Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 19.02.2009 19:59
Rick ser kort rundt, og følger så bare med Shak hen til bygningen.
Hun knuger forsigtigt sine hænder om hans, mens hun ser ham i øjnene. Hun smiler svagt, før hun forsigtigt læner hovedet lidt frem mod hans, og kysser ham så blidt på munden(?).

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..
It makes people wonder what you're up to.."

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 19.02.2009 20:04
Shak bugger sig i hovedet og modtagere hendes kys med den største nydelse.
Tæt på at hans ben gav efter, hvis det ikke var fordi de stod så tæt sammen. Hele hans krop slog nærmest en stor knude og han mærkede hendes varme bløde læber mod hans hårde skældede...
Han kyssede tilbage og bevægede hendes arme lidt opad mod bygningen i en lidenskabenlig nærhed. Roligt lukkede hans øjne sig... Aldrig havde han forstillet sig at landjordens kvinder kunne være så... bløde? Nej... sensuele... Så livsfyldte og helt igennem et mesterværk.. En kreation han kun ønskede at vide yderliger om; som derved blev til at han lige nu sat mere passion i kysset, mens deres åndedræte blev varme og blandet.
Shak! - Den mandlige Sirene!

Shak billed: Lavet af Imaliea; DeviantArt

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 19.02.2009 20:16
Rick holder det blide kys i noget tid, mens hun lukker øjnene langsomt i.
Hun føger roligt alle hans bevægelser, mens hun fortsat knuger begge sine hænder om hans. Efter noget tid, åbner hun øjnene, og slipper derefter kysset, hvorefter hun ser på Shak. Forsigtigt lader hun sine negle strejfe Shak's hånd, da hun knuger hånden endnu hårdere om hans.

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 19.02.2009 20:38
Shaks hoved blev der hvor de stoppede, mens han øjne stille går op, kiggende dybt i Ricks.
Han kan mærke hvordan hans krop trækker sig krop mod krop af Rick; så meget som han ønsker at bare være nær hende.
Hans fugt er stadig over hele hans krop, så det kun forbedre situationen på en unik måde.
Han lader sit hoved falde ned of hvile på hendes skulder før han begynder inderligt at kærtegne hendes hals som hun gjorder på stranden(?). Hans kys var bare lidt mere solide og lange.
De fugtige skæld på læberne afsatte mønstre på hendes hals, for ikke at glemme at hans hår hang og dryppede ned over hendes overkrop nu, så det gerne skulle løbe lidt voldsommere ned nu. Man skulle ikke tro at skæld hår kunne holde så meget vand som det gør. Men netop på grund af at de er så fine og hårde, kan de holde på en ekstra dosis mellem de få lommer som kommer.

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 19.02.2009 20:57
Rick betragter kort hans øjne, før hun let blotter halsen, så Shak kan komme bedre til. De mønstre der afsættes på hendes hals, lægger hun ikke selv mærke til, og vandet der glider ned over hendes overkrop, nyder hun kun. Langsomt lukkes hendes øjne igen, og hendes åndedræt bliver en smule tungere.

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 19.02.2009 21:08
Shaks venstre hånd slipper roligt hendes og lader sig kører nærmest kildende ned ad hendes arm, med de lange negle, for så at ende ved hendes hår, som han vildt lader hånden strygge igennem flere gange, mens hans læber fortsatte de små mærker af varmen mellem de fugtige læber og hendes dampede hals.
Med den anden hånd lader han tommelfingeren strygge overfladen af hendes hånd, selvom den er lidt presset mod væggen bag dem, men et forsøg er et forsøg.

Forsigtigt bevægede læberne sig opad halsen... over kinden i lidt langsomere kys, indtil han snigende lagde sine læber mod hendes igen(?).
Hans krop var begyndt at være løbet tør for fugt, da den ikke dryppede mere.. Men der var nok vand i dunken til at holde ham oppe på dupperne i lang tid, da der mindst var to liter i den. Det var nærmest en taske på den måde han havde dens stråp over skulderen på.. Men skældende gjorder at han ikke kunne mærke den..
Han kunne dog godt mærke hvordan det slidte slør begyndte at rykke på sig imens... og hvordan få folk stadigvæk kiggede på dem..

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 19.02.2009 21:36
Et lavt, helt tilfreds suk, der godt kunne minde en smule om en orgasme, kommer fra hende. - Et tydeligt tegn på, hun nyder alt han gør.
Da han kysser hende over kinden, lader hun hovedet synke lidt igen, før hun blidt og kærligt gengælder hans kys. Sådan står hun i noget tid, før hun langsomt slipper kysset, og åbner øjnene.
"Jeg burde gå .. Jeg ved aldrig hvornår min Herre kan dukke op," siger hun lavt. - Endnu en lille oplysning omkring hende. Hun retter sig så lidt op.
Hun læner sig kort ind til Shak, kysser ham kort på munden, før hun hurtigt begynder at gå derfra.

//Out

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 19.02.2009 21:39
Shak stod lidt og sukkede over at hun allerede måtte gå.. Igen på det mest upassende tidspunkt.. Men de står vel lige nu?
Han tog sin dunk og skyllede sig kort, for at samle sig selv sammen igen..
Kiggede efter Rick, men gik så selv da hun var borte i mørket, mod havnen..
Det var vel egentligt også på tide han kom hjem og slappede af.. Plus han havde noget at tænke over nu.

//out

Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 21.02.2009 20:55
Ron sad på springvandets kant med sin sitar over skødet og spillede på den. Hendes hoved var en smule bøjet forover, så det var en smule svært at se hendes øjne.
Hun gad ikke at tage sin hat af og lægge den nede foran sig, for at få nogle penge, da der stort set ingen mennesker var ude på denne tid på døgnet.

Hendes fingre gled let over strengene på sin sitar og var meget optaget af at spille på den, da hun ikke havde fået spillet meget, siden hun lige var kommet til byen igen. Hun var nemlig gået hele vejen fra Medanien til byen, og det var som sagt ret langt, og siden der ingen på landevejen var, så hun ingen grund til at sætte sig ned og spille, desuden ville det også gå hurtigere, hvis hun bare gik uden stop.

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.02.2009 21:02
Lucius kom gående hen ad gaden. Han havde en lang tyk frakke på, og han holdt sine hænder i de varme lommer. Her var næsten øde. Selvfølgelig var der ikke mange på denne tid. Han gik mod springvandet, men stoppede op da lyden af musik nåede hans ører. Da bemærkede han en yngre pige sidde på kanten og spillede. Han lyttede med; hun spillede ikke værst. Instrumentet var ikke noget han havde set før, men mon ikke det var klogest at holde det for sig selv.. Han skulle nødig virke dum.
Lucius skulle til at åbne mundne og tale, da tanken om at hun måske ikke ønskede at blive afbrudt strejfede ham.

Call Me Lucius Ruben
What If I Told Your Body To Stop Breathing?
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 21.02.2009 21:07
Ron løftede endelig hovedet, da hun lod den sidste tone slippe fra instrumentet på hendes skød. Hun smilte stille for sig selv, inden hun så sig om.
Hun opdagede en dreng og blinkede et par gang med øjne, fordi at der ellers var ingen der var stoppet op. Alle andre var bare gået forbi hende, så det undrede hende en smule. Var det pga. musikken? Det kunne sikkert godt være...

Hun vinkede derefter til drengen. Hvorfor så ikke snakke med en, siden han alligevel bare stod der? Lidt selskab skulle hun altså have, siden hun sidst havde det, da hun var hjemme på et besøg. Og der var hendes forældre og brødre jo kun... og det ville altså sige, nogle ikke særlig kreative samtaler...

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.02.2009 21:12
Lucius lyttede med til den sidste tone. Hun var uden tvivl ikke nogen nybegynder.
Han smilede kort da hun vinkede, tog hænderne op af lommerne og klappede langtsomt, men højt, et par gange.
"Bravo" lød det fra ham og han nikkede kort og gik nærmere hende. Her var ikke andet selskab, men dette kunne vel være lige så godt som alt andet.

Call Me Lucius Ruben
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 21.02.2009 21:19
"Tak," grinte hun og smilte et af hendes typiske smil til ham. "Det er lang tid siden at jeg har hørt en kompliment, siden de fleste bare giver mig lidt penge og går videre."
Hun var tydeligvis glad for endelig at have selskab, selvom de kun havde set hinanden i enkelte minutter, men det tog Ron, som sædvanlig, sig ikke af. Hovedsagen var at det var selskab! Desuden virkede fyren da venlig.

"Hvad laver du herude så sent?" spurgte Ron pludselig, da hun pludselig kom til at tænke på, at det jo var ekstrem sent. "Det er mørkt, koldt og man kan ikke se noget."

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.02.2009 21:29
Lucius gik stoppede 2-3 metre fra springvandet. Hænderne havde han igen gemt i lommerne for at holde dem varme. Han havde irriterrende let ved at få tørre hænder, men det var endnu en ting, han holdt privat.
"Folk har travlt nu om dage" svarede han, vel vidende at han stort set fik dagen til at gå med ingenting. "Hellere penge end ros. Det er lidt sværere at leve på komplimenter", han smilte kort, og kastede et blik på det mystiske instrument. Han havde aldrig været særlig musikalsk, men enkelte ting kunne han da spille.
"Prøver at få tiden til at gå lidt hurtigere... Og her er det lidt lettere at finde selskab" svarede han og kiggede hentydende til hvad hendes undskyldning var

Call Me Lucius Ruben
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 21.02.2009 21:35
"Har du da ikke nogen hobby?" udbrød hun med store øjne. Hun havde en eller anden idé om, at alle havde mindst en hobby. Hun trommede en smule på sin sitar, inden hun derefter sagde; "Jeg er en af de unger, der ikke bor noget sted. Så der er min undskyldning for at være her." Hendes smil faldte dog ikke.

Hun lod igen sine fingre glide hen over strengene på sitaren, da hendes fingre var vant til at lave noget konstant, som f.eks. at tromme, spille, ja alt! Det eneste tidspunkt hvor hun kunne få dem til at slappe af, var når hun skulle sove, og det var en gang i døgnet!

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.02.2009 21:42
"Hobby? Hmm", startede han, " ikke andet end at gå rundt og dræbe andre" mumlede han ironisk, efterfulgt af et kort smil. Han havde ikke nogen hobby, og kunne heller ikke komme i tanke om, hvad den sidste han havde haft var.
Han nikkede, da hun fortalte om sig selv. Ikke noget hjemsted? Så var man da ikke helt normal, mente han. Han kastede et blik på hende; hun skreg ikke ligefrem af fattigdom.
"Det var da... Træls" svarede han kort.

Call Me Lucius Ruben
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 21.02.2009 21:49
Hun grinte bare af hans bemærkning om, at han dræbte andre som hans hobby. Om det var sandt eller ej, så morede det Ron, da hun aldrig havde hørt nogen præsentere sig sådan.
Hun holdte en hånd op foran munden, for at prøve på at stoppe med at grine, og det lykkedes hende faktisk, for en gangs skyld, og endda uden at bide sig selv i tungen, som hun normalt gjorde, når hun ville lade vær med at grine.

"Nej, jeg kan altid tage hjem til mine forældre igen, men der er ikke noget sjovt der, og jeg skal jo lære at klare mig selv før eller siden. Og allerede da jeg tog hjemmefra for omkring 2 år siden, der vidste jeg godt, at jeg ikke ville komme til at bo et fast sted. Så lang tid at jeg bliver ved med at være frisk og tjene penge, så kan jeg overleve." Hun holdte dårlig nok en pause, da hun sagde alt det.

"Forresten, mit navn er Ron, hvad er dit?"

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.02.2009 21:56
Lucius kiggede rundt på gaden; udover dem, var der kun et par andre sjæle, som kom engang imellem. Han vendte blikket tilbage mod hende, da hun grinte og han smilte atter kort. Det med at holde liv i en samtale, skete fatisk meget sjælendt. Måske han skulle overveje at bruge stemmen noget oftere?
"Mh. Ja, det er vel altid godt at have et par gamle vente derhjemme" svarede han, og tænkte for en kort stund over hans forældre. Hvor ville han dog ønske, han var blevet adopteret af nogle andre rige, istedet for at skulle bo hos sådan et par... Tåber.
"Lucius", præsenterede han sig. Det var heller ikke så tit han brugte sit fornavn, men nu havde samtalen stået på i et stykke tid, så hvorfor ikke.

Call Me Lucius Ruben
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 21.02.2009 22:03
"Hyggeligt at møde dig Lucius," sagde hun. Uanset hvor lang tid samtalen var stået på, så skulle hun ALTID sige det, når personen hun snakkede med sagde deres navn. Det var bare noget naturligt for hende.
"Men hvor bor du så? Jeg regner da med at du bor et eller andet sted i dette guds forladte land," hun kiggede op på himlen, men vendte kort efter blikket over på Lucius igen.

Pludselig kom hun til at tænke på, hvor let påklædt hun var i forhold til ham.
Hun havde kun en tynd trøje, med en t-shirt uden over på, og så et par bukser, som endda var smøget op, et par sokker og så godt nok et par store støvler, men stadigvæk. Lucius havde en frakke på. Ikke fordi hun faktisk havde brug for en, da hun alligevel ikke kunne føle kulden.

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.02.2009 22:11
Lucius nikkede. "I ligemåde". Han kunne ikke holde et lille smil tilbage, da hun lagde tryk på 'du'.
"Selvfølgelig. Men det er langfra et sted, hvor jeg har intentioner om at blive". Et billed af hans ynkelig hytte, der sikkert kunne brase sammen ved det første vindstød, strejfede ham. Det var næsten pinligt, at en som ham endte et sted som det. HVor måtte han dog skaffe et nyt.

(kan godt ske, at jeg lige er lidt langsom med at svare næste gang ^^")

Call Me Lucius Ruben
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12