Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.01.2012 21:04
''du besvarede ikke mit spørgsmål..'' siger hun små fustreret.. ''Ja det blev her.. Der er hyggeligt, og jeg har været her meget med min pleje familie.. '' siger hun glad. hun kigger på Fragor.. ''Og hvad med dig!? Hvad laver du her!?'' spørger hun nysgerrigt..

Lavet af Georgie

Fragor Missa

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 176 år

Højde / 187 cm

KeiKei 02.01.2012 21:22
Fragor smilte skævt. Det her morede ham glimrende.
"Jeg er på vej hjem."
Han trådte roligt lidt nærmere.
"Stedet her var blot en del af ruten, intet mere."
Han lod let luften sive ind mellem de afskilte læber så en isnende følelse spredte sig gennem de hvide tænder.
"Og intet mindre"

Han tog et par lette skridt videre og bevægede sig i en langsom cirkel rundt om Mika alt imens han gennemgik hvad han havde hørt indtil videre.
En fri person, lever i det fri, intet hjem, pleje familie.
Jo han var begyndt at forstå og yderligere havde et utal af små ubeviste bevægelser bekræftet hans hypotese.
De gule øjne betragtede hende indgående som et par skarpe rovdyrøjne. Han havde dog ikke i sinde at angribe, nej han iagttog bare dette fremmede væsen.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.01.2012 21:25
''Du besvarede stadig ikke mit spørgsmål..'' Siger hun nu irreteret.. Hun ligger hånden på hendes mave, og kommer med en underlig grimasse.. ''av'' mumler hun stille.. Hun trykker hårdere hånden mod maven, og følger Fragor's mindste bevægelse..

Lavet af Georgie

Fragor Missa

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 176 år

Højde / 187 cm

KeiKei 02.01.2012 21:36
"Betyder det virkelig så meget?"
Spurgte han og hævede let et øjebryn. Fødderne forsatte stadig den rolige tur omkring Maki.
Magien i øjet virkede som den skulle og hans forståelse for hendes krop voksede eksplosivt og han nåede hurtigt til en ganske interessant information.
Selv om hun ikke gik rundt og fremviste de skarpe hjørnetænder afslørede hendes krop det alligevel.
Han kommenterede dog ikke videre på det.

"Men Rutilus Taurus er en familie af folk, der har potentiale og vilje til at blive mere end bare din traditionelle dagdriver"
Hans stemme var rolig, men agtpågivende. Han talte langsomt, som for at trække tiden ud så han kunne vikle sit spind tættere omkring hende indtil hun ikke længere kunne stikke af.
Kunne man se hans magiske kraft ville man kunne se hvordan den hvivlede rundt om de gule øjne og forsatte op til hjernen.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.01.2012 21:42
''Ja det gør det.. For jeg aner ikke hvad det er for noget.. Eller jo, det gør jeg så nu..'' siger hun på en måde glad.. Hun følger fortsat hans bevægelser, begge hendes fødder bevæger sig roligt og elegant.. Hele hendes krop drejer med rundt, på en elegant måde.. ''Hvorfor er det du bliver ved at gå rundt om mig!? Hvad er det du vil!? Slå mig ihjel!?'' spørger hun nysgerrigt og på ingen måde skræmt.. ''For hvis det er det du vil, så gør det dog.. I stedet for at trække tiden ud.. ''
Hun mærker en kraftig smerte i maven, og kan ikke holde sig oprejst mere.. Hun knækker sammen, og lander på knæene i det høje bløde græs..

Lavet af Georgie

Fragor Missa

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 176 år

Højde / 187 cm

KeiKei 02.01.2012 21:55
"Nej jeg unde..."
Længere nåede han ikke før han så smerten skyde op gennem hende. Uden tøven gled han det halve skridt frem og greb efter hendes skuldre med den behandskede hænder.
"Længe siden du sidst har jaget?" Spurgte han roligt. Han vidste der var mange reaktioner på tørsten og denne skulle ikke overraske ham.
"Eller jeg tager måske fejl?"

Til trods for han lærte noget om kroppen fra sin magi, så lærte han ikke det hele, og han kunne kun gisne om hvad der lå i det ukendte. Med nok tid ville han måske kunne komme på et kvalificeret bud.
Hans øjne havde stadig deres vågne udtryk idet han ikke ville sænke paraderne. Tøsen var vampyr og man vidste aldrig hvad de kunne finde på. Dette kunne jo bare være et trick for at få ham inden for rækkevidde af hendes skarpe tænder.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.01.2012 22:02
Hun bliver lidt skræmt over at mærke hans hænder mod hendes skuldre. ''Nej..'' gisper hun stille.. ''Mine babyer..'' Hvisker hun og trykker hænderne mod maven.. ''De er ikke så søde ved mig..'' siger hun og drejer hurtigt og elegant rundt på knæene, så hun sidder med ansigtet mod Fragor, af frygt for hvad han kan finde på at gøre ved hende.. ''Så ja, du tager fejl.''

Lavet af Georgie

Fragor Missa

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 176 år

Højde / 187 cm

KeiKei 02.01.2012 22:16
Fragor nikkede dog uden at tage øjnene af hende.
Han sagde intet da en række spørgsmål om dette fiflede gennem hans hoved, men han valgte dog at lægge en dæmper på dem. Der var ingen grund til at besværlige en fremmed med dette.
Han rejste sig roligt op og rakte let den højre hånd frem for at hjælpe hende på benene igen.
"I såfald må du hellere passe bedre på. Skoven er ikke et sikkert sted, særligt ikke når du har aldrig liv end dit eget at tænke på"
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.01.2012 22:35
Hun sidder stille et øjeblik for at samle kræfter og samle sig selv.. Hun tager hans hånd og rejser sig. ''Tak.'' hun smiler venligt til ham og står nu utrolig tæt på ham. ''Jeg kan godt passe på mig selv, og mine babyer.'' siger hun stille og kigger Fragor direkte i øjnene. ''Du har faktisk utrolig flotte øjne..'' mumler hun meget lavt.

Lavet af Georgie

Fragor Missa

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 176 år

Højde / 187 cm

KeiKei 03.01.2012 17:06
Et skævt smil spillede på Fragors læber. Situationen var begyndt at underholde ham ganske glimrende og det så ikke ud til at skifte foreløbigt.
"Tvivler jeg ikke på du kan"
Han strøg let hår væk fra ansigtet igen. Det havde en mærkværdig vane med altid at falde ned foran øjet. I stedet for at trække hånden tilbage i kåbens ly rakte han let frem for at stryge en hånd hen over makis kind.
"Men skønhed kan bedrage."
Hans magi lå i hans hud, og hvis fingrene gled hen over hendes kind, ville energien sprede sig fra ham og ind i hendes krop, hvilket vil videregive en varm følelse af velbehag, der ville sprede sig gennem hele kroppen.

"Men ikke altid" Tilføjede han roligt og trak hånden tilbage i skjul.
Den venstre hånd havde han endnu ikke haft fremme. Den var trodsalt ikke en han gik rundt og viftede med. Noget han kunne takke Samson for. Hele armen var dækket af gamle brandsår, der ikke kunne heale. Han havde prøvet med flere forskellige healere, men alle havde de sagt at ilden havde brændt for dybt. Heldigvis var det lykkedes dem at give ham den fulde førlighed tilbage, men med tiden havde han vænnet sig til ikke at bruge den arm. Han trænede den dog stadig, men han vidste at den aldrig ville blive så god som den højre.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 03.01.2012 17:11
Maki beundrede hans skønhed og lyttede til hans skønne stemme. Hun lagde mærke til hans mindste bevægelse, og blev en smule forskrækket over hans hånd på hendes kind, hun lukkede øjnene og nød følelsen af hans berøring, og varmen der fyldte hendes krop. Hun åbnede øjnene hurtigt og tog et skridt væk fra Fragor. ''Hvad er det du gør!?'' spurgte hun en smule skræmt, og stod længe og stirrede på ham.

Lavet af Georgie

Fragor Missa

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 176 år

Højde / 187 cm

KeiKei 03.01.2012 17:18
Fragor hævede det ene øjenbryn og et uforstående blik kom til udtryk i det unge elveransigt.
"Hvad jeg gør?"
Det andet øjenbryn hævede sig en smule.
"Tror ikke jeg ved hvad du mener"
Hans mund gled over i et skævt smil og øjnene faldt tilbage på plads.
Selvfølgelig vidste han hvad hun mente, men det var ikke hvad det handlede om. Nej han havde været i et underligt humør hele dagen, det var som om der var noget der fulgte efter ham, overvågede ham. Han følte sig ikke helt som sig selv. Måske var det derfor han fandt en smule glæde ved at lege med denne uskyldige skabning.
Enten det eller også var der virkelig noget galt med idag.

Han tog et par skridt til siden. Han holdt ikke ud at stå stille og blive observeret. Det mindede for meget om derhjemme. Måske var det grunden til han sjældent var hjemme mere end et par dage af gangen, hvilket egentlig huskede ham på at han snart måtte hjem forbi igen. Vinterhøsten skulle jo i hus og der kunne aldrig være for mange til at hjælpe.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 03.01.2012 22:16
''Din hånd... Den varme der gik igennem min krop.. Hvad har du gang i!?'' sagde hun skræmt og tog et halvt skridt tættere på Fragor..
''Du gør et eller andet.. Men hvad!?'' hun lagde hånden på sin mave og stirrede ondt på Fragor..
Hun tog endnu et par skridt hen imod Fragor, så hun stod lige foran ham, ''hvad er det du gør ved mig!?'' spurgte hun nervøst og tog hans hånd..

Lavet af Georgie

Fragor Missa

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 176 år

Højde / 187 cm

KeiKei 03.01.2012 22:52
Fragor hævede roligt et øjenbryn og sagde intet til at hun tog hans hånd, men denne gang lod han intet ske.
Hans var som enhver anden, men når han ønskede det kunne han overføre energi gennem huden. De fingreløse handsker var derfor et vigtigt redskab i hans påklædning og man så ham aldrig med fingrene dækket helt ind. Umiddelbart virkede de dog ikke som andet end dekorationer.

"Hvorfor er du så sikker på jeg gør noget ved dig?"
Han betragtede let hvordan hun undersøge hans hånd for abnormaliteter, som hun ikke ville finde.
"Når det lige så godt kunne være dig der gjorde noget ved mig"
Det skæve smil spillede stadig på hans læber, det morede ham at han stod med alle svarene, men uden at ville dele. Nej det var hans lille leg og hun var blot en lille brik i spillet. Intet at bekymre sig om. For ham ihvertfald.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 03.01.2012 22:56
''Fordi jeg udemærket godt selv ved hvad jeg kan!! Og det skete først da du rørte ved mig!'' hun slap vredt hans hånd men blev stående tæt på ham.. ''Du gør et eller andet...'' hun kiggede fustreret ned i jorden.. ''Hvis du gør noget ved mig, eller mine babyer, så bliver det værst for dig selv!'' sagde hun truende..

Lavet af Georgie

Fragor Missa

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 176 år

Højde / 187 cm

KeiKei 05.01.2012 14:55
"Jeg synes ellers lige du sagde jeg bare kunne slå dig ihjel hvis jeg havde lyst"
Drillede Fragor idet hun begyndte at true ham. Han følte sig dog ikke truet, han havde stået overfor utallige fjender og var stadig i besiddelse af livet. Noget ikke alle hans modstandere kunne sige, til trods for at han sjældent kæmpede for at dræbe. Han ønskede jo blot at teste sin styrke imod nye kræfter.
"Men hvis du frygter for hvad jeg gør, hvorfor stikker du så ikke af?"
Den drillende tone spillede let i luften og et selvtilfreds smil gled henover hans læber. Blikket var rettet ned imod hende, men da hendes ansigt var vendt ned af faldt det på hendes hår.
"Hvis jeg var seriøs havde du formodentlig større chance for at overleve hvis du løb din vej"
Eller i det mindste holdt afstand

Det sidste blev tilføjet som en lille kommentar i hans tanker. Aldrig sagt højt.
For en der knurrede så meget var hun ikke ligefrem bange af sig. Tværtimod. Han ville dog ikke sige det var nogen klog beslutning, for alt for mange ville have udnyttet denne mulighed til at overmande hende, og med hendes kropsbygning var der ikke meget hun kunne gøre.
En fristende tanke måtte han indrømme, men han havde sin ære og den ville han ikke besudle over så lidt. Nej han var bedre end det!
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 05.01.2012 16:26
''Jeg frygter ikke for mig selv.. Men mine babyer..''
Siger hun små fornærmet.. Hun kigger Fragor i øjnene og står lidt og vurdere hvad det er han vil hende.. Hvorfor mon han er her... tænker hun..
''Hvis du vil mig noget ondt, hvorfor så trække tiden ud!? Jeg er udemærket i stand til at beskytte mig selv... Føler ingen grund til at flygte fra dig..''
Siger hun en smule hånligt, men stadig i en venlig tone.. For hun er en smule nervøs for hvad han kan gøre ved hende..

Lavet af Georgie

Fragor Missa

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 176 år

Højde / 187 cm

KeiKei 08.01.2012 17:32
Fragor var stadig rolig. Han holdt sig selv fast på et plan, hvor han var i fuld kontrol over sig selv. Ingen bevægelser blev foretaget uden hans fulde accept og selv hans åndedræt kørte i et reglmæssigt mønster.
"Hvordan kan det egentlig være du er så overbevist om at jeg vil skade dig"
Han talte roligt og blev stående fast med fødderne plantet solidt i jorden. Der skulle mere end en lille pige til at flytte ham nu.
"Jeg har da ikke gjort noget, der kunne skade dig... Eller dine unger for den sags skyld"
Han hævede roligt et øjenbryn, mens han tog mål af hendes reaktion. Det var trodsalt den slags han underholdt sig med og denne her ville sikkert blive ganske interessant, hvis han da ikke tog meget fejl.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.01.2012 17:49
Hun stod stille og lyttede til hvad han sagde.. Hun trak vejret tungt, mens hun forsøgte at falde lidt ned.. Han havde jo ret.. Han havde ikke gjort noget, der kunne skade dem.. Endnu...
''Det kan godt være du ikke har gjort noget... Endnu... '' siger hun tøvende og kigger på ham.. ''Men helt ærligt, kig på dig selv, du ligner ikke lige frem en, der går i skoven for at drikke en kop te...'' siger hun venligere end før og smiler lidt til ham. ''Jeg har bare været ude for, for mange møder med væsner der vil skade mig..'' siger hun stille og kigger ned i jorden.

Lavet af Georgie

Fragor Missa

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 176 år

Højde / 187 cm

KeiKei 08.01.2012 19:33
Et smil gled over hans læber. Hun havde ikke givet helt slip på tanken om at han måske kunne finde på at angribe.
"Måske det ikke er så god en ide at træde for tæt på folk, hvis du frygter de langer ud efter dig"
Påpegede Fragor roligt idet han rakte frem for at lægge en beroligende hånd på hendes skulder.
"og jeg er en bjergelver. Byen er ikke min natur og ud over det så er jeg igang med min rejse."
Han stemme var rolig og bar en mild følelse af simpel velvære med sig, som havde man alt tid i verden til at slappe af og blot dase gennem livet.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8