Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
Anzu springer på Jami bagfra og holder om hans hals (?)
"Jami.. hvor har jeg savnet dig.." piver hun trist og ser på ham.
Hun ved ikke hvad hun ellers skal sige og er vildt glad for at se ham igen
"Jami, det mig, Anzu" siger hun lidt trist. Hun er selv en del mager for tiden, da Samson har holdt hende Buret inde i 2 måneder uden mad.
"Kan du ikke huske mig?" spørger hun så mindre trist.
Hun begynder at lunte tilbage mod sin mor og sin søn.
Drengen griner glad op til Rena
"hvad?.....anzu?...ANZU!?!?!?!?!?!?" Han løber hen mod hende og omfavner hende "hvor er det længe siden. jeg har savnet dig" han kysser hende på munden (okii???)
Hun ser på Jami og Anzu. Og det går først nu op for hende at Anzu og Jami har, eller er, kærester.. Hun ser så ned på den lille dreng i sit skød, og smiler bredt.. Hendes katte øre vipper roligt op og ned.
Hun bliver en del overrasket, da Jami lige pludselig kysser hende.
"mig? jeg har været buret inde i nogle måneder, også har jeg været lidt rundt omkring" siger hun stille og ser op på ham.
Hun lunter så hen til Rena. "så mor, ikke vær for hård ved den lille, vel?" smiler hun vildt glad nu og lovre meget med halen
"hvad!? BURET INDE?! her har jeg været i en grotte og mediteret og trænet i et år og så har du været buret inde. HVOR ER HAN!!? JEG SKAL SLÅ HAM IHJEL!!!!" han bliver lidt ophidset og skal til at løbe ud for at finde personen der har gjord det!!
Hun ser lettere forskrækket på Jami da han flipper ud. hun ser så på Anzu.. "det kunne jeg da aldrig finde på!" ler hun, og klapper let den lille på hovedet.
sønnen griner meget, da han bliver klappet på hovedet.
Anzu ser overrasket på Jami "rolig, det går nok. Det var bare Samson, men vil du ikke se til din søn?" spørger hun forsigtigt med et smil, men gør så lidt væk fra dem alle 3 og holder sig for munden for at skjule sine vampyr tænder
Rena rejser sig, med den lille i armene og rækker ham udimod Jami "her er din lille søn" siger hun med et stort smil.. hendes katte hale svinger roligt op og ned.
Anzu ser på ham. "ja, din søn" siger hun så lidt mere eller mindre utilfreds.
Hun ser på sin mor og sin lille søn, der er i sin mors arme. "utroligt, har jeg også været så lille?" spørger hun så nysgerrigt
Hun ser på sin mor. "ja, ellers gjorde det sikkert ondt hvis du skulle føde mig i den her størrelse" griner hun og rækker kærligt tunge.
Hun ser på Jami og deres søn, men står stadig lidt væk, da hun ikke vil fristes til at bide dem.
"jeg tænker på dig hver gang jeg ser ham.." siger hun lidt trist, da hun virkelig har savner Jami
Hun ser op på Jami der kysser hende i panden.
"har virkelig også savnet dig.." græder hun og holder meget om ham nu.
"troede du var død.." græder hun knust