Ved Vandkanten, nær nogle klipper.

Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 14.06.2009 22:34
(overlever nok både sprog og forsinkelser x3 )

Da kniven trykkes tættere ind mod hendes strube, lægger hun med et sæt hovedet bagover og er tæt på at smadre baghovedet ind i panden på ham, men det gør hun ikke. Det var egentlig ikke med vilje, men mere en refleks for at undgå kniven - selvom det naturligvis ikke kan lade sig gøre lige nu. Hun skal lige til at svare på hans spørgsmål, da han råber hende ind i øret. Hun laver et grimasse og kniber øjnene sammen. "Kan du ikke råbe lidt højere?" spørger hun sarkastisk og ignorerer fuldstændigt Nichols' advarsel. Hun laver en let rysten på hovedet.
"Du trak mig ind i hulen - har du glemt det? Hvis du ikke havde gjort det, havde jeg ikke opdaget dig og var gået ned på stranden for at tage en gå tur, som var planen til at starte med," svarer hun lettere bistert. Det var dog utroligt, at noget kan være så ubehøvlede! tænker hun og er faktisk begyndt at blive en smule irriteret. På den anden side løb han fra de samme vagter, som jeg helst heller ikke vil være i nærheden af... nok af nogle andre årsager, men alligevel.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 14.06.2009 22:45
Han pressede hendes arm mere så det med garanti ville smerte hende mere end før, og knive pressede han igen tætere imod hendes strube. ''DU SKAL IKKE SVARE IGEN!!!!!'' råbte han af fuld kræft så hans lunger næsten slog et slag pga. mangel af ilt.
Vrinsk fra heste og hove slag omod sandet nærmede sig, det stoppede nede foran hulen.
Hurtigt lod han presset mod hendes hals med knive forsvinde hvorefter han pressede sin næve ind i munden på hende, han havde stadig grebet om hendes arm fast ''du holder kæft kvinde'' hviskede han stille ind i hendes øre.
Der lød enkelte råb derude fra, forvirede råb om hvor Nichols nu var henne. ''prøver du på noget nu kan jeg ikke garanterer dig for dit liv'' hviskede han koldt ind i hendes øre og trak hende med over i et hjørne hvor mørket var tæt.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 14.06.2009 23:06
Det kunne han så godt... tænker hun, men undlader denne gang at sige det. Grebet om hendes arm strammes. "Mm!" Han skal lige til at protestere, da hun høre hestehove og pludselig har en knytnæve i munden. 'Du holder kæft' hvordan fanden skulle jeg kunne andet! Han må altså være tabt bag en vogn... tænker hun og vender øjne. Hun lader sig føre rundt som en anden cirkushest, men siger intet. Hun venter bare på, at rytterne skal forsvinde - og det gør de også forholdsvis hurtigt. Efter et stykke tid med skumlen og eder fra en, der måtte være lederen af gruppen, galopperede de i rasende fart lød det som, i flere retninger.
Da de havde stået lidt, får Venus andet at tænke på, for hun får hurtigt en rigtigt dårlig smag i munden, der leder tankerne hen på, hvornår fyren mon sidst havde vasket hænder. Hun skærer endnu en grimasse. Føj for den! Hun rømmer sig for at få noget opmærksomhed, da hun jo ikke kan sige noget.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 14.06.2009 23:14
Vagterne red væk, hvilket glædede Nichols noget så inderlidt. Tanken om at hans hånd stadig var inde i hendes mund fandtes ikke da hans glæde var støre over vagternes forsvinden.
''Så kan du tale igen tøs'' lød det frem tonene fra ham mens han stadig ikke havde tænkt på at han havde næven inde i hendes mund.
''Jeg tror godt du har regnet ud hvem de er efter ikke?'' han så på hende, dog var der ikke noget at se eftersom at det var mørkt og at hun jo stod med ryggen til. ''beklager jeg!'' kom det så fra ham da han følte det våde savl som løb langs hans arm fra næven inde i hendes mund, han trak hånden ud og holdte hende om halsen istedet for, ikke stramt men fast.

((sry lidt kort =/))
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 14.06.2009 23:28
Hun gisper efter noget frisk luft, da næven endelig er ude. "Okay, så er det godt. For det første ville jeg have været fri for længst, hvis jeg ville. For det andet er behøver du ikke garantere for mit liv, den klarer jeg selv. Og for det tredje kan du godt slippe mig nu," siger hun med kontrolleret irritation i stemmen. Hun vrider sig lidt, men armen gør for ondt til, at hun kan komme fri på den måde. "Jeg har ikke tænkt mig at løbe til de vagter der, hvis det er det, du er bange for." Det har hun oprigtigt talt overhovedet ikke spor lyst til. Man kunne næppe stole på dem mere.
Den dårlige smag sidder stadig i munden, og luften i hulen er ubehageligt fugtig. Hun vil meget gerne ud af det her hul, for at trække noget frisk luft. "Nåh? Bliver det til noget?"

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 14.06.2009 23:38
''Beklager men jeg kender dig ikke så de vagter kunne sagtens have sig som lokkedue til mig eller bare dig som deres mindre stikker'' kom det anklagende fra ham mens han holdte hendes arm i fast spænning hvilket også galdt grebet om hendes hals.
''Du kommer ikke væk før at jeg er væk og sådan er og blir det tøs!'' kom det igen i en bestemt tone fra ham. Det var ved at vær ubehageligt at få vejret herinde i hulen, den fugtige luft kombineret med den svage ilt indhold var ikke sund for nogen af dem, så fosigtigt gik han fremad lidt tættere imod hule indgangen. En svag vind kom dem imøde da de nærmede sig hullens indgang.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 14.06.2009 23:50
Igen følger hun med som en dresseret hest, men denne gang gør det hende ikke så meget, for nu er hun i det mindste næsten ude. Hun indsnuser havluften og slapper af i kroppen - noget Nichols burde kunne mærke, da hun har været rimeligt anspændt. "Tak..." mumler hun med et skævt smil. "Og jeg kan da godt blive til du går, men ikke på de her vilkår..." sgier hun tilføjer let halvt sekunder senere ", beklager." Hun varmer huden op på halsen og på armen der, hvor Nichols holder hende fast, til lige omkring temperaturen på en brændende varm stegepande. Den mest sandsynlige reaktion fra Nichols' side ville nok være at give slip så hurtigt som muligt - ligesom på en brændende varm stegepande - og så ville Venus sætte sig ned på den nærmeste sten og falde i staver, mens hun se ud over sit elskede hav.

//frys

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 15.06.2009 19:04
''er det bare mig eller blir du varmere?'' kommer det overrasket fra ham, da han føler en varme stige frem fra hendes hals og hendes arm han holder fat omhar jeg drukket eller hvad sker der?
Efter et minnuts tid, overbeviste han sig selv om at hun var varm, altså for varm at holde fat i, han slap grebet om om hendes hals og arm og rystede sine hænder da han stadig kunne mærke lidt varme, ''ssssssssnnnnn......er du nu også en der kan styre varme.....?'' kom det irreteret fra Nichols mens han havde travlt med at puste lidt på hænderne.
hva fanden skete der....? hun kan vel forhåbenlig ikke lave ildkugler også....? han så tilforbavselse da hun bare gik lidt væk og satte sig på en sten?
''ehmm.....undskyld men er det ikke her kvinder normalt flygter fra voldsmanden...?'' kom det forviredt fra ham, for han havde aldrig oplevet at en kvinde bare satte sig på en sten lidt væk fra ham efter hvad han have gjort.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 15.06.2009 19:51
Venus, der selvfølgelig allerede var faldet i staver, sidder og stirre storsmilende ud på havet. "Hva'? Undskyld..." spørger hun fraværende og vender sig rundt. "Altså indtil videre har du, som du nok har opdaget, ikke gjort noget, jeg ikke kunne håndtere," svarer hun bare smilende. "Des uden hvis du konstant har en flok soldater efter dig er det da klart, du er paranoid." Hun ser på hans hænder. "Undskyld... hvis du lige vil lade mig.." Hun rejser sig igen rækker ud efter Nichols' hænder. Hun har bare tænkt sig at køle dem ned igen. Da hendes evne er at ændre temperature, er hun ikke i stand til at lave ildkugler med mindre, hun har noget at kaste med. Men hun kan da i det mindste ordne et par godt overophedede hænder. Hvad angår spørgsmålet omkring hendes evne, ser hun ingen grund til svare på det, da Nichols åbenbart har forstået konceptet.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 15.06.2009 20:04
''Parnoid?....det er jeg ikke....'' lød det flovt fra ham mens han lod hende køle hans hænder, ''De er bare flere end de plejer at være!'' kom det så bestemt for ikke at lyde som et pjok der ikke turde vise sig i ofenligheden.
hmmm...hun er en intresand kvinde hende her han smilte vendligt mod hende men så væk igen da han fangede sig i at smile.
''men jeg forstår ikke rigtig hvorfor du ikke bare løb eller fløj eller hvad du nu gør?'' kom det ivrigt fra ham, han ville vide hvad han havde gjort rigtig...eller forkert!

(sry det blev lidt kort XC)
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 15.06.2009 20:22
Hun smiler bedrevidende. å siger vi det... Hun slipper sit tag i Nichols hænder og ser op, men hun når ikke at se smilet. Hun ser lidt uforstående på ham. "Har jeg ikke sagt det? Nå... Men jeg syntes ikke, du virkede som nogen trussel, så jeg kunne ikke se, hvorfor jeg skulle flygte," svarer hun. Det er nu ikke hele sandheden, men det er hendes begryndelse. Hun også utroligt naiv og tror på det bedste i folk, til hun ikke orker at give dem flere chancer. Og så er der selvfølgelig også det faktum, at hun elsker at være ved havet, og der skal lidt mere til, før hun ser en grund ti lat forlade stedet.
Apropos det, så ser hun nu igen ud mod vandet og er ved at falde i staver, men hun tager sig selv i dag.
"Må man spørger, hvorfor du havde hele tyve ryttere i hælene?" spørger hun nysgærrigt.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 15.06.2009 20:41
''der er ikke meget andet at sige end at jeg er en tyv'' kom det hurtigt fra ham.
jeg er ikke nogen trussel?bwahh han ser hen mod hende, måske skulle han ikke havde sagt det med at han var en tyv, men hvis hun ville sladre kunne han jo nemt slå hende ned eller noget.
Roligt nærmede Nichols sig og stod ved siden af hende me dblikket ud mod havet. ''er havet et sted for dig? eller har du bare brug for at tænke?'' kom det i en spørgende tone fra ham.
Vinden var mild imod dem, mågerne skreg af hinanden og sloges om fisk og krabber, vandet skyllede mindet om hove mærkerne i sandet væk og alt var som naturen nu engang er.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 15.06.2009 20:59
"Så må du være meget dygtig... Der er også den muglighed, at vagterne har overreageret en hel del, men det virker usandsynligt." Vinden gør hende venligt opmærksom på nogle løse hårtotter, der nu kilder hende i ansigtet. Hun rynker irriteret på næsen og forsøger at dirigere det forvildede hår om bag ørene, men det hjælper ikke rigtigt. Til sidst fletter hun sin lange fletning op og starter forfra. Den var faktisk også ved at gå helt fra hinanden og så ikke for køn ud. Ikke så mærkeligt, at det generede. Hendes koncentraton om fletning resulterer i, at hun får et mindre chok, da Nichols pludselig står lige vd siden af hende. hun taber fletningen, der nær er ved at går op igen.
"Ih!" udbryder hun lavmeldt og smiler lidt. Hun bliver hurtigt færdig. "Begge dele på en måde. Det kommer an på, om man anser at dagdrømme for en form for tankevirksomhed." Det er det jo, men det er ikke særligt brugbart.
"Jeg har kun været ude at sejle et par gange faktisk, men jeg ville virkelig gerne ud på havet igen..." tilføjer hun lidt efter.
"Hvad med dig?"

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 15.06.2009 21:09
Vinden er for stærk for en flue så den vælger at flyve ind bag pandebåndet og sætte sig på Nichols røde øje.
Per refleks slår han imod sit øje med det resultat at han klasker fluen så den splatter ud på øjet, ''fandens...'' mumler han for sig selv, hvorefter han holder den ene hånd op for at dække øjet(det venstre for at være nøjagtig) og tar øjet ud. ''satans fluer'' mumler han igen og tar fluen væk hvorefter han spytter på øjet og pudser det med ærmet.
''jeg er født på en båd så jeg forstår odt du vil sejle igen'' lød det muntert fra ham, da han tænkte på sit første møde med hans røde øje, ''jeg er pirat for at sige det ligeud, og jeg er derfor tilsøs når jeg kan''
Nichols pussede videre på sit øje, og lo for sig selv,det er nu sjovt sådan som mit tomme øjehul ser ud
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 15.06.2009 21:23
Hun ser høfligt på ham, mens han taler. Oplysningen om, at han er pirat overrasker hende egentlig ikke. Faktisk er hun lidt misundelig. "Du er heldig..." mumler hun med et skævt smil.
Det er først nu, hun lægger mærke til 'klappen' for øjet. Noget hun ikke kan lade være at smile af. Selvfølgeligt... men jeg trode kun, det ar pirater i eventyr, der-! Hendes tankerække stopper, da han tager et øje ud derinde fra. Det giver ingen mening fo hende. Hvorfor dække over et glasøje? tænker hun, for det er det, hun tror, det er. Ud over det føler hun også en vis ubehag og skære en umærkelig grimasse. Nå, hun kunne vel lige så godt stille spørgsmålet.
"Hvorfor i alverden dækker du et glasøje til?" Hun skæver ned til øjet, men vender blikket mod Nichols' ansigt, da det ligesom er lidt mere behageligt at se på lige nu.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 15.06.2009 21:30
''det er fordi at folk ikke skal synke sammen i gråd når de ser ind i det''(hvis hu så direkte ind i det så læs vendligst Nichols profil og ned under magiske evner)
Nichols bemærker at kvinden ser ned på øjet og han dækker det hurtigt med hånden for at evnen fra det måske ikke skulle påvirke hende, han tog det ind i øjehullet ige derefter.
''så du vil måske være pirat?'' lød det intresseret fra ham, han søgte jo stadig nogen folk til en bande, Blain var i hus, men der manglede jo stadig endel og de var ikke til at pukke fra et træ som Blain var.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 15.06.2009 21:44
Bryde sammen... Hun må gå ud fra, det er en evne. Nu hun tænker efter, var det måske ikke det, at han lige havde pillet si ene øje ud af hovedet, men måske nærmere øjet selv, der var ubehageligt. Hun virre svagt med hovedet og glemmer øjet igen.
"Det kommer an på så meget... Jeg er ikke ligefrem ellevild for slåskampe. Men at sejle er noget andet - og tyveri er jeg delvist vandt til.... Jeg ved ikke rigtigt." Hun ser eftertænksomt ud mod havet igen. Hun foretrækker at tjene sine ejne penge, men på det sidste har hun været nødt til at stjæle igen. Hun var nær blevet snuppet ind af gangene. Men det er da ikke sket siden... Halvt stolt halvt skuffet over sig selv, tænker hun, at hun er ved at være tilbage i form.
Hun ser på Nichols og ud på havet igen uden at have mere at sige.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 15.06.2009 21:52
''kan du regne?'' kom det pluseligt fra ham, for en redskabs mand eller kvinde ville jo ikke være så galt nu han tænkte over det.
han så ud mod vandet og rettede på pandebåndet så det igen dækkede hans røde øje.
Bølgerne beroligede hans sind, hvilket også gjalte lyden af mågernes skrig i luften.
Lyden af hove kom frem igen, og Nichols bevægede sig lynhurtigt med hans evne lidt dybere ind i hulen, det var ikke et dumt træk da vagterne havde set Venus, en af dem gav sig til at klatrer op for at udspørge hende om hun havde set en rødhåret mand med et røtøje.
Nichols stod med en af sine kaste knive klar til hvis nu hun skulle sladre om hende eller bare hvis vagten selv gik her ind imod ham.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 15.06.2009 22:11
Hun bidder sig i læben. "Jeg kan det basale... men så heller ikke mere." Den matematik, hun kan er selvlært. Lægge sammen og trække fra er ren logik og ikke særligt svært, og de små tabeller kan hun med lidt hjælp fra fingrene, men der slutter hendes regneevner også.
Pludselig hører hun hovslag igen, og ud ad øjenkrogen fanger hun et glimt af en bevægelse. Hun ser på Nichols, som hun tror bare har vendt hovedet efter lyden, men han er ikke til at se. Hun ser sig over skulderen og kan kun lige skimte en skikkelse inde i hulen. Det var pokkers... han er hurtig! Da hovene stopper lige ud for hulen, vende hun sig med et ryk og går hen til kandten. Hun gyser. En af vagterne er på vej op og det pænt stærkt. I næste nu er han oppe.
Vagten virker mere skræmmende på hende, end Nichols havde gjort i hulen. Måske fordi hun ved, hun ved, hun ikke kan stole på vagten. Hun anstrenger sig for at se rolig ud. Det lykkes fint, hvis man spørger vagten, men Venus er af en hel anden mening. Hun føler sig ikke ligefrem godt tilpas, og det er klart nemmest at spille skuespil, når man ikke bliver skræmt halvt ihjel. Hun rømmer sig lavmeldt og påsætter et varmt smil.
"Godaften."

(smutter en times tid eller noget i den dur, vi kan bare fryse, hvis du vil logge af^^)

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 15.06.2009 22:28
Nichols så roligt om hjørnet ud mod vagten og kvindnen, hun skal bare holde sin kæft om mig skal hun
Roligt lagde han armen klar til at kunne kaste den imod en af dem, men hvem var han endnu ikke sikker på.
Vagten så vredt på Venus an var ikke ligefrem glad da Nichols ikke var til at finde, så hun var beklageligvis den nærmeste. (ved ikke om jeg skal skrive hvad de siger?)
Vagten spurgte hende om hun havde set en rødhåret mand med et rødtøje, samtidi med at han pegede med sit sværd imod hendes bryst.

(kk kan ikke sige om jeg r på sennerer=()

//frys
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Leviathan, Muri , Mong
Lige nu: 3 | I dag: 12