Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.01.2012 19:38
Hun kiggede en smule forvirret op på ham.. Den mand er da ikke helt normal.. tænkte hun for sig selv..
''Jeg er altid tæt på folk....'' svarede hun med en blanding af venlighed, og frygt.. Hun sendte hans hånd et skeptisk blik, og kiggede så på ham igen.. ''Det kan godt være, men derfor ligner du stadig ikke en der går i skoven for en kop te...''

Lavet af Georgie

Fragor Missa

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 176 år

Højde / 187 cm

KeiKei 12.01.2012 16:47
Han rystede let på hovedet. Hun lod ikke til at opfange hans pointe. Det var dog ikke det værste der kunne ske, men han følte ikke for at uddybe den yderligere.
"Hvis du tænker på min påklædning er den skam ganske praktisk. Farver måske ikke, men det holder nu varmen inde og regnen ude. Ville ikke kunne klage over den."
Sagde han i håb om at få afsluttet samtalen om ham. Han var langt mere interesseret i hende og hvad hun var, og det var netop denne interesse der tvang ham i offensiven.
"Men der er en ting der har undret mig noget tid..."
Han talte med en rolig og velovervejet stemme.
"Og hvis du ikke har noget imod det vil jeg gerne være lidt direkte omkring det..."
Han havde dog ikke tænkt sig at lade hende komme med indvendinger der kunne stoppe ham fra at stille det spørgsmål som var faldet i hans interesse.
"Hvad er du?"
Han hævede et øjenbryn.
"Og hvem er du?"
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 12.01.2012 17:59
Hun stod og kigge ham dybt i de klare gule øjne og lyttede til hvad han fortalte.. ''Javel så..'' svarede hun.. ''Og det er!? '' spurgte hun nysgerrigt.. ''Sig frem..'' hun kiggede mere nysgerrigt på ham og lagde vægten fra det ene ben over på det andet, mens hendes hale stille vuggede fra side til side. ''Hvad jeg er!?'' grinede hun og smilede til ham.. ''Jeg er halvt menneske og halvt lemur.'' sagde hun med et smil på læben. ''Og hvem jeg er!? Jeg er mig!? Ligesom du er dig!?'' svarede hun en smule forvirret..

Lavet af Georgie

Fragor Missa

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 176 år

Højde / 187 cm

KeiKei 16.01.2012 19:29
Fragor sukkede opgivende. Hun tog tydeligvis ikke hans spørgsmål seriøst. Selvfølgelig var det godt at vide hun var halvt lemur, til trods for han ikke kunne se hvorfor en sådan skabning skulle blive... skabt? .. Det var dog ikke så vigtigt hvorfor, hvordan var mere interessant.
"Og grøn er en farve, og vand er vådt."
mumlede Fragor henkastende idet han prøvede at gøre det tydeligt at hendes svar havde været værdiløst for ham.
"Det er selvfølgelig rigtigt, men det er ikke meget af et svar"
Han sukkede kort. Han vidste ikke om hun blot prøvede at lave sjov med ham, eller om hun simpelthen ikke forstod hans spørgsmål. Begge tilfælde kunne jo være mulige.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 16.01.2012 19:46
Hun kiggede en smule forvirret på ham.. ''Du er jo tydeligvis ikke tilfreds med mit svar... Så må du uddybe hvad det er du vil vide!?'' Hun blev en smule irreteret over hans være måde, men holdt sig neutral.. ''Hvad er det helt præcist du forventer af mig!? Hvad vil du ha jeg skal svare på!? Uddybelse tak..'' Hun flyttede lidt på kroppen, og hendes pjuskede hale bevægede sig en del hurtigere fra side til side...

Lavet af Georgie

Fragor Missa

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 176 år

Højde / 187 cm

KeiKei 27.01.2012 21:56
Fragor rystede let på hovedet. Tøsen var let at hidse op, og selv om hun prøvede at skjule det, så var det intet problem at at gennemskue hendes humør. Det irriterede tonefald og de bebrejdende ord. Nej der var ingen tvivl, og det hjalp ikke noget at spørgsmålet. Hun var allerede i det røde felt og kom ikke derfra igen foreløbigt. I hvertfald ikke hvis emnet forsatte.

"Glem det"
Han rystede let på hovedet. Nej det hjalp ikke noget at spørge igen.
"Du vil alligevel ikke forstå hvis du ikke allerede forstår"
Han konstaterede blot det åbenlyse, men vidste udmærket at det kunne skabe en større reaktion end at stikke en kniv i maven. I hvertfald på nogle folk, og det skulle ikke undre ham at denne skabning var i blandt dem.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Læremester, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 6