Elizeph bevæger sig ikke da han mærker kniven for struben.. han trækker ikke engang en mine i det kyniske, men rolige ansigt.
"Hvis jeg var Dem, ville jeg ikke true folk, hvis etymologi De ikke kender til." siger han dog i en rolig tone, efter at hun har flyttet sit våben.
Hans blik flyttes over på hende ud af øjnkrogen, men han flytter ikke på sit hoved.
"Nej.. sådan er det ikke." svarer han kortfattet.
"Den kan i sig selv ikke lave besværgelser. Den giver blot en exceptionel energikilde, til forøgelse af magiskfremkaldte besværgelser." Denne gang knap så kortfattet... i ald fald ikke for de fleste..
Hans blik glider i i et sekunds tid, inden det så er rettet fremad igen..
Der er en ro over Elizeph i dag.. Egentlig ikke fordi han ikke tænker over alle de der ting længere... For, det fylder jo alt sammen en masse.. Eclipse..? Hvad er overhovedet deres realetion? blod, eller bånd?
Et let, men uhørligt suk glider over dæmonens smalle, menneskelige læber.. Det ville være meget nemmere, hvis de horn på knægten aldrig var dukket op, syntes Elizeph.. De horn der bevidner at hans far måtte være Niklurian.. Bare tanken alene får Elizeph til at ville dræbe.. Men han er en meget formel herre, så han holder alt den slags dæmoniske adfærdsproblemer inde. Præcis som altid..
Af de grunde, tror de fleste også at han bare er et ganske almindeligt menneske.. For, det ligner han jo.. ganske vist et kønt et af slagsen, men med magiske virkemidler er det jo ingen sag for Elizeph, at holde alderstegnene på aftand.
Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)
//Elizeph ?imeiniz Qunazi ???????? Shinichiro ?ybrid