"Det ved jeg .. Men jeg kan dårlig opleve noget værre, end hvad jeg allerede har oplevet," siger han kort.
Muri 13.09.2009 19:30
"Jeg aner alligevel ikke hvem din kæreste er," siger han bare. Han går langsomt et skridt til tilbage."Det ved jeg .. Men jeg kan dårlig opleve noget værre, end hvad jeg allerede har oplevet," siger han kort.
Anzu 13.09.2009 19:31
"hey, leder du efter et arbejde eller noget? ellers har jeg et job til dig" smiler han blidt og går hen imod ham. "hvad siger du til at blive tjener hjemme hos mig?" smiler han roligt og denne gang venligt

Begge fundet på google og redigeret af mig
Billed nummer 2 forstiller Jace med vinger og sin le
Muri 13.09.2009 19:33
Han ryster svagt på hovedet."Jeg arbejder i forvejen på kroen," siger han kort. Der kommer et kort ryk fra ham, da Jace begynder at gå hen mod ham, og han begynder selv at gå bagud.
"Glem det," siger han kort.
Anzu 13.09.2009 19:35
"hvorfor dog ikke? du skal bare servere for Anzu og mig, andet skal du ikke" smiler han og sætter sig i stedet dovent ned."hvor er det hårdt at flyve i længere tid af gangen" brokker han sig pludselig

Muri 13.09.2009 19:37
"Hvorfor skulle jeg dog gøre det? Jeg kender dig ikke engang," siger han kort."Jeg ved ikke hvad du kan finde på at gøre, hvis jeg nægter," mumler han. Han bliver ved med at gå tilbage, indtil han støder på et træ med ryggen. Så glider han langsomt ned at sidde.
Anzu 13.09.2009 19:40
"hey, ved ikke om du kender Hauru, men han er min tjener og han er fuld tilfreds" lyver han og smiler roligt til ham, mens han bliver siddende.Han rodder i sin taske og tager noget brød op, som han begyndet at spise og der drypper noget blod fra det

Muri 13.09.2009 19:43
"Hauru? ...," mumler han bare og lægger hovedet let på skrå, før han ryster på hovedet."Du lyver..." kommer det kort fra ham.
"Og desuden ... kender jeg dig stadig ikke..," siger han bare.,
Anzu 13.09.2009 19:44
Han ser overrasket på ham. "jeg lyver ikke, eller måske lidt, han var lidt utilfreds med jeg var stærkere, smukkere og mere hot end han var" siger han vildt selvglad og smiler stolt.
Han griner så lidt efter. "hedder Jace morgenstar" siger han roligt og hans blod røde øjne lyser af stolthed

Muri 13.09.2009 19:47
Han bider sig let i læben."Jeg vil ikke være din tjener.. Heller ikke selvom jeg ved hvad du hedder. Jeg ved stadig ikke hvad du kan finde på at gøre hvis jeg nægter at gøre hvad du siger," siger han kort.
Anzu 13.09.2009 19:49
"trækker noget af din løn?" siger han undrene og kunne kun finde på at mishandle hauru lige i øjeblikket. Han ligger sig ned og ser op på stjernerne.

Muri 13.09.2009 19:51
"Glem det....! Jeg vil ikke være din tjener.. Det minder mig for meget om slave, og det vil jeg ikke. Ligemeget hvad du siger, eller gør," siger han bare. Han trækker benene op under sig og lægger armene om dem. Anzu 13.09.2009 19:55
"okay" han smider et kort hen til ham, så det sidder fast i træet ved hans hoved"her er mit kort, hvis du vil mig noget, så kan du bare komme hen til den adresse, jeg betaler godt for de ting du gør" siger han venligt og rejser sig roligt

Muri 13.09.2009 19:57
Han ser hurtigt på kortet og tager det så. Han ser kort på det, før han kaster det tilbage til Jace."Glem det. Jeg har et job. Og jeg nægter at være din slave, i dit hus. Jeg har nok herrere i forvejen," siger han bare.
Anzu 13.09.2009 20:00
"du jo ikke slave hvis jeg betaler, men tænk over det, okay?" smiler han roligt"det jo ikke tvang, tænk nu over det" smiler han roligt

Muri 13.09.2009 20:03
"Tro mig... jeg blev også 'betalt' for alt andet jeg gjorde. Det var i hvert fald hvad de kaldte for betaling," siger han bare og vender blikket mod jorden."Men hvorfor får du ikke bare Hauru til det?" spørger han kort.
Anzu 13.09.2009 20:08
"fordi det *biiiiiiiiiiiiiiiiiib* har voldtaget min kæreste op til flere gange og mishandlet hende" siger han lidt små trist"men.. når, så de voldtog dig? bare rolig, jeg er ikke til drenge" siger han og små gyser. (selvom Jace og Hauru kunne være et sødt yaoi par XD)
Han tager sin taske på ryggen og hans vinger springer ud af ryggen på ham

Muri 13.09.2009 20:14
"Ja, men han er din slave i forvejen... Og du kender mig ikke .. Så hvorfor vil du have mig til at gøre det?" spørger han kort, lettere undrene. Han sukker lavt."Nej, men bare fordi du ikke er til drenge, kunne du godt finde på at torturere mig i stedet," siger han bare.
Anzu 13.09.2009 20:16
Han trækket på skuldrene"nææ, kun hvis du røre min pige" siger han roligt og går hen og sætter sig på hug foran ham.
"hvad race er du overhovedet?" siger han nysgerrigt og løfter lidt op i hans ene læbe for at se om han har hjørne tænder (?)

Muri 13.09.2009 20:21
Han gyser kort."Jeg er ikke til piger. Og desuden er jeg gift," siger han bare. Han ser lettere skræmt på ham, da han sætter sig på hug foran ham.
"Jeg.....," han siger ikke mere, og da han løfter lidt op i hans læbe, bider han kort ud efter ham.
Anzu 13.09.2009 20:24
Han smiler roligt, da han pludselig bider efter ham.Han flytter ikke hånden, så Murizz får let fat i hans hånd.
"nej, jeg fik bid" griner han meget, og det kilder ham meget i hånden

Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1
Lige nu: 0 | I dag: 1