Indsæt nyeste tegninger her

Renatika

653
karakterer

Renatika 18.12.2009 22:01
#Morgoth - Gh... den skjorte! Vidunderlig! <3 Det er egentlig ret mystisk. Hvis jeg ikke har en skitse i forvejen, ender mine karakterer også altid i den stilling når jeg tegner dem... måske siger det lidt om min tankegang o_o''

hnnnnng, tegningerrrrrrr:

Okay, jeg kan ret godt lide denne 8D

Demos

212
karakterer

Demos 30.12.2009 01:19
Renatika - Kan godt forstå du godt kan lide den. Det kan jeg nemlig også 8D

Jeg ryddede op i mine billeder, og så fandt jeg en gammel tegning af Demos xD

Hans arme er alt for korte, og hans ansigt er underligt... Det er nok derfor, jeg aldrig rigtigt har kunne lide den >w>

Dorthea

673
karakterer

Dorthea 02.01.2010 18:07
Renatika: Jeg er helt vild med farvelægningen, det giver billedet en rigtig dejlig stemning <3
Demos: Jeg synes ikke at man kan se at hans arme er for korte, og ansigtet er i den grad ikke underligt, det er til gengæld rigtig kært :3

Og jeg har selv tegnet en smule... faktisk rigtig meget, men mange af tegningerne var gaver til en veninde, og jeg har ikke fået scannet dem ind...
Her er så hvad jeg har gået og rodet med i december/januar, som links fordi de er stoooore:

http://i49.tinypic.com/2mquejm.jpg
Jeg blev opfordret til at tegne mig selv og min veninde i skoleuniformer, this i the result ~

http://i46.tinypic.com/2zdwwfc.jpg
En dreng ved navn Ayase. En af mine veninders karaktere i en historie vi skriver sammen. Spørg ikke hvorfor der er prikker på hans pude, og spørg ikke hvorfor de blev så f*cked up X_x

http://i48.tinypic.com/2hqcsk7.jpg
Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet.

http://i46.tinypic.com/2w4zhqd.jpg
Og igen af Leara. Denne gang som voksen og... feminin. Leara og smykker er ellers ikke noget jeg plejer at tænke på i samme sætning o.o

Avia

504
karakterer

Avia 02.01.2010 21:36
Morgoth - Uh, lækker lækker. Folderne på fyrens ærmer er ret fine.

Renatika - Du ved hvad jeg mener, jo <3

Demos - Super sød! Virkelig!

Leara - Oy, hvor er de søde. Den sidste med Leara er rigtig yndig

Jeg har tegnet Renatika og Lucifer!

Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 15.01.2010 16:02
Nu er der blevet slettet nogen indlæg, så kan ikke helt huske om jeg har kommenteret nogle af de sidste o.o
Men her kommer der alligevel nogen kommentare :3

Renatika - super fed tegning!! Der er meget bevægelse i, og baggrunden og den måde det er lavet på med 'mange forvirrende streger' MEN, som alligevel bliver til et helt billede til sammen - super fed effekt :3

Feanor - LILLEBROOOR!! Fedt at du har prøvet på at lave en doll der! Jeg synes det er lykkes godt for dig, så det skal du være stolt af! ^^Nu siger du at jeg skal give kritik (næsten) xD Håret ser ikke ud som om at der er flere niveauer indenfor farvelægningen. Men skygger kræver træning, og selv kan jeg sige, at jeg ikke er for god til den ting (:

Kazoya - Jeg misunder dig meget for at kunne lave horn og nogle syge kropsstillinger! OG kunne finde ud af at tegne ordentlige hænder! XD Men.. super fed tegning!!!! :D

Morgoth - Ouch! Nice tegning! Du bruger altid sådan en realistisk tegnestil, synes jeg, men det er på ingen måde negativt! Og grinern at det lige er Morgoth og Horisont! xDD

Jane - Sød tegning (: Hvis jeg skulle sætte en finger på noget, så ville det være hendes højre øje (det til venstre set fra vores synsvinkel). Synes at det virker lidt skævt i forhold til det andet?

Morgoth igen - xDD Orv hvor ville jeg gerne se den lille doll(Josef nano) færdig! xD LAV DEN FÆRDIG KVINDE MENNESKE!!! xD På Josef mr. big guy (xDD grinern måde at udtrykke sig på i øvrigt), er jeg vild med dine effekter på tøjet. Det synes jeg at du har gjort rigtig godt! (:

Renatika igen - Ö Man kan sagtens se at du udvikler dig! Din farvelægning bliver bedre og bedre synes jeg (: Tegnestil = unik... jeg bliver næsten nødt til at sige det, men nu må det altså være sidste gang jeg siger det, for kan ikke sidde og sige det samme alt for mange gange! xDD Gode skygger! God position! Det er fuldt ud forståeligt at du er stolt af den tegning.

Demos - Aaaaw! Dig behøver jeg ikke at tegne til mere, det kan du udemærket godt selv, kan jeg se! Den ville jeg RIGTIG gerne se farvelagt, hvis du kunne have mulighed for det (:

Leara - Gode tegninger!! :D Du har din egen stil, for man kan se at stilen går igen, hvilket er fedt! (: Jeg elsker specielt den hvor Lee 'greb gulvet' xD Den sidste tegning du har smidt ind med alle smykkerne, der kan jeg specielt godt lide ansigtet. Og fårwk dig hvor jeg misunder dig for at kunne finde ud af at lave læber! xD

Lucifer -Super sødt billede! Det eneste jeg lige umiddelbart kan sætte en finger på er hænderne ^^ Men en dejlig rolig tegning at se på. Man lever sig ind i den rolige stemning med de dejlige farver og udtryk de udstråler (:

Jeg har nogen stykker siden sidst.. Og så har jeg lige været hjemme et par dage fra skole, så har jeg også lige fået tegnet et par stykker :b Here we go..

Ouh.. Det var en meget hurtig tegning af Samson, da man blev træt af underskriften for et par skift siden. xD

Der har vi jo Samson igen XD Waaah! Se på min farlige ild! :B

Marion ^^ .. Første gang jeg har kunnet finde ud af at tegne hende uden at hun var lavet på en base! Ö

Der havde vi jo Wayne, som er fra et andet rpg, og som jeg lidt overvejer at oprette herinde, selvom han er en splinterny char som jeg har lavet.. men jeg synes han er howt! ^^

Ovs! Her havde vi jo en howt Wayne i farver!
KLIK FOR STOR!!!!!

Og disse to er meget store, så dem linker jeg til i stedet for.
Morgoth:  http://i146.photobucket.com/albums/r266/Paaai4/dolls/Tegninger/Morgothumakeupmkinderodt.png
Bledan: http://i146.photobucket.com/albums/r266/Paaai4/dolls/Tegninger/Bledan4copy.png

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 16.01.2010 04:38
mmmmhhh.. fucking hotte Waynie <3 :)
Xenix

Xenix

Le Blood God

2725
karakterer

Xenix 21.01.2010 10:35

Så fik Nove endelig taget sig sammen til at scanne den ind :p !

Htqz

1845
karakterer

Htqz 21.01.2010 12:32
Bare lige en hurtig tegning jeg tegnede af Himichu's Panko ( i kan finde linket til hendes dA i beskrivelsen af den ufarvede tegning )

[url=http://hachitaki.deviantart.com/art/Come-on-kitty-150826305]Farvet[/url]

[url=http://hachitaki.deviantart.com/art/Here-kitty-kitty-150825836]Ufarvet[/url]

Og en mindre, småhurtigt tegnet tegning af min nyeste dæmon til flokken:

[url=http://hachitaki.deviantart.com/art/First-drawing-of-Teiri-150542197]Teiri Garbentare[/url]

Jeg er stadigvæk i forsøgsfacen med at farve på computeren, men må ærligt indrømme ejg hr været doven ved farvningerne indtil videre. Dog fandt ejg en herligt hjælpsom tut her i går som jegg har tænkt mig at prøve af her i løbet af de næste dage hvor jeg ghøjest sandsynligt også vil uploade de første sider af ' The Forbidden Story' <- som er Teiris baggrundshistorie ^w^

wall of text is wall of text

BlitzKrieg

118
karakterer

BlitzKrieg 21.01.2010 17:38
Der er bare en del af jer, som jeg misunder! i tegner virkelig fint.
Jeg sad selv lige og legede lidt med en ny version af Neo. Da jeg ville lave et comeback med ham ;)

Og undskyld, kan virkelig ikke finde ud af at farve metal ;)
Xenix

Xenix

Le Blood God

2725
karakterer

Xenix 21.01.2010 18:55
Aww Neo hvor er den fin !

Damian

148
karakter

Damian 22.01.2010 09:33
#Neo - jeg synes ellers det er lykedes meget godt med metalfarven :3 <3
#Zidiac - Nussarh  :) !!! XD
#Isis - o.o Hun ser ond ud *løbe væk*
#Samson - Mange tegninger o.o *blændet af awesomeness* XD !
#Lucifer - ååårh hvor er den flooooot 8D !!! og totalt cutie'ness og flot'some'ness på de andre <3
#Demos - Hold da op med det o.o ! Den er da herre nice!!!!!!
#Renatika - o.o ! Den ligner noget der e rbrugt lang tid på!!! Wow!
#Morgoth - Anderledes streg og super nice detaljer!
#Renatika - Ahahahahahahahahahahahahahahahahaha*kan ikke få luft* HAHAHAhahahahHAHAhahahaha XD *snort*
#Jane - Såååå fiiiiin 8D !!!!!
#Morgo†h - Kiiinkyyyy <: ! *Rrrrrrrr*
#Kazoya - Også kinkyyyyy!!!!!! 8D *drools*
#Feanor - okay... Det er ikke fair det der XD ! Min første doll lignede en vandskabt kartoffel x'D

Nu giiiider jeg altså ikke mere =.= !

Min Peptiner.. Øhh... Peptin? Peptine? Jeg er ikke helt sikker på gradbøjningen her o.Ó Anyways! Her er Eden (udatles på egensk så det lyder som 'iiden')

Eden er © mig og Peptiner-racen er © http://AtomicRay.deviantart.com/
Xenix

Xenix

Le Blood God

2725
karakterer

Xenix 22.01.2010 11:59
Damian: Isis ... ond? HAHHAHAHA.. (kun hvis det lige griber hende)
Og jeg er heeeeelt vild med din nyeste tegning !
Sunny

Sunny

Den Efemeriske

1140
karakterer

Sunny 22.01.2010 23:48
Det er første gang jeg sætter tegninger ind =D

Dem jeg tegnede i fysiktimerne =D

Ole Lukøje xD

Fader Tid med symboliske væsner omkring sig xD

Gammel tegning... man kan kede sig meget

Kærligheds guder xD

Så dem jeg tegnede under terminsprøverne =D

Det får man ud af hvis man vil tegne ild xD

Navael her self! xD

Kanp så vellykket som de andre to

Så den længe ventede Baby Samson xD

Helli

Helli

Grovgoplen

9810
karakterer

Helli 23.01.2010 11:02
Navael - OH MY GOD! Samse som baby er priceless xD

Renatika

653
karakterer

Renatika 24.01.2010 21:16
#Samson - De er så pæne ~ Især den af Wayne.
#Isis - Jeg kan rigtig godt lide øjnene på den o:
#Neo - Årh, badass hår! BD Flotness!
#Damian - Uh, sød o: Kan godt lide tøjet.
#Navael - B...baby-Samson! XD <3

og...

HAR I IKKE BARE SAVNET MIG OG MIT TEGNESPAM!? 8D 8D host host ...

Er, yes, well. Min karakter på Starphantom, Skyler:

Han er en android, yæy.
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1743
karakterer

Alwyn 25.01.2010 22:06
#Renatika
OMGOMGOMG SEEE !!! DET ER RENATIKAAAAH!!!!
SE SLAMSE!!! SEEE!!!
...
Rena vil du ikke tegne Rex til mig ?  *chock*

#Navael
Det er nemlig DET man laver under terminsprøver! Nemlig, John!

#Damian
:)
omg hjerte på!

#Neopet
Kan vildt godt lide shadingen i håret *w*

og så gad jeg ikke mere fordi jeg er lud-doven!!

plop !!
skulle bare lige prøve en ny stil!

Htqz

1845
karakterer

Htqz 26.01.2010 06:29

Because we all know that [spoiler]Grease[/spoiler] PLING is the word! ( screw Grease xD )

5- mins tegning på paintchat, forestiller min lille genstands-talende dæmon: Teiri. ( Med genstandstalende menes der at hun kan se, bruge og kommunikere med ånderne fra møbler og større pynte genstande... til hendes store irritation da hendes nye seng hader hende xDD )

Og ja jeg er for doven til at kommentere, * hoste*burdeogsåværeisengnu*hoste* Og gad ikke lige sidde og smide mine halvfærdige tegninger jeg har lavet i løbet af natten ind, jeg vil skåne jeres øjne mens jeg stadig kan xDD

Renatika

653
karakterer

Renatika 29.01.2010 15:55
#Rex - ....
....
....
Hey, jo, det vil jeg faktisk gerne! O: Det var jo en god idé.
jegkandesudengodtlidedintegningisæransigtetyæy

#Zidiac - Den skitse gør mig glad af uforklarlige årsager *_* Den er sød.

Renatika

653
karakterer

Renatika 30.01.2010 18:25
o3o

Det' Rex. Yeah.

Og Leonardo. Begge er Lii's.
Rebecca

Rebecca

En true kætter

1515
karakterer

Rebecca 31.01.2010 21:36
Rena - Ooooorh! <3 <3

Zidiac - So sweet!

Lii - Rigtig flot! Rex ser helt venlig ud. :*

En grim, og utroligt hurtig lavet sketch af en scene som netop kører på kl.
Fra venstre side og hen: Morgoth (høj på blod fra Rena) Lucifer (der er hugget ned i siden) og Rena ("chokeret" over hun netop er blevet bidt af Morgie)
- Syntes I skulle være en del af morskaben .. og min utroligt platte humor.
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Duras, jack, Chibi, Mong, Tatti
Lige nu: 6 | I dag: 14