Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 29.02.2012 20:32
Hun kunne tydeligt fornemme på ham at der var noget galt.. ''Levon.. Det skal nok gå.. '' Hun lagde armene om ham, og trykkede sig blidt ind til ham.. ''Jeg regner med at blive her det første stykke tid.. Selvfølgelig kun hvis det er okay!'' Det sidste fløj ud a munden på hende, da hun ikke havde det særlig godt med at sige det... Hun følte hun trængte sig på, og det var hun ikke vant til, da hun altid havde været sig selv, og været alene.. Ingen havde nogensinde været så venlige ved hende som Levon.. Han havde taget hende til sig, og på nogen punkter følte hun sig som han datter, men på andre punkter mere som kæreste, selvom hun udmærket godt vidste at det ville de to nok aldrig blive.. Selvom det var noget hun så inderligt brændte for.. Hun havde forstået at han ikke var til noget fast, og det kunne hun jo ikke lave om på, men hun havde affundet sig med det, og var taknemmelig for blot at have tid med Levon, og at have fået lov til at bo hos ham.. ''Alt skal nok gå..'' Hviskede hun, og havde mest af alt lyst til at begynde at græde, fordi hun kunne mærke at Levon var trist.. ''Undskyld..'' hviskede hun og puttede sig lidt ind til ham.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 29.02.2012 21:39
Skulle nok gå? Hvordan, det kunne han virkelig ikke se. Hun lagde armene om ham, og han gengældte fraværende omfavnelsen og forsøgte at forvise de grusomme billeder.
Et lille fornærmet fnys undslap ham, da hun spurgte om det var okay.
"Selvfølgelig er det okay!" sagde han fast, "Jeg ville være knust hvis du ikke gjorde!" Han sank en klump. Han forstod godt, det var besværligt, når hun altid havde været alene, pludselig at vænne sig til, der var nogen for en, men hun var nødt til at vænne sig til ikke at være alene mere. Hun skulle være mor! Hun havde et ansvar nu, hun måtte vokse og leve op til.
Han kunne mærke hvordan, hun var ved at begynde at græde, og han måtte mande sig op for hendes skyld og lægge bånd på sine følelser. Det var anstrengende i længden, men han kunne gøre det. Han trykkede hende ind til sig og trykkede et kys mod hendes pande.
"Du skal ikke undskylde," sagde han blidt, "Det er ikke din fejl!" Maki var ikke den eneste, der en gang i mellem følte mere af et far-datterforhold. Lige i øjeblikket, som han sad der med hende og hendes bekymringer, som han forsøgte at få hende til at forstå omfanget af, følte han sig meget mere som en far end en elsker - selve tanken så grotesk i sig selv, han måtte rynke på næsen. Hvis han nogensinde skulle få en datter, han fik kontakt med, ville han så ende med de samme problemer? Gud, det håbede han ikke!

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 29.02.2012 21:54
''Tak..'' Hun følte sig pludselig utrolig glad, og mærkede hvordan glæden spredte sig i hele hendes krop.. ''Levon, du er ubeskrivelig!'' Hun kiggede op på ham og smilede, før hun blidt trykkede læberne mod hans, og kom med et tilfreds lille støn.. Hun nød så ubeskriveligt at være tæt på ham, og mærke hans læber mod hendes.. Hun rejste sig stille og tog hans hånd.. ''Kom..'' hviskede hun stille, og Førte an ind i et af de mange soveværelser.. Hun gik elegant over til sengen, og smilede til ham.. ''Læg dig ned på maven..'' sagde hun blidt, og kiggede kærligt på ham.. Efter han havde lagt sig, satte hun sig forsigtigt med et ben på hver side af ham, og begyndte at massere hans nakke, skuldre og ryg, hun kunne tydeligt mærke at han var anspændt, og trængte til en omgang massage.. Hun fortsatte hendes arbejde og nød at kunne mærke hans muskuløse ryg og skuldre..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 29.02.2012 22:24
Han gengældte hendes blik og kys, nød den lille lyd, og smilede skævt, da hun trak ham med sig. Da ingen af dem var påklædte, gjorde han dem begge usynlige, så de ikke skulle blive ubehageligt overrasket af tjenestefolkene.
Først inde på værelset med døren lukket, lod han evnen gå i sig selv igen, og de kunne atter se hinanden. Han betragtede hende tydeligt nydende hvad, han så, mens hun gik over til sengen, hendes hofter svingende forførende, så han et øjeblik næsten blev tør i munden.
Hendes blide ordre kom lidt bag på ham, men han fulgte den ikke desto mindre og mærkede hende kravle op på sig med en forholdsvis stor nysgerrighed. Hendes hænder mod hans skuldrer og nakke var en velsignelse, og han sukkede let af velbehag. Og han var virkelig anspændt. Ikke kun over dagens hændelser, selvom de havde taget deres tørn på ham, nej de sidste par dage havde været hårde. Men Maki fik ham til at slappe af, som kun meget få kunne gøre det. Hun forventede aldrig noget af ham, han behøvede ikke være hele tiden sammen med hende, han kunne bare tage den med ro. Det var en af de bedste ting ved Maki.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 29.02.2012 22:40
Hun fortsatte tavst det hun havde gang i, og nød for en gang skyld at kunne gøre noget for Levon, nu hvor han havde gjort så meget for hende.. Hun trak vejret tungt og roligt, og følte sig så tryg, nu hvor hun var tæt på ham.. ''du har ingen idé om, hvor glad jeg er for dig Levon..'' hviskede hun kærligt, og tog lidt hårdere fat.. Hun bukkede sig stille ned, og kyssede ham i nakken.. Hun følte sig elsket og ubeskrivelig tryg i Levons nærhed, alt det han havde gjort for hende, var helt ubeskriveligt.. Hun ville aldrig nogensinde kunne gengælde alt det.. Lige meget hvor meget hun ville det.. Følelsen af Levons nærhed, fik hende til at smile stort og hele hendes krop fyldtes med glæde og varme.. Alt den kærlighed hun havde i kroppen, var kun rettet mod en ting, og det var Levon.. Han var det eneste der fortjente hendes kærlighed lige nu.. Udover hendes tvillinger, men dem kunne hun jo ikke bruge det på, så længe de var i maven på hende.. Hun kyssede ham i nakken endnu engang og smilede stort.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 29.02.2012 23:17
Han trak vejret tungt ind og pustede nydende ud, mens stressen og anspændtheden forlod hans krop. Hendes ord fik et lille smil fra ham, men han åbnede ikke sine lukkede øjne.
"Åh jeg tror nu, jeg har en ide," sagde han drillende, og en lille stønnen undslap ham, da hun tog hårdere fat om de ømme muskler, der modvilligt blev som smør i hendes hænder.
"Du er god for mig, Maki. I langt mere end én forstand. Jeg ville føle mig temmelig fortabt uden dig," sagde han blidt og sukkede, mens han foldede sine fingre om hendes ben og kærtegnede det. Selv ikke når hun forsøgte at få alting til at dreje sig om ham, kunne han helt lade være med at flytte lidt fokus til hende. Alt andet ville blive for overvældende for ham. Han var mere end giver end en modtager - på alle punkter - og at lade hende pusle sådan om sig uden at gøre noget til gengæld var lidt af en opgave for ham. Han var allerede ved at planlægge noget sødt som tak for massagen uden at forstå, hun var i gang med at takke ham.
Han brummede nydende ved hendes kys i nakken, og smilet voksede let. Havde han vidst hvor tryg, hun følte sig sammen med ham, havde det blot tilføjet til hans følelser for hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 29.02.2012 23:28
Hun flyttede forsigtigt hans hænder fra hendes ben .. ''læg stille..'' beordrede hun kærligt.. Hun fortsatte med at tage fat i hans ømme krop, og nussede ham roligt i nakken, før hun afsluttede det hele, ved at kysse ham fra nakken, og ned af ryggen, og op igen.. Hun kravlede roligt ned fra ham, og smilede stort til ham. ''Jeg håber det var rart..'' sagde hun sødt og kyssede ham forsigtigt på kinden. ''Jeg er virkelig glad for at være tæt på dig..'' Hun lagde en arm om nakken på ham, og nussede ham blidt i håret.. ''Du har gjort så meget for mig, og jeg har virkelig ingen idé om, hvordan jeg skal takke dig..'' Hun rødmede en smule og puttede sig lidt ind til ham.. ''Du er guld værd..'' Hun trykkede læberne mod hans, og smagte hans søde, bløde læber.. <3

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 01.03.2012 00:38
Det overraskede ham lidt, da hun fjernede hans hånd, men han lod hende gøre det og smilede skævt ved hendes ordre.
Hendes række af kys sendte små gys gennem ham, han ikkehavde nogen intentioner om at skjule for hende, og da hun kravlede af ham, smilede han varmt til hende og slog øjnene op.
"Det var det i hvert fald, min Maki," sagde han blidt og overbevisende. "Og jeg er tilfældigvis også meget glad for at være tæt på dig!" Mens hun lagde en arm om hans nakke, lagde han sin egen rundt om hende og trak hende tættere ind til sig, mens hans lyse lokker dansede mellem hendes fingre.
"Takke mig?" spurgte han en anelse uforstående og med en let latter. "Maki, det er ikke nædvendigt at takke mig mere end du gør allerede! Jeg har alt, jeg behøver i dig; i din nærhed, dit smil, din berøring. Du gør alt for mig, Maki, det må du da kunne se? Alt jeg kunne ønske for?" Han smilede ved hendes næste kommentar og lagde sig på siden for bedre at kunne gengælde hendes kys, og nok en gang trak han hende helt tæt ind til sig, mens han lod hænderne løbe krætegnende og efterhånden også temmelig hjemmevant over hendes krop. Han nød hende virkelig, forstod hun ikke, det var alt, han ønskede at få lov til?

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 06.03.2012 21:16
Hun lå stille og nød virkelig så inderligt at være tæt på Levon.. ''Mand, du har ingen idé om hvor højt jeg elsker dig!'' sagde hun stille og smilede stort.. ''du har rørt noget helt specielt i mig, jeg kan slet slet ikke beskrive hvor glad jeg er, for at have fået lov at lære dig at kende .. '' hun rødmede lidt og kyssede ham blidt på kinden.. Hun nussede hans gyldne bløde hår, og trak vejret tungt.. ''Du er helt ubeskrivelig..'' Hun tænkte stadig meget over, hvad hun skulle gøre når tvillingerne kom til verden.. Hun vidste jo godt at Falco ikke ville tage dem til sig.. Men hun følte heller ikke helt at hun kunne blive hos Levon, selvom han havde sagt det 1000 gange.. Hun følte sig i vejen.. Og var bange for, at hvis hun flyttede ind med tvillingerne, ville hun møde 'hans andre kvinder' og det var ikke en tanke hun brød sig om.. For hun ville allerhelst haver ham for sig selv.. Selvom det ikke var en mulighed for hende.. Hun sukkede dybt og kyssede ham igen på kinden.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 06.03.2012 22:09
Hendes ord fremkaldt et bredt, charmerende chesire-smil, og han strøg hende over ryggen. Han var virkelig dybt berørt af hendes ord, dybt beæret. HAn beklagede faktisk, han ikke var i stand til at slå sig ned, men det trøstede ham at vide, at Maki en dag ville finde en, hun ville synes endnu bedre om, som ville kunne give hende alt det, hun fortjente. Hun var stadig meget ung. Men det gjorde faktisk en smule ondt på Levon at tænke på, hun på et eller andet tidspunkt ville forlade ham til fordel for en anden. Men sådan var livet, det var han vant til. Han vidste, han ikke kunne være hende tro - det havde han jo faktisk allerede bevist - og han kunne umuligt forvente, hun ville være det. Kort gik hans tanker til Aishe, men kun meget kort.
"Jeg tror nu, jeg har en lille ide," drillede han med et skævt smil og hævede sit hoved op på den ene albue, hvorfra han så ned på hende og blev lidt mere alvorlig. "Og tro det eller ej, min Maki, så har du også rørt et eller andet særligt i mig! Og det er ikke noget enhver kvinde kan prale af at have gjort!" Han så et øjeblik overvejende på hende. HVad var det ved denne stump af en pige, der gjorde ham lidt ved siden af sig selv? Han kunne ikke sætte fingeren på det, men han nærede en særlig form for omsorg for hende, kun få fik ud af ham.
"Ubeskrivelig," mumlede han og tyggede lidt på ordet. "Er jeg virkelig? Charmerende, flot, ubegribeligt morsom, har smukke øjne, et vindende smil, og jeg kunne blive ved ... Det er ikke så ubeskriveligt igen." Han lo muntert af sin egen joke og så kærligt på hende.
"Dig derimod har jeg nogen gange lidt svært ved at placere! Du hopper lidt fra side til side og vil aldrig rigtigt stå stille. Det ene øjeblik er du nuttet og kær, det næste sexet og forførende, så er du bare smuk og eftertænksom og går så over i guddommelig ynde og elegance .. Du er langt sværere at blive klog på ... Men jeg nyder at forsøge!"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 06.03.2012 22:20
Hvis Maki kunne læse tanker, ville hun meget hurtigt have svaret Levon igen.. Hun kunne ikke få sig selv til at forlade Levon for nogen anden.. ALDRIG! Men hvis hun nu vidste at han allerede havde været sammen med en anden.. Så ville det nok have fået hende til at overveje valget om at blive.. ''Nogen gange er du altså lidt for selvglad..'' Hun kiggede kort på Levon, og rejste sig derefter meget hurtigt.. Hun svævede nærmest over til vinduet og åbnede det meget hurtigt, hun satte sig elegant op i vindueskarmen og nød den smukke udsigt ud over haven, og den kølige luft mod hendes nøgnekrop.. Det fik hende til at længes efter skoven, og at sove under den åbne himmel.. Selvom det ville være alt for koldt at tage tilbage til skoven nu.. Eftersom hun ikke havde sat så meget vinterpels som normalt, fordi hun havde været hos Levon.. Hun kiggede op på den mørke stjerne himmel og smilede for sig selv.. ''Hvor er det smukt..'' hviskede hun og indåndede den kolde friske luft..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 06.03.2012 22:29
Og netop fordi Levons hjerte havde så svært ved at være én kvinde tro, vidste han, Maki en dag ville forlade ham. Hun ville få nok af ham og hans eskapader, og han havde ikke andet valg end at acceptere det, hvis ikke han ville til at genoverveje hele sit livsgrundlag, hvad han ikke ønskede nu her.
Hendes ord fik bare et skævt smil frem.
"Det er hvad andre har sagt om mig, og jeg skal da ikke afvise en vis sandhed, selvom det nu mest var ment i sjov," bemærkede han og lagde sig på ryggen med armene foldet bag hovedet, mens han betragtede hendes elegante skikkelse gå over til vinduet. Han kunne ikke følge hendes længsel, kun tænke sig til den, og han lod blikket glide nydende over hende, som hun sad der og så ud. Han hørte svagt hendes hvisken og svarede med en blød og forførende stemme.
"Ja det er." Det var dog ikke det mindste kompliment til stjernehimlen. Kun til hende, og hvis hun så på ham nu, ville hun blive klar over det.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 06.03.2012 22:49
Hun trak vejret tungt, og overvejede hendes ord og sætninger meget nøje.. Skulle hun sige det!? Eller holde kæft!?
''Levon.. Ind imellem...'' hun holdt en kort pause og kiggede over på ham.. ''Ind i mellem er du altså lidt for selvoptaget..'' Hun kiggede igen ud af vinduet, for hun ville ikke se hans ansigtsudtryk.. Hun var meget nervøs for hvordan han reagerede.. Men det havde altså snart nået hendes grænse.. Hun svingede benene ud af vinduet, og nød at mærke den friske luft på hele hendes krop.. Hun sad og smilede lidt for sig selv, og kiggede betaget op på månen og de mange stjerner.. Noget hun virkelig havde savnet.. Men samtidig med at hun så inderligt ønskede sig tilbage i skoven.. Ville hun ikke undvære Levon.. Det var et svært dilemma .. Men valget kunne hun ikke selv tage stilling til.. desværre..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 06.03.2012 23:22
Han hørte hendes dybe vejrtrækning og så afventende på hende.
Hun begyndte og afbrød igen; det tegnede aldrig godt! Dog bredte der sig et smil over hans læber, da hun endelig fik det sagt, og han rejste sig fra sengen og kom over bag hende, hvor han lagde en hånd mod hendes hofte.
"Jeg ved det godt," indrømmede han, "Det er en af de største fejl i min karakter. En bivirkning af alt for tit at få at vide, man er noget specielt, vil jeg tro, selvom det måske mere er en fejl af min end den udlægning lægger op til." Han sukkede let. "I det mindste forsøger jeg at gøre lidt grin med det, hvis ikke du har bemærket det? Jeg er ked af, det generer dig." Han trak hendes hår til side og kyssede hendes hals et par gange som en ringe undskyldning. Han kunne ikke ofre noget løfte om at ændre sig; det lå for dybt i ham, men han kunne da i det mindste forsøge at holde sig lidt tilbage sammen med hende, hvis det virkelig generede hende. Det var hun ikke den første, det ville blive nødvendigt overfor, og selvom det ville bedrøve ham ikke at kunne være fuldstændigt sig selv over for hende, ville han gerne gøre det for hende. Han var vant til det alligevel.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 06.03.2012 23:33
Hun lyttede tavst til hvad han sagde, og lænede derefter hovedet tilbage mod hans skulder.. Hun kiggede blidt op på ham, og drejede hovedet for at kysse ham.. ''Du skal ikke lave om på dig selv! Synes blot du skulle vide det..'' Hun tog hans ene hånd og nussede hans fingre.. ''Jeg kan li dig lige præcis som du er, og du skal ikke lave om på dig selv.. Hvis jeg ikke kunne leve med dig, som du er, ville jeg ikke stadig være her.. Det skal du vide... '' sagde hun og kyssede hans hånd. ''Du er nu dejlig som du er..'' Hun puttede hovedet lidt mod ham, og mærkede en brise mod kroppen.. ''Er du klar over hvor meget jeg har savnet at sidde i mørket og beundre natte himlen!?'' spurgte hun, og kiggede igen meget betaget på månen.. ''Månen er virkelig flot i nat..'' sagde hun stille og smilede..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.03.2012 00:15
Han gengældte hendes kys og nød dernæst hendes ord, lod hende fange sin hånd og lyttede så igen, et lille, let usikkert og noget drenget smil spillende om hans læber. Han så både usikker og skræmmende uskyldig ud et øjeblik.
"Er du helt sikker, Maki?" spurgte han og ønskede bare at tilfredsstille hende. "Jeg ved godt, jeg er lidt af et drog nogle gange. Jeg vil ikke kunne ændre mig selv er jeg bange for, men jeg kunne fokusere mere på at holde sådan nogle dumme kommentarer tilbage?" Han kærtegnede hendes hånd og lagde sin frie mod hendes skulder, som han gav et klem, før han fulgte hendes blik ud i natten.
"Det må vi gøre noget oftere så," bemærkede han med et smil. "Vi kunne tage på måneskinstur, når du har fået det bedre, finde det bedste sted at betragte månen fra og bare sidde der tæt sammen og betragte himlens skønhed?" Han lød hånden løbe ned over hendes arm og så beundrende ned på hende, før han igen kikkede op ved hendes ord.
"Det er den," bemærkede han bekræftende, "Men ikke så flot som dig, min smukke!" Han lænede sig ned og kyssede hendes hals igen, langsomt og dvælende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.03.2012 21:06
Hun nød udsigten og hans nærhed.. Hun sad nærmest forstenet og tænkte over hvad han sagde.. Hun følte sig ny forelsket og samtidig høj på kærlighed.
Hun bevægede sig langsomt og svingede benene ind i værelset igen, før hun rejste sig op og trykkede intenst læberne mod hans.. Hun lagde blidt armene om ham, og stod et stykke tid og nød smagen af hans bløde læber.
Pludselig og totalt ud af det blå, rykkede hun sig væk fra ham, og gik over mod sengen, hun tog sengetæppet og kiggede på ham.. ''Kom..'' sagde hun kærligt og tog hans hånd.. Hun gik over mod døren og smilede hemmelighedsfuldt.. ''Jeg har planer for os to..'' grinede hun kærligt og kiggede sødt på ham, før hun fortsatte ud af døren, og forsøgte at finde rundt i det alt for store forvirrende hus.. (XP)

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 10.03.2012 15:06
((Psyko, du frister mig til at lade en tjener gå rundt på gangen lige nu xD ))

Han vidste ikke helt hvordan, han skulle tage det at hun ikke svarede ham. Han kunne kun gå ud fra, hun mente det og var træt af at diskutere det. Fint nok - håbede han. Han stod derfor blot tavst bag hende og kærtegnede hendes skulder, indtil hun vendte sig rundt og trak sig ind til ham. Han var hurtig til at få armene om hende og trække hende endnu tættere på sig, mens han ivrigt gengældte kysset med et nydende suk.
Det kom lidt bag på ham, da hun så pludseligt - nærmest som havde han brændt hende - trak sig væk, og han så mystificeret på hende, indtil hun kom tilbage og tog hans hånd. Et smil gled over hans læber, og da de forlod værelset, gjorde han dem hurtigt usynlige - og tæppet med, selvom det var lidt mere besværligt, når han ikke selv rørte ved det. Nok var hans tjenere vant til lidt af hvert, men flyvende tæpper var at gå over grænsen.
Han fulgte hende gennem huset, faktisk en smule overrasket over, hun tilsyneladende ikke behøvede at spørge ham om vej eller noget.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1