På stranden

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 13.06.2009 23:02
han snuser til luften og kan opdag en lugt af ulv, måske varulv men det er hvertfald ulv
han ved ikke om det er en vild ulv ellr om det er personen der er begyndt at råbe af ham
han forstår hende ikke særlig tydeligt på grund af vinden og får kun få ord med
noget med at flå og skridt og hvad han er
han forstår ikke helt hvad hun vil men bliver stående
hun lyder ikke venlig tænker han og sætter sig ned

Liv Anzu

Krystalisianer

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.06.2009 23:05
hun kan mærke månelyset rammer hende og hun skynder sig pivende væk. Hun prøver at gemme sig, men forvandler sig til en ulv i et spring og hyler bare mod månen nu. Hun ser hen mod den fremmede og små knurre stadig lidt af ham. Hendes pels er hvid som sne og hendes øjne er blevet røde og blodige. Hun går forsigtigt hen og snuser til hans ben med sin kolde snude.

billedet er fundet på: http://www.google.dk
liv er blevet varulv!
er også: Light, Kazuki og Anzu
Liv er normalt blind, men hun tager en særlig medicin så hun får sit syn tilbage i nogle timer af gangen
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 13.06.2009 23:09
han begynder at ryste da månen bryder frem og han piver og knækker sammen
han begynder selv at knurre lidt og han prøver bare at beholde sin normale kropsform
nej nej nej! tænker han
han vil ikke miste sin besindelse og gå amok, da han jo ikke har så meget styr på sig selv.
han ligger ikke mærke til at hun snuser til hans ben

Liv Anzu

Krystalisianer

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.06.2009 23:11
Hun springer hurtigt væk og ser forsigtigt på ham. hun ligger så hovedet på skrå og ser nysgerrigt på ham "hvorfor nej nej nej?" spørger hun så og sætter sig ned. hun lovre med sin hale, så hun skubber noget sand frem og tilbage hele tiden. "hvad er du?" spørger hun så. Hun ser op på månen og så på ham "er du en varulv?" spørger hun forsigtigt

liv er blevet varulv!
Liv er normalt blind, men hun tager en særlig medicin så hun får sit syn tilbage i nogle timer af gangen
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 13.06.2009 23:14
han nikker bare og piver kraftigt.
han er lige ved a græde da han er bange for at han ikke kan holde sig inde i sin menneske krop
han ryster og ryster men han giver ikke op han kan ikke gøre andet end at ligge sammenkrøllet i sandet

Liv Anzu

Krystalisianer

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.06.2009 23:18
"Du ligesom mig.." siger hun stille og ligger sine øre ned. Hun går forsigtigt hen og ligger sig hos ham for at støtte ham lidt, da hun selv ved hvordan det er at forvandle sig. Hun piver stille og ligger med ryggen ind til ham, selvom hun ved det ikke vil hjælpe det store. "jeg prøvede også at kæmpe imod, men.. men kunne ikke og fandt ud af at... eller min forvandling gjorde ikke ondt, hvis jeg ikke kæmpede imod" siger hun stille og ser så ned på ham

liv er blevet varulv!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 13.06.2009 23:20
"men hvis jeg bliver varulv så kan jeg overhovedet ikke styre mig selv. Jeg går amok og kommer til at skade mine venner" siger han og snøfter
en tåre triller ned i sandet da han ikke længere kan holde det nede
"jeg vil ikke være varulv" siger han
han stirrer bare tomt imod Liv og rækker en hånd i mod hende

Liv Anzu

Krystalisianer

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.06.2009 23:24
Hun ligger forsigtigt sin pote i hans hånd. "jeg tror nu godt jeg kan holde dig tilbage" siger hun roligt og slikker ham forsigtigt på kinden, men mere for at få tåren væk. "jeg er altså stærkere end jeg ser ud til" små griner hun og er helt rolig.
Hun ligger op af ham med maven nu og har sin varme pels mod ham

liv er blevet varulv!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 13.06.2009 23:28
"det tror jeg gerne fordi jeg er stadig meget ung" siger han og begynder at slappe mere af og ryster knap så meget
han begynder at kunne finde behag i selskabet med denne person som han jo aldrig har set og aldrig kommer til at se
han ligger sig på ryggen og strækker sig ud
han kan mærke at han er ved at hvae lidt mere kontrol over ulven inde i sig selv
"er der gået en sky foran månen?" spørger han Liv og kigger mod månen

Liv Anzu

Krystalisianer

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.06.2009 23:37
Hendes pote forvandler sig til en hånd i stedet. "ja, månen er helt dækket til siger hun forsigtigt. Hun opdager så han er blind. "gud.. du jo blind" siger hun forsigtigt, da hun selv er blind, men tager medicin for at kunne se. "ehm.. vil du gerne prøve at se?" spørger hun forsigtigt og er lidt nervøs.
Hun tager en flaske op af sin lomme og ligger den forsigtigt i hans hånd. "bare tag en slurk, så kan du se i nogle få timer" siger hun forsigtigt og smiler svagt

liv er blevet varulv!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 13.06.2009 23:40
"nej... det vil ødelægge mit syn på verden. jeg har levet i mørket konstant og er glad for at jeg kun kan gætte hvordan alt ser ud." siger han og smiler skævt
"jeg er også bange for at hvis jeg kan se så vil mine evner forsvinde" siger han nervøst

Liv Anzu

Krystalisianer

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.06.2009 23:43
"Jeg er også blind normalt, men jeg tager noget medicin så jeg kan se i nogle timer af gangen.." siger hun forsigtigt. "og jeg har stadig mine evner, prøv, du skal næsten prøve at se hvor smuk natten kan være" siger hun venligt og smiler til ham, selvom hun godt ved han ikke kan se hendes smil. "dine evner vil ikke forsvinde, det lover jeg" siger hun roligt

liv er blevet varulv!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 13.06.2009 23:47
"min hørelse er bedre en andre mennesker og ovenikøbet end andre varulve i menneske form. det er den jeg er bange for at miste. og så min følesans" siger han og sukker.
"jeg kan sige hvor langt væk en ting er og hor stor den ca er" siger han og smiler
"jeg vil ikke vide hvordan det ser ud"

Liv Anzu

Krystalisianer

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.06.2009 23:52
"okay, men du skulle have tilbudet" siger hun roligt. hun rejser sig og tager sine sko af. Hun går hen til vandkanten og nyder vandet der rammer hendes bare fødder. "jeg.. jeg hader at være varulv.. jeg har aldrig ønsket det.." hvisker hun stille og forsigtigt.
Hun går så længere ud i vandet og styre det så det rejser sig lidt og vasker hende i ansigtet. "jeg kan læse tanker og styre vandet" siger hun stille og sætter sig i vandkanten

liv er blevet varulv!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 13.06.2009 23:55
"det kan jeg ikke" siger han "men jeg kan noget andet" siger han og smiler stolt
"selvom min evne bliver kaldt vampyrens blik" siger han og sukker igen
"det er lidt ironisk at kalde det vampyrens blik når jeg er blind" siger han og smiler skævt
"jeg vil kunne fortælle meget om dig med den evne"

Liv Anzu

Krystalisianer

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 14.06.2009 00:00
"Vampyrens blik?" spørger hun så og bliver nysgerrig. Hun går hen til ham med elegante skridt og sætter sig ved siden af ham. "hvad er det?" spørger hun venligt og smiler igen. Hun ligger sig derefter i sandet på ryggen og ser op på nogle stjerner. "jeg ville gøre alt for at have mit syn hele tiden" siger hun trist. "sådan så jeg kunne se mit lille barn løbe og lege hele tiden og smile sammen med faren" siger hun små trist og piver stille. hun lukker øjnene og sukker dybt

liv er blevet varulv!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 14.06.2009 00:05
"jeg kan se dine følelser både fra nu og fra fortiden, men kun en måned. Men ikke kun følelserne men også dine oplevelser. alt det som du ved fra en hel måned" siger han og smiler
"men når jeg bruger evnen vil man føle at blive tømt nærmest, ligesom at få suget noget ud af sig. man vil føle sig nærmest som en åben bog som nærmest skriger ordene ud. men du vil ikke miste din egen viden. så det er ikke helt vampyrisk" sigr han og griner let.

Liv Anzu

Krystalisianer

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 14.06.2009 00:07
"Der er altså intet galt med vampyre!" knurre hun så. Hun bliver lidt advarende, da hun gerne vil forsvare sin fars race, selvom hun sommetider selv bare har lyst til at slå ham i stykker, men har læret at styre det. "der er intet galt med dem" gentager hun stille, næsten hviskende

liv er blevet varulv!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 14.06.2009 00:14
"det siger jeg skam heller ikke. de er jo meget magen til os. vi er bare mere voldsomme end dem" siger han og smiler
"vi er ikke bedre end dem men mennesker er hellr ikke bedre end os. kun engle kan beholde deres fromhed" siger han og sætter sig op
han rster stadig lidt og hans musklers størelse er også vokset men han har fået kontrol over sin form

Liv Anzu

Krystalisianer

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 14.06.2009 00:18
"Nej.. jeg ved det ikke, men ved min far er vampyr" siger hun stille og ligger hovedet på sine knæ, som hun har trukket ind til sig. "jeg vil bare være normal igen.." hun piver stille for sig selv, og har det vildt dårligt over at være den hun er. "jeg tør næsten ikke være sammen med min søn eller mand.." kommer det trist fra hende. "jeg er bange for at gøre dem ondt.." siger hun vildt trist

liv er blevet varulv!
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Mong
Lige nu: 2 | I dag: 12