Nu er der blevet slettet nogen indlæg, så kan ikke helt huske om jeg har kommenteret nogle af de sidste o.o
Men her kommer der alligevel nogen kommentare :3
Renatika - super fed tegning!! Der er meget bevægelse i, og baggrunden og den måde det er lavet på med 'mange forvirrende streger' MEN, som alligevel bliver til et helt billede til sammen - super fed effekt :3
Feanor - LILLEBROOOR!! Fedt at du har prøvet på at lave en doll der! Jeg synes det er lykkes godt for dig, så det skal du være stolt af! ^^Nu siger du at jeg skal give kritik (næsten) xD Håret ser ikke ud som om at der er flere niveauer indenfor farvelægningen. Men skygger kræver træning, og selv kan jeg sige, at jeg ikke er for god til den ting (:
Kazoya - Jeg misunder dig meget for at kunne lave horn og nogle syge kropsstillinger! OG kunne finde ud af at tegne ordentlige hænder! XD Men.. super fed tegning!!!! :D
Morgoth - Ouch! Nice tegning! Du bruger altid sådan en realistisk tegnestil, synes jeg, men det er på ingen måde negativt! Og grinern at det lige er Morgoth og Horisont! xDD
Jane - Sød tegning (: Hvis jeg skulle sætte en finger på noget, så ville det være hendes højre øje (det til venstre set fra vores synsvinkel). Synes at det virker lidt skævt i forhold til det andet?
Morgoth igen - xDD Orv hvor ville jeg gerne se den lille doll(Josef nano) færdig! xD LAV DEN FÆRDIG KVINDE MENNESKE!!! xD På Josef mr. big guy (xDD grinern måde at udtrykke sig på i øvrigt), er jeg vild med dine effekter på tøjet. Det synes jeg at du har gjort rigtig godt! (:
Renatika igen - Ö Man kan sagtens se at du udvikler dig! Din farvelægning bliver bedre og bedre synes jeg (: Tegnestil = unik... jeg bliver næsten nødt til at sige det, men nu må det altså være sidste gang jeg siger det, for kan ikke sidde og sige det samme alt for mange gange! xDD Gode skygger! God position! Det er fuldt ud forståeligt at du er stolt af den tegning.
Demos - Aaaaw! Dig behøver jeg ikke at tegne til mere, det kan du udemærket godt selv, kan jeg se! Den ville jeg RIGTIG gerne se farvelagt, hvis du kunne have mulighed for det (:
Leara - Gode tegninger!! :D Du har din egen stil, for man kan se at stilen går igen, hvilket er fedt! (: Jeg elsker specielt den hvor Lee 'greb gulvet' xD Den sidste tegning du har smidt ind med alle smykkerne, der kan jeg specielt godt lide ansigtet. Og fårwk dig hvor jeg misunder dig for at kunne finde ud af at lave læber! xD
Lucifer -Super sødt billede! Det eneste jeg lige umiddelbart kan sætte en finger på er hænderne ^^ Men en dejlig rolig tegning at se på. Man lever sig ind i den rolige stemning med de dejlige farver og udtryk de udstråler (:
Jeg har nogen stykker siden sidst.. Og så har jeg lige været hjemme et par dage fra skole, så har jeg også lige fået tegnet et par stykker :b Here we go..
Ouh.. Det var en meget hurtig tegning af Samson, da man blev træt af underskriften for et par skift siden. xD

Der har vi jo Samson igen XD Waaah! Se på min farlige ild! :B

Marion ^^ .. Første gang jeg har kunnet finde ud af at tegne hende uden at hun var lavet på en base! Ö

Der havde vi jo Wayne, som er fra et andet rpg, og som jeg lidt overvejer at oprette herinde, selvom han er en splinterny char som jeg har lavet.. men jeg synes han er howt! ^^
Ovs! Her havde vi jo en howt Wayne i farver!
KLIK FOR STOR!!!!!
Og disse to er meget store, så dem linker jeg til i stedet for.
Morgoth:
http://i146.photobucket.com/albums/r266/Paaai4/dolls/Tegninger/Morgothumakeupmkinderodt.png
Bledan:
http://i146.photobucket.com/albums/r266/Paaai4/dolls/Tegninger/Bledan4copy.png