Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 12.01.2012 20:51
Hun er en smule i tvivl om hvad hun skal gøre.. Mest af alt, har hun bare lyst til at gå fra huset, men på den anden side.. Hun har lovet Ihsan at blive.. Hmm.. skal jeg gå ud i haven igen?! eller blive herinde!? tænker hun.. Hun har enlig ikke lyst til at være i nærheden af Levon lige nu, så hun vælger at forsøge at finde et rum hun kan være i.. Hun går længe rundt i det store hus, indtil hun finder et værelse der ser hyggeligt ud. Hun går derind, og sætter sig i sofaen.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 20:57
Da Maki ikke kommer tilbage, bliver han bekymret for hende og går ind for at lede.
Hun er ikke på badeværelset, ikke i biblioteket og ikke i hans soveværelse. Han begynder at rive forskellige døre op i sin søgen på hende, men finder hende ikke, og til sidst løber han ned i hallen, både bange og irriteret. Han får fat på sin butler, der henter resten af tjenerstaben, og LEvon sender dem i gang med at lede. Flere af dem sender han ud i byen, for han er kommet i tanker om, hun kan have forladt huset i sin skuffelse. Han fortsætter selv med at lede sammen med dem, og hele huset er på den anden ende for at finde hende.
Levon bliver mere og mere bange for, hvad der kan være sket. Hun havde lovet at blive der, hun var ikke frisk nok til at gå nogen steder. Kvinden var gravid og døende, og hun vandrede bare væk uden at... Nej, han hidsede sig ned. Han vidste ikke endnu om hun var vandret væk. Han fortsatte med at lede i den fjerne ende af huset.

En tjenestepige åbner døren ind til værelset, hvor Maki sidder en halv time senere og ånder lettet op.
"Åh der er De, frøken!" udbrød hun lettet, "Hele huset er på den anden ende! Vi leder alle sammen efter Dem!" Hun kom ind og lukkede døren bag sig.
"Er De okay?"

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 12.01.2012 21:03
Maki åbner forskrækket øjnene. Hun var faldet i søvn i sofaen.. Hun gnider sine øjne og kigger på tjeneste pigen. ''Undskyld. jeg blev bare træt.'' sagde hun stille og rejste sig for at følge med tjeneste pigen ned til Levon. ''Jeg havde bare brug for at være lidt alene.'' hvisker hun til hende, og smiler lidt. Hun gaber og følger efter ..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 21:07
Tjenestepigen bliver stående et øjeblik og bidder sig let i læben.
"HAr De brug for en at snakke med, frøken? Herren er ikke altid den rareste at snakke med, og har De problemer med ham selv, er det i hvert fald ikke nemt at snakke med ham. Måske kan jeg hjælpe dem?" foreslår hun ivrigt. Hun vil tydeligvis gerne hjælpe Maki og smiler opmuntrende til hende

I mellemtiden er Levon og de andre tjenere blevet færdige i huset, og Levon marcherer i samme nu over i staldene, hvor han sadler sin hest for at ride ud. Han kan n længere omkring end de andre kan til bens, og han ved hvor hurtig, Maki normalt er. Hun kan være langt væk allerede, måske endda på vej mod Falco. Blodet i hans årer fryser til is, og han sporer hesten, der stejler forskrækket og sætter af sted i et spring.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 12.01.2012 21:10
''Jeg føler mig blot brugt.'' hvisker hun en smule flovt. Hun er ikke særlig glad for at tale om Levon i hans eget hus. ''Han blev sur over at jeg har en smule følelser for faren til mine børn, men samtidig har han gjort det klart, at han bare har været sammen med mig, mere eller mindre for egen fornøjelses skyld.'' Det er i hvertfald sådan Maki føler det.. Hun trækker vejret tungt. ''Skal vi gå ned og finde ham!? så han ikke bliver mere bekymret!?'' spørger hun en smule nervøst.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 21:17
Pigen tog forsigtgt Makis hånd og klappede den.
"JEg tivler på, han blev sur, frøken, det skulle ligne herren dårligt. OG med henblik på han er sammen med Dem bare for fornøjelsens skyld, er det så ikke også en stor ting? JEg kan huske, da LAdy Aleda forsøgte at tvinge ham til at gifte sig med hende. Han var helt rundt på gulvet plaget dag og nat og sov næsten ikke i en hel uge. Han ser ikke sig selv som så stærk og værdig til en kvindes kærlighed som vi andre gør. Fornøjelse er alt, der betyder noget for ham, fordi han ikke vil binde sig, og at være en fornøjelse hos ham er en stor ting. Han sender stadig penge til Lady Aleda og hendes barn og ville være der mere for hende, hvis han fik lov. Man går aldrig ud af hans hjerte, når man først har en plads der, og han har aldrig lyst op på samme måde, som når han ser Dem. Måske elsker han Dem ikke som De ønsker, han skal elske Dem, men det betyder ikke, han ikke elsker Dem med alt vhad han har i sig!" Hun sluttede sin tale med endnu et klap på hendes hånd, før hun slår ud mod døren.
"Men skal vi?" Hun smiler venligt til Maki, så roligt og fornuftigt.

Levon rider over hals og hoved. Han leder det første sted, han og Maki mødtes, han leder alle de steder, hun har nævnt for ham og alle andre steder, og til sidst beslutter han sig for at lede efter Falco. Måske ved idioten hvor, hun er? Frygt knuger ham helt ind i hjertet, og han er syg af svimmelhed og kvalme, mens han presser sin ganger til det yderste for at nå frem.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 12.01.2012 21:25
Hun rødmer en smule over det pigen har sagt. ''Sådan har jeg aldrig tænkt over det..'' siger hun stille, ''ja, lad os. jeg vil ikke bekymre ham mere end højst nødvendigt. Undskyld jeg spørger, men hvor gammel er de!?'' spørger hun nysgerrigt.. Hun er ikke vant til at tale sådan, men hun må hellere opføre sig anstændigt når nu hun er i Levon's kæmpe hjem..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 21:38
"Det har de færreste," kommenterer hun let klukkende. "Så længe han har noget at tage sig til, så klarer han sig," sagde tjenestepigen smilende.
"Jeg nærmer mig de fyrre, min ven," svarede hun så Makis spørgsmål. "Og De behøver ikke sige De til mig; jeg er bare stuepigen. Det er Dem, der er gæst af huset, De kan altid sige du til tjenestefolkene - måske med undtagelse af vores gode butler, der vil skinne af fryd, hvis De siger De. Vi andre dødelige klarer os med du." hun lo let igen for at lysne Makis humør før hun leder an ned i hallen, hvor butleren venter. Han lyser op i et lettet udtryk, da han ser Maki i god behold.
"Hun var i en af stuerne og sov, det stakkels barn," fortalte stuepigen, og butleren nikkede.
"JEg sender straks folk ud efter Herren. Han er redet ud for at søge." OG som ved et trylleslag stod der fire tjenere klar til at forsvinde ud gennem døren i hver deres retning efter LEvon, alle bærende et horn, der kunne høres på lang afstand, så han ville vide, hun var i sikkerhed, og vips er de væk.

LEvon rider rundt i skovene og leder efter Falco. HAn har intet at gå efter, og han synes næsten, han har været her før i jagten på Maki. Ikke at han er faret vild, men skovens mange udsigter ligner hinanden.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 12.01.2012 21:41
Hun smiler lidt. ''Jamen, du behøver dog heller ikke sige de og dem til mig.'' sagde hun og smilede let. ''Jeg er slet ikke vant til at blive omtalt på den måde, så det er meget fremmet for mig.'' hun smiler sødt og følger efter hende.

''Hvor er han henne!?'' spørger hun fortvivlet da butleren ville sende folk ud efter ham.. Åhh hvad har jeg dog sat gang i... tænker hun fortvivlet..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 21:47
"Herren har bedt os behandle Dem med største respekt, frøken, og han ville blive meget vred, hvis vi ikke overholdt hans ordre, men jeg takker for venligheden," siger hun roligt. "De vil vænne Dem til det forholdsvis hurtigt, tør jeg sige." Hun smilede opmuntrende til Maki.

"Han er taget ud for at lede efter Dem, frøken. Vi kunne ikke finde Dem i huset, så han troede, De havde forladt det, og han og de andre tjenere er ude for at finde dem, men vi skal snart få kaldt dem hjem, De skal ikke være bnervøs ... Kunne De tænke Dem noget i mellemtiden? Te, kaffe, frugt?" spørger butleren venligt med et høfligt udtryk i sit stive ansigt. Han løfter en hånd, og tjenestefolkene forsvinder ud gennem døren i en fart.
"Banja vil tage sig af Dem, mens jeg slutter mig til hjemkaldelsen." Han bukkede for hende og gik så, mens stuepigen blev tilbage.
"Ja, Banja er så mig. Hvis der er noget, jeg kan gøre for Dem, må De sige til ... Åh se ikke så fortabt ud, kære, han er okay. Han er blevet lidt forskrækket, men det har de godt af nogen gange de mandfolk." Hun lo let og tog Makis hånd for at tage hende med ind i solstuen - en dejlig lys stue med hvide, letblomstrede møbler og et glasbord og masser af friske blomster.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 12.01.2012 21:59
''Jeg har lovet ham ikke at forlade huset.. Så self. bliver jeg her.'' siger hun forvirret.. ''Nej ellers tak.'' svare hun venligt og smiler. Hun følger efter Banja, og er totalt rundt på gulvet over det der er sket.. Hun kommer ind i solstuen, og standser i døren.. ''wow'' siger hun overrasket.. Hun går derefter over til bordet med blomsterne og stikker snuden ned i, og dufter til dem. ''Åhh.. duften af hjem..'' siger hun glad og kigger smilende på Banja.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 22:08
"Så var det derfor, han blev så bleg," mumlede stuepigen og smilede stadig til Maki med et ubekymret blik. De kommer ind i stuen, og hun klukler let ad Makis reaktion.
"Ja, det er dejligt, er det ikke? Hr. Palmisano holder af at have blomster i alle de stuer, der bliver brugt, og dette er hans yndlingsstue, så selvfølgelig gør vi det hjemligt og hyggeligt for ham. Banja slår ud med hånden mod sofaerne og gør derved tegn til, hun bare skal sætte sig.
"Vær ikke alt for bekymret for Herren, han er stærk nok. Men han er måske lidt chokkeret, når han kommer tilbage. Vær blid ved ham, indtil han falder lidt til ro, hans tanker vil nok være meget spredte." formaner hun blidt for at hjælpe Maki. Hun kommer selv nærmere efter at have lukket dobbeltdøren ind til stuen.

Levon hører hornet i det fjerne og udstøder et glad og lettet udråb, nærmest i gråd.
"Åh Gud, hun er fundet!" mumler han og vender staks om. Han sætter farten op igen til det yderste, hesten kan holde til og styrer direkte hjemad. Han har ikke så langt igen, men det vil alligevel tage ham lidt tid at nå frem.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 12.01.2012 22:19
''Blomster er fantastiske, de minder mig om min barndom..'' siger hun og smiler.. Maki tager går stille over og sætter sig i sofaen. Hun trækker benene op under sig, og ligger en hånd på maven, det er blevet en vane efter hun er blevet gravid. ''Jeg skal nok være sød ved ham, jeg kan virkelig ikke lide at jeg har gjort ham så bekymret.'' siger hun en smule trist, men lyser op, da hun mærker liv i maven. ''kom og mærk.'' siger hun glad og kigger på Banja. Hun vifter en smule med den ene arm, for at få hende til at komme over til Maki.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 22:26
banja smiler blot vamrt til Maki ved hendes kommentar om blomsterne.
"Det skal De ikke bekymre Dem om, frøken, han kommer sig nok. Som sagt kan det være en god ting nogengange at gøre dem lidt bekymret." Hun smiler bagklogt og kender tydleigvis sin herre rigtig godt. Da Maki beder hende komme hen og mærke, kan hun ikke lade være, selvom hun ved, LEvon ikke vil kunne lide det, og hun går hen for at mærke efter.
"Ih du milde!" udbrød hun chokeret, "Det var dog ganske voldsomt! De må være ganske udmattet af at bære rundt på sådan nogle vildbasser!" For ja, rygtet om tvillingerne er spredt i hele huset, som tjenestefolk altid formår at gøre. Hun smiler venligt til Maki, vamr tog kærligt, og stryger hende så over kinden.
"De er en god kvinde, frøken, og jeg er glad for, HErren har Dem. Han har været så irritabel og bekymret på det sidste."

Levon når endelig frem til gårdspladsen, og han springer af og lander med et bump, hans tøj dækket af støv, som han ikke ser. Han kaster tøjlen skødesløst til en tjener, der står og venter, og stormer op mod huset efter at have fået at vide hvor Maki er.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 12.01.2012 22:30
''Jeg håber han er okay..'' siger hun nervøst.. Da Banja ligger hånden på hendes mave og kommentere de små livlige babyer smiler hun blot. ''Det der er ikke slemt. De kan være meget værre.'' siger hun og griner. ''Jeg har vendet mig til det, så det er ikke så slemt mere. Det var utrolig hårdt i starten, men det er det heldigvis ikke mere.'' hun smiler og rødmer ved kvindes ord om Maki. ''tak.'' hvisker hun genert og smiler. ''Hvordan irritabel!?'' spørger hun nysgerrigt og kigger på Banja.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 22:36
"Han er okay, han er blot ude at lede efter Dem, frøken, det er ikke noget alvorligt," forsikrer hun hende med et smil og et blidt klap på kinden.
"det er imponerende, De kan klare det!" siger hun om børnene og ser imponeret og en smule stolt på Maki.
Da hun spørger ind til Levons irritation, bliver hendes smil lidt blegt og trist.
"Han har ikke læst så meget, været meget rastløs, knurret af os alle sammen og ikke været sit normale muntre selv. Han var i byen en aften og kom hjem temmelig påvirket og har været sådan siden." Hun sukker og ryster mildt på hovedet.
Der høres trin over hallen, og Banja skynder sig at trække over til døren med et smil.
"Det er min herre," siger hun med et smil og åbner døren for ham. Han har fart på og stormer ind i lokalet, hans støvler mudrede, hans bukser støvede og hele hans krop rydtende af kulde. Han venter til Banja er gået ud, før han begynder at gå op og ned ad gulvet med hænderne samlet bag ryggen.
"HVor har du været? Jeg var ude af mig selv af bekymring!" Hans stemme er vred og rystet, men også en anelse nervøs og bange, selvom han prøver at skjule det. "Jeg har ledt overalt!"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 12.01.2012 22:41
''Okay..'' siger hun stille, og lytter til hvad Banja fortæller.. ''Ved du hvad der skete den aften!?'' spurgte hun nysgerrigt.. Men hun når ikke at få svar, da Levon er på vej.

''Slap nu lidt af Levon. Jeg var i en af dine mange stuer.. Og jeg faldt i søvn.. '' Hun kigger skræmt og en smule forvirret på ham.. ''Rolig nu.. Jeg har det fint!''

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 22:55
Han kikker på hende i en blanding af lettelse og bekymring.
"Jeg troede vi havde ledt hele huset igennem," sagd han let anklagende, selvom hun ikke havde nogen chance for at svare ham.
"Da du ikke kom tilbage blev jeg ude af mig selv, og jeg kunne ikke finde dig nogle steder! Jeg tænkte, du var gået; havde brudt dit løfte og var gået til.. til... Fanden tage det, Maki, du skræmte nær livet af mig!" Det er nok første gang, hun hører ham bande, og det gør han også sjældent, men han var virkelig nervøs. Med et tungt suk stoppede han op og bredte armene ud mod hende, som invitation til hende om at løbe ind i dem. Han smilede svagt, men hans bryn var rynkede, hans blik nervøst.
Hvis hun kom over til ham og lagde armene om ham, ville hun mærke hvor gennemkold, han var blevet af den kolde vind.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 12.01.2012 23:13
''Jeg bryder ikke løfter mod folk jeg elsker.. Jeg har både lovet dig og Ihsan at blive.. Så jeg bliver til Ihsan kommer tilbage.'' Hun trækker vejret tungt, og rejser sig og går med raske skridt hen til ham, hun ligger armene om ham, og mærker hans kulde.. ''Du er jo helt koldt søde..'' siger hun overrasket.. ''Du skal i et varmt bad.. nu!'' siger hun bestemt men stadig kærligt.. Hun står et øjeblik med armene om ham, og forsøger at give ham en smule varme.. ''Kom..'' Hun tager hans hånd, og går mod det store badeværelse hvor de havde været i bad tidligere..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 23:26
"JEg frygtede, du var blevet så ked af det, du var flygtet fra mig," sagde han fåret og en smule beklemt og lignede et øjeblik en lille skoledreng, der havde lavet narestreger og stod til regnskab. Da hun går ind i hans favn, slår han armene om hende og holder hende tæt, mens han mærker lettelsen strømme gennem sin krop som en tsunami, og han knuger hende en smule hårdere end han egentligt mente. Han protesterer ikke, da hun vil have ham i vandet igen, for han trænger ærligt talt til det, og han følger blot med hende med et skævt smil.
"Kommer du med mig?" spørger han skælsmk og ser frækt på hende og har helt andre ting i tankerne end et bad, hvilket kan ses på ham. Åh Gud, han havde været så nervøs for hende, og her stod hun sikker og i god behold. Han var så lettet, han bare havde lyst til at holde om hende og aldrig give slip.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong, Krystal Administrator
Lige nu: 3 | I dag: 10