Xenix 31.08.2009 22:12
Hvorfor har jeg ingen scanner -__-' Morgana 02.09.2009 19:04
Og nu fandt jeg atter stikket til min scanner <3 - desværre er min scanner ikke helt stor nok, så der er kortet lidt af billedet i venstre side, og farverne er stadigvæk ikke helt optimale...
Akvarel, og konstruktiv kritik er altid velkommen :)
Nichols 02.09.2009 21:39
Morgana: (insæt positive franske ord her =P)kan det virkelig ske at folk kan tegne bedre end mig????
(tegner ellers værelsets bedste stick mænd XD)
men hvordan F**** kan du tegne sådan!!!(positivt ment^^)
Morgana 02.09.2009 22:01
Ihh tak (:-Men nu kan jeg ikke fransk, desværre :p
- Jeg glæder mig til at se dine stick-mænd, når du engang finde rud af din scanner ^^'
Slettet Bruger 02.10.2009 19:55
Lucifer- Nurh hvor er den dejlig! xDFolk tegner simpelthen så fint. Gider ikke gentage mig selv, men fine tegninger på folket ^-^
Simpelthen så længe siden jeg har tegnet noget, men det lykkes mig at tegne noget igår! uhhhh-troligt T _ T

Min fødselsdags gave til Buru ^-^
Hendes karakter Nekome med min karakter Tash, inde på Star Phantoms :3
Renatika 12.10.2009 20:27
Morgana - dine akvareller er altså utroligt flotte~ Hvor længe har du egentlig malet med akvarel?Lesta - Hvor er den rarlig xD
Pløh. Jeg synes den blev pæn, nå;

Der er én herinde, som kender disse to, hah.
Morgana 14.10.2009 21:03
Lesta: Du er utroligt dygtig til at fange personernes sindsstemning. Når jeg ser dine billeder, får jeg lyst til at læse historien bag karaktererne, fordi de virker så farverige, underholdende og humoristiske.Renatika: G'Neh... - jeg tror nok, at jeg rigtigt fandt ud af, at jeg kunne lave noget, der lignede, på efterskolen i 10. klasse. Det er 3 år siden nu:P
Dit billede er sødt. De virker som nogle rigtigt gode kammerater, der hygger sig med hinanden (:
Nova 15.10.2009 11:07
Morgana - igen har du lavet noget med akvarel! Og det er super flot som altid! love it! ^^Gii - Aaaw! hvor er de kære! flot som altid!
Renatika - Uuuf.. nu kommer du igen med din super unikke tegnestil! De er søde! ^^
Har også tegnet og farvelagt lidt..
Ikke nogen karakter, men kunne være sjovt at lave ham :b

Mig og min bedste veninde Netøh (Live, Navarana og Medusa herinde fra)

Oog.. Koi bad mig og Netøh om at tegne os som fisk.. men det var kun mig der kom til at tegne :b

Koi - Koi fisk
Nova - Klovnefisk
Netøh - en guldfisk som ikke er en guldfisk
Dorthea 15.10.2009 13:26
Lesta: ... *o*Renatika: Jeg kan så godt lide din tegnestil xD Man kan nærmest se, hvem personerne er, uden at vide noget om dem.
Samson: JEG ELSKER DEN KLOVNEFISK! xD Den første tegning er rigtig dejlig, det eneste jeg kan påpege er, at hans øre måske er ret... småt :B
Nå, jeg var for doven til at se flere sider tilbage... Men jeg har også tegnet ö det er faktisk længe siden nu...
3 tegninger af Cazador herinde fra, fordi at jeg ikke kunne finde ud af hvilket hår han skulle have, så jeg blev vældig sur på ham til sidst xD og i for dem som link, da de er meget store, og de bliver ødelagt når jeg formindsker dem.
http://i33.tinypic.com/w9ejhz.jpg
Her er Caz, med kort (og lyserødt... o.o) hår... Og så ligner han lidt en pige...
http://i36.tinypic.com/2d9tpxj.jpg
Her er han så uden farver, med langt hår. Jeg tegnede bare over fra den anden, for så doven er jeg bare.
http://i34.tinypic.com/20qf4tf.jpg
Jeg blev sur. Og stavede Clown uden n...
Hvad kan man så konkludere? Caz er dum at tegne i portræt-form xD
Uh, og en ekstra tegning fordi jeg er glad for hoveder for tiden, og skulle øve mig på krøller... Og så er det ogås min nyeste karakter x3
http://i37.tinypic.com/x5csxj.jpg
Morgana 15.10.2009 19:06
Samson: Jeg elsker billedet af dig og Neteh. Det er flot lavet, specielt udtrykket i Netehs øjne. Dine skyggelægninger er realistiske! Den første tegning minder mig om Gaara... - og den tredje tegning er humoristisk :DLeara: Dine tegninger er underholdende! Og krøllerne kan jeg rigtigt godt lide. Deres lange 'strøg' giver hende et sart udtryk, som forstærkes af den lille, markante mund og de store, uskyldige øjne.
Og så fik jeg taget mig sammen til at lægge en tegning af Morgana op. Den er vist lidt over en uge gammel. Hun er stadset op til omgang i finere kredse end dem, hun normalt har bevæget sig i... - med tanke på hendes nuværende tilholdssted.

Jeg ville egentlig have tegnet hendes arme og hænder på en anden måde, men jeg kom i tidsnød, da jeg var nødt til at pakke til en rejse... - og igen er skyggerne stort sest ikke eksisterende, da min scanner (stadig) ikke har opfattet lysintensiteten ordentligt. Damn.
Xenix 15.10.2009 19:44
Morgana: Jeg er vild med den måde du har tegnet hendes hår på! Morgana 15.10.2009 20:17
Tak :)Det holdt også hårdt, da det hurtigt blev kedelig at lave de lange lokker. Det er første gang, jeg har fosøgt mig med et close-up på krøller, så jeg er glad for, at det ligner noget XD
Xenix 15.10.2009 20:26
Det er der hvor alle mine tegninger kikser, jeg orker ikke at tegne alt det hår.Den bedste tegning jeg nogensinde har laver var faktisk af en skallet blind elver, jeg har desværre ingen scanner, så jeg kan ikke rigtigt få den ind :( !
Alwyn 15.10.2009 21:49
*at virkelig forsøge at tvinge sig selv til at kommentere jeres vidunderlige tegninger som jeg ikke har set på alt for længe, men jeg kan simpelthen ikke få mig selv igang - sorry! Jeg skal nok poste nogle kommentarer snarest - hopefully!!*
Now let's go kill something!
Illusiane 16.10.2009 09:35
Leara: Ahørm... G'eh... *prøve at lade være med at flippe ud* Cazz: WTF?! du har et stort problem min fine ven!!!
Mig: LØB TILLER, LØØØØB!
Hm... når du tegner mænd, skal du huske, at hagen generelt er mere 'flad'- dvs. at du ike skal tegne hagen så spids en anden gang. Og så har mænd generelt mindre øjne, og en tykkere hals...
og hvad sker der for klovnen? XD det blir hævnet det her, det ved du godt, ikke? OvO <-- the raping owl!
jeg har ikk tegnet noget... eller jo, men det må i ikk se :O
Kinzu 16.10.2009 10:52
Renatika - Hvor er de søde XD Måske er ham den højes ene skulder bare lidt for stor.Samson – Geh, jeg elsker håret på nummer 2! Det ser så realistisk ud.
Leara – Hvor er de fine :3 Den sidste minder mig lidt om en dukke, fordi hun ser så fin ud :D
Morgana – Hendes krøller ser vildt realistiske ud. Det må have taget lang tid at lave alle detaljerne?
Rex - .... Sådan en fugl vil jeg også have!! D:
Og nu til min tegning! .... som jeg linker til fordi den er ret stor >__>
http://i34.tinypic.com/ehcf1u.jpg
Jeg gider ikke farve den færdig XD
Renatika 24.10.2009 12:55
#Morgana - Hurra, tak! Det er nøjagtigt hvad det skal forestille : D#Samson - Tusind tak :3 Jeg kan rigtig godt lide dit selvportræt. Især håret.
#Leara - Tak : D Det er jeg glad for at du synes - det må betyde at jeg gør noget rigtigt. Jeg ville gerne kigge dine tegninger, men min computer har et eller andet imod tinypic :c
#Rex - Argh, den er dejlig. Ansigtet er rarhed.
#Caine - Tak : D Ja, skulderen er mystisk, den havde jeg besvær med. Jeg må få gjort noget ved den på et tidspunkt. Igen, ville gerne kigge din tegning, men... Dx

Yush, Ren igen igen. Egentlig en del af et større billede, men sidder lige fast med den pt. Forsøger med en lidt anerledes stil, en anelse mere realistisk... men ender nok med at lave en mellemting mellem denne og mine tidligere tegninger. Den fulde tegning kan ses hér, hvis der er stemning for det.
EDIT: Bare lige for at undgå dobbeltpost ~
Se, hvad jeg lavede i stedet for fysikrapport:

Jeg tror stilen begynder at nærme sig.
EDIT2: Oog, endnu en hurtig en:

Nova 03.11.2009 21:10
Leara - Jeg elsker specielt din sidste tegning! Rigtig fint feminint ansigt! ^^ Tror at den vil blive rigtig god som farvelagt ^^ Farvelæg! *at befale*Morgana - Årrrgh! Virkelig gode krøller du der har fået lavet, og spændet der sidder i håret har du fået til at sidde godt (nu tænker jeg på, at man godt kan se at det sidder i, når man tænker på skyggelægningen)! ^^
Rex - ja dig gider jeg slet ikke kommentere! du har fået kommentar for den! xD
Caine - rigtig fed tegning! elsker alle farverne, og din tegnestil er unik (positivt ment)! Ö Du får det til at se ud som et maleri med alle de farvespil, og det er rigtig fedt! Der er mange finde detaljer som gør billedet fuldendt! ^^
Renatika - Neeej!! du har haft travlt siden du kan nå at smide to tegninger ind, siden jeg sidst så her ind! :D Igen igen igen.. elsk på din stil! gider snart ikke at kommentere den mere! xD Elsker specielt den sidste tegning, fordi der er en kær ræv med, og så på nummer to billede nummer to portræt! Kreativt! ^^ Håret er også rigtig godt der.
Uhmn.. Har også tegnet! :b .. igen..
Først.. studietrøje-tegningen som jeg har tegnet til vores studietur.. gæt hvor vi skal hen ? :b
http://i146.photobucket.com/albums/r266/Paaai4/dolls/Tegninger/A3-studietrjeny.png
Slamse..

Foxy 04.11.2009 00:43
nøøøj der er så mange at jeg ikk kan kommentere jeg syndes bare i alle sammen tegner vildt godt XDher er lige lidt fra mig:
jeg tegnede mig og min kæreste anja som det er, for det er næsten som om jeg har en bamse med hende... (dog er det bare en bamse med hendes t-shirt på men det er næsten det samme ^^")
undskyld hvis det er lidt stort

her er det så mig og nogle af mine næreste venner XD

Morgana 05.11.2009 12:57
Shadow: Hvor charmerende. :) Din tegnestil er udtryksfuld og virker åben. Samson: Tak. Jeg har faktisk sådan en hårtingest herhjemme, men den er alt for stor til mit hår, og da jeg ingen krøller har, nægter den at blive siddende. # Hm... Madrid? XD Ej, den er flot. Jeg kan godt lide, at du har lagt billedet ind i jeres klassenavn... - *at undre sig over, hvorfor vi aldrig fik lavet en studieturstrøje?*
Renatika: Udtrykket i Renatikas ansigt er meget sigende. Det lille smil, der spiller i mundvigen er rigtigt godt fanget, og jeg kan godt lige detaljerne omkring blomsterne på rævens hale.
Caine: Ja, det tog mig mere tid, end jeg havde forventet, men da jeg først fattede, hvordan jeg skulle gøre, gik det meget nemmere! #Jeg ville ellers gerne have set dit billede færdigfarvelagt ;)
Cazador: Jeg vil se! Du har også snakket om en vis gepardtegning...? XD
Rex: Jeg elsker den animation! Kontrasterne mellem den lille, pjuskede ugle og manden er suveræn!

Et lille forsøg på at lege med nuancer og sporadisk farve på sort papir. Farvekridt.

Et udsnit af et billede, jeg lavede, da jeg var på ferie i Frankrig. Akvarel.

Jeg undskylder kvaliteten. Jeg kunne kun finde nogle børnehave-farveblyanter, og papirets struktur gjorde det ikke bedre.
Historien bag: Min klasse havde aflagt Foulum, et forskningsinstitut for kloning og genmanipulation, et besøg, hvor en dyrlæge holdt et (langt og kedeligt) oplæg for os. Efterfølgende skulle vi selv lave en kunstig befrugtning, og han forklarede omkring begrænsningerne ved metoderne. Det er tilsyneladende umuligt at få et æg (fra et pattyr) til at vokse til mere end 7 dage, da det så 'falder sammen'. Ergo er det ikke muligt at lave en kalv kun med teknologi. Man er nødt til at have en rugemor.
Et af spørgsmålene til foredragsholderen blev derfor følgende: "Hvor lang tid vil der gå, før det ER muligt?"
Det er svaret, der blev inspiration.
"Der vil gå mange år, før vi har en ko vandrede ud af varmeskabet (Den kunstige rugemor indtil videre), men..." Og så fulgte en laaang forklaring, jeg ikke vil gentage her. (Jeg kan ikke huske den!) XD
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet