Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 27.01.2009 20:52
"Nervøs?,, Damia griner, som ramte han helt ved siden af det, hun følte lige nu. "Jeg er ikke nervøs,, løgn, men ikke så nervøs, så det afholdte hende fra ham. Han gav hende trods alt en fornemmelse af tryghed. Damia gengælder kærligt hans kys, og svinger armene om hans hals, men lader dem så falde igen. Forsigtigt begyndte hun at binde hendes kjole op, men fortsatte hendes blide kærtegn mod hans brystkasse.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 27.01.2009 20:59
han smiler kort og ser overrasket på hende da han sådan set havde
regnet med at hun var det men på den anden side så havde han
jo også undervuderet hende. " når så du finder det sjovt hva"
siger han smilene han ser på hendes hænder og ligger
mærke til at hun er ved at binde hendes kjole op han ser
så på hende igen og kysser hende på munden og slikker hende
kort på hende læber
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 27.01.2009 21:13
"Ja,, siger hun kæk og lader hendes hænder hvile på hans ryg, da hun havde bundet kjolen op. Forsigtig lader hun dem falde til hans buksekant, og et lumsk smil bredder sig på hendes læber, og pryder hendes ansigt. Damia spinder som en kælen kat, og napper blidt i hans læbe. Hvordan havde hun kommet til at kunne lide ham? Hun vidste næsten intet om ham, men alligevel kunne hun ikke lade være med at tænke på ham.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 27.01.2009 21:18
han smiler til hende og slikker sig på læben da hun napper blidt
i hans læbe han bevøger hans hånd ned til hende kjole der
er bundet op, han tager den kort af og smider den lidt til siden
han ser på hende med et smil og kysser hende intenst på
munden, han kan kun tænke på hende nu han ved
ikke hvordan han har fået så mange følser for hende
men han kan lide det han har
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 27.01.2009 21:48
Damia smiler lidt genert? til Achillius da han får hendes kjole af. Hun ser forførende på ham, og gengælder hans kys, men lader så læberne vandre ned ad hans hals. Hun lader en hånd glide op langs hans side og hun hiver forsigtigt i hans frakke og presser ham tættere mod sig, for at føle hans varme.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 27.01.2009 21:55
han smiler lidt af hende og mærker hendes gengældene kys
han mærker også at hun hiver i ham og han bliver presset
ind imod hende. efter lidt kører han hånden op til hendes kind
og fører så langsomt hånd vidre ned af og ned forbi hendes bryst og
så ned til hende mave og stopper der nede han
ser så på hende igen og smiler kærlig og kysser hende på munden igen
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 27.01.2009 22:10
Hans kærtegn sender små stød igennem hendes hud, og hun gisper. Da hun møder hans blik rødmer hun, som en genert pige. Hun vidste slet ikke hvad, der kom over hende. Alle de følelser, der blussede op, næsten ikke til at overkomme. Forsigtig prøver hun at tage hans frakke af, samtidig med at massere hans nakke, og kysser ham intens på munden.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 27.01.2009 22:20
han smiler af hende da han godt kan mærke på hende
at hun har følser for ham han kysser hende blidt på munden
imens han tager hans frakke af og kaster den hen hvor hendes
kjole ligger, han vil ønske at denne her dag aldrig slutter
da han nyder at være sammen med hende her
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 27.01.2009 22:34
En tanke strejfer Damia. Hvad ville Nathan sige til det her? Hun rystede svagt på hovedet, irriteret over, at hun tænkte på det nu. Hun ville finde ud af det, når den tid kom, men ligenu var det kun Achillius hun ville tænke på.
Hun kærtegner hans brystkasse med hænderne og gengælder hans kys. Hun lader hænderne hvile ved hans buksekant.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 27.01.2009 22:46
han ligger bare og nyder at ligge og kysse med hende
bare kun ham og hende han havde aldrig troet han skulle
møde en efter satira men jo. han ser kort på hende
og smiler " kom til at tænke på noget, den dag hvor jeg kyssede dig
første gang, blev du sur over det eller"
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 27.01.2009 22:56
Damia ligger hovedet på skrå og lytter til hans stemme. "Ikke sur. Måske en smule irriteret,, siger hun ærlig og aer ham over kinden.
"Jeg er ikke vant til at fremmede kysser mig, og derefter efterlader mig til mine egne tanker,, hun vrider en grimasse, men smiler sødt til ham. "Og det får en til at tænke på, om du gør det ved alle piger?,, Damia sætter sig op, og trækker benene til sig. Blikket vandre over landskabet. *Hvor længe har jeg været her?*
Nathan måtte være bekymret, som altid. Hun rækker ud efter hendes kjole.

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 27.01.2009 23:01
Damia tager kjolen på, "Undskyld jeg bliver nød til at gå,, siger hun beklagende og kysser ham på kinden, uden nogle videre forklaring. Damia løber fra stedet

(sorry, skal gå)

//out

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 27.01.2009 23:05
han se rhelt forvirret ud han rejser sig op og går der fra

//out
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 09.04.2009 13:50
En blid og varm vind triller gennem træernes kroner og løber langs toppene af det høje gras, så det ligner en grøn flod af frihed.
Fugle er begyndt at komme tilbage fra det sydlige. Både ynde sang og krage skrig. Alle lyder til at finde sig tilpas igen.
Selv har Suki taget den frihed, på grund af det solrige vejr, at finde sin elskede Kimono frem igen. Hun trædder let gennem de mange strå, med en kurv holdt ved hendes side; gennem en løkke med armen.
Hendes lange pjuskede ulve hale popper frem, hver gang hun nu bøjer sig ned for at plukke en urte, hun stødder på.

Lavet af AnisStellaris. Fundet på DeviantArt

Suki Nova Shorty - Datter til Feanor og Zelen
21 år og Feltlæge for Lysets Tilhængere
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Det var længe siden det havde været solskinsvejr, siden mørket havde taget over i krystallandet. Selvom solens stråler måske havde lidt svært ved at trænge gennem trækronerne, jamen så var de der alligevel.
På sådan en dag i dag, der var Aynry begivet sig ud. Hun var i godt humør, og derfor havde hun skiftet over til sin lyse side. Hendes hale svingede let fra side til side.
Hendes lange blonde hår havde virkelig groet her på det sidste. Det gik hende helt ned til bagdelen nu, og det kildede hende lidt på ryggen.
I hendes lyse side, havde hun stadig pels. Det pels som hun havde fået fra Sasuchi, og blandet sig frem til en eliksir, der gjorde at hun også selv fik det. Og da hun havde gjort det, så indtog hun det i sin lyse side, og af en eller anden grund, var det kun i hendes lyse side, at hun havde pels, klør og hale. Heldigvis for det. Hendes mørke side hadede i forvejen sin lyse side.
Aynry havde et lille smil på læben. Hendes øjne var halvt lukkede, idét hun spejdede op mod trækronerne og så hvordan lysets stråler strålede igennem nogen af stederne, og små lysperler farede rundt i luften.
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 09.04.2009 14:15
Suki er lænet frem endnu engang, i det hun høre en andens tilstedeværelse mellem træerne, for ikke mindst færten af en fremmede.
Hun for hurtigt rejst sig op og vender blikket dybt stirrene den vej lyden kom fra. Hun står lidt med kurven foran hende, vurderende om det er farligt at blive.
Hun går småt i knæ igen og venter, som et andet dyr ville, for at se hvad det ukendte er.

Hun mener selv hun er ude af syne... Hvis det ikke var for hendes ører som stak op af det høje græs, kørene lidt frem og tilbage som paraboler; nysgerrig efter hvad det er.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Aynry bevægede sig roligt fremad. Hun havde ingen sko på, så hun gik nærmest på tæerne, lidt nænsomt, da hun ikke ville træde på noget skarpt. Hun havde eksperimenteret utrolig meget her på det sidste med alle mulige eliksire, og havde opholdt sig rigtig meget indendørs. Hun havde ingen anelse om, hvornår hun sidst havde været ude. Det var nok flere måneder siden. Hun havde lidt svært ved tidsfornemmelsen, da det havde været mørkt i flere måneder, men det kunne have været det samme alligevel. Så havde hun da ikke kogt da hun var indendørs.

Aynry stirrede frem for sig, og så pludselig noget der stak op af noget højt græs. Hun stoppede selv sin gang, og hendes hale svingede let fra side til side.Hun lagde hovedet let på skrå, mens hun betragtede nogle.. øre? som stak op fra græsset.
Med forsigtige skridt, bevægede hun sig atter fremad, men i en let bue udenom disse øre med en radius på omkring 5 meter. Hun missede lidt med øjnene, men gik så nærmere Suki, indtil hun stod lige ved siden af hende?
Hun stod og stirrede ned på hende med halvstore øjne uden at sige en lyd.
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 09.04.2009 14:45
Suki's ører fuldte godt med lugten fra Aynry, men alligvel gav det et ordenligt chok i hendes krop da hun med ét stod og kiggede ned på hende.
Hun fik panisk svunget sig selv til siden, men meget hjalp det ikke, andet end at grasset blev kvast under hende, med håret fanget i flere forskellige strå.
Hun åndede tungt og kiggede rædselsslagen op på hende. Meget havde hendes forældre fortalt, om væsner i Mørkets skov og omkring den. Så det er kun logisk at hun ser Aynry i frygt.
Hendes ører har lænt sig tilbage og halen, helt stille under hende, blot med blikket fanget i Aynrys.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Aynry betragtede Suki vælte rundt i græsset. Hun kunne ikke forstå hendes pludselige reaktion. Hun blinkede et par gange med øjnene, inden hun spørgende åbnede sin mund for at sige noget, men holdt lidt inde, da hun lige skulle tænke sig lidt om.

"Hvem gemmer du dig for?" spurgte hun endelig, efter at have overvejet hvad man sagde i sådan en situation. Et lille forsigtigt smil kom frem på Aynrys læber, mens hun betragtede Suki.

"Jeg mener... nogen du har fået øje på?" spurgte Aynry og så sig lidt omkring på stedet, som om at der skulle være en eller anden anden, her ved stedet, som kunne være en fare. Hun havde selvfølgelig ikke tænkt sig selv som en fare, for hun var jo bare hende! Altså.. hende i den lyse glade side, og fandt intet skræmmende ved hende i den, og det måtte Suki da kunne se.. Eller kunne hun? Aynry skævede lidt tilbage til Suki.
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 09.04.2009 14:58
Suki blev blank i blikket over Aynrys spørgsmål og tiltede sit hoved, måske lidt for meget og rettede lidt på sig. Blinkede kort før hun svare "Dig.. tror jeg", og sniffede lidt ud i luften, for så at nikke.
"Hvem... er du?" spørg hun, stadig med en nervøs tone, og stadig liggene på jorden, med et urolgit blik. Hendes ører har dog rettet sig lidt op, til mere at være på vagt, end bange.
Småt trak hun kurven foran sig; fyldt med forskellige rødder, blomster og urter. Alle medicinske, for bare at have lidt at forsvare sig med, da hun som altid hader at bruge sine krafter, med mindre det er nødvendigt...

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 8