Alaric af Erneyll

Alaric af Erneyll

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Elverly

Alder / 28 år

Højde / 191 cm

Timber 30.06.2020 16:46
Da hun sagde at de ikke kunne gøre noget ved deres position, havde han næsten lyst til at sige til hende at de kunne jo bare forsøge at skjule når de gjorde noget som ikke passede til deres position, men han valgte ikke at gøre det. Han forstod dog at hun ikke kunne lide hendes position, og han tog det som et ja til hans spørgsmål.
"Jeg ved ikke, jeg synes ikke vi bør lade det begrænse os for meget... Og ellers... Så... Må vi få ændret vores position." Han vidste den sidste del var lidt farligt at sige, fordi han tænkte stadig på det som at bede om hendes hånd.

Da hun lagde hånden på hans kind smilede han bare blidt til hende. Han smilede bredere og bredere før han lænede sig ned og kyssede hendes kind, lige ved siden af hendes mund. Ikke nok til at kalde det et rigtigt kys, men han havde ladet sig gå en smule tæt på.
Astrid af Isenwald

Astrid af Isenwald

Adelig | Arving | Prinsesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 186 cm

Fia 30.06.2020 17:07
Ændret deres position? Foreslog han virkelig at hun skulle træde af som arving til Isenwald fystetitlen? Næh, nej det kunne han godt glemme. Hun havde været igennem for meget pis til at ville lade den slippe så let. Hun rynkede forvirret på brynene og rystede lidt på hovedet af ham, ”Foreslår du at jeg træder af som arving?” hun kunne slet ikke forstå at han ville komme med sådan en åndsvag ide. Måske drømte han lidt for sødt om de to, siden han kunne finde på at foreslå noget så overilet.

Selvom hun var ret så forvirret af hans foreslag, og var på grænsen til at hive sig ud af hans greb, lod hun ham stadig kysse hende på kinden, uden at trække sig det mindste.

Everything you've ever wanted
is on the other side of fear

- Astrid af Isenwald

Alaric af Erneyll

Alaric af Erneyll

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Elverly

Alder / 28 år

Højde / 191 cm

Timber 30.06.2020 17:21
Han kiggede på hende med et meget undrende blik som hun spurgte om han mente hun skulle frasige sig hendes stilling som Arving. Han vidste ikke om han skulle sige hvad det var præcist han havde ment omkring det. Han kunne stadig ikke få sig selv til direkte at sige at han havde planer om at bede om hendes hånd. "Nej nej, det var noget andet jeg mente." Han kunne dog ikke få sig selv til at sige det endnu, han ville gerne have en gave klar før han bragte det op for Astrid. Derefter var der jo hele processen med at mødes med hendes forældre om det.

Han var glad for at Astrid ikke trak sig væk fra ham selvom det han gjorde var ret så overraskende for hende kunne han forestille sig. Han kyssede derfor bare hendes kind igen, og blev ved med at holde hende tæt ind til sig.
Astrid af Isenwald

Astrid af Isenwald

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 186 cm

Fia 30.06.2020 17:28
Hun kunne pludselig trække vejret lidt lettere, som han forklarede det ikke var hendes titel som arving han prøvede at feje af vejen. Hun hævede så bare sine bryn og så stadig undrende på ham. ”Så må du meget gerne forklare hvor du vil hen med din ’ide’,” hun havde på ingen måde tænkt i retningen af ægteskab endnu. Måske forklarede han ikke sin ide, fordi han ikke selv vidste hvordan de skulle ændre deres positioner?

Da han gav hende endnu et kys, udgav hun et kærligt suk og lod sin kind presse sig mod hans læber.

- Astrid af Isenwald

Alaric af Erneyll

Alaric af Erneyll

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Elverly

Alder / 28 år

Højde / 191 cm

Timber 30.06.2020 17:33
Han så Astrid dybt i øjnene, hvordan skulle han sige det. Han kunne jo ikke bare springe det på hende, og han følte derfor det var bedre langsomt at lede Astrid hen til det. "Hvad er det der skal til før at adelige normalt har lov til at kysse?" Han kiggede på Astrid, det var nok ikke ligefrem langsomt han ledte hende, men han tænkte det var en bedre måde at sige det på end bare at sige det direkte.

Han smilede som hun pressede hendes kind ind mod hans læber, og han lod hans læber nærmest som et vindpust glide langs hendes kind til han rørte hendes læber med hans egne. Han smilede blidt som han kyssede hende meget blidt, som om han læber knap nok havde rørt hende, som havde han bare blidt åndet eller pustet på hendes læber.
Astrid af Isenwald

Astrid af Isenwald

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 186 cm

Fia 30.06.2020 17:44
Et øjeblik stod hun med et ret så undrende udtryk i øjnene. Man kunne næsten høre hvordan det knirkede og bragede omme bag de kønne lyse øjne. ”Mener du et ægt-” hun stoppede sig selv midt i sin sætning eftersom brikkerne pludselig glade sig på plads. Hun så kort væk, mens hun tænkte over hvad der ville være klogest at svare, ”Foreslår du et ægteskab?” spurgte hun, med et mindre undrende udtryk, men derimod et spørgende, da hun gerne ville være sikker på hun ikke selv misforstod hvad der blev hentydet til.

Selvom Alaric havde været så blid ved hendes læber, kunne hun ikke helt lade være med blidt at presse deres læber lidt tættere, før hun trak sig tilbage til at kunne se ham i øjnene.

- Astrid af Isenwald

Alaric af Erneyll

Alaric af Erneyll

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Elverly

Alder / 28 år

Højde / 191 cm

Timber 30.06.2020 17:50
Han nikkede selv ved det halve spørgsmål. Han vidste jo allerede at hun var på rette spor. Han kiggede på hende med et ret så varmt og bredt smil. Fordi han håbede da hun ville sige at hun godt kunne se det. At hun kunne se det som en god ide, men han var alligevel klar på at hun ville sige at det ikke var så god en ide lige nu, men det ville nok gøre ondt at høre.
"Ja det er præcis hvad jeg foreslår... Ville have bragt det op ved vores næste møde, givet dig en ring eller halskæde og have snakket med din mor..." Han smilede til hende, og han håbede hun ikke trak sig væk fra ham.

Han så hende i øjnene som hun så ind i hans. Han havde ikke mere at sige lige nu, og han turde slet ikke kysse hende efter det han lige havde sagt til hende.
Astrid af Isenwald

Astrid af Isenwald

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 186 cm

Fia 30.06.2020 18:00
Man kunne næsten se hvordan alle Astrids ord forsvandt fra hendes ordforråd, som han fortalte hvad han egentlig havde planlagt. Hun så ned mellem dem et øjeblik, før hun så ham op i øjnene, ”Er du sikker på du vil det?” hendes øjne skiftede mellem hvilket øje de så på som hun kunne mærke forventninger og retningslinjer begyndte at spærre hende inde i en bobbel, som han var en del af.

Hun stod et øjeblik og overvejede hvordan hun pænest kunne sige hun var åben for ideen, men blev nød til at snakke med sin moder om det – der var trodsalt nogen over dem begge, som skulle godkende det, ”Jeg bliver nød til at snakke med Frystinden først,” hun lod endelige sin hånd forsvinde fra hans kind, og ende nede langs siden på sig selv. ”Jeg har ikke lyst til at love dig noget jeg ikke kan holde,” fortalte hun så, og trak på et lille smil.

- Astrid af Isenwald

Alaric af Erneyll

Alaric af Erneyll

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Elverly

Alder / 28 år

Højde / 191 cm

Timber 30.06.2020 18:23
Alaric var forberedt på meget, men ikke lige det spørgsmål hun kom med. Han kiggede på hende. "Ville jeg beskytte dig så meget som jeg har sagt jeg ville, ville jeg kysse dig, eller måske endda forsøge at gå videre hvis jeg ikke ville?" Han vidste da godt at en anden smuk kvinde nok også kunne få hans blod til at flyde hurtigt, men det ville aldrig været det samme som når det var nogen du overvejede at bruge dit liv med. Han vidste dog også at han nok lagde en del mere i de ting der var sket end Astrid, fordi Alaric jo ikke havde så meget tid som Astrid havde.

Han nikkede ved det første hun sagde, han lyttede og nikkede bare. Han sendte hende også et bredt smil da hun sagde at hun ikke ville love noget der måske ikke var muligt for hende at holde. Han vidste godt at det var ham nødvendigt at overtale fyrstinden, men han fandt det dog vigtigere at vide hvad Astrid selv tænkte. "Jeg ved da godt din moder skal indover, men Astrid... Hvad tænker du?" Han så hende dybt i øjnene. "Ikke som arvingen af Isenwald, men som Astrid." Han håbede hun forstod hvad han mente.
Astrid af Isenwald

Astrid af Isenwald

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 186 cm

Fia 30.06.2020 18:41
Astrid skulle til at bryde ind, omkring beskyttelse af hende, eftersom at hvis hun kom til skade på besøget, ville Erneyll komme i ballade, og det kunne da godt have været derfor, at han havde gjort sit for at beskytte hende. Hun vidste dog godt inderst inde at det ikke var derfor. Hun trak et varmt blidt smil, som han svarede hende på, om han var sikker. Hun lod blidt sin hånd lægge sig på hans beklædte brystkasse. Ikke for at skabe afstand, eller for at være afvisende, men lige præcis for at være kærlig og forstående.

Hun trak kortvarigt på smilebåndet, som han nikkede over at fyrstinden skulle være med indover. Spørgsmålet om hvad hun tænkte satte gang i alle tankerne. Hun så da sagtens hvordan de to familier ville kunne alliere sig ved at forene sig. Hun kunne nemt se hvordan de kunne styrke hinanden og hvordan det ville hjælpe med at dække lidt over den skam, som Cordelia havde bragt over hendes familienavn.
Hun skulle til at svare, men blev så afbrudt af Alaric som ikke ville have hendes politiske mening, men hendes egentlige holdning. Hun smilte blidt, ”Jeg syntes det er en god ide,” hun trak lidt mere på det blide smil, og man kunne se hendes skuldre dalede en anelse som hun fik det sagt. Hun kunne finde en anelse mere ro, som hun havde fået delt sin mening.

- Astrid af Isenwald

Alaric af Erneyll

Alaric af Erneyll

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Elverly

Alder / 28 år

Højde / 191 cm

Timber 30.06.2020 18:48
Han kunne se at Astrid tænkte en del og det var han glad for. hendes hånd på hans bryst fandt han også meget behagelig. Det var rart at mærke hende røre ham på den måde, det var en af de bedste måde hun kunne vise hendes forståelse overfor ham på. Der gik lidt tid før han hørte hendes svar, og han smilte bredt til hende, som reaktion på hendes svar, gav han hende først et kram før han så kyssede hende dybt denne gang og slap hende så bagefter.

"Det er jeg meget glad for at høre, din mening er trods alt den vigtigeste for mig." Han smilede bare, og han havde trukket sig et halvt skridt bagud, fordi han ikke ville have hun skulle lægge alt for meget mærke til hvordan hans hjerte hamrede afsted som en hest lige sluppet fri. "Så glad." Han mumlede ordene lidt, som han snakkede mere til sig selv end til hende direkte.
Astrid af Isenwald

Astrid af Isenwald

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 186 cm

Fia 30.06.2020 19:02
Hun blev ret hurtigt trukket ind til et kram, hvilket fik hendes øjne til at spærre op og skuldrene til at trække sig lidt op i overraskelse. Hun blev derefter kysset, hvilket fik skuldrene til at dale igen og øjnene lukkede i, i ren afslappelse.

Da han trak sig væk, åbnede de lyse øjne sig igen og så op imod Alarics gråblå øjne. Da han fortalte hendes mening, var den vigtigste for ham gik der ikke længe før hun trådte helt op til ham og gav ham et passioneret kys, med hen hånd på hver af hans kinder så han ikke kunne undslippe – ikke at hun regnede med at han ville prøve at komme uden om flere kys.
Hun trak sig så langsomt væk fra kysset. Hendes egen puls var også høj, ”Du gør mig glad,” sagde hun lavt. Det var egentligt en ret stor ting at indrømme for Astrid, eftersom der ikke var mange ting der bragte hende decideret glæde.

- Astrid af Isenwald

Alaric af Erneyll

Alaric af Erneyll

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Elverly

Alder / 28 år

Højde / 191 cm

Timber 30.06.2020 19:11
Alaric blev overrasket da han mærkede hendes hænder på hans kinder som hun kyssede ham. Han gengældte det selvfølgelig. Han kunne mærke hvordan hans hjerte sad helt oppe i halsen på ham, da hun ssagde at han gjorde hende glad. Det var simpelthen ikke det han havde regnet med at høre, og han smilede bredt over det. Han skulle nu til at tænke over hvordan han skulle præsentere sig selv bedst muligt for fyrstinden af Isenwald.

"I lige måde Astrid." Han kunne ikke helt bruge så mange ord lige nu, han havde ikke regnet med det hun havde sagt og han følte at hans hoved svømmede i glæde. Han kunne ikke engang kigge på Astrid og han så derfra lidt væk fra hende, og han kunne med det samme også mærke at han skulle gøre sit for at de ikke kom til at gå for langt.

"Så må jeg jo få en snak med din moder på et tidspunkt." Han smilede bredt til hende, det ville nok ikke være lige med det samme, men det skulle nok ske når det kunne lade sig gøre.
Astrid af Isenwald

Astrid af Isenwald

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 186 cm

Fia 30.06.2020 19:23
Hun smilte bredt da han gengældte hendes ord. Hun kærtegnede kort hans kinder før hun lod dem lægge sig på hans skuldre. Da han nævnte at han ville snakke med hendes moder, rynkede hun lidt på brynene, ”Tror du ikke det er bedre din fader skriver til hende?” spurgte hun og lagde hovedet let på skrå. Det kunne godt være Alaric var en voksen mand og det ene og det andet, men måske fyrsten af Erneyll kunne skrive nogle ord der ville lokke Verona tættere på at godtage forslaget.

Hun tog sig en dyb vejrtrækning før hun lod sine hænder falde ned foran sig selv, foldet. Maria havde sikkert fået snerten af at der var noget uanstændigt der voksede mellem dem, men Astrid overvejede dog alligevel at foreslå at de måske burde holde lidt lavere profil, for at sikre at planen ikke gik i vasken.

- Astrid af Isenwald

Alaric af Erneyll

Alaric af Erneyll

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Elverly

Alder / 28 år

Højde / 191 cm

Timber 30.06.2020 19:27
Han tænkte lidt over det hun sagde, på den ene side havde hun måske ret og på den anden side var han i tvivl om det. Fordi hun havde redt i at Fyrsten kunne lægge et godt ord ind, men på samme side kunne det at Alaric gjorde det selv også vise at han var en selvstændig mand, med eget liv og egne standarder og han derfor kunne være af værdi for Astrid og Isenwald familien. "Jeg vil tænke over det, for vil mene at hvis jeg gør det ordentligt kan jeg vise min værdi bedre." Han vidste selvfølgelig godt at ikke alle satte lige så stor pris på Alarics selvstændighed, så han ville tænke over det.

Han stod og kiggede på Astrid lidt da hun foldede hænderne foran sig, og han begyndte så roligt at vandre rundt i lokalet. Det var nok ret tydeligt at se at han virkede en lille smule nervøs. Det var ikke fordi han troede på det hele kunne gå galt, men han havde ikke lyst til at risikere noget.
Astrid af Isenwald

Astrid af Isenwald

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 186 cm

Fia 30.06.2020 19:41
Astrid nikkede lidt til hans begrundelse for at han ville overveje hvad der var den bedste måde at på det hele til at glide på skinner.

Hun lod sin ene hånd glide op for at rette på en vildfaren hårtot, inden hun lod sit blik følge Alaric rundt i lokalet, ”Er du forberedt på at skulle forlade det her?” spurgte hun, som hun lod en hånd glide ud, for at vise det var hans hus hun snakkede om. Hun var ret så overbevist om at de nok skulle bo på Isenborg i Medanien, ”Forberedt på varmen, landbruget, korn… Massere vin?” Alle tingene var noget der fulgte med Isenwald navnet, ”Varulvene?” hun begyndte selv at se flere og flere ting som måske kunne være noget af en omvæltning for Alaric.

- Astrid af Isenwald

Alaric af Erneyll

Alaric af Erneyll

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Elverly

Alder / 28 år

Højde / 191 cm

Timber 30.06.2020 19:50
Da hun begyndte at stille ham spørgsmål, slog det ham. Det ville blive nødvendigt at sige farvel til gravene. Han fik en ret seriøs mine på ansigtet før han blødte lidt op igen og svarede hende så på det. "Ja... Det bliver hårdt at sige farvel." Han sendte hend et varmt smil før han fortsatte. "Så længe jeg kan få en tyndere dyne end jeg er vant til, og at jeg kan få noget at lave til hverdag så er jeg glad... Ved dog ikke om massere af vin er en god ide, du holder jo ikke til det." Det sidste han sagde fik ham til at grine lidt.

Det sidste af hendes spørgsmål kom som noget af en overraskelse. Han vidste ikke hvad han skulle sige, men en tanke kom op i ham. "Jeg må bare få mig en sølvprotese til armen, så burde de forvoksede køtere vel ikke være det store problem?" Han grinede lidt af hans tanker og forslag. "Men ja Astrid hvis det betyder jeg kan få et bedre liv, et liv med dig, så er jeg klar til at forlade det her." Han smilede bare bredt.
Astrid af Isenwald

Astrid af Isenwald

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 186 cm

Fia 30.06.2020 20:08
Astrid kunne godt mærke på ham at det nok ville være ret så hårdt for ham at forlade stedet. Hun smilte blidt ved hans ’krav’. ”En tyndere dyne burde sagtens kunne klares. Der bliver masser at lave, men måske ikke nær så fysisk, som du kunne tænke dig?” Hun tøvede lidt ved at fortælle det, men han burde vel vide det. Erneyll familien var jo umiddelbart vokset op med et værktøj i hånden, og det var måske en kende svært at tage det fra dem, ”Men vi finder nok ud af noget, hvis du skulle kede dig,” fik hun så tilføjet, for at prøve lidt at lette på den kedelige meddelelse.
”Hey!” udbrød hun ved hans bemærkning om vin, ”Jeg skal nok selv beslutte hvor meget vin jeg kan holde til,” prøvede hun at protestere – selvom hun tydeligvis ikke rigtig havde styr på aftenen inden.

Hun trak et skævt smil som han nævnte en sølvprotese. ”De er altid et problem, Alaric,” det kom dog fra hende, dog forholdsvis kærligt. Hun elskede den måde han tiltalte varulvene, det virkede næsten hjemligt…
”Har du nogensinde haft en protese?” spurgte hun, nu hvor han selv bragte det lidt op. Hun vidste ikke helt hvordan det ville fungere, om det blot ville være en kunstig hånd, eller som det ville være en der faktisk kunne bevæge sig.
Hun smilede bredt, som han fortalte hende, at han var klar til at forlade det hele for at få et liv med hende. Delen omkring et bedre liv, kunne hun dog ikke love ham, men man kunne vel håbe?

- Astrid af Isenwald

Alaric af Erneyll

Alaric af Erneyll

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Elverly

Alder / 28 år

Højde / 191 cm

Timber 30.06.2020 20:15
"Det er godt at høre" Han kunne godt regnede ud at hun selvfølgelig havde ret i at han ikke ville have nær så meget fysisk at lave. Han måtte jo derfor finde noget andet fysisk at lave så han kunne holde sin krop ved lige. Han valgte da også at kommentere på det bare for at være flabet overfor Astrid. "Det må vi hellere, du synes vel ikke jeg skal gå hen og blive svag og vapset istedet for muskuløs?" Han smilede skævt til hende. Han havde så småt anet at hun havde set på hans overkrop, men hvor meget hun faktisk havde vidste han ikke.

"Jeg har før haft en simpel proteste med en klo, eller en kniv på enden... Men nej ikke en rigtig protese, men jeg har hørt tale om en smed der kan lave magiske proteser som faktisk fungerer som en hånd." Han havde overvejet at få sig en af dem, det kunne gøre hans liv så meget nemmere, og måske det ville være noget der ville være en god ide at skaffe sig i forbindelse med et bryllup. Selvfølgelig ville han nok ikke have råd til det med al den tid, og alle de resourcer og penge han havde intentioner om at bruge på Astrids ring.
Astrid af Isenwald

Astrid af Isenwald

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 186 cm

Fia 30.06.2020 20:27
Astrid kunne ikke lade være med at ryste let på hovedet over hans kommentar om at blive svag. Hun kunne selvfølgelig godt lide at han var muskuløs, men det ville ikke i den grad ikke påvirke hvor meget hun holdt af ham, hvis han gik hen og blev svag, ”Jeg er sikker på at begge dele vil behage mig,” fortalte hun med et blidt smil, og håbede på det var svar nok for ham. Hun havde da i den grad lagt mærke til hvad der gemte sig under hans skjorte, de gange hun havde knappet den for ham, men hvis han havde mindre muskler, ville det nok ikke gøre den store forskel for hende.

Astrid lyttede interesseret, som han fortalte om hvad han faktisk havde haft. Hun spærrede øjnene let op, som han forklarede om smeden, ”Det lyder da helt fantastisk!” kom det fra hende, med et bredt smil, før hun selv pillede lidt af det af, ”Hvis du selvfølgelig vil have en?” Det kunne jo tænkes at ideen om en ny ’funktionel’ hånd skræmte lidt mere end det tiltalte. Han havde trodsalt brugt en god mængde år på at leve uden en.
Astrid kunne høre at Maria traskede rundt, måske var hun i gang med at pakke sammen?

- Astrid af Isenwald

0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: Fia
Nomineringsårsag:
“Jeg elsker denne tråd ufatteligt meget. Der sker så mange ting (sidetallet i sig selv siger en del) og jeg elsker hvordan deres forhold til hinanden blomstre og hvordan dramaet svinger igennem hele tråden! Jeg ser frem til at forsætte deres eventyr! <3”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2