Det grønne område ved vandet

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 05.02.2011 16:28
han smiler til hende " ja det var det nok " han løftede hende op i hans arme og bar hende over i ly hvor han satte hende på en sten han osse havde flytte med hans evner.
han blik glider op og ned af hendes krop hvor efter han sætter sig ned lige ved siden af hende og kigger ud i regnen og smiler hvor efter han vender blikket på hende " hvad skal vi altså os to, hvad skal det blive til " han ser hende i øjne det vil betyde meget hvis hun vidste hvad hun vil for achillius vidste godt hvad han vil selvom han kun havde mødt hende denne ene gang.
han håbede mere og mere på at hun virkelig var den person hun var og ikke var en falsk person.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 05.02.2011 16:54
"Ja, hvad skal vi?" spurgte hun, halvt henvendt til sig selv. Jath vidste godt hvad hun ville. "Jeg ved ikke med dig, men jeg går hvor skæbnen fører mig. Jeg har ingen forpligtelser, intet jeg skal nå. Der er klart fordele ved, ikke at have et hjem." Hun smilede til ham. "Hvis jeg kunne, ville jeg blive hos dig. Jeg ved godt, jeg ikke kender dig særligt godt endnu, men jeg er nysgerrig efter at se, hvor det her kan føre hen." Hun kiggede ham dybt i øjnene længe, betragtede eventuelle reaktioner på hendes ord, før hun sagde noget igen. "Men.." hun kiggede ned i jorden. "Du hentød jo selv til, at det nok ikke ville være muligt."
Hun kunne bestemt ikke lide tanken om at skulle skilles fra ham. Der gik et par minutter hvor hun sad i sine egne tanker, men så kiggede hun op på ham, smilende igen. "Hvad er dit yndlingsdyr?" spurgte hun med et grin.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 05.02.2011 17:14
han ser på hende med et smil " altså du kan ikke flyve men tror mig jeg gad godt at ha dig med over alt jeg kommer, " siger og kigger hende i øjne " men synes ikke vi skal droppe det hele når vores veje skilles synes, måske skal vi finde ud af hvad vi skal ha sammen " siger han med et smil på læben hvor efter han ser på hende.
" hmm dyr... dyr...ørn den hvide ørn fra nord.. hva da " han ser på hende betragtene og smilene imens han stuser hende hår med hans ene hånd.
Achillius håbede eneligt at denne pige virkelig kunne lide ham som han kunne lide hende, men han var ikke god til at sige hvad han følte, men han var nok bare bedre til at forfør piger i stedet

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 05.02.2011 17:24
Jath smilede inderligt over Achillius' ord. Hvis nogen kom og fortalte hende, at han blot havde forført hende for sjov, ville hun aldrig tro dem. Hun var sikker på, at han følte præcis det samme som hun gjorde, og tanken gjorde hende glad. "Hmm.. Så må vi jo bare se hinanden så tit vi kan," sagde hun smilende til ham. "Jeg har ikke lyst til, at det her skal stoppe."
"En hvid ørn? Sådan en har jeg aldrig prøvet." Et koncentreret udtryk viste sig på hendes ansigt, da hun prøvede at forestille sig det. "Jeg har ikke engang set én." Hun kiggede kort på Achillius' hvide hår, og lukkede derefter øjnene mens hun foldede sine hænder sammen og koncentrerede sig. Da hun åbnede øjnene og hænderne på samme tid sad der en miniature ørn i hendes hænder; lige så hvid som Achillius' hår og vinger, kun omkring 10 cm var den. "Ser den sådan her ud?" spurgte hun og kiggede afventende på ham. Hun lod ørnen flyve lidt rundt om dem.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 05.02.2011 17:49
han smiler til hende " ja det synes jeg vi skal " han smiler til hende og skulle næsten lige til at sige noget til hende da hun laver en hvid ørn, achillius øjne bliver helt store og overrasket " hvad hvordan du " han ser på ørenen der flyver rundt og ser så på hende og smiler " det er sindsygt at du kan lave en " han smiler lidt igen og ser så på hende og smiler hvor efter han kysser hende på munden og ser på hende efter noget tid " du er virkelig skøn" hvor efter han smiler og forsætter " hvad er dit yndlingsdyr " siger han undrene

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 05.02.2011 17:59
Jath var tit blevet komplimenteret for sin evne til at fremtrylle mindre dyr, men aldrig var hun blevet så glad for at få ros som hun blev nu. Hun smilede og gengældte hans kys. "Jeg kan lave næsten hvad som helst, men ikke meget større. Og de forsvinder efter kort tid." Hun kiggede sigende på ørnen som nu sætte sig på Achillius' hånd og langsomt forsvandt ind til ingenting. For at vise ham sit yndlingsdyr behøvede hun ikke at koncentrere sig, for hun havde fremtryllet netop det dyr så uendeligt mange gange før. Hun foldede blot hænderne sammen, mens hun stadig kiggede Achillius i øjnene. Da hun åbnede hænderne fløj fem farvestrålende sommerfugle op, og rundt om dem. De var alle fem i forskellige farver og mønstre. "Mit yndlingsdyr.. eller insekt, om man vil."
"Du lignede én der var ved at sige noget før?" sagde hun, og så spørgende på ham.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 05.02.2011 19:09
han ser på hende " det er da en dejlig evne at ha" siger han rosenede hvor efter han ser ned i jorden " altså den ting jeg vil sige er lidt af en bekymring, altså jef ved hvor mange onde mennesker der er her i kl og tænkte på kan du forsvare dig når det kommer til stykket for vil ikke kunne leve med hvis du kom til skade" han ser på hende og smiler skævt, en ting var sikkert der var nogle personer som achillius havde mødt som han ønskede at hun ikke vil komme til at møde nogensinde selvom det nok vil blive svært, han ser på hende igen " kan du bruge et våben ?" spørger han undrene med et smil på læben.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 05.02.2011 19:26
Jath kiggede småskeptisk på Achillius. "Er du bekymret for mig?" Tanken var ret smigrende. Hun kiggede drillende på ham i et par sekunder før hun sprang frem mod ham, så han væltede ned på jorden (?). Samtidig hev hun hurtigt sin dolk frem som havde ligget på jorden ved siden af den sten de sad på. Hun halt sad, halvt lå nu oven på Achillius, som lå med ryggen mod den fugtige jord. Den ene af hendes hænder var placeret på hans skulder, den anden hånd holdt dolken imod hans hals. Hun smilede til ham, smed dolken lidt væk og lænede sig ned for at kysse ham.
"Jeg er ikke særligt stærk, men jeg kan til en vis grad forsvare mig selv. Jeg er dog ikke i tvivl om, at der findes væsner jeg skal holde mig langt fra. Jeg undgår helst kamp," forklarede hun.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 05.02.2011 19:45
han smiler til hende " ja det er jeg " det var det eneste han noget at sige før hun skubber ham ned på jorden hvor hun så sætter sig på ham med en dolk ved hans hals.
Achillius smiler til hende " flot " siger han hvor efter hun kysser ham og han gengælder kysset ide dolken er væk fra hans hals, " muligvis er du ikke stærk men på den anden sidde hvis du kan forfør en fyr også dræbe ham med din dolk ved hjælp af forførelse så er det vel osse godt " siger han smilene hvor efter han placere hans ene hånd på hendes skulder og den anden på hendes arm, hvor efter han så vender rundt sådan det er hende der ligger nederst(?) og smiler så lidt til hende og kysser hende på munden lidt mere heftigt ind før.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 05.02.2011 19:56
Jath grinede. "Forføre dem og dræbe dem, eh?" Hun havde aldrig forført nogen før, i hvert fald ikke med vilje. "Det lyder smart, hvis jeg vidste hvad jeg skulle bruge det til. Jeg er ikke særligt god til skuespil."
Da det pludseligt var hende selv der lå nederst var hun tæt på at gå i panik. Hun vidste ikke, hvad hun tænkte. Men Achillius' kys beroligede hende. Hun holdt ham tættere ind til sig, og lod fingrene på den ene hånd løbe igennem hans hår. Det var slet ikke fair, at han kunne gøre det her ved hende. Det kunne være ham der havde forført hende for at slå hende ihjel. Hun smilede under hans kys. Hvis der her skulle blive min død, så lad det. Men hun troede ikke selv på, at han kunne finde på det. Han virkede oprigtig når han sagde, at han var bekymret for hende. Og det var svært at lade være med at stole på et kys som det her.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 05.02.2011 20:15
ide hun fortæller at hun ikke er ret god til skuespil smiler achillius inde i sig selv, * det måtte jo betyde at hun virkelig kunne lide ham* tænkte han hvor efter han stopper kysset og ser på hende " vi burde virkelig have mødes noget før " siger han imens han ser hende i øjne, han havde ikke regnet med at den her dag skulle føre til sådan en god dag som det var blivet.
det var stoppet med at regne og achillius vinger var blivet tør sådan da, "ved du godt når det har regnet er vandet mere varmt " siger han med et skummelt smil på læben hvor efter han løfter hende op i armene og går ud imod vandet og kaster hende i (?)

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 05.02.2011 20:25
"Hvad forskel havde det gjort om vi havde mødtes før?" spurgte hun nysgerrigt. Da han sagde det om vandet og løftede hende op, vidste hun godt hvad der så ville ske. Hun lod sig falde ned i vandet, men hev Achillius med sig (?). Han havde ret. Selvom det efterhånden var ret sent, så var vandet dejligt. Jath havde aldrig før brugt så meget tid i vandet. Hendes element var ild. Da hun var mindre havde hun følt sig sårbar når hun gik i vandet, men den fornemmelse var forsvundet med tiden. Hun brugte sjældent ilden til at beskytte sig alligevel, så det gjorde ingen forskel.
Jath var sikker på, at det her var den bedste dag i hendes liv. Hun havde aldrig haft det så sjovt med nogen før, som hun havde med Achillius.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 05.02.2011 20:48
han ser på hende " hmm...lad mig siger før i tiden var jeg en der forførte hver en pige jeg møde, men sådan er det bare ikke med dig, for ved dig for du mig til at føle at det vi gør er helt rigtig og virkeligt"siger han blot med et lille smil. ide hun bliver kastet i vandet smiler han men ligger ikke mærke til hun havde ordenlig fat i ham så han ryger med i vandet, han svømmer op til overfladen og smiler lidt.
achillius ville virkelig ønske at denne dag aldrig vil stoppe for det her øjeblik er virkelig noget achillius kan lide, især med hende til stede

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 05.02.2011 22:07
Jath var ikke så vild med at høre, at han plejede at forføre alle de piger, selvom det på en eller anden måde ikke kom bag på hende. Men hun valgte at stole på ham, og tro på ham når han sagde at det var anderledes denne gang. Hun grinede af ham, da han røg med i vandet. Hun havde ikke regnet med at få ham med ned. Hun svømmede helt tæt på ham og smilede til ham. "Hvis det her er det rigtige.. dig og mig, sammen," sagde hun, mens hun kiggede ham i øjnene. "Så vil det heller ikke stoppe, når vores veje er nødt til at skilles."
Jath tænkte meget over, hvordan fremtiden mon ville se ud. Det var noget hun aldrig rigtigt havde tænkt over før. Men det virkede bare langt vigtigere nu.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 05.02.2011 22:29
han smiler af hendes ord "nemlig du har ret " siger han med et smil på læben og går helt hen til hende og ser hende i øjne hvor efter han tvinger hende hen kanten af bredden hvor efter han ser hende i øjne igen, og placere stille begge hans hænder på hendes røv(?) og bag efter kysser hende.
selvom achillius havde været sammen med mange var hun den han følte allermest tilpas ved selvom der godt nok havde været nogle stykker men achillius gad helst ikke at tale om de andre piger til hende for nu drejede det sig om ham og hende og ikke noget andet

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 05.02.2011 22:45
Jath følte sig helt speciel, efter at Achillius havde hentydet til, at han bedre kunne lide hende end nogen anden pige han havde mødt. Når hun kiggede på ham kunne hun ikke forstå, at han ikke allerede var optaget, og at det lige var Jath han var faldet for. Hun var sikker på, han kunne få hvem som helst. Han så ikke kun godt ud, han var også både charmerende og sød. Hun var virkeligt glad for at have mødt ham.
Da han kyssede hende, havde hun benene rundt om livet på ham og holdt ham helt tæt, og det var rart at have ham så tæt på. Hun var sikker på, at han kunne mærke hvad hun følte for ham, gennem hendes kys. Ellers måtte han være blind.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 05.02.2011 22:59
ide hun ikke rigtig siger noget som helst går han ud fra at hun osse kan lide ham, en ting var sikkert han vil aldrig glemme hende og udenset hvad så skulle han ikke ha nogen andre piger, han vil kun ha hende.
hans kys bliver mere heftigt og ide tager han osse hendes krop meget mere tæt ind til ham, og holder stadig godt om hendes røv.
det var blivet mørkt og vandet var begyndt at blive koldt men det eneste achillius kunne tænke på var hende så han var lidt lige glad med hvor koldt vandet blev.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 05.02.2011 23:41
Jath gengældte hans kys lige så inderligt. Hun ville ønske at hun aldrig behøvede at give slip på ham. Det var ellers ikke normalt for hende at tænke så urealistisk. That's what love does to you, young lady..
Hun lagde sin kind til hans og hviskede i hans øre: "Jeg er din, så længe du vil ha' det." Så tog hun hovedet lidt tilbage og kiggede ham i øjnene, afventende hans reaktion, mens hun langsomt begyndte at tage hans trøje af. Hun havde endnu ikke bemærket at vandet var begyndt at blive koldt nok til, at hun kunne blive syg af det. Hun havde ikke engang opdaget, at det var begyndt at blive mørkt. Så optaget var hun, af den fyr hun nærmest lige havde mødt, og som hun allerede var dybt forelsket i.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 05.02.2011 23:57
ide hun visker ham i øret for han helt kuldegysning på den gode måde han ser på hende og smiler " så skal du være min i langtid " siger han og blinker til hende.
da hun er ved at tage han trøje af, han hjælper lige til til sidst og smider så hans trøje op på bredden, hvor efter han med hjælp af hans hænder på hendes røv fører hende over til den sten de sad ved tidliger på dagen, da han kommer over til stenen ca 1 meter fra den støder han hende op af stenen og kysser hende heftigt på munden og fører den ene hånd ned på hendes mave og før den stille og roligt op af imod hendes bryst.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 06.02.2011 00:30
Achillius' hvide hår havde fået et specielt skær, nu da månen var på himlen. Hun smilede til ham, for hun kunne se på ham, at han mente det. I lang tid.. tænkte hun. Det passede hende helt perfekt. Hun håbede inderligt, at det ville forblive sådan.
Imens han bærer hende over til stenen, bliver hun ved med at kysse ham. Hun nyder hans hænder på hendes krop, mens hun kærtegner hans krop med sine egne hænder. Hun kysser ham ned ad halsen, på hans kraveben, og op til hans mund igen. Hun tænker ikke på andet end ham og hende, og følelsen af deres hud mod hinanden.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Blæksprutten, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 12