En masse tætte træer

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 22.09.2010 22:38
han smiler til hende selvom hun ikke rigtig kan se det da det er mørkt
han samler hænderne og står sådan i et minut. . . . .
da det begynder at ryste under ham ser han ned og ser så over på
hende som han kan se selvom det er mørkt. han trækker hurtigt hans nåle der lammer kroppen
og kaster dem efter hende 1 rettet imod armen 1 rettet imod benet og 1 imod halsen (?)
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 22.09.2010 22:57
Kulsorte rødder skyder op ad jorden og snoer sig omkring hinanden, som en stor tjørnehæk i et forsøg på at skærme Damia fra de angreb, som Kravenoh ville komme med. Men pludselig mærker hun noget spids borer sig ind i hendes ben, og lidt efter falder hun ned på knæ. Damia bider sig arrigt i læben og forbander Kravenoh og det klamme mørke omkring hende. Hun kan ikke orienterer sig herinde, i det mørke fængsel, som han har puttet hende i. Hun søger længere og længere væk fra, hvor hun tror Kravenoh er, medens hun hvisker ordre til rødderne, der lydigt begynder at omringe hende og danne et beskyttende kupel om hende. En strøm af afmagt fejer ind over hende, men hun viger resolut fra den. Lader sig ikke overmande og kontrollere.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 22.09.2010 23:02
han smiler lidt " kan stadig se dig " han folder hænderne og ser så på
hendes beskyttelse "hmm flot " han hænder begynder at blive røde og en store flamme kommer frem og er
rettet lige imod hende skjold som nok burde brænde ned med tiden.
han vifter med den ene hånd og ilden omringer hende og begynder at brænde sig ind på hendes skjold.
"du ved godt jeg ved hvert et træk du laver " siger han selvsikkert..
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 22.09.2010 23:18
Flammerne fortærer langsomt hendes skjold, alt i mens Damia stirrer hadefuldt på Kravenoh. Skæret fra ilden falder kærtegnende over hans ansigt. Flammerne slikkede op mod den sorte himmel.
Damia rejser sig smidigt op og vakler forsigtigt bagud, medens hun lytter anstrengt til hans stemme i mørket. Hun fortsætter bagud indtil hun mærker noget solidt bag hendes ryg, der måtte være et træ.
"Du kan lide, når folk frygter dig, men er som et barn, der ikke kan få det de vil have, når de ikke gør," siger hun kækt til ham, "men du skræmmer mig ikke. Du kan gøre mig fortræd, men vil ikke få noget ud af det, for i sidste ende, så er jeg ligeglad,, siger hun med kold ligegyldighed. Hjertet banker i brystet på hende.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.09.2010 21:13
det hun ikke rigtig er bange for ham gør at han bare for mere lyst til at lege med hende
han ser hun står op af et træ han smiler blot og sender 2 nåle efter hendes arme.
"bare vent du har ikke set det bedste endnu " han smiler selvsikkert
hun er virkelig forandret siden sidst de mødes gad vide hvorfor...
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 23.09.2010 21:40
Træet omslutter Damia, i det hun nærmest smelter sammen med den. Stilheden sænker sig over dem, da pilene rammer træet og bliver siddende i dens tykke stamme.
Damia dukker pludselig op bag ham og et sekund efter, har hun trukket kniven og presset den ind i hans side. Den anden hånd er omkring hans hals, og hun borer neglene hårdt ned i huden på ham. "Kan du ikke bare give op og lade mig være i fred?,, spørger hun med stigende irritation. Nu er hun ikke bange, men hun er stadig klar over hans styrke, til at frygte den langtrukne tortur, der måske ville komme, hvis hun kendte ham ret, eller hans type ret. Men hvad ved hun egenlig om ham? Hun kender ikke engang hans navn.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.09.2010 21:45
han bliver kort oerrasket da hun dukker op bag ham men som sagt så er
han forberet på alt næsten. et smil kommer frem på hans læber den kravenoh damia holder fat
i forsvinder op i røg og i det samme øje blik dukker han op bag hende
hvor han har en kniv placeret imod hendes hals og den anden hånde holder han om hende sådan hun
ikke kan slippe væk " som jeg sagde du har ikke en chance min skyggeklon gjord bare det let for dig "
han sætter munden ind til hendes øre og lugter til hendes hår " Mmm " siger han blot
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 23.09.2010 22:10
Da skyggeklonen forsvinder og han holder fast om hende, med kniven mod hendes hals, unslipper der hende et gisp af chok. Hvordan kan han altid være to skridt foran hende, ved ikke hvordan det er muligt, at han kunne gøre det. Spørgsmålet er vel, hvor længe hun kan stritte imod. For hvornår vil hun nå grænsen for hendes udholdenhed og overgive sig til hans fysiske styrke og usvækkede vilje. Det hele er bare en leg for ham. Hun føler sig pludselig magteløs mod hans styrke.
"Slip mig dit dyr!,, snerrer hun som en arrig kat, da hun kan mærke varmen fra hans ånde mod sin hud. Et gys for gennem hende. Hun forsøger at støde albuen ind i maven på ham.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.09.2010 22:15
da han står tæt ind til hende og mærker en albue i maven kommer der et lille pust fra ham
"der skal mere til hvis du skal slippe fri " han placere kniven ved hendes K hun har på halsen
"lad mig se " han smiler lidt og placere så kniven ved siden af k og riser så et r(?)
"lad nu være med at giv modstand du kan lige så godt se det i øjne
og overgive dig overfor mig " hans stemme er rolig selvom han holder om hende
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 23.09.2010 22:29
"Hold op!,, skriger hun arrigt, da hun mærker spidsen fra kniven borer sig ind i huden på hende. Hun føler noget varmt og klæbrigt løbe ned ad hendes hals. Smerten fra knivsbladet, der skærer i hendes hud, bider hun i sig, men kan ikke forstå hvorfor han gør dette mod hende. Hvad er det han vil? Er det bare fornøjelsen af at se endnu en bukke under for hans magt. At kunne se sig som bedre end alle andre? Nu kæmper hun for alvor imod ham, med et vildt dyrs arrighed. "Jeg beder dig...,, ordende når ud ad hendes mund, inden hun når at tænke sig over deres betydning og bide dem i sig.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.09.2010 22:35
da han står og skære r på hendes hals for han for et kort øjeblik ondt af hende
for han synes virkelig på en eller anden måde godt om hende.
han ryster på hovdet og lader den tanke forsvinde.
da han hører hendes korte ord jeg beder dig smiler han " nå nå er man ved at give efter"
han kan fornemme at hun er ved at løsne op, han fjerner kniven fra hendes hals men holder stadig
om hende sådan hun ikke slipper væk, dog er han klar hvis hun skulle finde på noget smart
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 23.09.2010 22:54
En følelse af opgivelse skyller ind over hende, men hans irriterende kommentar rammer hver nerve i hendes krop, og hun bliver pludselig overvældet af et blindt raseri. "Ti stille!,, snerrer hun og skammer sig over, at hun havde ladet ham få et glimt af hendes svage side, og sagt den tankeløse, lille bemærkning. "Nu skal du ikke få for høje tanker om dig selv,, der er kommet en kold snuhed over hendes stemme. Det at han har sænket kniven, giver hende den frihed til at vende sig om, så de nu står ansigt til ansigt.
"Du ved ikke engang, hvad du selv vil, hvad du får ud af det,, siger hun hovent og sender ham et foragteligt blik. Forsigtigt lader hun sine fingerspidser glide op ad hendes hals, så de bliver røde af blodet, der løber fra r'et. Hun slikker blodet af og lader blikket vandre over Kravenohs ansigt. Hun er pludselig blevet mere fattet og kølig, som var hun den der førte an i denne lille leg. "Kr...," spinder hun smigrende, "Ønsker du virkelig at gøre mig fortræd?,,

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.09.2010 23:04
han smiler lidt igen "jo jeg ved godt hvad jeg vil " hans blik er roligt
da han kigger på hende "gør dig fortræd hmm måske har ikke
fundet ud af det endnu og angående hvad jeg vil...." det er det eneste han siger
før han tager fat i hendes hovde og kysser hende på munden (?)
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 23.09.2010 23:25
Damia iagtager ham med urolighed, og bryder sig ikke om hans tonefald og mystiske svar. Uvidenheden om en ukendt trussel, som kunne overgå hende, når hun mindst venter det, gør at hun er en smule mere opmærksom på, hvad han kan finde på. Da han så pludselig kysser hende, slår hun til sin forundring ikke ud efter ham, eller prøver på nogen måde at stoppe ham. Da deres læber skilles ser hun forvirret op på ham og beder til, at han ikke vil spørge hende hvorfor han fik lov at kysse hende, for hun er ikke helt klar over det selv.
Hendes øjne udstråler det hans dristighed og hans læbers berøring af hende har bevirket. Hendes hænder løber gennem hans hår og stryger ham over hans skuldre, og hun kysser ham igen.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.09.2010 23:34
han ser første gang på hende da hun lader ham kysse hende og smiler
men da hun så selv kysse ham anden kan han ikke lade være med at gengælde det
han tager stille fat i hende og skubber hende op af træet der var der hvor han så
bagefter kysser hende på munden. hvis hun skulle angribe ham så skulle det være
nu men han håber at hun ikke lige har tænkt sig at gør det
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 23.09.2010 23:55
Hun mærker hvordan hendes hjerte banker rhytmisk mod hendes bryst og hun indånder duften af ham. Skamfuld indser hun, hvad hun har rodet sig ud i og hun bliver pludselig opmærksom på hans sårbarhed. En tanke for gennem hendes hoved, men som hun straks støder fra sig, da hun han skubber hende op mod træet og læner sig ind over hende for at kysse hende. Damia gengælder lidenskabeligt hans kys og presser sin krop ind mod hans. Hvis han havde trukket kniven frem nu og stukket den i hende, ville hun ikke kunne gøre noget, og livet ville bare rinde ud ad hende. Modvilligt skubber hun ham lid væk fra sig og presser sig ind mod træet. Hvad er det, han gør ved hende? Hvordan kan han fordreje hovedet på hende? Hvorfor følger hun blindt hans vilje, som en hver anden kvinde ville havde gjort. Hun sænker blikket.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.09.2010 18:26
da han bliver skubbet væk fra træet ser han ned kort og ser så op på
hende og smiler, hun bær den åbenbart slet ikke den af
han står det lille stykke fra hende som hun havde skubbet ham.
han er helt rolig men stadig er hun vildt spændene "nårh nu ved du hvad jeg vil ha
men hvad vil du ha " han smiler til hende
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 28.09.2010 19:53
Damia ligger hovedet på skrå og bider sig i læben. Hun ser ikke på ham med de samme nysgerrige øjne, men med et blik som sluger hver en detalje af ham, som om hun er ved at fortære ham med blikket. Det hele er en leg, forsikre hun sig om. Ikke andet.

”Det som jeg altid har villet have,” hun ligger sine hænder på hans brystkasse og fører sine læber op mod hans, hvor hun flygtigt strejfer hans og siger, ”fornøjelsen af at mærke den søde sejr,, Damia læner sig tirrende tilbage mod træet.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 30.09.2010 21:39
han smiler lidt af hendes ord " sejr hvilken sejr " han kigger forvirret på hende
han forstår hende ikke måske ved hun mere ind han ved eller
også føler hun at hun har vågnet noget over ham
han betragter hende stadigvæk da hun står lænt op af træet
han slikker sig kort om munden og ser hen på hende.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 06.10.2010 19:11
Damia smiler men lader være med at svare. Hvis det gik, som hun ville have det, så skulle hun snart ikke bekymre sig om de mange farer, der lå derude i ventede kun på en lejlighed som at kunne angribe en sårbar, nej, mindre stærk person som hende. Hvis hun var snedig nok eller snedigere end ham, så ville hun inden længe kunne snore Kravenoh om sin lillefinger og bruge ham som et skjold, når hun behøvede det. Det første hun vil opnå, er et sted at overnatte, for det er blevet koldere, og hun ved ikke helt om hun bør gå tilbage til den person, som påstår at være hendes bror, men som hun ikke kan huske om er det.
Damia svinger armene om Kravenoh og kærtegner hans nakke.
"Jeg ved endnu ikke hvad du hedder,,

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1