læben " hmm det jeg allermest vil er " stoppede han og så på hende,inden han kyssede hende på munden (?) han vidste ikke hvad denne pirat vil kunne gør, men han vidste at dø nu vil være en god afslutning på det hele.
Achillius sov aldrig om natten på grund af alle de mennesker han havde dræbt så hvis hun var en der slog folk ihjel for et kys vil det ikke rører ham, for så kunne han slibe for ikke at kunne sove når det var.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Kathy blinkede en enkelt gang, og i det øjeblik at der var mørkt for hendes nethinder, var hendes læber pludselig placeret mod hans. Hendes øjne spillede sig et øjeblik op. Hendes reaktionstid på dette øjeblik var alligevel så langt, at hun nåede at kysse ham. Hun trak sig dog alligevel ikke tilbage. Hun var en pirat, og var vandt til hor og druk omkring sig. Dog var det nu nok alligevel mest med andre pirater, eller land-mennesker. Engle, havde hun nu aldrig involveret sig med - sjovt nok når hun ikke har mødt nogen før nu.

Efter sin tid trak hun sig tilbage, og kiggede ind i hans øjne. Hun havde et lille flirtende smil på læben.

"Mmmhmmn, du ved godt at det kan være farligt at involvere sig med en pirat, ikke? Det slags folkefærd, er nok noget af det mest specielle."
Enhver kunne se, at hun var stolt af at være en plyndrende dræber, som ikke skånede nogen, blot fordi de lå på knæ. Et status som bliver kaldet pirat.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 07.01.2013 21:39
overrasket var Achillius over der ikke rigtig skete noget ved at han gjorde, men på den anden side så var han jo og Achillius.
han så på hende med hans blå øjne og smilte " jeg tager gerne mine chancer, og muligvis er pirater farlige osv men jeg er ikke hvem som helst, og hvis jeg kan være i nærheden af sådan en skøn person som dig, så tager jeg heller end gerne chancen " Achillius have ikke rigtig tænkt over hvad det næste skulle ske skulle være for han havde regnet med at Kathy havde reageret anderleds end hun gjorde, hvilke ikke gjorde noget overhovdet, achillius overvejede at gør det igen ,men det vil nok være for oplagt, og hun vil regne det ud.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 9