På stranden

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 20.04.2009 16:49
Hun så stille til da hun ikke rigtig havde så meget at gøre, hun ville ikke løbe for så havde hun jo fanget sig selv heroppe, og hvis hun gik væk kunne den store kvinde jo nemt indhændte hende.
''øhmm.. ikk noget..'' lød det uskyldit fra hende, og over smilte lidt, hun vidste godt at hun skulle være forsigtig når hun havde med kvinder at gøre, de var endnu ikke så kendt for hende når man talte om overflade verdenen, men hun var stærkest i sit element, men der var hun jo ikke lige nu..

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 20.04.2009 17:10
Hun trækker skæptisk på skuldrene og studere hende nærmere, men løfter til sidst et mistænksomt øjenbryn "Hvor er du fra?" hun lyder ikke truende, men ganske nærgående. Hun er tilsyneladene ikke til at løbe om hjørner med, hun stiller sig i en afslappet stilling og hviler vægten på det ene ben, det feminine ansigt er venligt, men hendes muskuløse arrede krop vidner om noget lidt andet

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 20.04.2009 17:20
Hun kan ikke rigtig fatte at denne ¨landkrabbe¨er så nysgerig over hvad hun selv er for en? en god forklaring kom nu med en god forklaring. Et lys blev tændt inde i hendes hovede, ''jeg er fra byen men venter på en ven..'' lød det vendligt fra hende mens hun holdte om sine hænder bag sin ryg, ''han er nok faret vild som han plejer'' grinte hun let, og forsatte med at se vendlig ud.
Hun var ikke kommet til overfladen for at skulle blive udspurgt, måske var det ikke hende den stores plan at Nasha skulle skade nogen, men det blev noget mærkligt efter som af de få kvinder som de nok kaldte dem her oppe, men hun va den eneste som udspurgte hende? hun var ihvert fald den første, og det irrerterede hende at hun ikke kunne forsætte med hvad hun havde planlagt.

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 20.04.2009 17:30
Hun smilede overbærrendetil hende som så hun lige gennem hendes løgn, men nikkede så "Og hvor gammel er din ven?" hun lod igen det isblåblik løbe over Nasha med et dømmende udtryk, endten måtte pigen være en utrolig dygtig til magi, ellers måtte hun være urtolig dum at gå alene, i hvert fald med hendes størrelse. "Du er godt klar over kvilke typer din størrelse let kan løbe ind i, ikke?" hendes stemme var monotom, næsten arrogant, men stadig med et strejf af mistanke

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 20.04.2009 17:38
''16 år som mig'' kom det hurtigt efter spørgsmålet om hendes opfundet ven, hun smilte let eftersom at hun ikke renede disse ¨landkrabber¨for så meget hvad intiligens angik.
Et sæt gik igennem hende, da hun hørte hvad kvinden sagde om at gå alene på disse kanter,hun vil da ikke..? tænkte hun med en lidt skræmt tanke strejf, ''de vil da ikke gøre mig noget..?'' lød hun stille og trårdte et par skridt tilbage, hun så op på kvinden med uskyldige øjne og håbede på ikke at komme i kamp på jorden.

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 20.04.2009 17:45
Hun nikkede alvorligt med et tænkende udtryk, hun forstod sig ikke på boglig viden, men når det kom til menneskelig natur og kamp var hun udemærket klar over hvad det handlede om. 16 år, ikke meget yngre end mig selv, men hun ligner jo blot et barn, der er hverken meget muskel eller kød på hende, og sikkert heller ikke på hendes såkaldte ven, hun vil aldrig kunne bide fra sig. Hun blev revet ud af sine tanker da Nasha igen snakkede til hende, og slog en stor latter op ved hendes udbrud "Gøre dig noget? Næh nej, hvorfor skulle jeg det? Der er ikke nok kød på dig, til at gøre mig mæt!" griner hun og ser langs standkanten, det er klart for enhver at hun finder tøsen lidt sær

Lillesøster til Tarrak

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 20.04.2009 17:55
Hun små griner lidt af kvinden og ser ned i sandet med håret dækkende for øjnene, skulle man drille hende lidt? eller skulle man lade vær?.
Hun lod sig rive lidt med, og en svagt lilla lysende bobbel kunne skimtes inde i hendes hånd, hun kom på klarer tanker og boblen forsvandt hurtigt igen.
''Hvad mener de med at der ikke er kød nok på mig?'' lød det nysgerigt fra hende, mens hun rettede sit blik op mod kvinden som jo var højere end hende.

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 20.04.2009 18:02
Katah bemærker med det samme den lillae bobbel, og knuger hårdere om sit spyd, hun lader en hånd glide om på ryggen og lader let en finger løbe over hendes store tvebladede stridsøkse, som næsten ragede ud på begge sider af hendes skuldre, ikke nervøs, men ganske vagtsom. "Hvad tror du jeg mener?, skal jeg ikke følge dig hjem, så du ikke kommer tilskade, jeg vil så nødig samle dig død op i morgen!" hun ser alvorligt på hende, og retter rygge, så hun bliver et par cm højere

Lillesøster til Tarrak

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 20.04.2009 18:42
Armene bliver lagt over kors og hun ser stille op i kvindens øjne,''jeg tvivler på at de kan bringe mig hjem herfra'' lød det lidt irreterende fra hende, hun små lo. ''sig mig føler de dem truet af mig?'' lyder det nysgerigt fra hende mens hun peger op på det som hun tror er et våben omme på kvindens ryg. hun hviler det ene ben og lægger sin vægt på det bagerste ben.

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 20.04.2009 18:48
Hun læner hovedet tilbage og griner hånligt mod hende, hvorefter hendes blik vender tilbage til stenhårdt og næsten gennemborende "Nej det gør jeg ikke... hvad du nu end hedder lille pige... Men man ved ikke med formskiftere og hvad folk nu engang er i stand til! Men det er du tlsynladende ikke klar over!" Det lille smil forlader ikke de røde læber, men der er ingen følelser at ane i hendes øjne "Desuden, så ville det være spild af tid at slå på små børn for mit vedkommende!"

Lillesøster til Tarrak

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 20.04.2009 18:56
Hun ser undrende op på kvinden, ''formskifter..? hvad taler de nu om..? de må da ha drukket!'' lød det i en både fornærmene og uskyldig tone fra hende, hun tog endnu et par skridt tilbage, pokkers så hun mig?.
hun så stille og forviredt ned i sandet foran hende, hun var fortvivlet, men hvis det blev nødvendigt kunne hun snildt klarer kvinden, for nu stører de er desto hårer faæder de jo..

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 20.04.2009 19:02
Katah griner endnu engang af hende "Formskifter, sådan en der skifter form, nok er du lille, men du er godt nok ikke kvik!" hendes stemme er mindst lige så fornærmende som hendes "Teknisk set kunne du være en ældre herre.. eller jeg kunne være .. noget andet end jeg er nu!" griner hun ved tanken og ryster på hovedet. Hun lader endnu engang blikkert glide langs stranden før hun igen kigger på pigen "Hvor lang tid tager det før din ven kommer?.. Noget kunne tyde på at du ikke har fortalt mig sandheden, ellers er du meget tålmodig!" siger hun alvorligt og sender hende endnu et genemborrene blik

Lillesøster til Tarrak

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 20.04.2009 19:12
Hun vender blikket fra sandet, og forsætter med op mod himlen med blikket, ''de har nok synet med dem..'' lyder det stille fra hende, ''jeg beklager..'' lyder det med en vrisen stemme fra hende, en lilla lysende bobbel kommer til syne og hun lader sine hænder samles, hun udvider dem og smiler håndligt af kvinden, ''jeg blir nok nød til at tage dem med mig..'' hvisker hun stille og kaster boblen på kvinde(?) som der blev opslugt af den. (Læs vendligst http://www.saphiri.dk/krystallandet/vie ... t=5228(det er en hunde der kommer om dig^^))

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 20.04.2009 19:32
Kvinden kigger forvirret rundt idet hun bliver opslugt af hinden og hvæser arrigt "Møgtøs!". Hun er ikke mange sekundter om at løsne den store stridsøkse hun uden problemer bærer i én hånd, selom de fleste dårligt ville kunne have den i to, hun svinger arrigt øksen i en bred bue fra venstre mod højre i et ihædigt førsøg på at flænge hinden. Kvinden viser ingen tegn på frygt, men aggresion er der nok af (ser min karakter hvad HUN ønsker, eller hvad Nasha ønsker ^^?)

Lillesøster til Tarrak

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 20.04.2009 19:40
(det er hvad Nasha ønsker >D (men du handler selvstændigt^^))

Hun griner håneligt af kvinden som man gennem hinden kan se, men hun elsker tanken om at hun ikke kan se ud ad hinden, ''nåhh... hvad skal man finde på af underholning til dig..?'' kommer det spændt fra hende, mens hun ser nedgørende mens kvinden svinger med sin økse, ''arhh.. og du gav mig selv ideen min ven..'' hun griner vredt af kvinden og fokuserer væsendligt på at gøre hendes tanke til virkelighed inde i hinden.

Hun tænker på et bjerg område med kold sne, til venstre er der en dyb afgrund og til højre for kvinden tænker hun sig frem til en kopi af sig selv som griner ondt af kvinden, ''nå så du skulle abselut afslører mig hva??'' lyder det fra klonen.

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 20.04.2009 19:46
(yesyes ^^)

Katah smiler veltilfredst idet sneen dukker frem, hendes vandte omgivelser, men hun er udemærket klar over at det er trolddom der ligger bag "Arh, så du er en af slagsen, ærgeligt du er så fej!" griner hun hånligt mod den lille klon, tilsyneladende upåvirket af situationen, hun læner forsigtigt vægten over på det ene ben og gaber "Jeg håber du bliver mere modig med alderen tøs, ellers kommer du ikke langt!" hendes stemmer er fortsat hånlig, og hun baverer roen fuldkommen, i det sammeprøver hun at slå udefter horisonten, for at se om hinden er til at skade (?)

Lillesøster til Tarrak

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 20.04.2009 19:55
(hinden bevæger sig rundt om kroppen på offret med et par centimeters afstand til huden(den kan destroeres ude fra ikke inde fra, pånær når den går i opløsning=D(ca 30min ellers skal Nasha selv ønske den væk=D)

Hun griner med en almindelig piges latter ad kvinden som stadig prøver at slå huld på hinden, ''næ nej du dig slipper jeg ikke foreløbig'' lyder det stille fra hende.

Hun koncentrere sig igen og trænger ind og ændrer sin kopis form til noget lidt anderledes.
Kopien vokser lidt i størelsen og lægger sig ned på alle fire, hove skyder frem og erstatter hendes hænder og fødder, hun får to horn lige over næsen og blir helt gråhudet(et næsehorn).
Det vender blikket mod kvinden og gør sig klar til at størme hende ned ved at trække noget grus op bag sig.

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 20.04.2009 19:59
Hun smiler, og holder den kolde ligeglade facade til fingerspidserne "Nå, jamen så vis mig hvad du kan lille pige, jeg plejer at spise den slags dyr til aftensad!" griner hun og ser vurderende på næsehornet, mon det er i stand til at skade hende?. Hun løber ingen chancer og lægger spydet ned i retning af næsehornet, det er smedet i metal, og går dermed ikke så let i stykker. Når jeg får fat i den lille møgtøs skal hun få lov at lide Katahs indre brænder af vrede, men udenpå virker hun ganske munter

Lillesøster til Tarrak

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 20.04.2009 21:47
Hun smiler stadig over denne morskab hun har og glemmer at hun ikke kan holde sin menneskelige skikkelse forevigt, hun har godt nok noget tid endnu men ikke meget, ''du blir overasket når den kommer tæt på..'' kommer det stille fra hende, og koncentrere sig over det påfund hun har fundet på.

Næsehornet starter sin fart og stormer direkte mod kvinden, den kommer nærmere, nærmere, da den når spydet går den lige igennem og forsvinder i en røg sky i hovedet på hende, en dis omslutter hende og de forige omivelser forsvinder, og blir skiftet ud med stranden som hun startede på, dog var vandet froset til is, og midt ude på isen stod en kopi af Nasha, hun grinte med en læsvisende latter der nemt kunne høres på en god afstand.

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 20.04.2009 21:54
Hun smiler flabet i retning af den lille kopi og hænger igen sin økse på plads "Er det virkelig alt hvad du kan præstere!" griner hun hånligt og klapper af hende, med spyddet hvilende mod sit bryst, før hun igen tager spydet i hånden og løfter det ene tynde øjenbryn mod hende "Hvad med at prøve at give mig lidt udfordring?" spørger hun spydigt og giver sig til at betrakte sine negle. Hendes facade er rolig som søens overflade en vindstille dag, og som med søen ved man ikke hvad der lurer i dybet

Lillesøster til Tarrak

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12