Hendes ord fremkaldt et bredt, charmerende chesire-smil, og han strøg hende over ryggen. Han var virkelig dybt berørt af hendes ord, dybt beæret. HAn beklagede faktisk, han ikke var i stand til at slå sig ned, men det trøstede ham at vide, at Maki en dag ville finde en, hun ville synes endnu bedre om, som ville kunne give hende alt det, hun fortjente. Hun var stadig meget ung. Men det gjorde faktisk en smule ondt på Levon at tænke på, hun på et eller andet tidspunkt ville forlade ham til fordel for en anden. Men sådan var livet, det var han vant til. Han vidste, han ikke kunne være hende tro - det havde han jo faktisk allerede bevist - og han kunne umuligt forvente, hun ville være det. Kort gik hans tanker til Aishe, men kun meget kort.
"Jeg tror nu, jeg har en lille ide," drillede han med et skævt smil og hævede sit hoved op på den ene albue, hvorfra han så ned på hende og blev lidt mere alvorlig. "Og tro det eller ej, min Maki, så har du også rørt et eller andet særligt i mig! Og det er ikke noget enhver kvinde kan prale af at have gjort!" Han så et øjeblik overvejende på hende. HVad var det ved denne stump af en pige, der gjorde ham lidt ved siden af sig selv? Han kunne ikke sætte fingeren på det, men han nærede en særlig form for omsorg for hende, kun få fik ud af ham.
"Ubeskrivelig," mumlede han og tyggede lidt på ordet. "Er jeg virkelig? Charmerende, flot, ubegribeligt morsom, har smukke øjne, et vindende smil, og jeg kunne blive ved ... Det er ikke så ubeskriveligt igen." Han lo muntert af sin egen joke og så kærligt på hende.
"Dig derimod har jeg nogen gange lidt svært ved at placere! Du hopper lidt fra side til side og vil aldrig rigtigt stå stille. Det ene øjeblik er du nuttet og kær, det næste sexet og forførende, så er du bare smuk og eftertænksom og går så over i guddommelig ynde og elegance .. Du er langt sværere at blive klog på ... Men jeg nyder at forsøge!"