KeiKei 25.09.2007 21:45
"Det lyste ud af øjnene på ham, en frygt for at skulle se jer dø, for at i skulle dø fordi han var for svag. Det var netop dette der gjorde ham svag. Dette var grunden til han nu døde og i skal dø en efter en, medmindre... At jeg kan bruge jer" Siger han roligt inden hans læber skilles i et smil. "Og på det punkt kan du måske se dig heldig... Du er trods alt.. En vampyr" Gina 25.09.2007 21:48
hendes øjne spærres let sammen af et spørgende udtryk.hvad vil du bruge det til?

Gina Trevborn
Billede lavet af Icaricia
KeiKei 25.09.2007 21:53
"Tænk at kunne tømme en person for alt liv, med blot et enkelt bid" Siger han lavt og tænkende "Ville være vidunderligt at kunne"Han ser lidt på hende som hun bare ligger der. Helt forsvarsløs, men gør intet
Gina 25.09.2007 22:02
vil du gerne være vampyr. værsgod at tage hende , tænker hun og lukker svagt øjnenen men åbner dem hurtigt igen.det er begyndt at blive mørkt... temlig mørkt. hvilket vil sige at judy snart vil ud. have retten til at styre kroppen. men bliver nok lidt svært eftersom gina nu ligger lammet på jorden og kun kan bevæge øjnene.
(( hun sender kun disse tanker til kiran... hun har ikke kræfter til at sende dem til flere ))

Gina Trevborn
KeiKei 25.09.2007 22:10
"Så lad os se vampyrer i dit indre" Siger han med et smil og sidder stadig på hug med et sværd i hver hånd "Lad os se hvad der skjuler dig der"Han frygter intet og er helt rolig, men dog opmærksom på omgivelserne
Gina 25.09.2007 22:15
hun nægter... hun vil ikke ud så længe jeg ligger på dødsrenden. hvis hun kommer ud nu er det hende der dør og ikke mig, tænker hun til kiran og ligger mærke til maxs tilstedeværelse, men tænker ikke så meget over det.hendes blik er fæstnet fast på kiran som formodentlig må kunne få denne git væk fra hendes krop.

Gina Trevborn
KeiKei 25.09.2007 22:21
"Jamen så må jeg bare slå dig ihjel" Siger hen roligt og tager en lille daggert frem."Nej i dør sikkert begge alligevel, så farvel lille vampyr" siger han inden han stille bøjer sig ned og giver hende et kort kys inden han rejser sig og vender hende ryggen for at gå
Gina 25.09.2007 22:25
nej vent!... hvis jeg nu får hende frem... fjerner du så giften?, tænker hun med et temlig desperat blik efter ham.hun kunne mærke giften nærme sig hendes hjerte.
den skulle ud!

Gina Trevborn
KeiKei 25.09.2007 22:34
Han vender sig roligt rundt og betragter hende kort "Får jeg så et kys?" siger han fuldstændig roligt og betragter hende uden at vise tegn på at lave sjov.Han står bare helt afslappet og venter på svar
Gina 25.09.2007 22:39
hendes øjne spærres op.nu kan hun dårligt nok tænke. mener han det? han virker sådan, men han prøver jo at slå hende ihjel... og så vil han have et kys?
me... mener du det? tænker hun med stadig let opspærret øjne.
hun kunne jo se på ham at han mente det, men hun måtte bare spørge alligevel.

Gina Trevborn
KeiKei 25.09.2007 22:42
"Ligner jeg en der vil lave sjov med den slags?" Spurgte han nu i en særlig kold tone. Han tog roligt en kanyle frem som indenhold modgiften "Aftale?" Spørg han roligt og begynder langsomt at trykke så nu længere tid der går nu mindre modgift er der i den Gina 25.09.2007 22:45
hun kigger kun kort på sprøjten før hun har beslutet sig.okey fint... så siger vi det tænker hun.
hun kan ikke helt selv forstå hvorfor pokker hun ik med til det, men hun havde jo været død havde hun gjort andet.

Gina Trevborn
KeiKei 25.09.2007 22:51
Kiran går roligt hen og drejer hendes ene hånd rundt. Venerne ses tydeligt på hele armen fordi giften fremtvinger dem.Han lader roligt kanylen presses mod en stor af dem inden han trykker modgiften ud i årene hvor den hurtigt vil blive bragt til hjertet og spredt rundt i kroppen
Gina 25.09.2007 22:55
der går ikke meget mere end 3 sekunder før gina igen kan bevæge sig.først krummer hun sig sammen for derefter at rejse sig forsigtigt.
hun kan stadig mærke at hendes krop har været svækket.
hendes ben er stadig en smule svage, men hun står da.
,, endelig... ", mumler hun og undgår at ligge mærke til kiran.
nok mest fordi hun håber han har glemt aftalen nemt og hurtigt.

Gina Trevborn
KeiKei 25.09.2007 22:58
Kiran står blot fuldstændig rolig og afslappet.Han lader ikke til at være utålmodig, men vil hellere ikke droppe det. En aftale er en aftale, han kan jo bare dræbe hende bagefter.
Gina 25.09.2007 23:02
hun får børstet sin kjole let før hun bare er nød til at kigge op.hun bliver fanget af kiran som står foran hende.
,, ehm.. tak", mumler hun og knuger den ene hånd idet hun bare prøver at gå uden om kiran i håb om at han lader hende gå.
normalt var hun typen der holdt en aftale, men hun var lidt for nervøs til denne her.

Gina Trevborn
KeiKei 25.09.2007 23:05
"Går du nu slår jeg dig ihejl" Siger Kiran roligt uden at vende sig mod hende "Din død vil blive æreløs og jeg vil fjerne dit hovede og sætte det på en pæl i byen så alle kan se hvad du virkelig var."Han vender sig roligt mod hende "Medmindre du holder din del af aftalen" Siger han og går roligt hen mod hende
Gina 25.09.2007 23:08
hun bider sig selv let i læben af ærgelse men vender sig bare rundt imod ham.,, okey fint..." mumler hun før hun pladsere et blidt kys på kirans læber.

Gina Trevborn
KeiKei 25.09.2007 23:10
Kiran står roligt og tager imod det, men hans ansigt ændres ikke "Så det er det i lever så højt på? Betyder det virkelig så meget for jer? Tåbeligt" Siger han køligt og ser roligt på Gina Gina 25.09.2007 23:15
hun vender bare blikket småirriteret til siden.,, man lever kun på det hvis man føler noget for det" siger hun roligt og bider sig selv i læben.
er det begyndt at blive en vane igen? pokkers... emneskift.. ud af hovedet med det kys...

Gina Trevborn
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13
Lige nu: 0 | I dag: 13
Krystallandet