hans blik bliver mere og mere klart " jeg ved godt jeg har lovede at jeg ikke vil kysse dig men.." siger han og smiler lidt hvor efter han kysser hende på munden.
KraveKage 03.02.2011 19:10
selvom han stire hende i øjne og stortset kun kan se på hende, hører han stadig det hun siger " ja kommer her op af og til men kun når jeg har brug for at tænke klart fordi at denne udsigt giver mig ro i sindet " siger han smilene og ser hende i øjne der var noget i ham der sagde at denne person vil ha en eller anden indflydelse på hans næste sted han vil dukke op, " hvad med du for denne her " siger han og tager hans halskæde af som han havde fået af sin mor og giver hende den på " tag denne halskæde det vil beskytte dig frem over selvom jeg ved du ikke er bange for noget men synes du skulle ha den " siger han mens hans blik stadig er i hendes øjne.hans blik bliver mere og mere klart " jeg ved godt jeg har lovede at jeg ikke vil kysse dig men.." siger han og smiler lidt hvor efter han kysser hende på munden.
Witch Bitch 03.02.2011 19:21
"Hvad har du brug for at tænke over nu?" spurgte Jath nysgerrigt. Hvor hun før havde svært ved at få sig selv til at kigge på ham, kunne hun nu ikke få sine øjne væk fra hans. Da han gav hende halskæden tog hun imod den med én hånd og kiggede kort ned på den - derefter kiggede hun tilbage i øjnene på Achillius. Hun smilte taknemmeligt til ham.Da han kyssede hende for tredje gang blev hun ikke overrasket. Hun havde set det komme, og havde for længst besluttet sig for at lade tingene gå som de ville. Hun gengældte hans kys, kyssede ham længe, men lidt forsigtigt. Efter et stykke tid stoppede hun og kiggede på ham. Hendes kinder havde fået en smule mere farve.
Jath løftede halskæden lidt op. "Hjælp mig med at få den på?"
KraveKage 03.02.2011 19:31
et glædeligt smil kommer frem på hans læber da hun gengælder kysset " jeg er taget her op nu fordi jeg vil visse dig noget af det som jeg tror du ikke ser til hverdag da du ikke kan flyve " siger han smilene.han tager halskæden og gir hende den på " den passer perfekt til dig, og håber du vil gå med den og at den gøre at du aldrig glemmer mig." solen oppe over skyerne er dejlig var,m og varme både ham og hende, hans blik er helt fast låst i hendes da det er ligesom at han på ny er blivet forelsket hvilke ikke er godt for en halvgud.
halvguder må ikke have nærkontakt med mennesker på nogen måde men achillius kunne ikke lade hende gå bare sådan, for han vidste jo ikke hvornår han vil se hende igen.
Witch Bitch 03.02.2011 19:45
"Tror du selv, jeg vil kunne glemme dig igen?" spurgte hun, en smule sarkastisk, mens hun sendte ham et skeptisk blik. Selv hvis hun ikke havde fået halskæden, tvivlede hun stærkt på at hun nogensinde ville glemme ham. Hun havde aldrig rigtigt været forelsket før, og hun var ret sikker på at Achillius havde været forelsket masser af gange før, men hun var lidt ligeglad. Hun vidste det ikke helt, men måske var hun ved at falde for ham. Om det var godt eller skidt vidste hun heller ikke, men det måtte tiden vise. KraveKage 03.02.2011 22:55
da hun siger at hun ikke bare lige sådan glemmer ham smlier han til hende og ser på hende med hans blå øjne og undre sig på en eller anden måde hvorfor hun ikke vil glemme ham, men på den anden side bare for at virke selv sikker så kunne han heller ikke forstår hvis hun glemte ham. hans tanke fløj rundt i ovedet på ham men bliver stoppet ved at hans blik er på hende.
han smiler blot til hende "kom lad os komme ned igen " hcor efter han flyver ned på jorden igen og lander lige ved vand kanten, og sætter hende så ned hvor efter han ser smilene på hende
Witch Bitch 03.02.2011 23:35
Jath undrede sig over, hvilke tanker der gik igennem hovedet på Achillius lige nu.Turen ned føltes kortere end turen op, om dette var en tilfældig følelse vidste hun ikke. Da de nåede jorden var hun ved at miste balancen og måtte gribe fat i Achillius for ikke at falde. Hun grinede stille. Det hele havde været en mærkværdig oplevelse. Mærkværdig, men fuldstændigt fantastisk. Hun havde en idé om, at hun fra nu af ville blive mere begejstret for højder end hun hidtil havde været. Hun bestemte sig for, at næste gang hun kom forbi et bestigeligt bjerg, ville hun se hvor langt hun kunne komme op.
Hun rørte let med to fingre på sin nye halskæde før hun kiggede op på Achillius igen og smilede til ham. "Tak for flyveturen."
KraveKage 03.02.2011 23:46
ide hun griber fat i ham mister han selv balancen da han ikke lige var klar til at blivet taget fat i så han vælter ned i vandet og trækker hende med ned i vandet da hun står så tæt på ham.da han kommer op til overfladen af vandet ser han hvor jathibiyya blev af, han kunne ikke lige se hende da hans hår var vådt og havde sat sig lige foran øjne på ham " hvor blev hun af " mumlede han da han virkelig ikke kunne se noget som helst men han har stadig et smil på læben, osse slevom hans tøj nu er helt gennemblødt, han tager hans bluse af og smider den over op bredden og derefter støvlerne og bukserne.
nu var han alligevel i vandet hvorfor så ikke bare nyde det og han havde jo et godt selvskab rigtig meget endda, han kigger rundt efter hende for at se om han kan få øje på hende.
Witch Bitch 03.02.2011 23:59
Jath dukkede op til overfladen få sekunder efter Achillius, få meter fra ham. Faldet, og hans forvirrede udtryk da han ikke lige kunne få øje på hende, fik hende til at grine højt. Hun fik næsten tårer i øjnene af at grine, men det kunne ikke ses når hun lige havde haft hovedet under vand.Hun svømmede hen til ham, og fjernede forsigtigt hans hår fra øjnene. "Så det er altså ikke kun mennesker der mister balancen engang imellem," sagde hun og blinkede drillende til ham. Hun svømmede hen og satte sig på bredden og begyndte at tage alt tøjet af igen. Hun lagde det ud på græsset, hver for sig og udfoldet, så det forhåbentligt kunne nå at tørre i solen - hun var dog lidt i tvivl om hvor længe den endnu ville være varm nok til det. Derefter sprang hun i vandet igen, svømmede et par runder under vandet og dukkede op lige bag Achillius. Hun sprøjtede en stor mængde vand i hovedet på ham.
KraveKage 04.02.2011 00:07
ide hun dukker op og bare griner af ham kunne han ikke gøre andet ind bare at grine med og da hun så kommer hen til ham for at hjælpe ham med hans hår smiler han til hende " tak og nej alle kan miste balancen osse mig " siger han med et smil på læben.da hun svømme hen for at tage hendes tøj af kunne han ikke lade være med at kigge selvom han måske bare af ren høflighed burde kigge væk, men ser så ikke så meget til hende efter det før hun dykker under vandet.
"hmm.." han kan ikke rigtig få øje på hende, men bliver overrasket da en masse vand bliver sprøjtet i hovedet på ham han ser så på hende og smiler og sprøjter vand tilbage efter hende imens han nærmere sig hende stille og langsom men stadig imens han plasker vand på hende
Witch Bitch 04.02.2011 00:21
Jath begyndte at lægge mærke til, hvor glad hun blev hver gang Achillius smilede til hende. Hun nød virkeligt hans selskab, uanset hvor sært og anderledes det var.For at undgå det vand han nu sprøjtede på hende som gengæld, tog hun hovedet under vandet igen. Hun havde ikke lagt mærke til at han langsomt bevægede sig nærmere, så da hun kom op til overfladen igen blev hun overrasket over hvor tæt han var på hende. Hun kiggede ham direkte i øjnene, og de var så tæt at deres næser næsten ramte hinanden. Hun smilede blot. "Jamen hej med dig," sagde hun og blinkede til ham igen. Så vendte hun om og svømmede hen til stenen hvor de havde siddet tidligere. Hun undrede sig kort over, hvad der var blevet af rosen, men den var sikkert smeltet i solen. Her sad hun på stenen, stadig med benene i vandet, og kiggede på Achillius.
KraveKage 04.02.2011 23:23
ide han ikke rammer hende med vand gir ham bare mere løst til at ramme hende med vandet men da hun så dukker op igen lige foran ham smiler han til hende " hej med dig selv " siger han på en charmerende måde hvor efter han følger hende med blikket da hun svømmer over til den sten de var på før, han svømme stille hen til hende og står lige foran hende i vandet og ser så op på hende smilene " har jeg set dig før " siger han drillene mener smiler stadig til hende og ser hende direkte i øjne imens han siger det.Achillius kunne virkelig godt lide denne pige og det var virkelig lang tid siden han havde følt noget for nogen som han følte lige nu for hende, men han vidste bare ikke om det var klogt at sige.
Witch Bitch 04.02.2011 23:58
Da Achillius står i vandet foran hende, mens hun sidder på stenen, lægger hun armene hun om hans hals, og benene rundt om livet på ham. "Det tror jeg ikke, nej" svarede hun og blinkede til ham. Hun kyssede ham forsigtigt en enkelt gang på munden og kiggede ham derefter længe i øjnene. Hun tænkte over hvor det her ville føre hen. Måske ville det slet ikke føre nogen steder. Måske ville det ende så snart deres veje skiltes. Hun håbede det ikke, men hvis det endte sådan, ville hun være glad bare for at have mødt ham i det mindste. Hun skubbede tanken til side, for hun havde bestemt ikke lyst til at tænke i de baner lige nu."Såå.. Hvad render du normalt rundt og laver, når ikke du forfører fremmede piger?" spurgte hun drilsk.
KraveKage 05.02.2011 00:18
da hun tager armene om halsen på ham smiler han til hende og gengælder hendes kys og ser så på hende smilene " hmm..tja for det meste rejser jeg bare rundt da jeg jo kan flyve " smiler han hvor efter han løfter hende ned i vandet og holder hende tæt ind til ham hvor efter han kysser hende på munden i lidt tid og ser så hende i øjne " hvad med dig hvad laver du ellers stranger " siger han smilene og sender hende et blinkhan håber at når de skilles så vil de mødes igen en dag og han håber osse at hvis det var så vil hun gerne ham mere ind det de har nu. vandet var begyndt at blive lidt varmt igen så hun vil ikke fryse med mindre hun virkelig var sart.
Witch Bitch 05.02.2011 01:00
"Egentligt det samme som dig," svarede hun med et smil. "Ud over, at jeg ikke kan flyve, selvfølgeligt.."Når han holdt hende i sine arme, følte hun at intet kunne skade hende. Selvom hun normalt ikke var bange for særligt meget, havde hun aldrig følt sig så tryk før. Hun vidste ikke, om det bare var en fornemmelse, eller i hvilket omfang han ville være i stand til at beskytte hende hvis der skete noget. Men hvad skulle dog ske her, på dette øde sted, hvor tiden var fløjet af sted?
Jath havde glemt alt om sin forfærdelige start på dagen, det havde Achillius sørget for.
Det begyndte at småregne, men dråberne var ikke kolde eller ubehagelige. Jath ville dog ikke blive så glad hvis hun var nødt til at sove i regnen i nat. Hun anede ikke om hun ville kunne finde husly i nærheden. Men der var heldigvis nogen timer til endnu. Hun bad til, at regnen ikke ville blive værre, og at det ville holde op snart.
KraveKage 05.02.2011 01:11
et smil kommer frem på hans læber " nemlig " han ser op da han mærker regnen komme hvor efter han ser på hende " hvor bor du så henne altså når det er sådan et vejr her som snart bliver værer " hans vinger slår sig ud og dækker for regnen sådan de ikke for noget på sig. han ser på hende igen og smiler " hører her ved ikke om det er det bedste at tag op nu men siger det alligevel men synes virkelig du er dejlig og er virkelig glad for at jeg har mødt dig og jeg ved når vores veje desværre skilles på et tidspunkt vil jeg længes denne dag, og ønske jeg aldrig havde ladet dig gå " siger han med et lille smil på læben.achillius var helt klart faldet for hende det kunne han mærke bare ved at stå sammen med hende
Witch Bitch 05.02.2011 01:27
Jath rynkede let på brynene, da han sagde vejret ville blive værre. "Jeg bor ikke nogen steder," svarede hun kort. "Hvis regnen tager til, har du så nogen idé om, hvor jeg kan få ly for natten?"Hun havde svært ved at forestille sig vejret blive værre, når hun befandt sig trykt og varmt med Achillius, under hans vinger. Hun kunne ikke lade være med at smile og rødme svagt da han sagde de ting, og hun vidste at hun følte det samme. "I lige måde," sagde hun og smilede til ham. "Det er jo dit eget valg om du lader mig gå." Inderst inde var hun godt klar over, at deres veje ville skilles på et tidspunkt, selvom hun helst ikke ville have det. "Hvor bor du selv?" Hun var nysgerrig efter at vide hvor og hvordan en som ham kunne bo.
KraveKage 05.02.2011 15:19
han ser lidt undrene på hende " bor du ingen steder " han havde aldrig troet at hun ikke havde noget sted at bo, han ser på hende med et lille smil du kan søge ly nede ved stranden der er en hule der nede du kan søge ly i " siger han smilene hvor efter han forsætter " jeg bor nede ved stranden i en hule " da achillius stortset er opvokset ved havet vil det for ham være bedst at bo i nærheden af havet.Achillius ser på hende " jeg vil aldrig kunne lade dig gå men ved bare at du ikke kan komme med mig da du ikke kan flyve og at det stortset er det jeg fortager mig mest " sige han hvor efte han fat i hende og trækker hende helt ind til ham.
Witch Bitch 05.02.2011 15:33
"Nej, jeg bor ingen steder," svarede hun med et smil, og undrede sig over hans ansigtsudtryk. "En hule ved stranden? Det lyder ikke dårligt. Måske skulle du vise mig det?"Jath kommenterede ikke det sidste han sagde, for hun var godt klar over at det var rigtigt. Da han hold hende tættere lagde hun hovedet på hans brystkasse med lukkede og lyttede til hans hjerterytme. Det var en stille, beroligende lyd. Men en anden lyd begyndte at forstyrre hendes tanker. Regnen tog til, og det lød voldsomt da det plaskede mod vandoverfladen. Hun slog øjnene op. Mit tøj! tænkte hun. Det lå stadig på bredden, på græsset, jorden. Med alt den regn ville det blive meget mudret og klamt. "Fedt.." sagde hun lavmælt og skulede for sig selv mens hun bandede regnen langt væk.
KraveKage 05.02.2011 15:47
han smiler til hende " det er skønt der " han kunne ikke andet ind at smile når de var sammen, da det begynde at styrt regne ser han på hende " dit tøj bare rolig" siger han hvor efter hna løfter den ene hånd og for tøjet over til hende og under hans vinger hvor der er tørt " havde nok ikke sagt hvad min anden evne var ".han ser sig omkring og ser der ligger noget træ rundt omkring, han begynder stille med sine hænder at samle det træ der ligger rundt omkring og efter noget tid havde han bygget et halv tag som stod op af et træ.
" vil du med over? altså i ly for regnen, da mine vinger osse er rimlig våde " han ser på hende med et smil
Witch Bitch 05.02.2011 16:10
Jath var taknemmelig for, at hendes tøj blev 'reddet', men det var stadig en smule vådt. "Tak," sagde hun og kiggede ham i øjnene. Hun var ikke bare glad for at have mødt Achillius. Hun var lykkelig. Hun anede ikke hvad det var, der gjorde hun var faldet for ham så hurtigt. Det ville muligvis såre hende i sidste ende, men det var det værd.Jath havde nu set begge hans evner. Hun grinede lidt for sig selv. De var i det mindste brugbare og nyttige. Det var hendes ikke rigtigt, ikke endnu. Men hun havde heller aldrig haft rigtigt brug for dem. Måske skulle hun øve sig noget oftere, i tilfælde af hun en dag fik brug for det.
Hun kiggede stadig Achillius i øjnene og smilede til ham da han havde lavet et sted de kunne gå i læ. "Det var da et fjollet spørgsmål," drillede hun. "Selvfølgelig vil jeg det."
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet