Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
Han gengælder blidt kysset.
"Er du nu sikker på det?" spørger han bare. Han trækker så let på skuldrene.
"Aner det ikke. Jeg har kun været i de gamle ruinbyer," siger han stille.
Han smiler kort.
"I en af de gamle ruinbyer ? Hvorfor vil du dog blive gift der? Jeg troede piger elskede romantik, og blomster, og ikke, gamle forbrændte hytter, og skelleter," siger han og smiler skævt.
"Er jeg lige glad med, min egen" hun holder glad om ham
"Jeg ved det ikke er noget for mig, og det faktisk heller ikke rigtigt noget for mig" Hun rødmer lidt
"kan godt lide dystre steder" siger hun roligt
Han hæver let det ene øjenbryn.
"Kan du? Er det ikke normalt sådanne steder, piger som dig, plejer at blive voldtaget? .. af folk som mig," siger han lidt efter.
"Det var så en sætning, jeg aldrig havde troet jeg skulle hører fra dig," siger han lavt.
"Det gør jeg heller ikke .. Og hvis jeg gjorde, ville han sikkert også prøve at slå mig ihjel," siger han kort.
"sikker på du ikke hellere vil have en tiger jakke?" spørger hun glad
"Måske skulle vi vente nogle dage? lige nu vil jeg hellere have dig" siger hun kærligt og kysser ham på munden
"Slet ikke lille mig?" sprøger hun kærligt.
Hun gør sig vildt dejlig.
"jeg er ellers helt ledig" siger hun vildt kærlig.
Hun nusser sig ned i sengen og er rolig
Han sætter sig på hendes skød og læner sig ind over hende.
"Jeg skal da tænke over det," siger han bare og smiler svagt. Han kysser hende så på munden igen.
"Det tænkte jeg nok" siger hun kærligt
Hun fletter også fingre med ham
"du er så dejlig skat" siger hun roligt
"men hvordan skal folk kunne se jeg er din?" sprøger hun kærligt
Han betragter hende lidt, før han tager en ring op af sin baglomme, - en lille sølvring, med en lille diamant, og inde i ringen er der ingraveret ordene 'Din for evigt'. Han rækker den til hende, mens han bare ser hende i øjnene.
"Lidt romatisk kan jeg være," siger han roligt og smiler svagt.
Hun ser overrasket på den
"hvor er den bare smuk" siger hun spindende
Hun tager fingeren igennem den, mens han holder den
"ja, nu jeg din" siger han meget kærligt.
Hun kysser ham meget glad